محصولات یلدایی

شب چله طولانی‌ترین شب پاییزی است و مردم ایران شب یلدا را به‌رسم دیرینه ایرانیان باستان جشن می‌گیرند و تا پاسی از صبح در کنار هم به خوشی از بهترین خوراکی‌ها، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌ها میل می‌کنند. یکی از قشنگ‌ترین آداب‌ و رسوم شب یلدا، هدیه شب یلدا است. اعضای خانواده و فامیل به عزیزان خود کادوی شب یلدا پیشکش می‌کنند.

در ادامه لیست هدایای یلدایی آراهنر را مشاهده می‌کنید:

 هدیه شب یلدا چیست؟

شب چله آخرین و طولانی‌ترین شب پاییزی است و از فردای آن، روزهای طولانی آغاز می‌شود. مردم ایران شب یلدا را به‌رسم دیرینه ایرانیان باستان جشن می‌گیرند و تا پاسی از صبح در کنار هم به خوشی و خرمی از بهترین خوراکی‌ها، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌ها میل می‌کنند. آداب‌ورسوم شب یلدا جایگاه ویژه‌ای در میان خانواده‌ها دارد. یکی از قشنگ‌ترین این سنت‌ها، هدیه شب یلدا است. اعضای خانواده و فامیل به عزیزان خود کادوی شب یلدا پیشکش می‌کنند.

 قصه شب چله از تمام قصه‌های دنیا قشنگ‌تر و به یاد ماندنی‌تر است به‌خصوص اینکه علاوه بر خوش‌گذرانی و دیدوبازدید، کادوی شب یلدا به نوعروسی که در انتظاررفتن به خانه بخت است، اهدا می‌شود. هدیه شب یلدا بیانگر محبت‌های گرم و صمیمانه و دوستی‌های عمیق است.

 هدیه‌دادن سنت زیبا و پسندیده‌ای است که از زمان‌های گذشته تا کنون در تاروپود فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم خون‌گرم ایران‌زمین، به‌هم‌تنیده شده است.  شب چله، رسمی مهم، خاص و به‌یادماندنی در میان مردم است. سنت‌های ایرانی بسیار شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز هستند زیرا مردم به هر مناسبت و بهانه‌ای دور هم جمع می‌شوند و جشن می‌گیرند. از همه مهم‌تر اینکه برای ابراز عشق و محبت و دوستی میان خود و فامیل و آشنایان به هم هدیه می‌دهند.

 جالب این است که هدیه شب یلدا مختص جشن‌ها و دور همی‌های خانوادگی نیست، بلکه امروزه بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای تکریم و گرامی داشت شب چله، گیفت شب یلدا را به‌صورت رسمی به مشتریان و کارکنان خود تقدیم می‌کنند.

 گروه خوش‌ذوق، ایده‌پرداز و خلاق آراهنر دست‌به‌دست هم داده و کلکسیونی از هدایای تبلیغاتی خاص را کاملاً خلاقانه و هنرمندانه در طیف گسترده‌ای از محصولات سلامت‌محور، خوراکی‌های خوشمزه، صنایع‌دستی نفیس، طرح‌ریزی و آماده‌سازی نموده‌اند.

مقاله هدایای تبلیغاتی چیست درباره این حوزه بیشتر به شما توضیح می‌دهد.

تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا

 شب چله از زمان غروب آفتاب در آخرین روز پاییز یعنی ۳۰ آذر شروع می‌شود و با طلوع آفتاب در اولین روز زمستان یعنی اول دی به پایان می‌رسد.

 تاریخچه شب یلدا به هزاران سال پیش، باز می‌گردد و ریشه آن در باورهای و فرهنگ‌های مختلف اقوام آریایی است. در ایران کهن، این شب را جشن می‌گرفتند و آن را شب تولد خورشید می‌نامیدند. مردم باور داشتند که در شب چله، خورشید از میدان نبرد با تاریکی پیروز می‌شود و روزها دوباره بلندتر می‌شوند.

 واژه یلدا به معنای زایش است و به میلاد خورشید نیز شناخته می‌شود. از طرفی کلمه «شب چله» به این دلیل نام‌گذاری شده است که مردم چهل روز اول زمستان را «چله بزرگ» و بیست روز پایانی را نیز «چله کوچک» می‌خوانند.  تقریباً 500 سال قبل از میلاد مسیح در زمان داریوش یکم؛ جشن‌های شب چله در گاه‌شمار آن زمان به طور رسمی ثبت شده است.

 همه امورات زندگی به‌خصوص کار و فعالیت در زمینه‌های مختلف مانند کشاورزی بر اساس سپری‌شدن فصول سال، گردش خورشید، تغییرات روز و شب صورت می‌گرفت. به همین دلیل پیدایش روشنی و نور خورشید به‌عنوان پیروزی بر اهریمن و تاریکی، اهمیت بسیار زیادی دارد.

نماد خیر و نیک

مردم نیک‌نژاد ایران، در این شب بشارت پیروزی اورمزد بر اهریمن را با خوردن خوراکی‌های دلچسب، نوشیدنی، میوه‌های رنگارنگ پاییزی، جشن می‌گیرند و به پایکوبی، گفتگو و خوشی می‌گذرانند و به یکدیگر هدیه شب یلدا را پیشکش می‌کنند.

 شب چله آداب‌ورسوم خاصی دارد که از آن زمان تابه‌حال، حفظ و پررنگ‌تر شده‌اند. شب‌نشینی اقوام و خویشاوندان، خانواده‌ها و دوستان به‌دور هم تزیینات شب یلدا، قصه‌گویی، بازی، شعرخوانی، فال حافظ و فال کوزه، هدیه یلدایی از جمله مهم‌ترین آیین شب یلدا به شمار می‌رود.

انار و هندوانه جز جدایی‌ناپذیر شب یلدا هستند. رنگ سرخ نمادی از نور خورشید و روشنایی است و انتخاب میوه‌هایی به این رنگ بیانگر همین موضوع است. همچنین استفاده ازمیوه‌هایی مثل سیب و خرمالو و پرتقال وگلابی و لبو نیز رواج دارد و مهمان سفره‌های ایرانیان سرتاسر جهان هستند.  انواع میوه‌های رنگارنگ، آجیل، خشکبار، شیرینی، شکلات و آب‌نبات و شام خوشمزه و فاخر از جمله خوراکی‌های مخصوص شب یلدا به شمار می‌روند.

آداب و رسوم یلدا

 آیین شب یلدا در شهر و کشورهای مختلف

آیین شب یلدا در شهرای مختلف

البته آیین یلدا در شهرهای مختلف با رسوم مختلف برگزار می‌شود. بنابراین داشتن آگاهی از آداب و رسوم شب یلدا در مناطق مختلف برای اهدای هدایا به مشتریان شهرهای مختلف لازم است.
مثلا در کردستان یلدا را با نام شو چله می‌شناسند. در سنندج مردم اکثرا دلمه و نان سنگک برای مهمانان آماده می‌کنند.
یا در بوشهر، هندوانه میوه اصلی یلداست و بیشتر از انار مورد توجه مردم بوشهر است. یا در استان فارس، حتما در کنار میوه‌ و تنقلات این شب، رنگینک خرما نیز برای وجود دارد.

در همدان و گلپایگان مردم فال سوزن می‌گیرند. به این گونه که همه دور اتاق می‌نشینند و پیرزنی مستمر شعر می‌خواند.دختربچه‌ای هم همزمان و پس از هر شعر بر روی یک پارچه آب نخورده، سوزن می‌زند و مهمان‌ها به ترتیبی که دور هم نشسته‌اند، شعرها را فال خود می‌دانند.

در استان گیلان مردم حتما هندوانه می‌خرند. آنها معتقدند که هر کس در شب یلدا هندوانه بخورد در تابستان تشنه نمی‌شود و در زمستان سرما را حس نمی‌کند.

در خوزستان مردم تا سحر صبر می‌کنند تا از قارون استقبال کنند. قارون افسانه مردم خوزستان است.

 آیین شب یلدا در کشورهای مختلف

یلدا آیین مختص ایران نیست. این آیین در کشورهای مختلف همچون افغانستان، پاکستان، شمال هند و کشمیر و تاجیکستان و حتی شرق آسیا نیز برپا می‌شود. البته هر یک از این اقوام آیین‌های تا حدودی متفاوت دارند.

مثلا پاکستانی‌ها یلدا را با دعا و نیایش شروع می‌کنند. در این شب مردان پاکستانی به حمام زمستانی می‌روند. حمام زمستانی باید حتما ایستاده باشد. و از صبح تا بعداز ظهر آخرین روز آذر ماه انجام شود. شاید باورتان نشود اما مردان پاکستانی در این حمام باید هنگامی که آب روی سرشان می‌ریزند، تکه نانی هم در دست داشته باشند. بعد از حمام جشن یلدا در پاکستان شروع می‌شود.

در افغانستان مراسم یلدا بسیار شبیه مراسم ایران است. خوردنی‌های یلدای افغانستان مشابه خوردنی‌های یلدای ایران است. مردم افغانستان سعی می‌کنند این شب را در جمع بزرگان فامیل به شادی بگذرانند.

یلدای تاجیکستان اما اندکی با یلدای ایران متفاوت است. یکی از مراسم‌های خاص تاجیک‌های روستایی این است که پنجره‌ها را با پوستین پر می‌کنند و از سقف خانه‌هاشان چرم آویزان می‌کنند و در حیاط خانه گندم می‌پاشند.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید ژاپنی‌ها هم شب یلدا را با نام توئوجی جشن می‌گیرند. ژاپنی‌ها در این شب ابتدا حمام نارنج می‌گیرند تا برای این شب تمیز و پاکیزه باشند. آنها معتقدند با انجام اینکار دیگر تا آخر زمستان سرما نمی‌خورند

 

انواع کادو شب یلدا

آماده سازی انواع کادو شب یلدا در تنوع وسیعی از محصولات  و هدایای تبلیغاتی لوکس و سفارشی شده امکان پذیر است. اما معمولا رایج‌ترین کادو یلدایی، خوراکی‌های متنوع هستند. انواع خشکبار و آجیل، محصولات سلامت‌محور مانند دم‌نوش و عرقیات، صنایع‌دستی نفیس مانند ظروف مسی فیروزه کوبی، کتاب شعر حافظ، هدایای تزئینی و پذیرایی و کادوی شب یلدا برای مردان و خانم‌ها از جمله این محصولات هستند.

در بسیاری از موارد نیز شرکت‌ها برای مدیران و پرسنل تلفیقی از هدایای مدیریتی و یلدایی را به عنوان پک یلدا تهیه می‌کنند.  در نهایت تصمیم‌گیرنده اصلی شما هستید؛ بنابراین با توجه به توانمندی‌های متخصصین ما می‌توانید هر نوع محصولی را مطابق با بودجه خود سفارش دهید.

 کیفیت محصولات و خدمات آراهنر برای مشتریان مطلوب است زیرا:

 آنها شما را در انتخاب و خرید هدیه شب یلدا راهنمایی می‌کنند تا به‌سرعت و خیلی راحت بتوانید محصول موردنظر خود را تهیه نمایید. محصولات در مدت‌زمان کوتاهی به نشانی موردنظر شما ارسال می‌شود.

 همان‌طور که می‌دانید هدف اصلی خرید هدیه تبلیغاتی، تقویت برند، تبلیغات و پیام‌رسانی به مخاطب است؛ بنابراین استفاده از اقلام باکیفیت در رأس اولویت‌های خدمات آراهنر است؛ زیرا اقلام مرغوب مدت ‌زمان طولانی‌تری مورداستفاده مصرف‌کننده قرار می‌گیرند و در یادشان ماندگار خواهید شد.

 تخفیفات و پیشنهادها ویژه، محصولات پرفروش، شرایط مناسب قیمتی برای خریدهای عمده، امکان طراحی محصولات اختصاصی برای مشتریان از جمله خدمات مطلوب فروشگاه آنلاین آراهنر است. در سفر رنگ و خوشی، شادی و میمنت همراه آراهنر شوید تا تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای دوستان و آشنایان خود از کادوهای خاص شب یلدا به ارمغان ببرید.

هدیه‌های یلدایی آراهنر

کادوی شب یلدا مناسب برای خانم‌های کارمند

تنها تفاوتی که هدایای روز زن در محیط‌های کاری با هدایای روز زن در محیط‌های خانوادگی دارند، رسمیت آن‌ها است. در واقع در محیط‌های کاری باید هدایای رسمی‌تری تدارک دید.

پیش از هر چیز بد نیست در میان انواع هدایای تبلیغاتی یلدایی شرکت آراهنر گشت و سری به این بسته‌های پیشنهادی بزنید:

می‌توانیم برای روز زن در محیط‌های کاری نیز هدایای مختلفی تهیه کنیم و تنها به لوازم اداری محدود نشویم. برای بررسی بهتر، این هدایای مختلف را به 3 دسته تقسیم بندی کرده‌ایم:

هدایای اداری ترکیبی مناسب یلدا

هدایای اداری شاید به تنهایی برای روز زن کارمندان مناسب نباشند اما در ترکیب با سایر هدیه‌ها گزینه خوبی برای چنین مناسبتی خواهند بود. برای مثال می‌توانید در کنار هدیه‌ای مانند روان‌نویس یا سررسید، هدیه‌ای دکوری مانند گلدان و یا بشقاب میناکاری، قلم‌زنی و … تهیه کنید. صنایع دستی اصیل ایرانی از بهترین مواردی هستند که می‌توانید برای چنین بسته‌هایی تهیه کنید.

در میان هدیه‌های یلدایی آراهنر برخی از بسته‌ها این ویژگی‌ را دارند که فقط در این بخش آنها را به عنوان نمونه ذکر می‌کنیم.

  • شش‌خانه: «شش‌خانه» از آن بسته‌هایی است که برای مدت‌های زیادی روی میز کار یا میز پذیرایی خانه می‌ماند. یک پایه‌چوبی 6 خانه دارد که سه شیشه در استیل دارد و داخل هر خانه می‌توانید «عناب»، «خرمای حبه‌ای»، «میوه‌خشک استوایی»، «بهارنارنج»، «بابونه» و «چای خشک بریزید».
  • دمت گرم: یک محصول مشتی برای سفر که نامش «دمت گرم» است. این بسته دو ماگ دودپتی سبز و قرمز دارد با دم‌نوش‌های خواستنی و یک پتوی کوچک مسافرتی. از آن هم در محل کار می‌توان استفاده کرد و هم در سفر.

هدایای تزئینی و پذیرایی،هدیه مناسب یلدا برای خانم‌ها

یکی از مواردی که بانوان می‌توانند هم در دفتر کار خود استفاده کنند و هم در منازل، هدایای تزئینی هستند. برای مثال می‌‌توانید ست لوازم دکوری شامل رومیزی و گلدان از صنایع دستی ایرانی تهیه کنید تا زینت بخش گوشه‌ای از دفتر کار و یا منزل بانوان باشد. با توجه به بودجه مورد نظر می توانید هدایای دکوری اقتصادی‌تر و یا هدایای گران و فاخر برای چنین مناسبتی تهیه کنید.

در میان هدیه‌های یلدایی آراهنر برخی از بسته‌ها این ویژگی‌ را دارند.

  • دیبار: «دیبار» شیرین است؛ نه در مزه که در یادآوری خاطره‌هایی که برای اولین بار مزه‌ی شکلات، پاستیل و لواشک را چشیدیم. شب یلدا شاید بهانه‌ای باشد برای نقطه‌بازی با مداد قرمز و مشکی و پرواز دادن فرفره‌ هندوانه‌ای.
  • یلدانه: بسته «یلدانه» از آن هدیه‌هایی است که مستقیم روی سفره شب می‌نشیند. توی جعبه‌ای قرمز، یک «سفره قلمکار 50 سانتی»، «ساعت دیجیتال قرمز»، «گلدان سفالی»، «گل خشک» و «دیوان حافظ جلد چرمی سبز» دارد.

هدایای کاملاً کاربردی یلدایی

این دسته از هدایای تبلیغاتی کاربردی می‌توانند موارد بسیاری از جمله هدایای سلامتی بخش مانند دمنوش‌ها و چای ها، هدایایی مانند کیف پول و … را شامل شوند. بنابراین شما برای چنین مناسبتی می‌توانید هدیه‌هایی که کاربرد روزمره دارند نیز تهیه فرمایید. فقط در نظر داشته باشید که حتی برای این موارد نیز بسته بندی مناسبی را در نظر بگیرید تا رسمی بودن هدایا رعایت شود.

هدیه برای کارمندان خانم هم می‌تواند رسمی باشد و هم دکوری. اما این دکوری بودن صرف شاید چندان به کار برخی از خانم‌ها نیاید. اینجاست که «کاربردی بودن» هدیه بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

  • یلدایی: «یلدایی» یک بسته‌ی تمام عیار برای شب یلداست. هم شیرینی دارد و هم شورانگیز است. نگاهی به محتویات این بسته بیندازید: جعبه چوبی (مدل بهامد)، کیسه کرافتی، آجیل، انار طبیعی، شیرینی خوری مسی کوچک، شیرینی زبان کوچک، ژله شکری، شیرینی مسقطی، جعبه شیرینی خوری، انبر مسی، رول فال.
  • هیرمان:‌ بسته «هیرمان» خیلی ساده است. یک «ماگ» دارد و یک «زیرلیوانی چوبی»

کادوی شب یلدا مناسب برای آقایان کارمند

هرچند که معمولا در روز مرد برای پدر، همسر و یا برادر خود هدیه‌هایی مانند تیشرت، پیراهن، عطر و… می‌خریم، ولی همه این موارد برای مناسب‌های شخصی گزینه‌های مناسبی هستند نه برای موقعیت‌های رسمی. 

در آراهنر انواع مختلفی از کادوهای رسمی برای آقایان ارائه می‌شوند که در جشنواره هدیه‌های یلدایی هم می‌توانید برخی از آنها را پیدا کنید.

این هدیه‌های رسمی و سازمانی ویژگی‌هایی دارند که بر همان مبنا آن را تقسیم‌بندی می‌کنیم:

بسته هدایای فرهنگی و معنوی برای یلدا

این دسته از کادوهای رسمی بیشتر جنبه فرهنگی و هنری دارند. محصولات اصلی این بسته‌های هدیه شب یلدا برای آقایان مواردی همچون کتاب، دیوان اشعار و قاب‌های نقاشی است. بسته های معنوی نیز بیشتر شامل لوازم مورد نیاز برای مناجات است. در ادامه به برخی از این هدیه‌ها می‌پردازیم:

  • ده‌نوش: بسته‌ی «ده‌نوش» راست کار چای‌بازهاست. این بسته «استکان کمرباریک ساده» دارد با لوله‌هایی که داخل آن «نبات‌های طعم‌دار» هست. همچنین «رول فال» حافظ هم در این بسته هست که همگی آن روی یک «پایه‌ی چوبی» قرار می‌گیرد.
  • عزل‌خوان ویژه: بسته «غزل‌خوان» را به کسی هدیه بدهید که هم به خطاطی علاقه دارد و هم فال حافظ. داخل این بسته قلمدان شهرضا را پیدا می‌کنید و «فال حافظ» و البته یک «انار» سرخ نیز کنار آن هست.

بسته هدایای سلامتی یلدایی

از دیگر هدیه‌هایی که می‌توانید به عنوان کادو رسمی برای آقایان تهیه نمایید، بسته‌های هدیه سلامتی بخش و بسیار کاربردی است. برای این منظور آراهنر متنوع‌ترین بسته‌های سلامتی را برای شما عزیزان طراحی کرده است تا به راحتی بر اساس سلیقه خود و مخاطبان‌تان بهترین هدایای را انتخاب نمایید. 

برخی از این نوع بسته‌ها در جشنواره‌ی یلدایی آراهنر موجود است:

  • دمت گرم: یک محصول مشتی برای سفر که نامش «دمت گرم» است. این بسته دو ماگ دودپتی سبز و قرمز دارد با دم‌نوش‌های خواستنی و یک پتوی کوچک مسافرتی.
  • چله‌نوش: مزه‌ی «چله‌نوش» به لیوان هندوانه‌ای آن است و دمنوش انار گلستان. از آن هدیه‌هاست که هر وقت سال ما را یاد شب چله می‌اندازد.   
بسته هدایای سلامتی یلدایی

بسته هدایای پذیرایی برای یلدا

از دیگر  انواع هدیه لوکس و در عین حال جذابی که می‌توانید به عنوان کادو رسمی برای آقایان تهیه نمایید، بسته‌های پذیرایی است. برخی از این نوع بسته‌ها در جشنواره‌ی یلدایی آراهنر موجود است:

یلدا با تکنیک مسی: بسته‌ی « یلدا با تکنیک مسی» یک «جعبه چوبی با روکش گالینگور» دارد و داخل آن یک «شکلات‌خوری مسی بزرگ» و «بطری شیشه‌ای» دارد. همچنین مغزهای «پسته»، «بادام» و «فندق» نیز در این بسته هست.

یلدای فیروزه‌ای: بسته‌ی « یلدای فیروزه‌ای» از آن هدیه‌های شیک است که داخل آن «گلدان 20 سانتی صراحی فیروزه‌کوب»، «آجیل‌خوری 11 سانتی فیروزه‌کوب»، «آجیل‌خوری فیروزه‌کوب 11 سانتی‌»، «ترمه‌ی 70 سانتی ابریشم حسینی» و «جعبه‌ی آشتیانی» است.

همان‌طور که دیدیم محصولات شرکت آراهنر برای سلیقه‌های مختلف هدیه تهیه کرده است. آنچه که اهمیت دارد این است که این هدیه‌ها را بر اساس شناخت خویش از افراد و سازمان‌ها به آنان اهدا کنیم. همچنین در بسیاری از مدارس به ویژه مدارس غیرانتفاعی و شرکت‌های بزرگ، مدیران به دنبال خرید هدیه شب یلدا برای دانش‌آموزان هستند. گروه آراهنر برای این گروه خاص با توجه به سلیقه و سن و سال آن‌ها هم هدایای طراحی کرده است.

بسته بندی هدایای یلدا

4 ویژگی بارز کادو شب یلدا

وقتی صحبت از هدیه شب یلدا به میان می‌آید، طراحی و تهیه هدیه یلدا، سلیقه و ذوق هنرمندانه‌ای را می‌طلبد؛ زیرا قرار است که دریافت‌کننده خود را به‌خوبی سورپرایز نماید و تأثیری به‌یادماندنی در قلب و روح او بر جای بگذارد؛ بنابراین مجموعه آراهنر به شیوه‌ای خاص، انواع کادوی شب یلدا را برای مشتریان خود آماده و مهیا نموده است.

 اما این تمام ماجرا نیست؛ بلکه اگر به‌خوبی از ویژگی‌های خاص کادوی یلدایی مطلع شوید؛ بی شک در انتخاب یکی از این هدایا برای شب یلدا درنگ نخواهید کرد.

طراحی شیک و لاکچری

 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کادوی شب یلدا طراحی و جنبه ظاهری محصولات است. البته به طور معمول گیفت تبلیغاتی بسیار شکیل و جذاب هستند. اما ازآنجاکه هدیه یلدایی اهمیت و ارزش بسیاری زیادی دارد؛ تیم طراحی به بهترین وجه ممکن رنگ‌های پاییزی را در ترکیب هدایا به تکامل رسانده است. رنگ‌ها و اشکال مختلف محصولات در نهایت هماهنگی خودنمایی می‌کنند. به‌طوری‌که بیننده را به سمت خود جذب می‌نمایند.

بسته‌بندی هدیه شب یلدا نیز کاملاً متناسب با آن طراحی و مدل‌سازی شده است. هیچ قسمتی از بسته‌بندی‌ها دورریختنی نیستند و کاملاً با محیط‌زیست سازگاری دارند و از همه مهم‌تر اینکه پس از استفاده نیز کاربردهای زیادی خواهند داشت.

کیفیت مطلوب

 بهترین مواد خوراکی باکیفیت، صنایع‌دستی نفیس، خشکبار و مغز دانه‌های درجه یک، پک یلدایی آراهنر را تشکیل می‌دهند. هدف اصلی از هدیه برای شب یلدا هر چه که هست؛ مطمئناً عمری طولانی و ماندگار خواهند داشت. زیرا کیفیت هدایای تبلیغاتی، بارزترین ویژگی است که ما به آن معتقدیم. هنگامی که مشتری شما محصولی باکیفیت را در دستان خود لمس می‌کند به‌خوبی درک خواهد کرد که شما برایش ارزش زیادی قائل هستید؛ بنابراین بسیار خوشحال می‌شود.

کاربردی و مفید

 همه ما تجربه دریافت یک هدیه سازمانی بدردنخور را داشته‌ایم که مسلماً جای آن در کشوی خالی است و هرگز بازش نمی‌کنیم. بی‌اهمیت و حتی احتمالاً آزاردهنده! اما امروزه از این هدایا خبری نیست. زیرا هدف اصلی این است که نام و نشان تجاری یا پیام اصلی، همیشه در معرض دید مشتری قرار بگیرد یا این که از هدیه به‌خوبی استفاده نماید و قسمتی از سبک زندگی روزمره او شود.

 هدایای تبلیغاتی خلاقانه از جمله هدایای پرکاربرد و مفید هستند. زیرا بر اساس ارزش‌های مشتریان از جمله اهمیت به‌سلامتی، سازگاری با محیط‌زیست و حتی علائق آنها طراحی شده‌اند.

تنوع کادوی یلدا

یکی از مزایای دلپذیر کادوی شب یلدا این است که برای هر سلیقه‌ای، هدیه یلدا به طور متنوع و گسترده‌ای وجود دارد. علی‌الخصوص این که قیمت‌ها بسیار منعطف با بودجه‌بندی مشتریان و خریداران است. با کمی تأمل و گشت‌وگذار در فروشگاه آنلاین آراهنر می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین گیفت شب یلدا را برگزینید.

مزایای خرید هدیه شب یلدا

 برندینگ

 اصلی‌ترین مزیت کادوی شب یلدا این است که می‌توانید به طور قابل‌توجهی شناخت و آگاهی از برند خود را تقویت کنید. اگر صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید از فرصتی که شب چله در اختیار شما قرار می‌دهد، غافل نشوید؛ زیرا با کمترین هزینه می‌توانید نام و نشان تجاری خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید. قدرت هدایای تبلیغاتی سازمانی را برای مشتریان و مصرف‌کنندگان خود، دست‌کم نگیرید!

 پیشنهادهای ویژه

 به مناسبت شب یلدا بسیاری از ارگان‌ها و شرکت‌ها به دنبال تهیه و خرید پک شب یلدا برای کارکنان و یا مشتریان خود هستند. ازاین‌رو معمولاً پیشنهادها متنوع و خاصی برای آنها در نظر گرفته شده است. به‌عنوان‌مثال هدیه شب یلدا برای خانم‌ها به‌صورت کاملاً سفارشی شده با تخفیفات و قیمت مناسب فراهم شده است.

 صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان

 فرایند تهیه پک شب یلدا، پیچیده و زمان بر است. انتخاب محصولات، بسته‌بندی و طرح و شکل آنها، هر کدام به‌تنهایی زمان بر است و احتمال ایجاد هر گونه اشتباهی نیز وجود دارد.

 اگر می‌خواهید برای مشتریان یا مخاطبان خود کادوی یلدا تهیه کنید کافی است با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت نمایید. آنها باتوجه‌به اهداف و انتظارات شما مناسب‌ترین هدیه شب یلدا را تهیه و آماده‌سازی خواهند کرد.

 قصه دوستی، محبت و عشق خود را در شب چله با کادوهای خاص شب یلدا به عزیزان خود تقدیم کنید. 

 نکات مهم هنگام خرید کادو شب یلدا

 قبل از خرید کادو شب یلدا به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین هدایا را مطابق با انتظارات و بودجه خود به بهترین شکل ممکن تهیه نمایید.

 1- اهداف تبلیغاتی خود را در زمینه خرید هدیه شب یلدا را به‌خوبی مشخص کنید تا کارشناسان متخصص بتوانند بهترین راهنمایی را برای شما ارائه نمایند.

 2- میزان بودجه را حتماً از قبل مشخص کنید تا بتوانید متناسب با انتظارات سازمان و اهداف تبلیغاتی، هدایا را خریداری کنید.

 3-سعی کنید از اقلام مرغوب استفاده کنید تا برند کسب‌وکار شما به‌خوبی و برای مدت‌زمان طولانی در معرض دید مصرف‌کننده قرار گیرد.

 4- اقلامی را انتخاب کنید که مصرف‌کننده اصلی بتواند به‌صورت روزانه از آنها استفاده نماید. یعنی کاربرد مفیدی برای او ارائه دهد.

 5-  نوع و جنس هدایای سازمانی دقیقاً نگرش و اصالت محصولات و خدمات شما را به مخاطبان معرفی می‌کند. به‌عبارت‌دیگر آنها به‌خوبی درک می‌کنند که برایشان ارزش قائل هستید و به آنها احترام می‌گذارید.

 6- حتماً قبل از هر اقدامی تعداد مصرف‌کنندگان را مشخص کنید. اگر تعداد آنها زیاد است می‌توانید از پیشنهادهای ویژه با قیمت‌های مناسبی؛ پک یلدایی را تهیه نمایید.

 7- اگر تعداد مخاطبان و دریافت‌کنندگان هدایا کمتر است، توصیه می‌کنیم کادو شب یلدا را مطابق باسلیقه و به‌صورت سفارشی شده، انتخاب کنید؛ زیرا تأثیر عمیق و قدرتمندی را بر روی مشتریان می‌گذارد.

سوالات متداول هدایای شب یلدا

یلدا یکی از مناسبت‌های باستانی است که برای همه ما خاطره انگیز است. متاسفانه در سال‌های اخیر و با شیوع بیماری کرونا امکان برقراری این مراسم نوستالژیک وجود ندارد. به همین دلیل بسیاری از سازمان‌ها از این فرصت استفاده می‌کنند تا در نبود این مهمانی‌ها، هدیه‌ای به مشتریان خود ارائه بدهند تا در ذهن آنها بیش از پیش ماندگار شوند.

هدایای یلدا نسبت به هدایای سایر مناسبت‌ها قیمت کمتری دارند. شما با پرداخت هزینه مناسب و کم می‌توانید برای این مناسبت خرید داشته باشید. هدایای یلدا از 80 هزار تومان شروع می‌شوند و بنا به درخواست مشتریان قابلیت این را دارند که افزایش قیمت پیدا کنند.

به دلیل اینکه سازمان‌ها معمولا در مناسبت یلدا بودجه کمتری برای خرید یلدا اختصاص می‌دهد، معمولا از محصولات سرامیکی، سفالی و گاها مسی برای هدایای یلدا استفاده می‌شود.

بسته غزلخوان در سه سال اخیر همواره پرفروش‌ترین محصول یلدایی آرا هنر است. بسته‌های ناردون، نارجوش و انار سفالی در رده بعدی محصولات یلدایی هستند.

نکات مهم درباره هدایای شب یلدا

 شب چله یکی از مهم‌ترین سنت‌های اصیل و ارزشمند ایران است. رسم هدیه‌دادن نیز در این شب نیکو بسیار رایج است به‌طوری‌که امروزه شرکت‌ها و سازمان‌ها، کسب‌وکارها، رسماً هدیه شب یلدا را برای کارکنان، مدیران و مشتریان خود تهیه و خریداری می‌کنند.

 به توصیه آراهنر از این فرصت طلایی استفاده کنید؛ زیرا علاوه بر بهره‌مندی از مزایای انواع کادو شب یلدا، می‌توانید در دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود، از قدرت و تأثیرگذاری عمیق و پرنفوذ هدایای سازمانی نیز سود ببرید.

تعدادی از نکات مهم در خصوص هدایای شب یلدا آراهنر عبارت‌اند از:

  • یلدا در باور ایرانیان شبی است که در انتهای آن نور بر تاریکی چیره می شود.
  • در واقع ایرانیان از گذشته های دور نه طولانی ترین شب سال، بلکه غلبه نور بر ظلمت در آغازین روز از فصل زمستان را جشن می گرفتند.
  • آداب و رسوم جشن یلدا در بخش های مختلف ایران متفاوت است ولی سنت هایی مانند دور هم جمع شدن و خوردن و نوشیدن و همین طور شاهنامه خوانی و حافظ خوانی از جمله اصلی ترین رسوم شب یلداست.
  • هدیه دادن در شب یلدا از گذشته مرسوم بوده و امروزه نیز این شب یکی از بهترین مناسبت ها برای اهدای هدیه محسوب می شود.
  • مسلماً یکی از کارهای سخت و البته لذتبخش برای شب یلدا، انتخاب و خرید هدیه است؛ بنابراین باید در این مورد برخی از نکات مهم را رعایت کنیم.
  • داشتن شناخت کافی از شخص دریافت کننده هدیه و آشنایی با سلایق او در راستای خرید هدیه یلدایی کمک زیادی می کند.
  • هر چه بیشتر از هدایای کلیشه ای و تکراری اجتناب کنید و آن را با انتخاب هدایای جذاب و خلاقانه جایگزین کنید، می توانید هدیه یلدایی مناسب تری خریداری کنید.
  • همیشه توجه داشته باشد که بسته بندی هدایا به اندازه خود هدیه حائز اهمیت است.
  • تنها تفاوت هدایای یلدایی خانوادگی با اداری دارد این است که هدایای اداری معمولاً رسمی تر هستند.
  • از هدایای اداری ترکیبی، هدایای تزئینی و هدایای کاربردی مانند انواع هدایای خوراکی یا کیف پول و غیره، می توانید به عنوان هدیه یلدایی برای خانم ها در محیط کار استفاده کنید.
  • هم چنین بسته هدایای فرهنگی و معنوی برای یلدا مانند کتاب، دیوان اشعار و قاب‌های نقاشی یا بسته هدایای سلامتی یلدایی که شامل انواع دمنوش ها و عرقیجات می شود و بسته هدایای پذیرایی برای یلدا که همان طور که از نامش پیداست شامل خشکبار و انواع مغز است، هدایای مناسبی برای آقایان در محیط های کاری هستند.
سبد خرید

همراهان گرامی

سال نو مبارک!
تا پایان تعطیلات نوروز امکان ثبت سفارش نداریم!
زود برمی‌گردیم:)