تبلیغات

هدایای تبلیغاتی تابستانه

هدایای تبلیغاتی تابستانه
لوگوی اراهنر

فصل تابستان بهترین زمان برای تبلیغ است زیرا مهمانی‌ها، سفرها، مراسمات، جشن‌ها و همایش‌های زیادی برگزار می‌شوند. در این تایم اکثر فعالیت‌ها خارج از منزل هستند پس فرصت فوق‌العاده‌ای برای برندتان است تا محصولات و خدماتش را تبلیغ کند و در معرض دید مردم قرار دهد. بدون شک برندهای دیگر هم این کار را انجام می‌دهند پس باید محصولاتی را در انتخاب کنید که کسب و کارتان را به شکل منحصر به فردتری نشان دهد. فراموش نکنید که استراتژی‌های تبلیغاتی شما باید متناسب با دغدغه مردم در این فصل باشد.

هر فصل از سال به دلیل ویژگی‌های آب و هوایی متفاوتی که دارد ماهیت متفاوتی پیدا می‌کند و نتیجتا جذابیتی متفاوت برای افراد پیدا می‌کند. پاییز فصل قدم زدن برروی برگهای خشک پاییزی و شبهای طولانی، زمستان فصل سرما و برف و باران و دیدن و لذت بردن از مناطق سفیدپوش و یا بارانی، بهار فصل سرسبزی و سرزندگی و تابستان هم فصل گرما و آفتاب و به آب‌زدن و رفع عطش است. بنابراین از آنجا که تغییر فصول تاثیری زیاد و انکار نشدنی بر زندگی افراد و مخاطبینتان می‌گذارد لازم است تاکتیک‌های متفاوتی متناسب برای هر فصل برای بازاریابی در نظر بگیرید تا بتوانید بیشترین و موثرترین حضور را در برابر مخاطبین داشته باشید. یکی ازین راه‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی تابستانه است.

تابستان با تعطیلات طولانی برای اکثر افراد همراه است. از طرفی روزهای گرم و بلند تابستانی اغلب افراد را به بیرون از خانه‌‎ها می‎کشد و اکثر مردم ترجیح می‎دهند بیشتر به گشت و گذار بپردازند؛ بنابراین فرصت خوبی است تا شرکت‎ها و مؤسسات تجاری با اهدای هدایای تبلیغاتی مناسب فصل تابستان، نه تنها باعث ایجاد رضایت و خشنودی در مشتریان و همکاران تجاری خود شوند؛ بلکه از مراودات مردم در این روزهای تابستانی استفاده کنند و برند و لوگوی خود را بیش از پیش در معرض دید همگان قرار دهند و از این طریق کالا و خدمات خود را بهتر معرفی کنند.از آنجایی که روز خبر  هفتم مرداد است شرکت و سازمان‌ها می‌توانن برای بزرگداشت این روز و تهیه هدیه روز خبرنگار از هدایای تابستانی استفاده کنند. می به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به چند پیشنهاد داغ برای خرید هدایای تابستانی اشاره کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی تابستانه “آراهنر”

“آرا؛ هنر فاخر ایرانی” با هدف تولید هدایای تبلیغاتی خلاقانه و سازمانی با محوریت  انواع صنایع دستی ایرانی هدایای تبلیغاتی متعددی با محوریت تابستان تدارک دیده که می‌توانید با مراجعه به محصولات به طور کامل با آنها آشنا شوید. در این مقاله به طور خلاصه با چند نمونه از انواع هدایای تبلیغاتی آشنا خواهیم شد.

 

نوشه (بسته عرقیات گیاهی و کاسه)

نوشه 1

نوشه 1 بسته‌ای است که در آن 5 نوع از عرقیات گیاهی قرار دارد. این عرقیات عبارتند از کاسنی، بهار نارنج، بیدمشک، هل و نعناع قرار داده شده است. این عرقیات از نوشیدنی‌های اصیل ایرانی هستند. استفاده از آنها جنبه‌ی درمانی دارد. این بسته می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایای مدیریتی باشد.

نوشه 2

این پکیج تبلیغاتی شامل دو بطری سفالی حاوی عرق نعناع و عرق بیدمشک، دو لیوان کوچک همراه با جاانگشتی، یک کاسه حاوی خرده نبات برای گرفتن تلخی عرقیات و رفع مشکلات گوارشی است.

صهبا

شربت‌ها، حالا که بیشتر از سالیان گذشته طرفدار پیدا کرده‌اند، جایگزین مناسبی برای نوشیدنی‌های غیرطبیعی و مضر شده اند. در این بسته ویژه، چهار نوع شهد شیرین شامل سکنجبین، گل محمدی، به لیمو و زعفران در ظروف زیبای دست ساز، مقداری تخم شربتی و دو عدد لیوان آبگینه با رنگ‌های سنتی قرار داده شده است. این بسته جزو هدایای تبلیغاتی مناسبتی آراهنر است و شما می‌توانید آن را برای هدیه روز پزشک تهیه کنید.

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی)ٰ

چام ویژه

این بسته آرامش بخش تلفیق زیبایی از هنر دست مردم ایران در کنار دمنوشهای ویژه است که عطر و بوی متفاوتی به خلوت‌های عصرگاهی شما می‌دهد. استفاده از یک فلاسک با روکش نمدی برای گرم نگه‌داشتن فلاسک در کنار ظروف مسی دو لیوان و دو زیرلیوانی نمدی و مقداری کشمش، بسته چام را متفاوت و ویژه کرده است. این بسته می‌تواند هنگام خرید گیفت تبلیغاتی یک گزینه جذاب برای هدیه سازمانی  مجموعه شما خواهد بود.

سوما (بسته اسماج و شمعدان سرامیکی)

بسته هدیه سوما از گیفت‌های خلاقانه‌ای است که آرامش را برای مخاطبان شما به ارمغان خواهد آورد. در این هدیه یک دسته عود طبیعی با نام اسماج در ظرف سرامیکی مخصوص قرار گرفته است. علاوه بر این یک جاشمعی نیز به متناسب با ظرف اسماج در بسته سوما قرار گرفته است. این محصولات برای داشتن روزی آرام بسیار مناسب و کاربردی هستند.

محتویات این بسته:

  • یک عدد اسماج
  • یک عدد جاشمعی سرامیکی
  • یک عدد ظرف کبریت سرامیکی
  • یک عدد ظرف اسمـاج سرامیکی
  • بسته بندی مقوایی
زریر (بسته لیوان سفالی و ۴ دمنوش گیاهی)

زریر 2 (بسته لیوان سفالی و دمنوش گیاهی)

این بسته طعم دلنشین دمنوش است. این مطلب به شما یادآوری می‌کند که دمنوش‌هاس سنتی ایران چه خواص درمانی فوق‌العاده‌ای برای بدن انسان‌ها دارد. در کنار این با طعم فوق‌العاده آنها هم آشنا خواهید شد. دمنوش‌؛ دوباره جای خود را میان نوشیدنی‌های گرم ایرانی‌ها باز کرده‌است. ما می‌خواهیم با زریر2 این بازگشت را جشن بگیریم و دمنوش را به زندگی شما بیاوریم. می‌خواهیم با زریر به شما آرامش و عشق هدیه کنیم. مردمان نقاط مختلف ایران، با توجه به خصوصیات آب و هوایی و نوع گیاهانی که در مناطق مختلف رشد می‌کردند، از دمنوش‌های مختلف برای پذیرایی استفاده می‌کردند. 

ویژگی هدایای تبلیغاتی تابستانه

هر فصلی اقتضای خود را دارد. طبیعتاً با آغاز فصل گرما نیازهای افراد نیز دستخوش تغییر می شود و در این صورت اگر بتوانید متناسب با فصل تابستان، هدایایی را به مشتریان و شرکا و همکاران تجاری خود اهدا کنید، می توانید از این طریق کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید و در عین حال رضایتمندی مشتریان و همکاران خود را به دست آورید. ولی ممکن است از خود بپرسید که هدایای تبلیغاتی تابستانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ از این رو، در ادامه به برخی ویژگی های هدایای نمایشگاهی و تبلیغاتی تابستانه اشاره می کنیم:

  • متناسب با فصل تابستان، کاربردی باشد.

تابستان فصل سفر و گشت و گذار است، به عبارت دیگر اغلب افراد در این فصل مدت زمان کمتری را در خانه می مانند و در روزهای آخر هفته و تعطیلات برای رفع خستگی یک هفته پرکار ساعاتی را بیرون از خانه می گذرانند؛ بنابراین هدایای تبلیغاتی که در این فصل به مشتریان و همکاران تجاری خود اهدا می کنید باید به درد روزهای تابستانی و فصل گرما بخورد؛ به عنوان مثال قمقمه و انواع ظرف های نگه دارنده آب و یخ، زیرانداز و چادر مسافرتی، ست پیک نیک یا حتی کلاه و سایه بان می توانند هدایای تابستانه کاربردی به شمار بیایند.

  • بادوام و با کیفیت باشد.

همان طور که گفتیم در تابستان اغلب افراد اوقات خود را در طبیعت یا مراکز تفریحی سپری می کنند بنابراین میزان استفاده آن ها از وسایلی که دارند و یا به عنوان هدیه مدیریتی و یا سازمانی  دریافت می کنند بیش از مواقع دیگر است؛ به عنوان مثال اگر تیشرت نخی تابستانه را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کرده اید، سعی کنید جنس آن به گونه ای با کیفیت باشد که با شستشوی زیاد تغییر شکل ندهد یا رنگ آن دچار مشکل نشود. به طور کلی مقوله کیفیت و دوام در خصوص تمامی هدایای تبلیغاتی تابستانه صدق می کند زیرا این هدایا در تابستان بیش از سایر فصول در معرض دید شخص دریافت کننده هدیه و خانواده و دوستان او قرار می گیرد بنابراین به خوبی می تواند بیانگر میزان اعتبار برند شرکت شما باشد.

  • دارای لوگوی شرکت باشد.

از آن جایی که هدایای تبلیغاتی تابستانه عموماً به گونه ای است که بیشتر در مکان های عمومی و در جمع دوستان و آشنایان مورد استفاده قرار می گیرد، چنانچه دارای لوگو و نام تجاری برند شما باشد، می تواند در خصوص مقوله آگاهی از برند، به کسب و کار شما کمک کند. ولی باید حتماً یک نکته مهم را در نظر بگیرید و آن اینکه لوگو را به گونه ای روی هدایای تبلیغاتی چاپ نکنید که عملاً شخص هدیه گیرنده رقبتی به استفاده از آن نداشته باشد؛ در این خصوص بهتر است به اندازه و رنگ و محل چاپ لوگو دقت شود.

لوگوی هدایای تبلیغاتی تابستانی

 تاثیر هدایای تبلیغاتی تابستانه بر کسب و کار

به طور کلی هدایای تبلیغاتی از مؤثرترین و پرکاربردترین متدهای بارزاریابی است. در عین حال روشی کم هزینه با ماندگاری بالاست و به همین دلیل شرکت های تجاری از این روش نهایت استفاده را می کنند. در خصوص هدایای تبلیغاتی تابستانه هم قضیه بر همین منوال است با این تفاوت که هدایای تبلیغاتی تابستانه به دلیل ماهیتی که دارند بیشتر در معرض دید عموم و استفاده شخصی هستند.

هدایای تبلیغاتی تابستانه درست مانند یک آگهی تلویزیونی هستند که بی وقفه نمایش داده می شوند و مردم می توانند آن را ببینند. اگر کسب و کار کوچکی دارید یا کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، به سادگی و با هزینه کم می توانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی تابستانه برند خود را به دیگران معرفی کرده و مخاطبان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

هم چنین شما می توانید برای کسب نتیجه بهتر، از هدایای تبلیغاتی تابستانه بادوامی استفاده کنید تا مشتریان یا همکاران تجاری شما بتوانند ماه ها از آن استفاده کنند و در واقع برای مدت طولانی با محصولات شما درگیر باشند؛ این کار نه تنها آن ها را تبدیل به مشتریان وفادار می کند، بلکه تمام کسانی که از این طریق با برند شما آشنا می شوند، از حالت مشتری بالقوه، تبدیل به مشتری بالفعل خواهند شد.

 تاثیر هدایای تبلیغاتی تابستانه بر کسب و کار

بهترین هدایای تبلیغاتی تاستانه در ۲۰۲۲

این نوع هدایا که تم تابستانی دارند با توجه به کاربردی بودنشان خاطره‌ی مثبتی از برخورد مخاطبین با برند در اذهان آنان ایجاد می‌کند که این در نوبه‌ی خود منجر به افزایش صمیمیت و اعتماد بین مخاطب و هدیه‌دهنده و یا در نهایت منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

 

برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی تابستانه مناسب به مانند انتخاب هر روش بازاریابی دیگر ابتدا باید مخاطبین مد نظر خود را شناسایی کنیم؛ این کار درک بهتری از علایق و سلیقه این مخاطبین به شما خواهد داد؛ مخاطبین شما چه سن و جنسیتی دارند؟ نیازهای آنان چیست؟ چه عاداتی دارند؟ چه تفریحاتی دارند؟ چگونه می‌توانید به آنها برسید؟ باید ببینید که ویژگی های این فصل چه نیازها و دردهایی در او ایجاد می‌کند تا بتوانید با یک پیشنهاد مناسب رضایت و توجه آنان را کسب کنید.

از ویژگی‌های فصل تابستان گرمای زیاد و آفتاب و روزهای بلند است. باید ببینید این سری از شرایط چه نیازهایی ایجاد می‌کند برای مثال از نیازهایی که می‌توان گفت نیاز به رفع گرما و خنکی، سایبان و مسائلی ازین دست است. حال باید دید با توجه به ویژگی‌های مخاطبین و نیازهایشان چه راه حلی می‌توانید به آنان ارایه دهید. در پایین چند پیشنهاد کلی از هدایای تبلیغاتی تابستانه مثال خواهیم زد و در انتهای چند نمونه ازین هدایا که توسط مجموعه آراهنر تهیه شده را در این مقاله معرفی می‌کنیم.

مقاله هدایای تبلیغاتی چیست می‌تواند شما را پیرامون این حوزه بیشتر راهنمایی کند.

البسه تابستانی

یکی از اولین انتخاب‌ها برای هدایای تبلیغاتی تابستانه استفاده از البسه تابستانی است. تیشرت‌های تبلیغاتی اگر زیبایی لازم را داشته باشند و در تبلیغات برروی آن افراط نشود یک انتخاب بسیار عالی برای هدیه تبلیغاتی خواهد بود. لوگوی شما بر جلو و یا عقب تیشرت چاپ می‌شود وعلاوه بر کاربردی بودن یک تبلیغات سیار برای برند شما خواهد بود.کلاه لبه‌دار نیز یک انتخاب فوق‌العاده‌ است. معمولا این کلاه‌ها از جنس کتان هستند و در انواع مردانه، زنانه و بچگانه و با تنوعی از رنگ‌های مختلف تهیه می‌شوند. نام برند شما روی این کلاه‌ها گلدوزی می‌شود.

کلاه‌ها بهترین وسیله برای پوشاندن چهره در آفتاب داغ تابستان است. اگر می‌خواهید مشتریانتان را خوشحال کنید و به آن‌ها هدیه‌ای بدهید که جزو هدایای کاربردی باشد کلاه‌ها بهترین گزینه هستند. شما می‌توانید کلاه‌ها را از نظر بصری جذاب کنید و لوگوی برندتان را روی آن چاپ کنید. جالب است که بدانید کلاه‌ها یکی از محصولاتی هستند که معمولاً بیشترین جستجو در اینترنت را دارند.

بادبزن

با توجه به شدت گرما در این فصل و ایجاد کلافگی ناشی از گرما هدایای مثل بادبزن و مینی فن تبلیغاتی که کمک به این رفع گرما می‌کنند در ذهن مشتری خاطره خوبی از کمک برند شما به رفع مشکل آنان می‌سازد. در صورتی که بخش اعظمی از مخاطبینتان نوجوانان و جوانان یا علاقمندان به تکنولوژی هستند مینی فن یو‌اس‌بی یکی از انتخاب های مناسب برای این دست از هدایا خواهد بود.

 

هدایای مرتبط با سفر

از آن جا که فصل تابستان به دلیل فراغت بیشتر نسبت به فصول فصل گردش و مسافرت و طبیعت‌گردی نیز است هدایای تبلیغاتی خاص با محوریت سفر نیز انتخابی مناسب برای هدایای تابستانه هستند. محصولاتی نظیر کوله‌پشتی و پاوربانک از جمله پیشنهادات برای این نوع هدایا هستند.

 

قمقمه

رفع عطش نیز یکی از مهمترین نیازها و خواسته‌های مردم در فصل تابستان است. استفاده از قمقمقه‌های تبلیغاتی و بسته‌های تبلیغاتی با محوریت نوشیدنی‌های خنک یک انتخاب بسیار جذاب برای مخاطبنتان خواهد بود. به خصوص در صورتی که مخاطبان شما مدیران رده بالای یک سازمان باشند استفاده از تیشرت و بادبزن کمی نامناسب خواهند بود و نیاز است هدایای باارزش‌تر و سنگین‌تری مثل بسته‌های نوشیدنی برای آنان انتخاب شود.

عینک آفتابی

بهترین زمان استفاده از عینک آفتابی دقیقاً در همین فصل است. این کالای تبلیغاتی در صورتی که کیفیت و طراحی خوبی داشته باشد، می‌تواند توجه مصرف کنندگان را جلب کند.

ضد آفتاب

در فصل تابستان مردم دوست دارند در خورشید و نور آن غرق شوند به همین علت هم به محض اینکه ابرها کم می‌شود از خانه بیرون می‌زنند. کرم ضد آفتاب می‌تواند هدیه تبلیغاتی خوبی باشد که هم توجه شما را به مشتری نشان دهند و هم باعث شوند نام برندتان در ذهن او ثبت شود.

ضدعفونی کننده دست

حالا که مردم به دلیل بیماری COVID_19 نسبت به ضدعفونی کننده‌ها وابسته شده‌اند پس می‌توانید از این ایده به نفع خودتان استفاده کنید. اگر می‌خواهید هدایای تبلیغاتی را در یک همایش یا نمایشگاه توزیع کنید این پیشنهاد را از دست ندهید. ضد عفونی کننده‌های دست نه تنها یک وسیله ارزشمند برای مراقبت شخصی هستند بلکه به‌طور مرتب استفاده می‌شوند و در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرند.

قاب گوشی

هدیه بعدی می‌تواند یک قاب گوشی باشد. شما با این هدیه به مشتریانتان فرصت می‌دهد تا از خودشان عکس‌های زیبا بگیرند و در عین حال شما را به افراد دیگر معرفی کنند. ترجیحاً قاب‌هایی را انتخاب کنید که پرکاربردتر هستند.

کیف‌های ورزشی یا سایز کوچک

  • کیف‌های ورزشی می‌توانند پیام و لوگوی شرکت شما را برجسته کنند. این کیف‌ها در اندازه‌ها، رنگ‌ها و ویژگی‌های مختلف عرضه می‌شوند. شما می‌توانید آن‌ها را در ابعاد و طرح‌های مختلفی سفارشی‎سازی کنید. به یاد داشته باشید که در فصل تابستان باشگاه‌ها فعالیتشان را پر قدرت‌تر از همیشه ادامه می‌دهند. این کیف‌ها هدیه متفکرانه‌ای هستند که مصرف‌کنندگان دوست دارند از آن‌ها استفاده کنند. اگر می‌خواهید، می‌توانید کیف‌های ورزشی را با لباس، کفش یا کلاه ورزشی ست کنید تا جذابیت کارتان بیشتر شود. اگر دوست دارید حس و حال خوبی را به مصرف کننده بدهید، می‌توانید روی کیف‌ها پیام‌های الهام بخش چاپ کنید.
  • کیف‌ها هدایای تبلیغاتی محبوبی هستند اما کیف‌های سایز کوچک گاها کاربردشان بیشتر است. در این فصل افراد تمایل زیادی به جابه‌جایی وسایل ندارند پس یک کیف کوچک و با کیفیت به آن‌ها بدهید تا ارزش برندتان را نشان دهید.

حوله

در فصل تابستان مردم دوست دارند بیشتر از همیشه به استخر بروند پس یک حوله کوچک می‌تواند هدیه ماندگار، خوب و متفاوتی باشد. حوله نه تنها هزینه زیادی ندارند بلکه می‌توانند متناسب با نیاز شما سفارش سازی شوند به‌عنوان مثال رنگ‌ها و طرح‌های منحصر به فردی داشته باشند.

صندلی تاشو

شاید از لحاظ هزینه‌ای صندلی تاشو مقرون به صرفه نباشد اما اگر مشتریان خاصی دارید قطعاً می‌تواند هدیه ماندگار و به یاد ماندنی باشد. این صندلی‌ها علاوه بر فصل تابستان در فصول دیگر هم کاربرد دارند. شخصی که از صندلی تاشو استفاده می‌کند نه تنها شما را به اطرافیانش بلکه به افراد غریبه هم معرفی می‌کند. هنگام انتخاب صندلی از جنس خوب استفاده کنید تا به راحتی زنگ نزند همچنین آن را به گونه‌ای طراحی کنید که از هر زاویه برندتان را در معرض دید قرار دهد.

ست پیک نیک

ست پیک نیک تبلیغاتی هدیه بسیار ارزشمندی است. شما می‌توانید این ست را در قالب یک کیف سایز بزرگ طراحی کنید که معرف خوبی برای برندتان باشد.

درب باز کن

درب باز کن در ماه‌های تابستان یک وسیله ضروری است زیرا هر کسی که بخواهد یک نوشیدنی خنک بنوشد به آن نیاز پیدا می‌کند. شما می‌توانید با کمی خلاقیت درب باز کن‌ها را با دسته چوبی یا بند چرمی طراحی کنید تا زیبایی‌شان چندین برابر شود.

لیوان

لیوان‌ها به دلیل تنوع خوبی که دارند همیشه در لیست اقلام تبلیغاتی قرار می‌گیرند. آن‌ها محدودیت فصلی ندارند اما در تابستان می‌توانند پر کاربردتر باشند. شما می‌توانید لیوان‌های دو جداره که نوشیدنی را برای ساعت‌ها داغ یا خنک نگه می‌دارند انتخاب کنید.

توپ

این هدیه به ظاهر ساده یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب تابستانی است. در این فصل مردم بیشتر از همیشه به تفریح می‌روند پس با دادن یک توپ می‌توانید خیلی راحت وارد جمع‌های مختلف شوید و برندتان را به همه نشان دهید. توپ‌ها فضای زیادی برای اضافه کردن تصاویر، طرح‌ها یا لوگوی شما دارند. برای درک بیشتر ارزش این هدیه تبلیغاتی موقعیت زیر را در ذهنتان تصور کنید:

فردی که با توپ بازی می‌کند نه تنها آن را به خانواده و دوستانش نشان می‌دهد بلکه افراد غریبه هم آن را می‌بینند. هنگامی که این فرد با توپ شما عکس یادگاری می‌گیرد و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند مردمی زیادی عکس را می‌بیند و به‌طور ناخودآگاه با برند شما آشنا می‌شوند.

سوالات متداول هدایای تبلیغاتی تابستانه

چون به دلیل شرایط آب و هوایی و طولانی بودن روزها، مردم بیشتر اوقات فراغت خود را در خارج از منزل می‎‌گذرانند و شما می‌‎توانید از طیف یبیشتری از محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

  • متناسب با فصل تابستان، کاربردی باشند.
  • بادوام و باکیفیت باشند.
  • دارای لوگوی شرکت باشند.

با استفاده از هدایای تبلیغاتی تابستانه به سادگی و با هزینه کم می‎‌توانید برند خود را به دیگران معرفی کرده و مخاطبان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

کلام آخر

تابستان فصل خوبی است تا با اهدای هدایای تبلیغاتی مناسب فصل، بیش از ماه‎های دیگر سال برند خود را به دیگران معرفی کنید و با نمایش بیشتر لوگوی خود، طیف گسترده‎تری از مخاطبان را دعوت به خرید کالا یا استفاده از خدمات شرکت خود کنید.

شما می‎توانید از انواع کالاهای مرتبط با سفرهای تابستانه یا فعالیت‎های ورزشی و یا حتی لوازم مورد نیاز برای یک پیاده‎روی ساده به عنوان هدایای تبلیغاتی تابستانی استفاده کنید و مطمئن باشید که با استقبال مخاطبان و همکاران تجاری خود مواجه می‎شوید.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *