هدیه روز کارمند

لوگوی اراهنر

چهارم شهریورماه، بزرگداشت روز کارمند است و کادو روز کارمند را رسما به کارمندان خود تقدیم نمایید تا خوشنود شوند. در این محتوا همه چیز درباره هدیه روز کارمند را مورد بررسی قرار داده و برای تهیه هدایای روز کارمند، شما را راهنمایی خواهیم کرد.

کارمندان نبض تپنده سازمان‌ها هستند. بدون آنها کارهای شرکت‌ به‌خوبی پیش نمی‌رود. آنها به طور مستقیم در سودآوری مالی کسب‌وکارها مؤثرند. هدیه روز کارمند بهترین راه برای بیان این مطلب است که به کارمندان خود توجه می‌کنید، به آنها اهمیت می‌دهید و برای مشارکت آنان در شرکت و سازمان ارزش قائل هستید. کارکنانی که کادو روز کارمند را دریافت می‌کنند، انگیزه و بهره‌وری بیشتری دارند و در محل کارشان نیز از روحیه بالاتری برخوردار هستند.
روز کارمند

 انواع هدیه روز کارمند

  پیش از معرفی هدایای شرکتی آراهنر، موضوع مهمی است که باید درباره آن، خوب فکر کنید. کارمندان خوشنود می‌شوند که به طور خاصی از آنها قدردانی کنید. اگر این کار را به‌درستی انجام دهید؛ با اثرات مثبتی همچون افزایش مشارکت و وفاداری کارمندانتان روبرو می‌شوید.

 معمولاً سازمان‌ها به مناسب روز کارمند، برای کارکنان خود کادو روز کارمند را تهیه می‌کنند. قدردانی و ارزش‌گذاری به‌صورت رسمی برای کارمندان موضوع مهمی است؛ بنابراین لازم است انواع هدیه روز کارمند را بادقت بررسی و مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین کادو روز کارمند را متناسب با بودجه و اهداف خود گلچین کنید.

انواع هدیه روز کارمند متشکل از بسته‌های ترکیبی آراهنر مانند انواع ست لوازم اداری رومیزی، صنایع دستی، بسته حاوی دمنوش‌های سلامتی، خوراکی‌های جذاب و لوازم‌التحریر، سرویس چای و قهوه و .. مطابق با سلیقه و انتظارات مشتریان طراحی و مهیا شده‌اند. 

بیایید بدون هیچ معطلی به بررسی انواع مختلف این هدایا پرداخته و بهترین گزینه را مشخص کنیم:

  • هدایای تزئینی و دکوری با جنبه کاربردی کمتر!

یکی از گزینه‌هایی که برای روز کارمند می‌توانید تهیه کنید هدیه‌هایی هستند که بیشتر برای تزئینات مناسب هستند. نمی‌توان گفت این موارد گزینه مناسبی نیستند اما شاید مورد علاقه همه کارمندان واقع نشوند؛ بنابراین حتی در انتخاب چنین هدایا نیز مواردی با کاربرد بیشتر را انتخاب نمایید.

برای مثال شما می‌توانید یک تابلو نقاشی تهیه کنید که بیشتر جنبه تزئینی دارد.

هدایای تزئینی و دکوری
  • هدایای کاملا کاربردی!

هدیه‌هایی که جنبه تزئینی چندانی ندارند و در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند، عضو این دسته بندی می‌باشند. از جمله این هدایا می‌توان به لوازم اداری و الکترونیک مانند روان نویس، فلش مموری، پاور بانک، دفترچه یادداشت و … اشاره کرد. علاوه بر این موارد هدایای سلامتی بخش و خوراکی نیز از جمله هدیه‌های کاربردی محسوب می‌شود، مانند انواع دمنوش‌ها، عرقیجات گیاهی و … .

  • هدایای ترکیبی، بهترین گزینه برای روز کارمند!

هدایایی با هر دو ویژگی تزئینی و کاربردی بهترین انتخاب برای این روز می‌باشند. برای انتخاب بهترین هدایای ترکیبی، بهتر است با بسته‌های هدیه ویژه آراهنر آشنا شوید و بر اساس سلیقه خود و کارمندان جالب‌ترین موارد را انتخاب نمایید. 

هدیه ویژه آراهنر

مزایای خرید هدیه برای روز کارمند

به طور کلی، هدیه دادن نشانی از قدردانی کردن است و اگر شما به عنوان مدیر یک شرکت یا موسسه فعالیت می کنید، به راحتی می توانید با اهدای هدایا به پرسنل خود از آن ها برای تلاش هایی که در رسیدن به موفقیت تیمی انجام می دهند، تجلیل و سپاسگزاری کنید؛ امروزه هدیه دادن به کارمندان یک استراتژی برای موفقیت بیشتر سازمان هاست ولی چرا؟

در ادامه دلایلی را که شما باید به واسطه آن ها از کارمندان خود تجلیل کنید، ذکر کرده ایم:

  • بالا بردن راندمان و کیفیت کار کارمندان
  •  ایجاد فضای صمیمی و روابط قوی با پرسنل 
  • دیده شدن کارمندان نمونه و قدرشناسی از آن‌ ها
  • ایجاد انگیزه و تعهد 
  •  تقویت خلاقیت کارمندان
  • حمایت و پشتیبانی از کارمندان
  •  ایجاد حس قدرشناسی 
  • ایجاد حس رقابت سالم در بین کارمندان 
  •  تقویت سعه صدر و صبوری کارمندان 
  •   افزایش اعتماد به نفس 

یک نکته مهم: گمان نکنید برای دستیابی به این مزایا، لازم است که هدایای گران و با قیمت بالا را تهیه نمایید. بلکه بهترین هدیه روز کارمند را می‌توانید از بین انواع هدایای تبلیغاتی با قیمت‌های مناسب برگزینید.

آراهنر شما را یاری می‌کند تا پکیج هدیه روز کارمند را به شایسته‌ترین حالت ممکن برای کارکنان خود ارائه دهید. هدایایی باکیفیت، ارزشمند و ماندگار!

مهیاکردن بهترین هدیه روز کارمند را به ما بسپارید تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، با خیالی راحت و آسوده به سایر وظایف و امورات خود برسید. با اندکی تأمل راهنمای خرید هدیه را مطالعه کنید.

اثرات خرید هدایای روز کارمند در سازمان

 هدیه برای کارمندان سرآغاز برقراری ارتباطات حسنه بین آنهاست. بارها گفته شده است که اهمیت‌دادن به کارمند، زیربنای روابط مؤثر در مسیر دستیابی به اهداف شرکت ها است؛ بنابراین روابط خوب را ایجاد کنید تا نتایج بسیار مطلوبی را به دست آورید. حسن‌نیت شما هنگام بخشیدن کادو روز کارمند به لحاظ روان‌شناسی بسیار قابل‌توجه است.

 هدایای تبلیغاتی خاص  به منظور تقویت ارزش‌گذاری جایگاه و شأن کارمندان، فراتر از تعهدات کاری و وظایف آنها طراحی و تهیه شده‌اند، بنابراین اصالت سازمان و مدیران را در ذهن و قلب کارمندان تداعی می‌کنند.

 کارمندانی که به طور رسمی از آنان تجلیل می‌شود؛ روابط مؤثری با سایر پرسنل، مدیران و بخش‌های دیگر سازمان برقرار می‌کنند و در نتیجه میزان مشارکت آنها افزایش می‌یابد. تقویت همکاری، کلید اصلی حفظ کارکنان و رضایت‌مندی آنهاست و به‌احتمال زیاد در شرکت باقی خواهند ماند. کارمندان خوب و متعهد، موفقیت سازمان را دوچندان می‌کنند.

 مدیران و کارکنان کارکشته و متخصص خود را با هدایای مدیریتی سورپرایز کنید این عمل به آنها کمک می‌کند مهارت‌های کاری خود را توسعه داده و تقویت کنند. این موضوع به‌ویژه برای کارآفرینان، شرکت‌های استارت‌آپی، شرکت‌های دانش‌بنیان و جایی که فناوری‌ها و ابزارهای جدید دائماً در حال ظهور و تغییر هستند، اهمیت دارد.

 هدیه روز کارمند یکی از محرک‌های تشویق و افزایش انگیزه در کارمندان است. در واقع ارج‌گذاری به خود آنها، بیشتر از کاری است که برایتان انجام می‌دهند؛ پس به لحاظ روحی کارمندان را در سطح بالاتری نگه می‌دارد.

تهیه کادو برای روز کارمند عمل پسندیده‌ای است؛ اما اگر بتوانید حسن‌نیت خود را به‌خوبی نشان دهید که برایشان ارزش قائل هستید و به آنها اهمیت می‌دهید؛ کارمندان نیز فراتر از انتظار، عزت و احترام قائل می‌شوند و به‌اصطلاح با جان‌ودل برای شما و کسب‌وکارتان مایه می‌گذارند و کار می‌کنند.

پیشنهاد می‌شود به هر مناسبت و رویدادی علاوه بر مشتریان قدیمی و جدید، هدایای مناسبتی را نیز به کارمندان و پرسنل شرکت نیز تقدیم کنید.

 قیمت هدایای روز کارمند چگونه تعیین می‌شود؟

 اگر کسب‌وکاری متشکل از تیم کوچکی از کارمندان کاربلد دارید، پیشنهاد می‌شود که از هدایای تبلیغاتی خلاقانه جهت قدردانی و همچنین تقویت مشارکت و وفاداری آنها بهره ببرید. این هدایا بسیار کاربردی، باکیفیت و شیک هستند. باتوجه‌به اینکه دستاورد چنین عملی بسیار قابل‌توجه است؛ بودجه‌ای که برای آن در نظر می‌گیرید در درازمدت سرمایه‌گذاری کوچک اما پر سودی محسوب می‌شود. البته قیمت‌ها بسیار انعطاف‌پذیر هستند و به دلیل تنوع زیاد هدایای تبلیغاتی می‌توانید متناسب با بودجه خود تعدادی از آنها را تهیه و خریداری نمایید.

اگر مدیر ارشد یک سازمان بزرگ هستید و می‌خواهید برای تعداد زیادی از کارمندان پکیج هدیه روز کارمند را تنظیم کنید. افزون بر اینکه بسیار وقت‌گیر است نیاز به برنامه‌ریزی دقیقی هم دارد؛ لذا توصیه می‌شود این کار را به دستان هنرمند آراهنر بسپارید. کارشناسان متخصص ما از میان انواع هدایای تبلیغاتی، بهترین هدیه روز کارمند را با قیمت بسیار مناسب برای کارکنان تدارک می‌بینند. آنها ایده‌های زیاد اما کم‌هزینه از هدایای شرکتی و هدایای مناسبتی را به شما معرفی خواهند کرد.

 برای تعیین قیمت هدایای روز کارمند بهتر است که از قبل میزان بودجه خود را دقیقاً مشخص کنید. به‌عنوان‌مثال چنانچه تعداد کارمندانتان زیاد است برای هریک از این عزیزان چه رقمی را در نظر دارید.

برای دستیابی به چه اهدافی دقیقاً می‌خواهید هدیه روز کارمند را تقدیم آنها کنید؟

با تهیه هدیه برای کارمندان چه پیام‌هایی را می‌خواهید به کارمندان خود  بدهید و آنها چه مفاهیمی را برداشت می‌کنند؟

در صورتی که این اهداف بسیار مهم هستند و احتمالا نحوه انتخاب کادو روز کارمند، فرآیندی سخت و دشوار است. حل این مساله را به افراد باتجربه در آراهنر بسپارید.

 حتی برای کارمندانی که از راه دور با شما همکاری دارند نیز، برنامه‌های جذابی ارائه می‌کنیم. تخصص و هنر مجموعه آراهنر در سورپرایز کردن مشتریان، کارمندان و مخاطبان است.

به هرحال  تصمیم با شماست . اولویت آراهنر، عرضه انواع هدایای تبلیغاتی باکیفیت، قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. همه مشتریان در نهایت خریدی لذت‌بخش، مقرون‌به‌صرفه و رضایتمند را تجربه می‌کنند. ملاحظه کنید که چه هدیه‌ای مطابق با اهداف و بودجه‌تان، باعث رضایت و خوشنودی کارمندانتان می‌شود. اگر نمی‌دانید با ما مشورت کنید.

در انتخاب هدیه روز کارمند، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اکنون که با تاریخچه مختصری از شغل کارمندی و اهمیت و ارزش آن در طول سال‌ها آشنا شدیم، بهتر است به بررسی مهم‌ترین نکات در خصوص تهیه هدایای مناسب برای این روز بپردازیم. هدیه روز کارمند که با نام هدیه اداری نیز شناخته می‌شود، همانند سایر هدایای ویژه برای مناسبت‌های مختلف باید ویژگی‌های مناسبی را داشته باشد. برای انتخاب هدیه‌هایی با بهترین ویژگی‌ها و بیشترین تاثیر گذاری رعایت تعدادی از نکات ضروری می‌باشد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هدایای کاربردی بهترین‌ها برای روز کارمند!

برای چنین روزی تهیه هدایایی که صرفا جنبه تزئینی داشته باشند، به تنهایی چندان مناسب نمی‌باشد. در واقع باید به فکر تهیه هدایایی با کاربردهای مشخص باشید. هدیه‌هایی که به صورت روزمره استفاده شوند، از نظر روانشناسی تاثیر بیشتری بر افراد خواهند داشت. پس چرا شما یکی از این هدیه‌ها را تهیه نکنید؟

 با تهیه چنین مواردی می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. در قسمت انواع هدایای برای روز کارمند با بیان مثال به بررسی بیشتر این موارد خواهیم پرداخت.

  • هم تبلیغات، هم هدیه روز کارمند! چه چیزی بهتر از این؟

تبلیغات از بخش‌های حیاتی برای هر شرکت و سازمانی است. در واقع از طریق همین تبلیغات است که کسب و کارها مشتریان جدید یافته و به سوددهی می‌رسند. یکی از استراتژی‌های تبلیغاتی، ارائه هدایا به کارمندان خودی می‌باشد. بله درست متوجه شدید!

مدیران خبره و هوشمند با تهیه هدایای تبلیغاتی برای کارمندان خود نه تنها ارزش آنان برای سازمان را نشان داده و به پاس زحماتشان از آنان تشکر می‌کنند، بلکه کار تبلیغات خود را نیز انجام می‌دهند. این کار را می توان با درج نام تجاری و برند مخصوص شرکت روی هدایا انجام داد. کارمندان ممکن است این هدایا را در مکان‌های مختلفی به کار ببرند و همین باعث دیده شدن هر چه بیشتر نام شما شود. یکی از عللی که تاکید ما بر هدیه‌های ترکیبی و کاربردی است، همین موضوع می‌باشد.

  • بسته بندی زیبا، علاقمندی در نگاه اول!

مهم نیست هدیه شما ارزان قیمت است یا گران قیمت، کوچک است یا بزرگ، کاربردی است یا دکوری، هدیه شما هر چیزی که باشد باید بسته بندی منظم، تمیز و زیبایی داشته باشد. در واقع جعبه و بسته بندی هدیه اولین چیزی است که افراد مشاهده می‌کنند. 

از طرفی بسته بندی مناسب نشان دهنده میزان اهمیت افراد برای شما است. حتی اگر گران قیمت ترین و بهترین هدایای موجود در بازار را نیز تهیه کنید اما به فکر بسته بندی مناسب نباشید، هدیه شما تاثیرگذاری چندانی نخواهد داشت. بنابراین همان قدر که به چیستی هدیه اهمیت می‌دهید برای انتخاب بسته‌بندی مناسب نیز وقت بگذارید تا کارمندان خود را در روز مخصوص آن‌ها هر چه بیشتر خوشحال کنید.

بسته بندی زیبا

سؤالات متداول درباره روز کارمند

بله، در صورتی که هدیه‌‎ای خاص و متفاوت برای کارمندان تهیه شود و بر روی آن‌‎ها لوگو و نام تجاری شرکت درج شود، هر زمان و در هر مکانی که کارمندان از آن‌‎ها استفاده کنند، این اقلام می‌‎تواند تبلیغات سودمندی برای کسب و کار شما تلقی شود.

مسلماً بسته بندی هدیه روز کارمند اهمیت زیادی دارد زیرا حتی اگر گران بهاترین و بهترین هدایای موجود در بازار را نیز تهیه کنید اما به فکر بسته بندی مناسب نباشید، هدیه شما تاثیرگذاری چندانی نخواهد داشت.

هدایای ترکیبی که دارای دو وجه دکوری و کاربردی باشد، بهترین هدایای روز کارمند محسوب می‎شود.

هفته اول شهریور ماه و همزمان با روز کارمند.

نکات مهم درباره هدیه روز کارمند

آماده‌سازی هدیه قدردانی روز کارمند به زمان و برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد. یعنی باید با تأمل و دوراندیشی این کار را انجام دهید و از کنار آن سرسری عبور نکنید. زیرا هدایایی که بدون تأمل و فقط برای انجام تکلیف انتخاب و خریداری می‌شوند اثرات خوبی برجای نمی‌گذارند.


تحقیقات نشان می‌دهد که 84 درصد از کارمندان از دریافت هدایای ارزان و بی‌کیفیت ناراضی هستند. چون اقلامی را دریافت می‌کنند که اصلاً نمی‌خواستند و به کارشان نمی‌آید. چنین موضوعی باعث می‌شود که کارمندان احساس کنند مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند. به بیانی ساده‌تر شما آنها را ناامید می‌کنید. این موضوع در رشد منفی فرهنگ‌سازمانی شرکت، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

یک نکته اصلی و مهم که را از یاد نبرید؛کارمندان هدایایی را می‌خواهند که برایشان مفید و باکیفیت است. روش دریافت آن نیز برای آنها مهم است. از این رو می‌توانید بسیار هوشمندانه آنها را سورپرایز کنید روش‌های ارسال و تحویل بسیار متنوع و هیجان‌انگیز وجود دارد. بنابراین تاجایی که ممکن است کادو روز کارمند را با توجه به روحیات، علایق و شخصیت آنها انتخاب کنید.

می‌توانید در کنار هدیه روز کارمند یک نوشته به همراه نام و نشان تجاری خود را نیز آماده کنید. نوشته‌ها و پیام‌ها مستقیماً به قلب کارمندان می‌نشینند. از مدیران خود بخواهید شخصا به طور مستقیم هدایا را به کارکنان تقدیم نمایند.

به جمع‌بندی مهم‌ترین نکات در مورد هدیه روز کارمند توجه فرمایید:

  • روز کارمند هر ساله در 4 شهریور ماه جشن گرفته می‌شود.
  • در این روز مدیران بهتر است هدیای ترکیبی با جنبه‌ی کاربردی بیشتر در نظر بگیرند.
  • از جمله هدایای مناسب روز کارمند می توان به بسته‌های حاوی دمنوش، ست‌های پذیرایی و لوازم اداری اشاره کرد.
  • هدایای ویژه روز کارمند می تواند برای تبلیغات کسب و کار شما نیز مفید باشد.
  • مهم‌ترین نکته در خرید هدیه روز کارمند، توجه به بسته بندی مناسب و شکیل آن می‌باشد.
  • در کاتالوگ آراهنر می‌توانید انواع مختلفی از هدایای صنایع دستی ایرانی و موارد کاربردی ویژه را مشاهده نمایید.
سبد خرید

همراهان گرامی

سال نو مبارک!
تا پایان تعطیلات نوروز امکان ثبت سفارش نداریم!
زود برمی‌گردیم:)