تبلیغات

خرید گیفت شرکتی

خرید گیفت شرکتی
لوگوی اراهنر

حتماً برای همه شما بارها و بارها پیش آمده است که انواع گیف شرکتی را دریافت کنید. گیفت های شرکتی همان هدایای ریز و درشت تبلیغاتی هستند که گاهی موقع خرید یک کالا یا خدمات از یک شرکت یا موسسه و گاهی نیز هنگام بازدید از نمایشگاه های مختلف به دستتان رسیده است. و حتماً هنگام دریافت برخی از آن ها خوشحال شده اید چون برای شما کارایی داشته اند. گیفت های شرکتی هم دقیقاً با همین هدف به مخاطبان اهدا می شوند؛ برای این که آن ها را برای لحظاتی خوشحال کنند و به آن ها یادآور شوند که تا چه اندازه ارزشمند هستند؛ به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها با این روش بازاریابی می کنند و از گیفت شرکتی برای تبلیغ کالا و خدمات خود بهره می برند.

بهترین گیفت شرکتی آراهنر

هر محصولی که برای مصرف کنندگان کاربردی باشد می تواند به عنوان گیفت شرکتی مورد استفاده قرار بگیرد. انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی و گیفت شرکتی به مخاطب شما به تصویری که شرکت شما می خواهد برای عموم به نمایش بگذارد، بستگی دارد.

استفاده از گیفت شرکتی خلاقانه یکی از مهم ترین عوامل جلب نظر و هم چنین وفادارسازی مشتریان یک سازمان محسوب می شود که مطمئناً می تواند نقش به سزایی در یادآوری و ماندگاری محصولات و خدمات یک شرکت در ذهن مشتریان داشته باشد.

شما می توانید با استفاده از خلاقیت در طراحی و ارسال گیفت های شرکتی و هم چنین مرتبط بودن آن ها با فعالیت های سازمان تاثیر بسیار مطلوبی در ذهن مشتریان خود بگذارید.

با توجه به این که حجم بالایی از گیفت های شرکتی برای جبران خدمات مشتریان و همکاران استفاده می شود، ارائه گیفت شرکتی خلاقانه که مشتریان را به وجد آورد و موجب یادآوری محصولات و خدمات شما شود در هنگام خرید بسیار تاثیر گذر خواهد بود.

در ادامه به معرفی گیفت های شرکتی خلاقانه قابل عرضه در موسسه آراهنر می پردازیم:

ده نوش (چایخانه‌ای مدرن)

ده نوش (چایخانه ‌ای مدرن)

بسته‌ هدیه ده ‌نوش یک گیفت شرکتی عمومی است که طرفداران زیادی دارد و به خصوص برای کسانی که عاشق چای و نوشیدنی های گرم هستند، بسیار مناسب است.  این بسته هدیه تبلیغاتی خاص، دو عدد استکان کمر باریک ساده دارد و هم چنین ظرف های کوچکی در آن است که حاوی نبات ‌های طعم ‌دار هستند.

میوه ناک

میوه ناک (زمستان میوه ناک)

بسته هدیه میوه ‌ناک، سیب، پرتقال، خرمالو و کیوی خشک دارد. یک بسته‌ جمع ‌و جور با کلی خاطره ‌های دور از میوه‌ های خشک مامان ‌بزرگ ‌ها.

این بسته حاوی،  مقداری سیب خشک، مقداری خرمالوی خشک، مقداری پرتقال خشک و مقداری کیوی خشک است که در یک بسته بندی شیک عرضه می شود.

فروزان (روشنای یلدا)

فروزان (روشنای یلدا)

بسته گیفت شرکت فروزان، نه تنها یک هدیه تبلیغاتی، بلکه یک هدیه تبلیغاتی مناسبتی می تواند باشد که در شب یلدا اهدا شود. این هدیه دارای یک جاشمعی سفالی قرمز رنگ است که با شمع وارمر روشنای شب یلداست.

یلدانه ۲

یلدانه ۲ (زمان را به دست بگیر)

این بسته گیفت شرکتی یکی از انواع هدیه تبلیغاتی مناسب شب یلداست. این بسته‌ هدیه حاوی  یک قطعه پارچه ترمه یک در یک قرمز رنگ، یک جلد دیوان حافظ با جلد چرمی قهوه‌­ای و یک ساعت شماطه ­‌دار طلائی است که در یک بسته بندی شیک و زیبا عرضه می شود.

شش خانه

شش خانه (شش خانه روی میز می آید.)

شش‌ خانه از آن بسته‌ های گیفت شرکتی است که برای مدت ‌های زیادی روی میز کار یا میز پذیرایی شخص مورد نظر شما می‌ ماند. این بسته هدیه یک پایه ‌چوبی شش­‌ خانه و سه شیشه­‌ با درب استیل دارد.  داخل هر خانه آن مقداری عناب، خرمای حبه ‌ای، میوه‌ خشک استوایی، بهارنارنج، بابونه و چای خشک موجود است و با یک بسته بندی مقوایی قابل عرضه است. این بسته را می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف از جمله هدیه روز کارمند برای کارمندان شرکت خود تهیه کنید.

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

دمنوش یکی از نوشیدنی‌ های محبوب ایرانی ‌هاست که بنا به توصیه ‌های طب سنتی در زمان ‌های مختلف مصرف می ‌شود. ما در این بسته یک عدد فرنچ پرس به همراه یک ماگ سرامیکی و سه گیاه دارویی موثر در ایجاد نشاط و آرامش را قرار داده ‌ایم. توصیه طب سنتی بر این است که به دلیل تاثیر گل گاو زبان در تقویت حواس پنجگانه و ایجاد نشاط، ابتدای صبح دمنوش گل گاو زبان بنوشید. هم چنین آویشن در رفع نفخ معده موثر است، از این رو توصیه می‌ شود که این دمنوش را دقایقی بعد از صرف نهار بنوشید. گیاه اسطخودوس هم به دلیل تاثیر فوق العاده در آرامش و رفع استرس، نوشیدنی توصیه شده برای قبل از خواب است. این محصول در یک جعبه هاردباکس قابل عرضه است.

این بسته سلامتی‌بخش را می‌توانید برای هدیه روز خبرنگار تهیه کنید زیرا نوشیدن یک لیوان از دمنوش‌های آرامش‌بخش پیش از شروع یک روز کاری شلوغ یا در پایان آن برای یک خبرنگار گزینه بسیار مناسبی است.

زریر (بسته فلاسک و دمنوش)

زریر 3 (بسته فلاسک و دمنوش)

زریر (بسته فلاسک و دمنوش) یک همراه دمنوشی است .این مجموعه  شامل دمنوش ‌های مختلف است. این نوشیدنی‌ هایِ گوارا از دَم‌کردن گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوستِ میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که قابل حل در آب است، به وجود می آید. با زریر  به دنبال این هستیم که شما یک دمنوش همراه داشته باشید و این کار را با قرار دادن یک فلاسک دمنوش با روکش چرم، ویژه دم‌کردن گیاهان قرار انجام داده‌ایم.

زریر (بسته فلاسک و دمنوش) شامل 2 دمنوش به ‌لیمو، نعناع و هم چنین مقداری عسل کردستان است.

این بسته در یک جعبه مقوایی و همراه یک ساک دستی عرضه می شود. شما می‌توانید نام شرکت یا موسسه خود را روی جعبه یا ساک دستی حک کنید.

ولکام

بسته هدیه ولکام

این بسته گیفت شرکتی کمی با بقیه هدایای تبلیغاتی ما متفاوت است و غالباً برای سازمان ها یا کسب و کارهایی مناسب است که می خواهند از اولین روز کاری پرسنل خود، خاطره بسازند.

گیفت شرکتی ولکام در واقع یک گیفت خوشامدگویی است. در این بسته هدیه یک عدد گلدان و مقداری بذر، یک عدد ماگ و کیسه غذا، یک عدد دفترچه یادداشت و یک عدد جا خودکاری وجود دارد که در یک بسته بندی ساده و شیک عرضه می شود.

ایوار (لیوان و قندان مسی)

ایوار (لیوان و قندان مسی)

ایوار (لیوان و قندان مسی) یک گیفت شرکتی مخصوص عصرانه است.

ایوار با یک لیوان و قندان مسی این امکان را فراهم کرده است تا از لحظات کار و زندگی لذت ببرید. این بسته یک پایه چوبی صیقل یافته هم دارد که باعث می‌شود ایوار همیشه روی میز کار باقی بماند.

ایوار دارای یک جعبه مقوایی است که می ‌توانید نام شرکت یا موسسه خود را روی آن درج کنید.

هم چنین شما می ‌توانید جنس لیوان و قندان این بسته را بنا بر سلیقه خود تغییر دهید. به طور مثال می ‌توانید از لیوان و قندان سفالی یا سرامیکی استفاده کنید.

شادیا 2

شادیا 2 (آبشار شادی)

بسته‌ شادیا2 یک سطل سبز فلزی پر از شادی است. این گیفت شرکتی را می توانید در فصل پاییز و زمستان استفاده کنید که فصل انار است و از دل پوشال ‌های قرمز آن انار تازه بردارید و با توپ پینگ‌ پنگ در محل کار یا منزل مسابقه پرتاب توپ برگزار کنید. مطمئن باشید که برنده‌­ مسابقه عاشق شادیا خواهد بود . این بسته هدیه حاوی  یک سطل فلزی سبز، دو کیلو انار تازه، یک کیسه پارچه ای و یک توپ پینگ پنگ است.

دیبار (شیرینی خاطره)

دیبار (شیرینی خاطره)

دیبار یک خاطره شیرین است؛ نه در مزه که در یادآوری خاطره ‌هایی که برای اولین بار مزه‌ شکلات، پاستیل و لواشک را چشیدیم.

این بسته هدیه از هدایای خلاقانه تبلیغاتی حاوی مقداری تخمه کدو، مقداری تخمه هندوانه، مقداری تخمه ژاپنی و مقداری تخمه آفتابگردان است که در یک بسته بندی بامزه و زیبا عرضه می شود.

گیفت شرکتی چیست؟

همان طور که گفتیم، گیفت شرکتی، کالاهای تبلیغاتی هستند که در ترکیب بازاریابی شرکت ها یا سازمان ها قرار می گیرند. از گیفت ها و هدایای شرکتی برای افزایش آگاهی از برند، شناخت برند یا وفاداری، تبلیغ شرکت و غیره استفاده می شوند. گیفت شرکتی تقریباً همیشه با آرم یا پیام شرکت عرضه می شود.

ارائه محصولات تبلیغاتی به کارمندان و مشتریان بالقوه شما باعث افزایش برند سازی می شود، نظر آن ها را درباره شرکت شما بهبود می بخشد و به آن ها کمک می کند تا محصولات یا خدمات شما را به خاطر بسپارند. گیفت شرکتی ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است و اغلب نسبت به ابزارها و کانال های قابل مقایسه بازده بهتری دارد.

ضرورت خرید گیفت شرکتی

گیفت های شرکتی کالاهایی هستند که اکثراً با آرم یا شعار شرکت همراه هستند و برای اهداف بازاریابی و ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.

ارائه گیفت شرکتی از مهم ترین فاکتورها در جلب توجه مخاطبان و افزایش احساس وفاداری مشتریان است و مطمئناً می تواند در یادآوری و حفظ محصولات و خدمات یک شرکت در ذهن مشتریان تأثیر بسزایی داشته باشد.

مسلماً مشتریان تراکت ها و پوسترهای تبلیغاتی را نگه نمی دارند  اما ارائه یک محصول جذاب به عنوان گیفت شرکتی می تواند نام تجاری کسب و کار شما را همیشه در ذهن مشتریان حک کند.

گیرندگان گیفت شرکتی و هدیه مدیریتی و سازمانی می توانند مشتریان قدیمی، مشتریان عمده، مدیران و کارمندان شرکت ها یا سازمان های همکار، مدیران و کارمندان شرکت یا سازمان خود شما، مشتریان بالقوه یا دیگر مخاطبان کسب و کار شما باشند.

ضرورت خرید گیفت شرکتی

مزایای خرید گیفت شرکتی

اولین و مهم ترین مزیت خرید گیفت تبلیغاتی و  شرکتی، توسعه کسب و کار با صرف هزینه های کم تر است. به همین دلیل کسب و کارها ها به دنبال این هستند تا با بودجه ای اندک، بازاریابی های تاثیر گذاری انجام دهند، گیفت تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

هم چنین هنگامی که از گیفت شرکتی کاربردی و مفیدی استفاده می کنید، می توانید پیام تبلیغاتی خود را برای مدت طولانی در ذهن مشتریان و مخاطبان ثبت کنید، بنابراین می توان نتیجه گرفت که گیفت تبلیغاتی تنها ابزاری است که می تواند احساسات مشتریان را مورد هدف قرار دهد.

به عبارت دیگر، یکی از روش های موثر جلب و حفظ نظر مخاطبان، ارائه گیفت شرکتی است که لوگوی برند بر روی آن درج شده باشد. انتخاب اقلام مناسب برای هدیه در کنار طراحی مناسب می تواند مخاطبان را به استفاده از آن گیفت شرکتی، ترغیب کند؛ در نتیجه برند شما جزئی از زندگی روزمره  آن ها می شود که به نوبه خود، تأثیر قابل توجهی بر انتخاب محصولات و خدمات قابل ارائه در کسب و کار شما خواهد داشت.

آمار استفاده از این روش بیانگر میزان اثرگذاری آن است؛ در این آمار آمده است که مخاطبان به طور متوسط  تا دو سال گیفت شرکتی را نگه می دارند؛ هم چنین 89 درصد از مردم حتی سال ها پس از استفاده از یک هدیه تبلیغاتی، لوگوی شرکت را در ذهن خود دارند و آن را از یاد نمی برند.

گیفت شرکتی تا حد زیادی مانند کارت ویزیت عمل می کند؛ با این تفاوت که نه تنها عامل معرفی برند به فردی است که کالای مورد نظر را دریافت می کند، بلکه آن را به هر کسی که متوجه استفاده آن فرد از آن کالا شود نیز معرفی خواهد کرد.

مزایای خرید گیفت شرکتی

بازاریابی با گیفت شرکتی

به طور کلی، هدیه دادن یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای ایجاد حس وفاداری و ایجاد روابط ارزشمند برای شرکت ها و مشتریان است. یک دلیل مهم برای هدیه دادن،  تقویت روابط شخصی بین ارائه دهنده هدیه و هدیه گیرنده است.

گیفت شرکتی یکی از بهترین ابزارهایی است که صاحبان کسب و کار برای نشان دادن و معرفی کردن خدمات و محصولات شرکت و یا سازمان خود به مشتریان ارائه می کنند.

گیفت شرکتی به تمامی مخاطبان این امکان را می دهد تا در گام اول نام تجاری کسب و کار شما را ببینند و در قدم بعدی نام تجاری شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. تمامی این مراحل مهم هستند چرا که افراد زیادی از نام برند شما اطلاع پیدا می کنند و در نتیجه شما نتیجه بهتری در کسب و کار خود به دست خواهید آورد.

تاثیر گیفت تبلیغاتی بر برندینگ

امروزه استفاده از روش های تبلیغاتی برای توسعه کسب‌ و‌ کار، به یکی از عوامل غیرقابل چشم پوشی تبدیل شده است. در این راستا گیفت شرکتی به عنوان یکی از پرکاربردترین گزینه ‌ها، نقش پررنگی در توسعه برند و تجارت ایفا می ‌کند. این شیوه تبلیغاتی منحصر به فرد، با ایجاد حس ارزشمندی در مخاطب، برند شما را به گونه خوشایندی به مخاطبان معرفی خواهد کرد.

تقریباً همه ما می دانیم که تبلیغات هزینه بر است، اما میزان هزینه آن در هر روشی متفاوت خواهد بود. گیفت شرکتی در این میان از سایر گزینه ‌ها هزینه کمتری خواهد داشت و علاوه بر آن با تاثیر بیشتر، ارزش خود را دو برابر می ‌کند.

هم چنین ماندگاری به نسبت بالاتر این شیوه بازاریابی، شانس معرفی برند به افراد بیشتری را به همراه خواهد داشت.

از سوی دیگر، گیفت شرکتی باعث ایجاد وفاداری در مشتریان می شود. در واقع با دادن هدیه، خاطره ‌ای خوش در ذهن مشتری و مخاطب ایجاد می‌ شود و این حس، موجب تضمین نسبی وفاداری مشتریان می ‌شود.

سوالات متداول در خصوص خرید گیفت شرکتی

گیفت شرکتی، کالاهای تبلیغاتی هستند که در ترکیب بازاریابی شرکت ها یا سازمان ها قرار می گیرند.

ارائه گیفت شرکتی از مهم ترین فاکتورها در جلب توجه مخاطبان و افزایش احساس وفاداری مشتریان است و مطمئناً می تواند در یادآوری و حفظ محصولات و خدمات یک شرکت در ذهن مشتریان تأثیر بسزایی داشته باشد.

  • معرفی برند
  • توسعه کسب و کار با صرف هزینه های کمتر
  • ثبت پیام تبلیغاتی برند خود برای مدت طولانی در ذهن مشتریان و مخاطبان

هر کالا یا خدماتی که برای مصرف کنندگان کاربردی باشد، می تواند به عنوان گیفت شرکتی مورد استفاده قرار بگیرد.

نکات مهم در خصوص گیفت شرکتی

  • گیفت شرکتی، محصولات تبلیغاتی هستند که در ترکیب بازاریابی کسب و کارهای مختلف قرار می گیرند.
  • ارائه هدایای تبلیغاتی به پرسنل و مشتریان بالقوه شما باعث افزایش برند سازی می شود.
  • ارائه گیفت شرکتی از مهم ترین فاکتورها در جلب توجه مخاطبان و افزایش احساس وفاداری مشتریان است.
  • مهم ترین مزیت خرید گیفت شرکتی، توسعه کسب و کار با صرف هزینه های اندک است.
  • در صورت استفاده از گیفت شرکتی کاربردی می توانید پیام تبلیغاتی خود را برای مدت طولانی در ذهن مشتریان و مخاطبان ثبت کنید.
  • بر طبق آمارها، مخاطبان به طور متوسط تا دو سال گیفت شرکتی را نگه می دارند.
  • 89 درصد از مخاطبان حتی سال ها پس از استفاده از یک هدیه تبلیغاتی، لوگوی شرکت را از یاد نمی برند.
  • هر کالا یا خدماتی که برای مصرف کنندگان کاربردی باشد می تواند به عنوان گیفت شرکتی مورد استفاده قرار بگیرد.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *