تبلیغات

خرید هدیه برای دوست

هشتم ماه ژوئن یا 18 خردادماه هر سال به نام روز جهانی بهترین دوستان در صفحات تقویم رقم خورده است. همه ما دوستانی داریم که در روزهای خوب و بد در کنار ما هستند و در واقع آن‎ها عزیزترین‎ها و بهترین‎ها یاوران روزهای زندگی ما محسوب می‎شوند. کسانی که ما را قضاوت نمی‎کنند و ما در کنار آن‎ها می‎توانیم خود واقعیمان باشیم. این دوستان توقعی از ما ندارند ولی همه ما دوست داریم آن‎ها را با اهدای هدایای خاص خوشحال کنیم؛ بنابراین انتخاب هدایای مناسبی که در نظر آن‎ها ارزشمند باشد، بسیار مهم است.

زندگی ما در کنار دوستانمان رنگ و بوی دیگری دارد. دوستانی که در هر شرایطی حضور دارند و با ما می‎خندند، می‎گریند و ما را تشویق به زندگی بهتر می‎کنند و اگر بر سر دو راهی قرار بگیریم، سعی می‎کنند تا جای ممکن کمک حال ما باشند.

دوستی، رابطه قوی و معنوی است که به زیباترین شکل انسان‎ها را به هم پیوند می‎دهد. قدردانی از دوستان در روز بهترین دوست یکی از راه‎هایی است که می‎توانید از آن طریق میزان مهر و محبت خود را به آن‎ها نشان دهید.  بهترین دوست یا دوستان شما کسانی هستند که همیشه صبورانه به درد دل های شما گوش می‎دهند و شما با خیال راحت رازهای مگوی خود را با آن‎ها در میان می‎گذارید.  کسانی که از شادی و موفقیت شما خوشحال می‎شوند و همیشه خواهان موفقیت شما هستند.

بد نیست که هم اکنون به آن ها فکر کنید و ببینید که چه تعداد دوست صمیمی و حقیقی دارید و راهی را برای خوشحال کردن آن‎ها پیدا کنید. ما هم سعی در این مقاله سعی کرده‎ایم نه تنها تاریخچه مختصری از روز جهانی بهترین دوست را برای شما بگوییم، بلکه به شما بگوییم که چگونه می‎توانید از دوستان خود قدردانی کنید و چه هدایایی را برای آن‎ها تهیه کنید که مناسب آن‎ها باشد؛ بنابراین اگر شما هم می‎خواهید دوستان خود را با اهدای هدایای خاص شگفت زده و خوشحال کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

  • بهترین هدایا برای دوستان صمیمی
  • تاریخچه روز جهانی بهترین دوستان
  • روز جهانی بهترین دوستان را چگونه جشن بگیریم؟
  • خرید هدیه برای دوست در سریع‎ترین زمان
  • نکات مهم درباره هدیه روز بهترین دوست

بهترین هدایا برای دوستان صمیمی

معمولاً تهیه هدایای ویژه برای هر شخصی که او را خوب می‌‎شناسید، ساده است زیرا شما با طیف وسیعی از اقلام و کالاها مواجه هستید که می‎توانید با توجه به نیاز دوستانتان آن‎ها را خریداری کنید؛ تنها کافی است در حین صحبت‎های شیرین با دوستان خود به حرف‎های آن‎ها خوب توجه کنید تا متوجه شوید که چه چیزهایی را بیشتر دوست دارند و چه نیازهایی دارند؛ در ادامه تصمیم داریم تا برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی آراهنر را که شما می‎توانید به عنوان یک هدیه خاص به دوستان خود هدیه دهید، معرفی می‎کنیم:

محصولات آرایشی و بهداشتی

اگر دوست شما خانم است، مسلماً علاقه خاصی به محصولات آرایشی و بهداشتی دارد؛ به این معنی که شما می‎توانید با خرید یک عطر خوشبو و مطابق سلیقه دوستتان او را بسیار خوشحال کنید؛ هم چنین اگر دوست شما اهل آرایش کردن است، می‎توانید از انواع محصولات آرایشی برای او هدایای مناسب و البته پر مصرفی تهیه کنید.

بسته هدیه زریر 4 (بسته دمنوش‌‎های سنتی)

یکی از محبوب ترین نوشیدنی‎های گرم ایرانی‎ها، انواع دمنوش‎ها هستند. اغلب دمنوش‎ها خاصیت دارویی دارند و نوشیدن آن ها در طب سنتی توصیه شده است.

به همین دلیل یکی از هدایای تبلیغاتی خاصی که به شما پیشنهاد می‎دهیم، بسته پیشنهادی زریر 4 است؛ در این بسته هدیه، یک عدد فرنچ پرس مخصوص آماده سازی دمنوش، به همراه یک ماگ سرامیکی و سه گیاه دارویی وجود دارد که خاصیت آن‎ها بیشتر در ایجاد نشاط، رفع نفخ معده و ایجاد آرامش است.

همان طور که گفتیم در بسته های هدیه زریر 4 قلم زیر موجود است:

  • یک عدد فرنچ پرس
  • یک عدد ماگ سرامیکی
  • جعبه دمنوش که در آن گل گاو زبان، آویشن و اسطوخودوس موجود است.
  • جعبه هاردباکس
زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

بسته هدیه کافا 3 (بسته قهوه اسپرسو، فنجان و نعلبکی) 

اگر دوست شما از آن دسته افراد است که ارادت خاصی به قهوه دارد، بسته هدیه کافا 3 می‎تواند یک هدیه مناسب و هیجان انگیز برای او باشد؛ مسلماً تنها یک فرد قهوه خور به خوبی ارزش این هدیه را می‎داند زیرا قهوه علاوه بر اینکه حس نشاط و هوشیاری را در افراد بیشتر می‎کند، بلکه فواید بسیار زیاد آن برای سلامتی، سال‎هاست که توسط پزشکان و محققان ثابت شده است. در بسته کافا 3، یک بسته پودر قهوه، یک بسته پودر شکلات، چهار فنجان و نعلبکی دست ساز و شکیل مناسب برای سرو قهوه اسپرسو و یک قهوه جوش اسپرسو وجود دارد که تمام این اقلام در یک هاردباکس شیک و مقاوم تعبیه شده است.

این بسته هدیه هیجان انگیز به اختصار شامل موارد زیر است:

  • یک قوطی مقوایی حاوی شکلات
  • چهار عدد فنجان و نعلبکی سرامیکی
  • یک قوطی مقوایی حاوی پودر قهوه
  • قهوه جوش اسپرسو
  • بسته بندی هاردباکس
کافا 3 (بسته قهوه اسپرسو، فنجان و نعلبکی)

کافا 3 (بسته قهوه اسپرسو، فنجان و نعلبکی) 

بسته هدیه صهبا (بسته جام آبگینه و شربت های ایرانی)

همان طور که گفتیم بهتر است هدایایی که به دوستان خود اهدا می کنید، نه تنها مناسب با ذوق و سلیقه  و نیازهای دوستان شما باشد، بلکه با توجه به فصل خریداری شود، یکی از هدایای تبلیغاتی خاص که گمان می رود همه آن را دوست داشته باشند و مخصوصاً برای فصول بهار و تابستان بسیار مناسب باشد، بسته هدیه صهبا (بسته جام آبگینه و شربت های ایرانی) است که طعم خنک تابستانی دارد.

در واقع، بسته هدیه صهبا (بسته جام آبگینه و شربت های ایرانی)؛ یک پیشنهاد ویژه و هیجان انگیز برای روزهای گرم تابستان است. یک هدیه کاملاً  تابستانی که می‌تواند در روزهای گرم و کلافه کننده تابستان، خنکی یک رفاقت شیرین را بر جان بهترین دوستان شما بنشاند.

بسته هدیه صهبا حاوی شربت‎های سنتی ایرانی است که نه تنها طعم و عطر بسیار دل نشین و دلچسبی دارند، بلکه به دلیل این که از دل طبیعت استخراج شده‎اند، خواص و فواید زیادی دارند و برای سلامتی و حفظ نشاط و شادابی بدن بسیار مؤثر هستند، از این رو می‎توانید مطمئن باشید که نه تنها یک هدیه هیجان انگیز به دوستان خود هدیه می‎دهید، بلکه به سلامت جسمی آن‎ها هم کمک می‎کنید.

در این بسته هدیه ویژه، چهار نوع شربت شیرین از جمله سکنجبین، گل محمدی، به لیمو و زعفران در ظروف شیشه‎ای بسیار زیبا و دست ساز، مقداری تخم شربتی و دو عدد لیوان آبگینه با رنگ‌های سنتی قرار داده شده است.

بسته هدیه صهبا (بسته جام آبگینه و شربت های ایرانی) به اختصار شامل موارد زیر است:

  • چهار عددبطری آبگینه
  • دو عدد لیوان آبگینه
  • مقداری شهد شربت سکنجبین
  • مقداری شهد شربت گل محمدی
  • مقداری شهد شربت به لیمو
  • مقداری شهد شربت زعفران
  • مقداری تخم شربتی
  • بسته بندی چوبی

صهبا (بسته جام آبگینه و شربت های ایرانی)

کیف پول قلمکار

در سطور قبل گفتیم که هدیه باید با سن و سال و همین طور علاقه مندی‎ها و سلایق و نیازهای دوست یا دوستان شما متناسب باشد تا بتواند تأثیر بیشتری داشته باشد. یکی از هدایای کاربردی که می‎خواهیم در این جا به شما معرفی کنیم، کیف پول قلمکار است.

لازم به توضیح نیست که کیف پول از آن دسته اقلامی است که همه ما از آن استفاده می‎کنیم و ممکن است در روز چندین و چند بار آن را در دست بگیریم؛ حال تصور کنید که دوست شما هر بار که کیف پول خود را به دست می‎گیرد، به یاد شما و رابطه پر از مهر و عطوفتی که با شما دارد بیفتد.

اگر شما هم دوست دارید در چنین شرایطی قرار بگیرید، به پیشنهاد اهدای کیف پول قلمکار بیشتر فکر کنید.

کیف پول های قلمکار

کیف پول قلمکار

تاریخچه روز جهانی بهترین دوستان

روز جهانی بهترین دوست برای اولین بار در ایالات متحده امریکا در سال 1935 به رسمیت شناخته شد و این روز در این کشور تعطیل رسمی اعلام شد. مجلس کنگره ایالات متحده روز هشتم ژوئن را به این دلیل به عنوان روز جهانی بهترین دوستان انتخاب کرد که این روز تابستانی، معمولاً در سراسر امریکا آب و هوای مطبوعی دارد و دوستان می‎‌توانند برای بزرگداشت این روز به راحتی در خارج از خانه با هم ملاقات کنند. پس از آن کشورهای دیگری هم این روز را به رسمیت شناختند اما برخی از کشورها متناسب با شرایط خود، روزهای خاص دیگری را به عنوان روز بهترین دوست اعلام کردند.

محبوبیت روز جهانی بهترین دوستان تا جایی پیشرفته است که اگر در این روز، هر شبکه اجتماعی را باز کنید، تصاویر و عکس‎‌های خاطره انگیزی را با هشتگ بهترین دوست می‎بینید.

اهدای هدایا به دوست صمیمی

روز جهانی بهترین دوستان را چگونه جشن بگیریم؟

یکی از بهترین راه‌‎ها برای نشان دادن نهایت مهر و محبت و احترام شما به بهترین دوستانتان، جشن گرفتن روز جهانی بهترین دوست است؛ فرقی هم نمی‎‌کند که دوست شما یکی از همراهان قدیمی شماست یا این که مدت زمان زیادی از رابطه دوستانه شما نگذشته است؛ همین که در کنار دوستی احساس آرامش می‎‌کنید، کافی است که قدر دان محبت هایش باشید.

البته بسته به این که چگونه با دوست خود آشنا شده باشید، می‎‌توانید او را در جاهای مختلف ملاقات کنید، به عنوان مثال اگر در سنین نوجوانی یا جوانی هستید، می‎‌توانید با دوستتان در مدرسه، دانشگاه، محل کار، کافه و … قرار بگذارید و اگر میانسال باشید می‎‌توانید در خانه یا یک رستوران با هم قرار بگذارید. با این حال به طور کلی مهم نیست که کجا با دوستانتان ملاقات می‌‎کنید، همین که کسانی هستند که می‎‌توانید در لحظات غم و اندوه یا خشم و عصبانیت در کنار آن‎ها آرام بگیرید، شایسته قدردانی و سپاسگزاری هستند.

بسیاری از مردم دنیا این روز را در تقویم خود علامت گذاری می‎‌کنند تا فراموش نکنند که از نزدیک‎ترین و عزیزترین دوستان خود تجلیل به عمل بیاورند. هر چند که متاسفانه خیلی از افراد هم اصلاً نمی‎‌‌دانند چنین روزی در تقویم وجود دارد که البته شاید دوستان شما هم در بین این افراد باشند و شما می‎‌توانید با خرید هدایای خاص آن‎ها را شگفت زده کنید.

اول از همه یک هدیه خوب و مناسب انتخاب کنید و بعد تلفن خود را بردارید و با آن‎‌ها قرار بگذارید؛ اگر هر دو اهل طبیعت هستید می‎توانید او را به یک کوه نوردی هیجان انگیز دعوت کنید و یا این که به یکی از پارک‎‌های زیبای موجود در شهر بروید و یک پیکنیک درست و حسابی برپا کنید؛ رفتن به کافه و رستوران هم که همیشه خوب و لذتبخش است و می‎‌توانید گوشه دنجی در این گونه مکان‎‌ها پیدا کنید و با دوستانتان بگویید و بشنوید و شاد باشید.

حتی اگر دوست یا دوستان صمیمی شما در حال حاضر در شهری دیگر زندگی می‎‌کنند و راهشان دور هست، باز هم می توانید با ارسال یک هدیه خوب و کارت پستالی زیبا آن‎‌ها را شاد کنید و به آن‎ها نشان دهید که تا چه میزان برای دوستی خود ارزش قائل هستید. 

هدایای خلاقانه و کاربردی آراهنر

برای اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای خرید هدیه را از دست ندهید.

خرید هدیه برای دوست در سریع‎ترین زمان

گاهی اوقات پیش می‎آید که به دلیل مشغله‎‌‌های کاری امکان خرید حضوری هدیه تبلیغاتی نفیس و گرانقدر برای دوستانتان را پیدا نمی‎‌کنید ولی نمی‎‌خواهید به هیچ عنوان اهدای هدیه در روز بهترین دوست را هم از دست بدهید، در چنین شرایطی می‎‌توانید از دو طریق تماس تلفنی و وب سایت آراهنر نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

سؤالات متداول درباره خرید هدیه برای بهترین دوست

هشتم ماه ژوئن یا 18 خرداد ماه هر سال به نام روز جهانی بهترین دوستان در صفحات تقویم رقم خورده است.

شما می‌‎توانید با خرید هدیه ای خاص و منحصر به فرد و همین طور تنظیم یک قرار ملاقات دوستانه در هر مکانی که برایتان راحت تر است، دوست خود را در این روز خوشحال کنید.

در هنگام خرید هدیه برای دوستانتان حتماً باید به سلایق و نیازهای آن‎‌ها توجه کنید.

بله با مراجعه به سایت آراهنر می‎توانید در اسرع وقت هدیه خود را تهیه کنید.

نکات مهم درباره هدیه روز بهترین دوست

  • در تقویم بین المللی، روز هشتم ماه ژوئن یا 18ام خرداد به عنوان روز جهانی بهترین دوست رقم خورده است.
  • مردم در سراسر جهان این روز را برای قدردانی از دوستان خود جشن می‎گیرند.
  • اهدای هدایای خاص و ملاقات با دوستان یکی از بهترین روش‎های نشان دادن میزان علاقه و درجه سپاسگزاری شما به دوستانتان است.
  • در هنگام خرید هدیه برای دوستانتان حتماً باید به سلایق و نیازهای آن‎ها توجه کنید.
  • اگر برای خرید هدیه برای دوستان خود عجله دارید، می‎توانید از دو طریق تماس تلفنی و وب سایت آراهنر به ثبت سفارش خود اقدام کنید.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *