هدیه روز مادر و روز زن

برای زنانی که دوستشان دارید بی‌مناسبت هدیه بخرید. اما از هدیه روز زن/مادر هم غافل نشوید. هدیه‌گرفتن در این روز هم زیبایی خودش را دارد. سعی کنید در انتخاب هدیه، علایق شخصی فرد را بیشتر مد نظر قرار دهید و به سراغ هدیه‌هایی بروید که به ابعادی از زندگی‌ها توجه می‌کند که شاید خودشان کمتر به آن بپردازند.

می‌توانید برای سلامتی و زیبایی بیشترشان، هدیه‌ای بخرید. هدیه‌ای که نشان دهد چقدر ظرافت و زیبایی زنانه و مادرانه آن‌ها برایتان مهم است.

هدیه‌هایی که می‌تواند برای آن‌ها اوقات خوش و آرامش‌بخشی هم فراهم کند می‌تواند برایشان جذاب باشد. هدیه‌هایی برای دم‌آوری چای، دمنوش یا قهوه می‌تواند یک عصر دل‌انگیز را برایشان رقم بزند.

روز مادر از مناسبت‌های مهمی است و با خرید هدیه روز مادر جشن گرفته می‌شود. 8 ماه می روز جهانی مادر یا زن نام دارد. در ایران مطابق با ماه قمری و ۲۰ جمادی‌الثانی زادروز فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن نامیده شده است.

در تقویم 1402 شمسی روز مادر مصادف با چهارشنبه 13 دی ماه می‌باشد. در این روز افراد زیادی برای مادران و همسران خود هدیه روز زن و مادر تهیه می‌کنند. اگر قصد خوشحال کردن مادران خود را دارید، بهتر است به فکر خرید جذابترین هدیه‌های روز مادر باشید. در ادامه لیستی از بهترین کادو برای روز مادر مخصوص آراهنر را معرفی می کنیم.

هدایای آراهنر برای روز مادر

با توجه به ارزش‌های معنوی روز مادر، بهتر است به فکر هدیه خاص برای این روز باشید. با توجه به سلایق مادران و ویژگی‌های مخصوص هدایای این روز که پیش‌تر بررسی شد، می‌توانید بسته‌هایی از گروه‌های مختلف آراهنر تهیه کنید. از جمله این گروه‌ها می‌توان به هدیه صنایع دستی، هدایای فرهنگی، هدایای کاربردی و سلامتی بخش، هدیه‌های مذهبی و … اشاره کرد. بیایید نگاهی به این هدیه‌های ویژه آراهنر بیندازیم:

هدیه مناسب روز مادر چگونه باید باشد؟

همان‌طور که برای همه ما پر واضح است، ارزشمندی هدیه مادر با توجه به منزلت وی بسیار مهم می‌باشد. وقتی از ارزشمندی صحبت می‌کنیم، منظورمان صرفا ارزش مادی یک هدیه نیست. بلکه ارزش معنوی یک هدیه نیز باید همراه آن باشد تا تبدیل به هدیه‌ای مناسب و درخور برای این روز خاص شود. همین که فردی برای انتخاب هدیه سراغ گزینه‌های همیشگی و آسان نرود و برای انتخاب بهترین هدایای روز مادر وقت صرف کند، به ارزشمندی هدیه افزوده می‌شود.

حتی همین که شما هم اکنون این مقاله را مطالعه می‌کنید و به دنبال بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه مناسبتی هستید، نشان از ارزش دادن شما به جایگاه و زحمات مادران عزیز است. در ادامه بهتر است بدانیم که این هدیه‌ها غیر از بحث ارزشمندی، چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشند.

در یک کلام می‌توان گفت، هدیه روز مادر باید متناسب با سلایق مادران و نیازهای آن‌ها، بدیع و دور از کلیشه‌ها همیشگی و جذاب و دلربا باشند. بنابراین اولین نکته‌ای که باید توجه نمایید سلیقه و علایق خاص مادران عزیز است. ممکن است مادرانی به وسیله‌های دکواراتیو علاقمند باشند در حالی که برخی از مادران ممکن است هدیه‌های کاربردی تر را بیشتر دوست داشته باشند. پس این گزینه تماما بر عهده شماست که شناخت خوبی از نیاز و علایق مادران عزیز پیدا کنید.

دومین نکته نو و بدیع بودن هدایای روز مادر است. شما به راحتی می‌توانید مثل هر سال و همانند عده زیادی از افراد روسری، پیراهن یا زیورآلات برای مادران تهیه کنید. این موارد نیز هدایای زیبایی برای روز مادر هستند و چه بسا ممکن است ارزش مادی زیادی نیز داشته باشند. اما اگر بخواهد ارزش معنوی را نیز با این هدایای همراه کنید، باید به فکر هدیه خلاقانه باشید. برای این منظور می‌توانید از هدیه‌های کاملا ایرانی و اصیل استفاده کنید. برای مثال به جای خرید ظروف کریستال می‌توانید از هنر قلم‌زنی و فیروزکوبی ایرانی هدیه‌های دکوری برای روز مادر بخرید.

سومین مورد جذاب بودن این هدیه‌ها است. هدف از تهیه هدیه برای مادران عزیز تشکر بسیار کوچک از زحمات آنان در طول سال‌ها است. اگر با این هدایا بتوانیم لبخند به لب مادران عزیز بیاوریم و عشق و محبت خود را نسبت به آنان نشان دهیم، پس توانسته‌ایم این وظیفه خود را نیز به خوبی انجام دهیم. یکی از بهترین هدیه‌های خوشمزه و جالب در آراهنر، بسته‌های دمنوش و عرقیجات گیاهی است که هم برای مادران خانه‌دار و هم برای مادران شاغل گزینه کاربردی و جالبی به نظر می‌رسد.

علاوه بر این سه نکته مهم، باید در خاطر داشته باشید هدیه‌ای که در این روز برای مادران عزیز تهیه می‌کنید، ممکن است هدیه مناسبی برای همسرتان نباشد و یا بالعکس. بنابراین بهتر است حین تهیه هدیه برای افراد مختلف سلیقه بخصوص هر فرد را در نظر بگیرید تا بهترین موارد را برای هریک تهیه نمایید.

با در نظر داشتن این سه مورد می‌توانید در این روز منحصر بفرد، بهترین گزینه‌ها را برای عزیزان خود تهیه نمایید. خب! حالا اگر در مورد هدیه‌های آراهنر کنجکاو شده‌اید و می‌خواهید با بهترین هدایای روز مادر ما آشنا شوید، بهتر است در قسمت بعدی این متن ما را همراهی کنید …

ویژگی‌های هدایای روز مادر

ویژگی بهترین كادو روز مادر

واقعاً تا به حال عمیقاً به این موضوع فکر کرده اید که چه کادویی برای روز مادر می توان تهیه کرد که گوشه ای از زحمات او را جبران کند؟ اگر تاکنون از این زاویه به این موضوع فکر نکرده اید، اجازه دهید ما به شما بگوییم که نه مادران توقع دارند که زحماتشان را جبران کنید و نه هیچ کدام از ما قادر خواهیم بود که ذره ای از عشق و محبتی را که آن ها در تمام سال های عمرمان نثار ما کرده اند، جبران کنیم.

هر چند که روز مادر از آن روزهاست که کمتر ممکن است فراموش شود و گرامی داشت آن حتماً نیازی به گل و شیرینی و کادو ندارد؛ بلکه می توان با یک سر زدن ساده و احوالپرسی و همین طور نشستن پای صحبت های مادر و گپ و گفت صمیمی با آن ها این روز را جشن گرفت ولی صد البته که اگر کادویی و گلی و شیرینی هم در میان باشد؛ می توان شبی جاودانه را با کامی شیرین و دلی خوش رقم زد.

بنابراین بهتر است که پیش از این که به سراغ خرید کادو روز مادر بروید از یکسری نکات آگاه باشید تا خریدی مناسب و کاربردی داشته باشید. به همین دلیل در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

کادو روز مادر باید متناسب با سن او باشد.

پارامترهای مختلفی برای خرید کادو دخیل است اما بهترین خرید، خریدی است که سن فرد هدیه گیرنده را در آن، مدنظر قرار داده باشید. به عنوان مثال اگر مادر شما حدود ۴۰ سال سن داشته باشد کادویی که قصد خرید آن را دارید، باید از کادوی یک مادر ۶۰ و چند ساله متفاوت و متمایز باشد.

متناسب با روحیات مادر باشد.

به سلیقه مادر توجه داشته باشید و سعی کنید پیش از خرید کادوی روز مادر، نظر خواهر و برادر (اگر دارید) یا چند نفر از دوستان و اطرافیان را که با سلیقه مادر شما آشنا هستند، بپرسید. همه مادران علاقه مند به طلا و جواهر و یا عطر و ادکلن نیستند، بنابراین در انتخاب کادو توجه کافی را داشته باشید.

به عنوان مثال اگر به دنبال هدایایی با تم معنوی و مذهبی برای مادران عزیز خود هستید، بسته ستا،هدیه مذهبی، کاملا برای شما طراحی شده است.

بودجه خرید را مشخص کنید.

قبل از این که به سراغ خرید آنلاین و یا حضوری بروید، بهتر است بودجه خود را مشخص کنید و سقف و کف خرید را برای خود معین کنید. کادو روز مادر الزاما نباید گران قیمت و یا بسیار ارزان قیمت باشد؛ سعی کنید تحت تاثیر فروشنده و حرف او قرار نگیرید. معمولا فروشندگان برای انجام خرید بیشتر شما را تحت تاثیر خود قرار می ‌دهند.

کادوی روز مادر بهتر است کاربردی باشد.

کاربردی بودن کادوی روز مادر به این معنی است که به درد او بخورد و از کادوی شما استفاده کند البته این کاربردی بودن به این معنی نیست که کادویی را برای روز مادر انتخاب کنید که بیشتر به درد خانه بخورد تا مادر؛ بلکه به این معنی است که بیشتر شخصی باشد و مادر از استفاده از کادوی شما لذت ببرد.

به بسته بندی کادوی روز مادر توجه کنید.

بسته بندی زیبا و شکیل هم بخشی از کادوی شما به مادر و نشان دهنده میزان اهمیت شما به او و همین طور ذوق و سلیقه شماست؛ بنابراین بسته بندی زیبا و شیک را فراموش نکنید.

ویژگی بهترین كادو روز مادر

مزایای خرید هدیه روز مادر

روز مادر فرصت مناسبی است که می‌توانید برند، ارزش‌ها و ویژگی‌های محصولات و خدمات خود را نزد مشتریان توسعه دهید؛ زیرا هدایای روز مادر مزیت‌های زیادی برای شما به همراه دارند و به بهترین شکل ممکن از خرید هدیه روز مادر بهره‌مند می‌شوید. این مزایا عبارت‌اند از:

۱- در قلب و روح مخاطب خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی خواهید شد.

 چنانچه کادوی روز مادر را برازنده و در خور او خریداری کنید به طور قابل‌توجهی توجه مخاطب را به خود و کسب‌وکارتان جلب می‌کنید به این دلیل که مخاطب مشتاق می‌شود از هدیه‌ای که به او داده‌اید استفاده کند؛ بنابراین علاوه بر اینکه خوشحالی و راضی به نظر می رسد؛ تجربه شیرین خود را از دریافت کادوی روز مادر با دیگران به اشتراک می‌گذارد به‌این‌ترتیب در ذهن او ماندگار می‌شوید.

 ۲- شناخت و آگاهی از برندتان را تقویت می‌کنید.

 هدایای تبلیغاتی به‌ویژه هدیه روز مادر تأثیر قدرتمندی را بر روی اطلاع‌رسانی از نام و نشان تجاری شما به همراه دارد. برندهای جدیدتر پتانسیل جذب مشتری بسیار زیادی دارند؛ چون مخاطب به دنبال کشف اطلاعات جدید از محصولات و خدمات شماست بنابراین وقتی که هدیه روز مادر با برندتان را دریافت می‌کنند؛ برندتان را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی جستجو می‌کنند و سؤال می‌پرسند. به این صورت شناخت و آگاهی از برند در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد و در آینده نزدیکی هم منجر به فروش بیشتری از محصولات خواهد شد.

 ۳- خرید هدیه روز مادر به‌صرفه و کم‌هزینه است.

 بسیاری از شرکت‌ها از سایر روش‌های تبلیغات و بازاریابی برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کنند درحالی‌که استراتژی هدایای تبلیغاتی در قیاس با آنها بسیار کم‌هزینه و مقرون‌‌به‌صرفه است. شما می‌توانید با حداقل بودجه و صرف هزینه‌های مناسبی پیام‌های تبلیغاتی خود را با در اهدای کادو برای روز مادر به گوش مخاطبان برسانید و درست به هدف بزنید.

 ۴- هدیه روز مادر دوست‌داشتنی است و وفاداری مشتریان را افزایش می‌دهد.

غالباً مخاطبان علاقه زیادی به استفاده از هدایای تبلیغاتی دارند؛ زیرا این هدایا حسن‌نیت و حس قدردانی را در دریافت‌کننده خود به وجود می‌آورند و این تأثیر مثبت منجر به خرید بیشتر محصولات و خدمات شما شده و از همه مهم‌تر وفاداری آنها را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهند.

بودجه بندی خرید کادوی روز مادر

همان طور که گفتیم الزاماً کادوی روز مادر نباید گران قیمت باشد به عبارت دیگر، هر کادوی گران قیمتی نمی تواند به کار مادر شما بیاید یا او را خوشحال کند. برای بودجه بندی خرید کادوی روز مادر بهتر است با توجه به میزان هزینه ای که در نظر دارید، محصولات موجود را مورد بررسی قرار دهید و از میان آن ها کادوهایی را که با بودجه شما هم خوانی دارند در نظر بگیرید و بهترین و کاربردی ترین آن ها را انتخاب کنید.

هم چنین می توانید برای خرید کادوی روز مادر از قبل پس انداز کنید؛ مخصوصاً اگر دوست داشته باشید که کادوی گران قیمتی را برای مادر خود تهیه کنید، پس انداز کردن از قبل برای خرید کادو می تواند به کمک شما بیاید و با این کار نه تنها از نظر اقتصادی به شما فشار نمی آید، بلکه می توانید در انتخاب کادوی روز مادر آزادانه تر عمل کنید.

سوالات متداول هدایای روز زن

روز مادر از مناسبت‌های مهم و شیرینی است که هر ساله در سراسر جهان و در ایران جشن گرفته می‌شود. در سراسر دنیا هشتم ماه می روز جهانی مادر یا زن نامیده شده است. در ایران تاریخ جداگانه‌ای به این روز مقدس اختصاص دارد. ۲۰ جمادی‌الثانی زادروز دختر پیامبر اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن نامیده شده است. به علت محاسبه این روز با تاریخ قمری روز مادر در ایران هر سال کمی متفاوت از سال پیش است.

بسیاری از محصولات آرا هنر قابلیت استفاده برای مناسبت روز مادر و روز زن را دارا هستند. اما ما به طور ویژه بسته کیف پول قلمکاری، بسته سوما، بسته طلای سرخ و همه بسته‌های بخش ترکیبی را پیشنهاد می‌کنیم.

ما پیشنهادهای متنوعی برای هدیه روز زن و مادر داریم و بر همین اساس محصولات با قیمت‌های متفاوتی می‌توانیم در اختیار شما بگذاریم. حداقل قیمت برای خرید از محصولات آرا هنر 50 هزار تومان است.

نکات مهم درباره هدیه روز مادر

  • تاریخ روز مادر جهانی روز 8 ماه می می‌باشد. در ایران اما این تاریخ هر سال روز متفاوتی است.
  • علت این تفاوت 354 روزه بودن تقویم قمری است، بنابراین هر سال در تقویم شمسی ۲۰ جمادی‌الثانی، زادروز حضرت فاطمه، در روز متفاوتی جشن گرفته می‌شود.
  • اولین چیزی که باید در حین تهیه هدایای روز مادر توجه کنید، ارزشمندی مادی و معنوی آن است.
  • مناسب‌ترین هدیه‌ها هدایایی هستند که علاوه بر تازه و جالب توجه بودن، مطابق با سلیقه مادران عزیز باشند.
  • این نکات و موارد ذکر شده در خصوص هدیه برای مادران، در تهیه هدیه برای همسران نیز صدق می‌کند.
  • برای روز مادر می‌تواند بسته‌های ترکیبی از صنایع دستی فاخر ایرانی مانند قلم‌زنی، ترمه، میناکاری و … را تهیه نمایید.
  • از دیگر هدایای مناسب برای این روز می‌توان به بسته‌های سلامتی آراهنر مانند بسته‌های دمنوش‌ گیاهی اشاره کرد.
سبد خرید