تبلیغات

خرید هدایای تبلیغاتی شرکتی

هدایای تبلیغاتی شرکتی

هدایای تبلیغاتی شرکتی یکی از ابزارهای شرکت ها برای پیشی گرفتن از رقبای خود در امر بازاریابی به شمار می روند. در دنیای امروز کسب و کارها باید با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در پی معرفی خود و برند سازی باشند و یکی از مهم ترین این روش ها استفاده از هدایای شرکتی است . استفاده از هدایای تبلیغاتی به طروق مختلفی می توانند به معرفی محصولات و خدمات کمک کنند و سهم عمده ای را در معرفی و همین طور افزایش فروش موسسات و شرکت های تجاری صنعتی و غیره ایفا کنند.  

امروزه  استفاده از هدایای تبلیغاتی شرکتی، به برند سازی و شناساندن نوع کسب و کار به مخاطبان و مشتریان جدید کمک می کند و از این طریق کسب و کارها به افراد مختلفی معرفی شود. هر چقدر در انتخاب هدایای شرکتی دقت بیشتری انجام شود و این هدایای خلاقانه تبلیغاتی و متناسب با نیاز مخاطبان انتخاب و تهیه شوند، می توانند ارتباط موثرتری را با مخاطبان و مشتریان بالقوه به وجود بیاورند.  

در اغلب موارد استفاده از هدایای تبلیغاتی شرکتی برای تشکر و قدردانی از مشتریان و یا کارمندان و پرسنل شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و کسب و کارها می توانند از این هدایا برای نشان دادن میزان ارزشمندی مخاطبان استفاده کنند. شرکت های تبلیغاتی هم معمولاً هدایای تبلیغاتی شرکتی مختلفی را با توجه به نیاز شرکت ها و موسسات مختلف و همین طور مناسبت های گوناگون تهیه کرده و در معرض فروش قرار می دهند؛ این شرکت های تبلیغاتی به شرکت ها توصیه می کنند که از این ابزار یا از ابزار دیگری برای کسب و کار خود استفاده کنند تا بیشترین بهره را نسبت به هزینه ای که می کنند، ببرند.

چگونه هدایای تبلیغاتی شرکتی مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟

برای این‌که محصولات و هدایای تبلیغاتی شرکتی که به مخاطبان هدفتان اهدا می ‌کنید، تأثیرگذار و نتیجه ‌بخش باشند، باید آن ها را به دقت انتخاب کنید و البته از همه مهم تر این است که با در نظر گرفتن اهداف بازاریابی خود تعدادی از بهترین هدایای تبلیغاتی را که مدنظرتان است، مشخص کنید. اما در عین حال باید در نظر داشته باشید که آیا هدیه ‌ای که می‌خواهید بگیرید با شرکت شما و مخاطب شما و یا حتی موقعیت یا رویدادی که قرار است به مناسبت آن به مشتریان هدفتان آن ها را هدیه دهید متناسب است یا خیر.

رویدادهای تجاری مانند نمایشگاه‌ های تجاری، فرصتی مناسب برای اهدای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی رایگان هستند. در عین حال، حتی رویدادهایی مانند دورهمی‌ ها و کنفرانس ‌ها هم می ‌توانند به شما کمک کنند تا با اهدای هدایای شرکتی، رابطه خود را با مخاطبان محکم تر کنید.

در ادامه این مبحث به برخی هدایای تبلیغاتی شرکتی که موسسه آراهنر برای فروش آماده کرده است، اشاره می کنیم:

 

شش خانه

شش خانه (شش خانه روی میز می آید.)

 بسته هدیه شش ‌خانه از آن هدایای تبلیغاتی شرکتی است  که برای مدت ‌های زیادی روی میز کار یا میز پذیرایی خانه می‌ ماند. این هدیه، پایه ‌چوبی شش ­‌خانه دارد که همراه سه شیشه­‌ با درب استیل عرضه می شود که  در داخل هر خانه آن می‌توانید عناب، خرمای حبه ‌ای، میوه ‌خشک استوایی، بهار نارنج، بابونه و چای خشک بریزید.

این هدیه در یک بسته بندی زیبا و شیک مقوایی عرضه می شود.

بسته هدیه تبلیغاتی شامل ابنبات رنگی و فلاسک

Dailiness Dream / رویای روزانه

 « Dailiness Dream/رویای روزانه» به شما این امکان را می‌دهد تا هر روز در شادی‌های کوچک مخاطبان و کارمندانتان شریک شوید. شما هر روز به‌وقت برطرف شدن نیازهای ساده اما مهم آن‌ها به کمکشان می‌آیید و این نام شما را در ذهن آن‌ها تثبیت می‌کند. شما می‌توانید این هدیه خاص و خلاقانه را برای هدیه روز خبرنگار تهیه کنید.

هفت در هفت هیجان

هفت در هفت هیجان

یک بسته هدیه واقعاً هیجان انگیز و استثنایی است که شامل هفت دمنوش انرژی بخش از جمله چای ترش، چای دارچین، چای هل، چای سیب، چای نعنا، چای زنجبیل و چای رزماری می شود و یک عدد اسپیکر که قسمت هیجان انگیز این بسته هدیه شگفت انگیز به حساب می آید. این بسته هیجان‌انگیر را می‌توانید به عنوان هدیه روز کارمند برای کارمندان شرکت خود تهیه کنید،

مغزدانه

مغزدانه (این بسته نابغه است.)

بسته‌ هدیه مغزدانه، در واقع، یک اردورخوری چوبی است که در دل خود مغزهای زیادی را جا داده است  از جمله این مغزها می توان به مغز آفتابگردان، کدو ، هندوانه و غیره اشاره کرد. این بسته هدیه از هدایای تبلیغاتی مناسبتی آراهنر خوشمزه شامل یک اردورخوری چوبی سه تایی، مقداری مغز تخمه کدو، مقداری مغز تخمه آفتابگردان و مقداری مغز تخمه هندوانه است که در یک بسته بندی زیبا و شکیل مقوایی عرضه می شود.

پاویون

پاویون

پاویون به معنای استراحتگاه است. این بسته برای خلوت و شاید دورهمی های کوچک شما طراحی شده تا بتوانید در کنار طعم شیرین شکلات و مزه دلپذیر دمنوش ها زمان خوشی را بگذرانید.

تای نور

تای نور

مهر، خودکار و نور سه جزء اصلی و کاربردی این بسته هدیه تبلیغاتی شرکتی متفاوت هستند شما می توانید از این هدیه در نمایشگاه ها و یا کنفرانس ها استفاده کنید. این بسته هدیه میان رده محسوب می شود و قابلیت استفاده به عنوان هدیه مدیریتی را نیز دارد.

مهنا (بسته فنجان سفالی و گل محمدی و دارچین)

مهنا (بسته فنجان سفالی و گل محمدی و دارچین)

مهنا (بسته فنجان سفالی و گل محمدی و دارچین) یک هدیه فوق العاده تبلیغاتی در دسته پذیرایی است.

با این بسته فوق ‌العاده جذاب که در مدل‌ های مختلف ارائه می‌ شود، در ذهن‌ ها باقی خواهید ماند و شما را فراموش نخواهند کرد.

مهنا (بسته فنجان سفالی و گل محمدی و دارچین) دارای دو فنجان سفالی زیبا و دو جعبه گل محمدی و چوب دارچین است. فنجان‌های سفالی این بسته کار دست مردمان یزد است.

شما می ‌توانید بنا بر سلیقه خود گل محمدی و دارچین را تغییر بدهید و از دمنوش‌ های دیگر ایرانی برای این بسته استفاده کنید.

در این بسته هدیه دو عدد فنجان و نعلبکی سفالی، دو عدد جعبه مقوایی، مقداری گل محمدی و مقداری چوب دارچین  قرار دارد. این مجموعه دارای یک بسته بندی مقوایی است که می ‌توانید نام موسسه خود را روی آن درج کنید.

یلدانه ۱

یلدانه ۱ (عصر دیجیتال در شام یلدا)

این بسته مناسب هدیه شب یلدا نیز هست. بسته‌­ یلدانه 1 از آن هدیه ‌هایی است که مستقیم روی سفره شب می ‌نشیند. در جعبه‌ ای قرمز، یک سفره قلم کار 50 سانتی متری، یک عدد ساعت دیجیتال قرمز، گلدان سفالی،  مقداری گل خشک و دیوان حافظ با جلد چرمی سبز قرار دارد.

نوشه (بسته عرقیجات ایرانی)

نوشه (بسته عرقیجات ایرانی) یک هدیه متفاوت و کاملا ایرانی است. بسته ‌ای که در آن عرقیجات ایرانی قرار دارد.

نوشه (بسته عرقیجات ایرانی) می ‌تواند یک انتخاب جذاب برای هدایای تبلیغاتی شرکتی مجموعه شما باشد.

در این بسته هدیه دو بطری سرامیکی، مقداری عرق نعناع، مقداری عرق بیدمشک، دو لیوان کوچک، یک عدد کاسه و مقداری خرده نبات قرار دارد که در یک بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

هدایای تبلیغاتی شرکتی چه هستند؟

به طور کلی، هدایای تبلیغاتی، اقلام دارای مارک یا بدون مارکی هستند  که شرکت‌ ها و موسسات مختلف به طور رایگان در اختیار مخاطبان هدف خود قرار می‌دهند یا برایشان ارسال می ‌کنند. هدف اصلی و مهم این محصولات و پک های تبلیغاتی شرکتی، جلب توجه و برقراری ارتباط با مخاطبان است، بنابراین می‌توان به جرات گفت که این ابزار بازاریابی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تبلیغاتی، عملکرد فوق ‌العاده ای دارد.

درک اهمیت صرف هزینه برای خرید هدایای تبلیغاتی شرکتی، کار ساده ای است. به طور کلی هدف اصلی صرف هزینه برای اقلام تبلیغاتی ترغیب مشتریان و مخاطبان است، تا در نهایت آن ها برند خاصی را از میان دیگر رقبای آن شرکت‌ ها انتخاب کرده و از آن خرید کنند. از سوی دیگر حداقل تاثیر و نقش هدایای تبلیغاتی این است که به کسب و کارها کمک می ‌کند تا مردم برند آن ها را به خاطر بسپارند و در نهایت در مقطعی در آینده آن برند یا شرکت را انتخاب کرده و یا از آن خرید کنند یا با آن ها یک مراوده تجاری داشته باشند.

نکته مهمی که در هنگام انتخاب نواع هدایای تبلیغاتی باید در نظر گرفته شود، این است که این اقلام تبلیغاتی فارغ از هر محصولی که هستند،  باید در درجه اول برای گیرنده‌های آن کاربردی باشند تا تاثیر واقعی خود را روی تصمیم‌ گیری آن ها داشته باشند. در غیر این صورت، به احتمال زیاد به سرعت سر از سطل زباله در می ‌آورند و هرگز به معرفی و یادآوری برند کمک نخواهند کرد.

هدایای تبلیغاتی شرکتی چه هستند؟

هدایای تبلیغاتی شرکتی چگونه می‌توانند به برندها کمک کنند؟

عصر دیجیتال توانسته است کل جهان را تغییر دهد، بنابراین امروزه کسب و کارها در هر مرحله برای حفظ مشتری در حال رقابت و مبارزه هستند. با این حال، پیگیری بازگشت سرمایه بیشتر نیازی به تبلیغات در رسانه های مختلف مانند تلویزیون یا حتی پرداخت هزینه ‌های گزاف تبلیغاتی آنلاین دیگر ندارد زیرا هدایای شرکتی به دلیل تاثیری که بر مردم دارند، همچنان بازده و اثربخشی بالایی در بازاریابی دارند.

در یک مطالعه موردی که توسط ASI (موسسه تخصصی تبلیغات) در سال ۲۰۱۹ انجام شد، مشخص شد که هدایای تبلیغاتی می ‌توانند مشتریان را تحت تاثیر قرار دهند.

از سوی دیگر هدایای تبلیغاتی شرکتی در صورتی که به درستی انتخاب شده باشند و کارایی لازم را برای دریافت‌ کننده هدیه تبلیغاتی داشته باشند به طور متوسط حداقل حدود هفت ماه برای گیرنده باقی می ‌مانند و در صورتی که این هدایا با کیفیت و کارآمد باشند حتی ممکن است در بازه زمانی طولانی مدت هم برای مخاطبان هدف و مشتریان، یادآور برند مورد نظر باشند و در آن ها حس خوبی نسبت به برند یا شرکت اهدا کننده هدیه های سازمانی ایجاد کنند.

هدایای شرکتی آراهنر

چرا دریافت هدایای تبلیغاتی شرکتی برای مخاطبان شما مهم است؟

نکته مهم در مورد هدایای تبلیغاتی شرکتی این است که دریافت ‌کنندگان این هدایا، هنگامی که طراحی و هدف هدیه تبلیغاتی با نیازها و خواسته ‌های آن ها همسو باشد، بیشتر آن را دوست خواهند داشت. اما مدیران بازاریابی شرکت ‌ها باید توجه داشته باشند که این جذابیت برای کسب و کارشان مهم تر و حیاتی ‌تر است، زیرا نتایج و پیامدهایی که محصولات و هدایای تبلیغاتی اداری خوب روی مشتریان و مخاطبان هدف می گذارد،  بسیار با ارزش است.

به عنوان مثال اثبات شده است که هدایای تبلیغاتی شرکتی و اغلب محصولات تبلیغی رایگانی که به عنوان اشانتیون به مشتریان یا مخاطبان هدف اهدا می ‌شود، به طور معمول یک حس کلی از موفقیت در آن ها ایجاد می‌ شود و اصولاً وقتی افراد این هدایا را دریافت می ‌کنند، احساس می ‌کنند که کاری را به درستی انجام داده‌ اند و حتی با وجود این‌ که محصولات رایگان هستند حس می ‌کنند به نحوی آن ها را به دست آورده ‌اند و این چنین احساس مثبتی می ‌تواند با افزایش حس وفاداری در همان ابتدای رابطه شرکت و مشتری کمک کند و در نهایت، به کسب ‌وکار اجازه شکوفایی بیشتری بدهد.

از سوی دیگر، همان طور که می دانید، در پس ذهن همه ما جا افتاده است که وقتی هدیه ای را  دریافت می کنیم، باید چیزی در ازای آن به شخص هدیه دهنده، بازگردانیم. بعید است که مصرف ‌کنندگان برای حفظ رفتار متقابل مستقیم، هزینه ‌های رایگانی را که از یک شرکت برایشان دریافت کرده‌ اند، فراموش کنند و به این ترتیب در آینده‌ ای نزدیک بر سر یک دوراهی قرار می ‌گیرند که یا باید از محصولات آن شرکت استفاده کنند یا مشتری آن برند شوند. و یا در کمترین حالت ممکن، حسی را که از دریافت هدایای تبلیغاتی خاص دریافت کرده ‌اند، با دیگران به اشتراک بگذارند و نکته مثبت این است که در واقع هر دو این گزینه ها یک پیروزی برای کسب و کار شما تلقی می شوند!

دریافت هدایای تبلیغاتی شرکتی

سوالات متداول در خصوص هدایای تبلیغاتی شرکتی

هدایای تبلیغاتی شرکتی یکی از ابزارهای شرکت ها برای پیشی گرفتن از رقبای خود در امر بازاریابی به شمار می روند و به برند سازی و شناساندن نوع کسب و کار به مخاطبان و مشتریان جدید کمک می کند.

این اقلام تبلیغاتی فارغ از هر محصولی که هستند،  باید در درجه اول برای دریافت کنندگان آن کاربردی باشند تا تاثیر واقعی خود را روی تصمیم‌ گیری آن ها داشته باشند.

امروزه شرکت ها و موسسات مختلف برای بازاریابی محصولات و خدمات خود و افزایش فروش، از هدایای تبلیغاتی شرکتی استفاده می کنند.

نکات مهم در خصوص هدایای تبلیغاتی شرکتی

  • امروزه شرکت ها و موسسات مختلف برای بازاریابی محصولات و خدمات خود و افزایش فروش، از هدایای تبلیغاتی شرکتی استفاده می کنند.
  • مطالعات نشان داده است که این هدایا تأثیری حتی بیشتر از تبلیغات گران قیمت رسانه ای دارد.
  • نکته حائز اهمیت در تهیه هدایای تبلیغاتی شرکتی این است که حتماً این هدایا باید متناسب با شأن و شخصیت برند شما و همین طور مخاطبان انتخاب شوند.
  • هم چنین هدیه های شرکتی حتماً باید برای مخاطبان مفید و کاربردی باشند؛ در غیر این صورت سر از سطل زباله در می آورند و برای شما تنها صرف هزینه خواهند بود.
  • بهتر است هدایای تبلیغاتی شرکتی را با حوصله و دقت انتخاب کنید و از تهیه هدایای جذاب و خلاقانه غافل نشوید.
  • شرکت آرا هنر می تواند در راستای انتخاب و تهیه هدایای تبلیغاتی شرکتی به کسب و کارهای مختلف کمک کند.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *