تبلیغات

خرید گیفت نمایشگاهی

گیفت نمایشگاهی
لوگوی اراهنر

هر ساله، در مناسبت های مختلف، نمایشگاه ‌های تجاری و صنعتی مختلفی با هدف معرفی کسب و کارها و آشنایی با برندهای مختلف برگزار می ‌شود و در اغلب موارد، در طول این نمایشگاه ها به بازدیدکنندگان انواع گیفت نمایشگاهی اهدا می‌ شود. از آن جایی که این نمایشگاه ‌ها به منظور معرفی کالاها، خدمات و محصولات برندها و شرکت‌ های مختلف برگزار می‌ شود، نقش گیفت های نمایشگاهی بسیار پررنگ است و بازاریابی بسیار موفقی را از این طریق می توان انجام داد.

استفاده از گیفت های تبلیغاتی به منظور شناساندن و معرفی یک برند به مخاطبان یکی از شیوه‌ های تاثیرگذار در سراسر دنیاست و کمتر کسب و کاری است که تمایل به استفاده از این استراتژی بازاریابی هدفمند و موفق نداشته باشد. در این میان، انتخاب گیفت نمایشگاهی مناسب با یک کسب و کار اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، علاوه بر بررسی اهمیت اهدای گیفت های نمایشگاهی، به انواع آن ها بپردازیم و پیشنهاداتی را نیز در این زمینه ارائه دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

انواع گیفت نمایشگاهی آراهنر

آرا هنر از جمله شرکت ‌هایی است که سال ‌های زیادی در زمینه عرضه بهترین هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد. این شرکت در طول فعالیت خود محصولات و کالاهای تبلیغاتی بسیار زیاد با کیفیت و درجه یک را تولید و عرضه کرده است که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم:

بسته گلدان و شکلات‌خوری مس و پرداز، ترمه ابریشم و هاون

بسته گلدان و شکلات ‌خوری مس و پرداز، ترمه ابریشم و هاون

در این بسته هدیه لوکس، یک عدد شکلات خوری مس و پرداز کوچک، یک عدد گلدان صراحی مس و پرداز (20 سانتی متر)، یک عدد ترمه ابریشم (50 سانتی متر)، یک عدد هاون نقاشی شده، یک عدد مجری خاتم و مقداری زعفران وجود دارد که در یک بسته بندی شیک چوبی عرضه می شود.

بسته گلدان و آجیل خوری و قندان فیروزه کوبی (231)

بسته گلدان و آجیل خوری و قندان فیروزه کوبی

این بسته هدیه لوکس فیروزه کوبی هم یک هدیه مناسب برای مدیران و مهمان‌ های خارجی است. بسته گلدان و آجیل خوری و قندان فیروزه کوبی در یک بسته بندی چوبی که به زیبایی این هدیه می‌افزاید به شما ارائه خواهد شد. در این بسته هدیه، دو عدد گلدان صراحی فیروزه کوبی (20 سانتی متر)، دو عدد آجیل خوری فیروزه کوبی (11 سانتی متر) و یک عدد دخل فیروزه کوبی کوچک قرار دارد.

بسته های هدیه ای سازمانی جعبه دمنوش و نبات 09438

مهنا ۵ (بسته استکان و نعلبکی و نبات طعم دار)

یک بسته هدیه میان رده یا سطح متوسط است. بسته مُهنا (بسته استکان و نعلبکی و نبات طعم دار) شامل چهار عدد استکان و نعلبکی دکوپاژ شده،  یک جعبه نبات طعم دار است. این مجموعه در بسته بندی مقوایی ارائه می‌شود و دارای یک ساک دستی است. شما در این بسته می‌توانید طعم نبات مورد نظر خود را انتخاب کنید  و نام شرکت و یا موسسه خود را بر روی ساک دستی حک کنید.

زریر (بسته لیوان سفالی و ۴ دمنوش گیاهی)

زریر 2 (بسته لیوان سفالی و دمنوش گیاهی)

این بسته هدیه متوسط را هم می توانید به همکاران و مشتریان خاص خود هدیه دهید، زریر 2 شامل دمنوش ‌های مختلف است و در آن، چهار دمنوش خوش طعم و گوارا و یک لیوان سفالی که دمنوش در آن دم می‌ کشد قرار دارد. دمنوش ‌های موجود در بسته‌ هدیه زریر شامل چای ترش، اسطوخودوس، پونه و بابونه می شود. این دمنوش ها در هارد باکس قرار دارند و کل بسته با یک ساک دستی شکیل که می توانید لوگو و نام تجاری خود را بر روی آن حک کنید، عرضه می شود.

سوما (بسته اسماج و شمعدان سرامیکی)

 سوما یک گیفت نمایشگاهی زیباست که می تواند مخاطبان عام شما را هیجان زده کند؛ در بسته هدیه سوما، یک عدد اسماج، یک عدد جاشمعی سرامیکی، یک عدد ظرف کبریت سرامیکی و یک عدد ظرف اسمـاج سرامیکی قرار دارد و با بسته بندی مقوایی عرضه می شود

دودپتی

 یک گیفت نمایشگاهی به یادماندنی و کاربردی که در آن یک عدد ماگ سرامیکی و یک ظرف شیشه ای حاوی چای ماسالا قرار داده شده است و در یک بسته بندی مقوایی مناسب برای چاپ لوگو عرضه می شود.

گیفت نمایشگاهی چیست؟

گیفت نمایشگاهی یک راه حل و استراتژی بازاریابی مناسب در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که توسط اغلب کسب و کارها مورد توجه و استفاده قرار می گیرد. به طور کلی شرکت ها و موسسات تجاری و صنعتی علاقه دارند برای معرفی محصولات و خدمات خود در رویدادها، سمینارها، کنفرانس ها و نمایشگاه های که در حوزه کاری خودشان برگزار می شود، از گیفت نمایشگاهی استفاده کنند.

تحقیقات به عمل آمده، نشان می دهد که استفاده از هدایای تبلیغاتی در بستر نمایشگاه ها یک راه حل عالی برای افزایش محبوبیت و اعتبار شرکت هاست. 

اهدای انواع هدایای تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان در نمایشگاه ‌ها از جمله مهم‌ ترین دلایل موفقیت تبلیغات نمایشگاهی است که سبب می‌ شود تا بتوانید تبلیغات وسیع و گسترده ای را از این طریق انجام دهید. هم چنین جذابیت و تنوع بالای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی از دیگر عواملی هستند که می ‌توانند تبلیغات موثر و موفقی را برای یک برند به همراه داشته باشند.

گیفت‌های نمایشگاهی

سطوح مختلف گیفت نمایشگاهی

همان طور که گفتیم گیفت نمایشگاهی انواع مختلفی دارد که هر شرکت با توجه به این که این هدایا را برای چه گروهی می‌ خواهد در نظر بگیرد، آن ها را انتخاب می ‌کند. گروه‌ ها و سطوح مختلفی از افراد در نمایشگاه ها حضور دارند که می ‌توان به آن ها گیفت نمایشگاهی اهدا کرد و معمولاً شرکت‌ ها تمام این گروه‌ ها و افراد را به چشم فرصتی برای بازاریابی می نگرند، در ادامه به این گروه ها اشاره می کنیم:

سطح عالی برای مدیران ارشد شرکت کننده در نمایشگاه ها: 

مدیران ارشد و رده بالا معمولا مدیران مجموعه‌ های بزرگ و یا برگزار کنندگان نمایشگاه هستند که ممکن است شما بخواهید برای تبلیغات روی این گروه نیز سرمایه گذاری کنید و گیفت های خاص نمایشگاهی را برای آن‌ ها در نظر بگیرید. پیشنهاد ما برای این دسته هدایای مدیریتی و نفیس مانند انواع صنایع دستی، ظروف ارزشمند مسی و فیروزه کوب، پارچه های ترمه و …  است که همگی جزو هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد و برجسته محسوب می شوند و برای مدیران و مسئولان عالی رتبه بسیار مناسب هستند.

سطح متوسط برای همکاران و سایر شرکت کنندگان و غرفه داران در نمایشگاه ها: 

این سطح در واقع افراد بیشتری را نسبت به مدیران و مسئولان ارشد دربرمی‌ گیرد و هدیه ای که برای این افراد در نظر می ‌گیرید حتماً نباید گران قیمت و لوکس باشد و از طرفی نباید خیلی عادی و معمولی هم به نظر برسد. برای این سطح پیشنهاد ما هدایایی مانند انواع بسته های هدیه عرقیجات، گیفت های نوستالژیک و مواردی از این قبیل است که برای سطح متوسط شرکت کنندگان و کارمندان حاضر در نمایشگاه بسیار مناسب است.

برای همکاران و سایر شرکت کنندگان و غرفه داران در نمایشگاه ها

سطح معمولی برای بازدید کنندگان عادی و مشتریان بالقوه:

  سطح معمولی و عادی مهم ‌ترین بخش بازاریابی شما در نمایشگاه را تشکیل می ‌دهد که اهمیت بسیار زیادی هم دارد. بودجه ای که برای این سطح در نظر می‌گیرد معمولاً معقول است و می توانید هدایایی مختلفی را به بازدید کنندگان و افرادی که در نمایشگاه حضور دارند اهدا کنید.

اهمیت و تاثیر اهدای گیفت نمایشگاهی

یکی از استراتژی های قدرتمندی که امروزه در سراسر دنیا برای بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد، اهدای گیفت نمایشگاهی به مخاطبان است که تاثیر فوق العاده ای در بازاریابی موفق یک کسب و کار دارد؛ از جمله تاثیرات مهمی که هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی می ‌توانند در بازاریابی و تبلیغات یک کسب و کار داشته باشند عبارتند از:

  • معرفی برند:از جمله مهم ترین اهدافی که کسب و کار ها با تهیه و اهدای گیفت نمایشگاهی آن را دنبال می کنند، معرفی برند خود به مشتریان و بازدیدکنندگان نمایشگاه است. این موضوع به خصوص برای شرکت ‌های نوپا و نوظهور و یا شرکت هایی که رقبای زیادی دارند، بسیار حائز اهمیت است و یک فرصت بی نظیر برای آن‌ ها محسوب می شود تا از این طریق بتوانند نام تجاری خود را در میان سایر نام ‌های تجاری بزرگ و کوچک به مخاطبان معرفی کنند و مشتریان و مخاطبان جدیدی را جذب کنند. هم چنین ممکن است بسیاری از افراد از نوع محصولات و یا خدمات شما آگاهی نداشته باشند که این مساله با استفاده از اهدای گیفت نمایشگاهی قابل حل است.
معرفی برند
  • افزایش مشتریان وفادار: به طور کلی، هدیه دادن باعث ایجاد حس ارزشمندی در مخاطب می‌ شود و نشان دهنده احترام و ارزشی است که شما برای مخاطبان قائل هستید، اهدای یک گیفت نمایشگاهی نیز می ‌تواند این احساس را در مخاطبان و مشتریان بالقوه شما ایجاد کند. این احساس خوشایند، مشتری را ترغیب می‌کند تا به شما اعتماد کند و تجربه خوبی برای او به جای می‌گذارد و باعث می‌ شود بارها و بارها تمایل به استفاده از محصولات و خدمات شما داشته باشد و تبدیل به مشتری وفادار و دائمی برند شما شود.
  • تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری واقعی: یکی دیگر از مزایای اهدای هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی، تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی است. مشتریان بالقوه به کسانی گفته می شود که به کالاها و خدمات شما نیاز دارند اما برند شما را نمی ‌شناسند و تنها به دنبال راه حلی برای رفع نیاز خود هستند. این افراد معمولا در نمایشگاه شرکت می‌ کنند و از خدمات و محصولات مورد نظر خود بازدید می‌ کنند تا بتوانند برای برطرف کردن نیاز خود انتخاب درستی انجام دهند. هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی فرصت بسیار مناسبی برای شماست که بتوانید مشتریان بالقوه را از وجود خدمات و محصولات خود آگاه کرده و اعتماد آن‌ ها را نسبت به برند خود جلب کنید که در نتیجه این کار، آن‌ ها تبدیل به مشتریان واقعی شما خواهند شد و از شما خرید خواهند کرد.
  • اعتبار بخشیدن به نام تجاری: اهدای یک گیفت نمایشگاهی می‌ تواند باعث اعتبار بخشیدن به نام تجاری شما شود. در واقع هر کالایی را که به صورت رایگان و به عنوان هدیه به مخاطبان اهدا می‌ کنید نشان از سخاوتمندی و ارزش نهادن بر مشتری دارد و این امر باعث می ‌شود جایگاه برند شما در میان سایر رقبا ارتقا یابد و مشتریان به شما اعتماد بیشتری پیدا کنند. به عبارت دیگر، با اهدای هدایای تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی، برند خود را در ذهن مشتری ثبت می‌ کنید و اعتبار خود را نزد او افزایش می ‌دهید.
اعتبار بخشیدن به نام تجاری
  • بازاریابی کم هزینه: شما هر چقدر هم که برای گیفت های نمایشگاهی هزینه کنید، باز هم به پای تبلیغات پر هزینه رسانه ای یا بیلبوردهای تبلیغاتی نمی رسد؛ به عبارت دیگر،بازاریابی کم هزینه یکی دیگر از مزایای انواع گیفت نمایشگاهی است که از این طریق می‌توانید بودجه بازاریابی خود را به حداقل برسانید.

افرادی که برای بازدید از غرفه های مختلف به نمایشگاه می آیند، به واسطه اینکه به دنبال استفاده از کالاها و خدمات مورد نیازشان و آشنایی با برندهای مختلف هستند، توجه بیشتری به هر گونه تبلیغاتی که در نمایشگاه می‌شود، دارند و مطمئنا از میان آن ها می ‌توانید مشتریان بیشتری را برای خود جذب کنید.

تبلیغات ارزان قیمت با اهدای گیفت نمایشگاهی

همان طور که گفتیم استفاده از هدایای تبلیغاتی و انواع گیفت نمایشگاهی، یکی از کم هزینه ترین و موثرترین شیوه های تبلیغات و بازاریابی است. با توجه به اینکه در یک نمایشگاه شمار بازدید کنندگان بسیار زیاد است، هدایی تبلیغاتی خاص و ویژه می ‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند و مشتری را با برند شما آشنا کرده و خدمات شما را به او معرفی کند. کسانی که در نمایشگاه برای بازدید شرکت می‌کنند معمولا به دنبال رفع نیاز خود یا استفاده از محصولات مشابه شما هستند و یا به دنبال آشنایی با برندی هستند که این محصولات را ارائه دهد.

شما با کمترین هزینه و تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان می‌ توانید بسیاری از این مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کنید و برای خود بازاریابی بسیار موفقی انجام دهید. بنابراین بهتر است فرصت حضور در نمایشگاه ‌ها، سمینارها، جشن ها و همایش‌ ها را از دست ندهید و به آنان به چشم یک فرصت بازاریابی مناسب نگاه کنید.

چاپ لوگو روی بسته بندی انواع گیفت نمایشگاهی

یکی از مهم‌ ترین بخش های سفارش و تهیه انواع نمایشگاهی، چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی شما بر روی آن است. به عبارت دیگر شما باید لوگو، نام تجاری و سایر جزئیات شرکت یا کسب و کار خود را بر روی بسته گیفت نمایشگاهی که انتخاب می‌کنید به چاپ برسانید تا در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. تفاوتی ندارد که شما هدیه تبلیغاتی سطح عالی برای مدیران را انتخاب کرده باشید و یا یک هدیه تبلیغاتی سطح متوسط را. نکته ای که حائز اهمیت است، ماندگاری نام تجاری و برند شما روی آن محصول برای مدت طولانی است.

شرکت آراهنر در کنار مرغوبیت و کیفیت محصول اهمیت چاپ لوگو و نام تجاری را نیز در نظر گرفته است و متناسب با جنس و نوع هر محصول چاپ مناسب و هماهنگ با آن محصول را با استفاده از دستگاه‌ های چاپ مجهز با بالاترین کیفیت انجام می‌ دهد.

شرکت آراهنر

سوالات متداول در خصوص همه چیز درباره گیفت نمایشگاهی

گیفت نمایشگاهی اقلام و کالاهایی هستند که به منظور شناساندن و معرفی یک برند به مخاطبان در نمایشگا ه ها مورد استفاده قرار می گیرند و کمتر کسب و کاری است که تمایل به استفاده از این استراتژی بازاریابی هدفمند و موفق نداشته باشد.

  • سطح عالی برای مدیران ارشد شرکت کننده در نمایشگاه ها
  • سطح متوسط برای همکاران و سایر شرکت کنندگان و غرفه داران در نمایشگاه ها
  • سطح معمولی برای بازدید کنندگان عادی و مشتریان بالقوه
  • معرفی برند
  • افزایش مشتریان وفادار
  • تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری واقعی
  • اعتبار بخشیدن به نام تجاری
  • بازاریابی کم هزینه

یکی از مهم‌ ترین بخش های سفارش و تهیه انواع گیفت نمایشگاهی، چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی شما بر روی آن است.

نکات مهم در خصوص گیفت نمایشگاهی

معمولا به هدایایی که از طرف شرکت‌ ها و برندهای مختلف شرکت کننده در نمایشگاه ها به مخاطبان و اهدا می‌شود  گیفت نمایشگاهی می گویند. این هدایا می توانند بسیار متنوع باشند و شما می توانید با توجه به نوع مخاطبان خود آن ها را انتخاب کنید. برای انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می ‌توانید از بین ده ها قلم کالای تبلیغاتی بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. اهدای هدایای نمایشگاهی تنها به مشتریان و افرادی که به بازدید از نمایشگاه می پردازند، اختصاص ندارد بلکه بسیاری از شرکت ‌ها و برندهای مختلف هدایای تبلیغاتی خاص نمایشگاهی را برای همکاران خود و دیگر شرکت کنندگانی که در نمایشگاه حضور دارند در نظر می‌ گیرند که این هدایا نیز خود با توجه به درجه و اهمیت افراد دسته بندی می‌ شود.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *