نمایشگاه

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و سیستم های نوین آبیاری

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و سیستم های نوین آبیاری

مسلماً نمی توان کسب و کاری را پیدا کرد که به دنبال راه های برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان و مشتریان خود نباشد؛ از سوی دیگر، همه کسب و کارها اعم از کوچک و بزرگ، برای بقا و موفقیت نیاز دارند تا از فعالیت های رقبا با خبر شوند و هم چنین بتوانند با شرکای تجاری و همین طور همکاران خرد و کلان خود در حوزه مورد نظر آشنا شوند و ارتباطی موثر برقرار کنند. از این رو شرکت در رویدادهای مختلف از جمله برپایی نمایشگاه های گوناگون صنعتی، تجاری، فرهنگی و ... فرصت خوبی به شمار می رود تا آن ها بتوانید علاوه بر به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات خود، از توانمندی ها و راهکارهای مورد استفاده توسط رقبا هم مطلع شوند و با ارتباط دو سویه و موثر با مخاطبان خود و دریافت بازخورد از آن ها و تجزیه و تحلیل آن، جان دوباره ای در کالبد کسب و کار خود بدمند. به دلیل اهمیت زیاد شرکت کسب و کارها در نمایشگاه های کشوری و بین المللی، بر آن شدیم تا در این مقاله به هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری بپردازیم، بنابراین در صورتی که شما هم در این زمینه فعالیت می کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری یکی از مهم ترین و بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و کشاورزی کشور محسوب می شود. این نمایشگاه با هدف نمایش و ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت های بزرگ و کوچک داخلی و خارجی در بخش کشاورزی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری، هم چنین فرصتی استثنایی برای شرکت های تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و فعالان بخش نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری  به منظور معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای خود تلقی می شود و به این شرکت ها و نهادها این امکان را می دهد که با صنعت کشاورزی در دیگر کشورها آشنا شوند.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری هر سال در دی ماه (ماه ژانویه) در تهران برگزار می شود. علاقه مندان به این حوزه می توانند از ۱۹ الی ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی حضور به هم رسانند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری 

هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری نقش ارزنده و مهمی در تبادل اطلاعات فنی- بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و تاثیر بی نظیر آن بر رشد و توسعه کشاورزی و اقتصادی کشور خواهد داشت.

بی تردید توسعه بخش کشاورزی با تمامی ویژگی ‌ها و پیچیدگی ‌های مرتبط به آن فرآیندی نیست که در کوتاه مدت و بدون تدوین و اجرای برنامه‌های اصولی و صحیح محقق شود، توسعه کشاورزی حکایت از ایجاد تغییرات در بخش کشاورزی می‌کند و ایجاد این تغییرات مستلزم به وجود آوردن شرایطی مناسب برای وقوع آن است تا در نتیجه آن، فرصت ‌های مناسب در اختیار کشاورزان قرار گیرد و ایجاد تعدیلاتی در زیرساخت ‌های اقتصادی و اجتماعی جامعه، پی افکندن زیربناهای فیزیکی مناسب، به وجود آوردن و تاسیس زیربناهای اجتماعی لازم برای تقویت کشاورزی و تعیین قیمت های مناسب برای محصولات کشاورزی از جمله این شرایط است.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری به مهم‎ ترین بخش های کشاورزی نظیر تامین مواد خام و اولیه مورد نیاز صنایع بالادستی، تامین نهاده ‎هایی مانند نیروی کار، مصرف تولیدات سایر بخش‏ های صنعتی از قبیل کودها و سموم شیمیایی و ماشین‌آلات کشاورزی، ارزآوری برای کشور و تامین مالی سایر بخش‎های زیربنایی خواهد پرداخت.

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری 

بدون شک یکی از مهم ترین اقدامات برای رشد و توسعه یک کشور، تلاشی هدفمند و بدون وقفه در جهت پیشرفت صنعت کشاورزی آن خواهد بود. به همین دلیل یکی از شاخص های سنجش توسعه یافتگی یک کشور تعیین میزان ارتقای صنایع مختلف آن و از همه مهم تر، صنعت کشاورزی است. در همین راستا برگزاری سالانه انواع نمایشگاه ها در حوزه های مختلف علمی و صنعتی نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه صنایع مختلف کشورمان ایفا خواهد کرد.

بنابراین می توان این طور نتیجه گرفت که برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری  یکی از مهم ترین و پایه ای ترین اقدامات در راستای پیشرفت این صنعت در ایران به شمار می رود. از مهم ترین اهداف نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی پتانسیل های موجود در بخش کشاورزی کشور
  • ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی و خارجی
  • آشنایی با آخرین دستاوردها و فن آوری های تخصصی ارائه شده از سوی غرفه داران خارجی حاضر در نمایشگاه
  • بهره گیری گسترده از تبلیغات درجهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان
  • واگذاری فضای کاملا تخصصی به منظور بازاریابی و معرفی کالاها و خدمات شرکت
  • افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی
  • ایجاد زمینه های مناسب برای بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته های علمی، تجربی و تخصصی
  • بازاریابی و بررسی امکانات لازم برای صدور کالا به خارج از کشور

محورهای اصلی هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری 

 نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری هر ساله به منظور ارائه دستاوردها و محصولات این صنعت و هم چنین تعامل تولیدکنندگان و فعالان حوزه کشاورزی در دی ماه برگزار می‌ شود و به جرات می ‌توان گفت که این نمایشگاه یکی از قدرتمندترین نمایشگاه‌ هایی است که هر ساله در سطح خاورمیانه برپا می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع که مجموعه های مختلفی در صنعت کشاورزی مشغول به فعالیت هستند، شما شاهد حضور شرکت های فعال و مجموعه های تولیدی بسیاری در این رویداد بین المللی خواهید بود.

با بررسی ادوار گذشته، در هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری تهران می توان به فهرست کاملی از گروه های کالایی در این رویداد رسید که در ادامه به اصلی ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی
  • تجهیزات آزمایشگاهی
  • نهاده های کشاورزی
  • سیستم های آبیاری
  • کشت های گلخانه ای
  • سازه ها
  • تجهیزات و تاسیسات گلخانه ای
  • مکانیزاسیون کشاورزی
  • شرکت های بازرگانی
  • خدمات فنی مهندسی و مشاور
  • حمل و نقل و خدمات گمرگی
  • مراکز علمی و دانشکده های کشاورزی
  • ارگان های دولتی
  • بیمه و بانک
  • سایت های اطلاع رسانی و نشریات تخصصی

سخن پایانی

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری یکی از مهم ترین رویدادهای موجود در این صنعت است. با برگزاری این نمایشگاه، مجموعه ها و شرکت های فعال در این زمینه می توانند از این فرصت در راستای افزایش سطح تعاملات خود و رشد و توسعه کارشان بهره مند شوند.

هفتمین دوره این نمایشگاه از ۱۹ الی ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد. با توجه به این که یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضایی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای مرتبط با صنعت کشاورزی و هم چنین افزایش آگاهی و اطلاعات در این زمینه است؛ برگزار کنندگان این رویداد، حضور در این نمایشگاه بین المللی برای عموم را رایگان اعلام کرده اند، بنابراین علاقه مندان به حوزه کشاورزی می توانند در تاریخ مزبور برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *