تبلیغات

پک هدیه نوروزی

خرید پک هدیه نوروزی
لوگوی اراهنر

عید نوروز در ایران از مهم ترین مناسبت های ما ایرانی هاست که برای تک تک پارسی زبانان باشکوه بوده و همواره سعی می‌کنیم آن را با چیدن سفره زیبای هفت سین، خرید پک هدیه نوروزی برای عزیزانمان و دادن عیدی های جذاب به اقوام گرامی بداریم.

یکی از سنت های حسنه جشن باستانی نوروز عیدی دادن است؛ به همین علت کسب و کارها تحت هیچ شرایطی این فرصت را از دست نمی دهند و با تهیه انواع هدایای تبلیغاتی و سازمانی تحت عنوان پک هدیه نوروزی، آن را به کام مشتریان، مخاطبان و پرسنل خود شیرین‌تر می کنند. به دلیل اهمیت ویژه پک نوروزی برای تبلیغات و بازاریابی، در این مقاله انواع پک عید نوروزی آراهنر را معرفی می کنیم. 

معرفی انواع پک هدیه نوروزی

پک های هدیه نوروزی مدیریتی: پک های نوروزی مدیریتی معمولاً به عنوان هدایای تبلیغاتی مدیریتی محسوب می شوند. این پک ها دارای اقلامی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار است و گران قیمت هستند. در این پک ها از ظروف باکیفیت از جنس های مختلفی مانند مس و یا ظروف مینا کاری شده و پارچه های زیبای ترمه و … استفاده می شود.

پک های هدیه نوروزی مصرفی: این پک ها اغلب دارای چند نوع محصول هستند و در آن ها از انواع آجیل یا شیرینی های مخصوص پذیرایی استفاده می شود. پک و ست هدیه تبلیغاتی مصرفی معمولاً بسیار کاربردی هستند و افراد هدیه گیرنده از آن ها در ایام نوروز استفاده می کنند.

پک های هدیه نوروزی خلاقانه: هدایای تبلیغاتی خلاقانه می توانند شامل پک های مدیریتی و مصرفی هم بشوند ولی اکثراً به پک هایی گفته می شود که در آن ها محصولات مرتبط به گونه ای ماهرانه و نوآورانه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که به محض باز کردن این پک ها، خنده بر لبان دریافت کنندگان می نشیند و آن ها را هیجان زده و شاد می کند؛ یعنی دقیقاً رسالتی که قرار است گیفت نوروزی شرکتی انجام دهند. به عنوان مثال در برخی از این پک ها و گیفت تبلیغاتی ارزان، در کنار سایر اقلام، دانه هایی برای سبز کردن سبزه عید موجود است که نشان می دهد شما فکر همه چیز را از قبل کرده اید. 

پک هدیه نوروزی چیست؟

پک هدیه نوروزی در واقع همان بسته هدیه نوروزی است و از جمله هدایای مناسبتی مهم به شمار می رود. به طور کلی در پک های هدیه از چند محصول استفاده می شود و معمولاً با تمی متناسب با مناسبت مورد نظر و یک بسته بندی شیک و مرتبط ارائه می شوند.

پک هدیه نوروزی هم از این قاعده مستثنا نیست؛ در واقع، به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه عید نوروز در نزد ما ایرانی ها، شرکت ها و موسسات مختلف تلاش می کنند تا در صورت استفاده از پک هدیه نوروزی به عنوان هدایای مناسبتی یا هدایای سازمانی، از بهترین، با کیفیت ترین و شکیل ترین پک ها استفاده کنند.

پک هدیه نوروزی در واقع عیدی سازمان یا شرکت شما به مخاطبان، مشتریان، شرکای تجاری، پرسنل و … شماست. پک های هدیه نوروزی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند و می توانند به عنوان هدایای سازمانی و هدایای مدیریتی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

پک های نوروزی برای مدیران

در مقاله تاریخچه عید نوروز بیشتر درباره این عید باستانی بخوانید.

ویژگی های خاص بهترین پک نوروزی

پک های نوروزی به واسطه اهمیتی که برای تبلیغات و بازاریابی دارند، ویژگی های خاص خود را هم دارا هستند. در واقع پک نوروزی معرف برند شماست و هر چه باکیفیت تر، شکیل تر و کاربردی تر باشد؛ نشان دهنده میزان توجه شما به این مهم بوده و اعتبار کسب و کار شما خواهد شد.

پک نوروزی آمیخته با حال و هوای بهار

نخستین ویژگی مهم پک نوروزی این است که باید حال و هوای نوروز داشته باشد؛ به عبارت دیگر، پک های نوروزی باید دارای تمی از نوروز باشند که این مهم می تواند در بسته بندی پک ها، محتویات آن ها و یا هر دو نمود پیدا کند. طراحی و هماهنگ بسته بندی پک های نوروزی باید به گونه ای باشد که به محض دیدن آن ها حس خوشایندی در فرد هدیه گیرنده به وجود بیاید و حتی الامکان حال و هوای نوروز را برای او زنده کند.

کاربردی بودن پک عید نوروز

دومین ویژگی پک های نوروزی به عنوان هدایای مناسبتی این است که کاربردی باشند؛ مسلماً همه مردم با هدایای تبلیغاتی که در زندگی روزمره کاربرد داشته باشد، بیشتر ارتباط برقرار می کنند و این قبیل هدایای کاربردی اثربخشی بیشتری دارند. در خصوص پک های نوروزی هم روال به همین منوال است به این معنی که پک هایی که به هر طریقی در ایام نوروز یا سایر روزهای سال کاربرد داشته باشند ارزنده تر و اثرگذارتر محسوب می شوند بدین منظور می توان در پک های نوروزی انواع ظروف هفت سین یا حتی آجیل و شیرینی و یا اقلام سفره هفت سین را جای داد تا هم تمی از نوروز پیدا کنند و هم این که برای مصرف کننده سودمند واقع شوند.

پک نوروزی مطابق با سلیقه گیرنده 

سومین ویژگی پک های نوروزی این است که با توجه به سلیقه کسانی که قرار است از این هدایای سازمانی یا به طور کلی تبلیغاتی استفاده کنند، تهیه و خریداری شوند. البته همان طور که می دانید، در خصوص تهیه هدایای مناسبتی از این دست برای گروهی از مخاطبان یا پرسنل یک سازمان، لزوماً نیازی نیست که از سلیقه تک تک افراد آگاه باشید و تنها می توان به اطلاع از سلیقه جمع اکتفا کرد.

پک هدایای نوروزی درخور شان برند

چهارمین ویژگی پک های نوروزی که بسیار هم مهم است، توجه به شان و شخصیت هدیه گیرنده است. البته در این جا باید بگوییم که در خرید گیفت تبلیغاتی باید شان برند شما نیز در نظر گرفته شود. طی مطالعات گسترده ای که انجام شده است، در تهیه هدایای تبلیغاتی، هر چه شان و منزلت یک برند در تهیه یک هدیه بیشتر رعایت شده باشد، میزان اثرگذاری آن هدیه بیشتر خواهد بود؛ به عبارت ساده تر، مخاطبان شما از روی هدایای تبلیغاتی و پک های نوروزی که از شما دریافت می کنند، درباره شما دست به قضاوت می زنند.

مزایای پک هدیه عید نوروز 

استفاده از پک های نوروزی مزایایی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • اهدای چند هدیه در در قالب پک های نوروزی

اجناسی که در پک های هدیه نوروزی قرار می گیرند، رابطه مستقیمی با هدف شما از ارائه هدایا و همین طور مخاطبان شما دارد؛ به عنوان مثال، اغلب شرکت ها برای کارکنان خود از پک های هدیه نوروزی استفاده می کنند که دارای اقلام مصرفی نوروزی مانند انواع آجیل، تنقلات پذیرایی، شیرینی و … است یا این که ست هفت سین در آن قرار داده شده است، ولی وقتی قرار باشد شما یک پک هدیه نوروزی را برای رده مدیریتی آماده کنید، باید به کیفیت محصولاتی که در آن پک هدیه قرار داده می شود، توجه کنید.

هم چنین از آن جایی که معمولاً پک های هدیه نوروزی از چند قلم کالا تشکیل شده اند، شما می توانید به این وسیله هر گونه سلیقه ای را پوشش دهید و از این بابت که مخاطب شما شاید با هدیه تبلیغاتی شما ارتباط موثری برقرار نکند، خلاصی پیدا کنید.

انتخاب پک عیدی نوروز با دست باز

الزاماً تمام محصولاتی که در پک هدیه شما قرار داده می شود، نباید با عید نوروز مرتبط باشد. به عنوان مثال شما می توانید یک ظرف میناکاری شده را به عنوان هدیه اصلی انتخاب کنید و در کنار آن یک محصول ویژه که یادآور نوروز است، قرار دهید تا پیام و تبریک نوروزی خود را از این طریق بهتر به مخاطب خود اعلام کنید؛ به این وسیله دست شما برای انتخاب هدایا بازتر است و انتخاب های بیشتری دارید.

  • پک هدیه نوروزی به مثابه کارت تبریک سال نو

با استفاده از پک های نوروزی، نیازی به ارسال کارت تبریک عید ندارید و حتی اگر به صورت سفارشی شده، به همراه پک نوروزی، کارت تبریک یا نوشته ای هم ارسال نکنید، هدیه شما بیانگر احساس شما در آستانه سال نو، در قبال مخاطب است.

  • ارتقا وجهه سازمان با پک نوروزی شرکتی

پک های هدیه نوروزی، گواهی است بر پایان یک سال کاری پرتلاش و امید به سالی موفق و پربار در پیش رو، بنابراین می تواند این پیام را به مخاطب شما منتقل کند که کسب و کاری حرفه ای، کوشا و امیدوار و پرانرژی هستید.  

سوالات متداول درباره پک هدیه نوروزی

پک هدیه نوروزی در واقع عیدی سازمان به مشتریان، شرکای تجاری، پرسنل و … است. پک های هدیه نوروزی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند و می توانند به عنوان هدایای سازمانی و هدایای مدیریتی مورد استفاده قرار گیرند.

پک های هدیه ای که به مناسبت نوروز تهیه می شوند، بهتر است که حال و هوای نوروزی داشته باشند؛ به همین دلیل می توان در طراحی بسته بندی آن ها و انتخاب هدایا، تم نوروز را در نظر گرفت.

به طور کلی، مخاطبان با هدایای تبلیغاتی که در زندگی روزمره کاربرد داشته باشد، بیشتر ارتباط برقرار می کنند و این هدایا، اثربخشی بیشتری خواهند داشت.

در پروسه خرید هدایای نوروزی نیازی نیست که از سلیقه تک تک افراد آگاه باشید و تنها می توان با توجه به سلیقه جمع پک ها را آماده کرد.

نکات مهم خرید پک هدیه نوروز

  • مناسبت ها معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند؛ برخی از آن ها مناسبت های شخصی هستند مثل سالروز تولد، سالروز ازدواج، جشن فارغ التحصیلی و …. و برخی دیگر مناسبت های اجتماعی و ملی هستند مانند عید نوروز و شب یلدا.
  • از آنجایی که عید نوروز مهم ترین و اصلی ترین جشن ایرانیان است، تقریباً همه کسب و کارها تحت هیچ شرایطی این فرصت را برای تبلیغات و بازاریابی از دست نمی دهند.
  • در صورتی که بخواهید پک های نوروزی را به عنوان یک هدیه مناسبتی به مدیران و یا میهمانان خارجی ارائه دهید، باید به کیفیت و ارزش محصولاتی که در این پک ها استفاده شده است، توجه خاص کنید.
  • نخستین ویژگی مهم پک نوروزی این است که باید حال و هوای نوروز داشته باشد.
  • دومین ویژگی پک های نوروزی به عنوان هدایای مناسبتی این است که کاربردی باشند.
  • سومین ویژگی پک های نوروزی این است که با توجه به سلیقه کسانی که قرار است از این هدایای سازمانی یا به طور کلی تبلیغاتی استفاده کنند، تهیه و خریداری شوند.
  • چهارمین ویژگی پک های نوروزی که بسیار هم مهم است، توجه به شان و شخصیت هدیه گیرنده است.
  • برخی از انواع پک های هدیه نوروزی عبارتند از پک های هدیه نوروزی مدیریتی، پک های هدیه نوروزی مصرفی و پک های هدیه نوروزی خلاقانه.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *