تبلیغات

گیفت شب یلدا

همه چیز درباره شب یلدا
لوگوی اراهنر

یکی از سنت‌های دلنواز شب چله، گیفت شب یلدا است. در حال حاضر بسیاری از مردم به دلایل مختلفی کادوی شب یلدا را به عزیزان و دوستان خود هدیه می‌دهند.  رسم زیبای هدیه‌دادن با هدف‌های مختلفی مانند سپاسگزاری، ابراز دوستی و عشق و محبت، تحکیم روابط و غیره صورت می‌گیرد. درایران از گذشته‌های دور تا به امروز به هر مناسبتی، برپایی جشن‌وسرور و پایکوبی و هدیه‌دادن بسیار رایج و معمول است و به ما کمک می‌کند تا روابط خانوادگی، فامیلی و اجتماعی خود را مهم‌ترین مناسبت‌های زندگی محکم و همیشگی کنیم.

 این رسم مختص خانواده‌ها نیست؛ بلکه شرکت‌ها و سازمان‌ها، نهادهای دولتی و غیردولتی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ نیز از گیفت شب یلدا برای مشتریان، کارکنان و مخاطبان خود استقبال می‌کنند.

فراهم‌‌‌سازی کادوی شب یلدا  با توجه به تقاضای مشتریان و مطابق روز کمی چالش برانگیز است بنابراین در این گفتار به بررسی گیفت شب یلدا با بسته بندی‌های خاص و شیک آراهنر می‌پردازیم.

گیفت شب یلدا چیست؟

 وقتی صحبت از کادو برای شب یلدا به میان می‌آید، خودنمایی رنگ‌ها به همراه خوراکی‌های خوشمزه در لحظاتی سرشار از خوشی و خرمی، مهربانی و صمیمیت، عشق و دوستی به طور شگفت‌انگیزی آغاز می‌شود و تا پاسی از صبح دل‌انگیز اولین روز زمستان ادامه دارد.

 غالباً مردم چند روز قبل از رسیدن شب چله مشغول به تهیه تدارکات، کادوهای خاص شب یلدا هستند؛ بنابراین در ایام نزدیک به شب چله بازار نیز رنگ خود را عوض کرده و حال و هوای دیگری دارد.

 تزئینات شب یلدا نیز یکی دیگر از قواعد مهم و ضروری شب چله است. فضای مهمانی‌ها پر از جلوه‌های بصری چشم‌نواز و محیطی گرم و دلپذیر می‌شود.

 کادو یلدایی همان‌طور که از نامش پیداست مختص شب چله است؛ بنابراین در طراحی، انتخاب و تهیه آن نیز خصوصیات منحصربه‌فرد شب یلدا به چشم می‌خورد. به‌عنوان‌مثال رنگ‌های سبز و قرمز به‌عنوان رنگ‌های زمینه شب چله شناخته می‌شود. از طرفی خوراکی‌هایی مانند انار، هندوانه، خرمالو، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات و غیره نیز در آماده‌سازی هدایا نقش پررنگی دارند.

 به‌طورکلی گیفت یلدایی، نمادی از مفاهیم، آداب‌ورسوم مرتبط با شب یلدا است. برگزاری جشن در این شب به همراه خواندن شعر، اجرای موسیقی، پایکوبی، دیدوبازدید و دورهمی و تناول خوراکی‌های رنگارنگ صورت می‌گیرد.

 آراهنر در این زمینه بسیار خلاقانه و هنرمندانه به طراحی و آماده‌سازی هدیه یلدایی پرداخته است. پک شب یلدا از جمله هدایایی است که بنا به انتظارات، علایق و سلیقه مشتریان از یک سو و از طرف دیگر باتوجه‌به ویژگی‌های خاص کادو یلدا آماده شده است.

 اگر به دنبال انتخاب بهترین کادو برای شب یلدا هستید بهتر است که به ویژگی‌های اصلی گیفت شب یلدا توجه نمایید.

چه گیفتی برای شب یلدا مناسب است؟

حتماً تا به امروز، این سوال را بارها و بارها از خود پرسیده ایم و هر بار با شک و تردید به ده ها محصولی که می توان به عنوان گیفت شب یلدا از آن ها استفاده کرد، فکر کرده ایم.

واقعیت این است که اگر بخواهیم به شب یلدا مانند هر مناسبت دیگری نگاه کنیم، هر هدیه ای را می توان برای این طولانی ترین شب سال تهیه کرد و به کمک آن دوستان و افراد خانواده و حتی همکاران و پرسنل شرکت یا سازمان را خوشحال کرد و روح تازه ای به رابطه ها دمید.

با این حال برخی از هدایا برای شب یلدا، مناسب تر از بقیه به نظر می رسند؛ به عنوان مثال کافی است که نگاهی به رسم و رسوم های این شب زیبای ایرانی بیندازیم. در چند سال اخیر ایرانیان به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این شب می‌پردازند و در این شب به تزیینات شب یلدا بیشتر توجه می‌شود مانند تزیین سفره، میوه ها، شیرینی و کیک، آجیل و دسر و حتی غذاهای مختلف.

همان طور که می دانید، از گذشته های دور از رسوم شب یلدا این است که بزرگ ترهای فامیل برای بقیه اعضای خانواده و خصوصاً بچه ها و نوجوانان داستان هایی را از اساطیر بزرگ ایرانی و اغلب به نقل از شاهنامه حکایت می کردند و به این ترتیب یلدای طولانی را به صبح می رساندند یا این که تفالی بر حافظ می زدند و سعی می کردند با اشعار شیرین این شاعر بزرگ ایرانی، سر از تقدیر روزهای پیش رو درآورند. از این رو یکی از رسوم یلدا داستان سرایی و شعر خوانی است؛ پس عجیب نیست اگر بگوییم که «کتاب» می تواند گیفت یلدایی مناسبی باشد.

مهم نیست که کتابی که به عنوان گیفت یلدایی تهیه می کنید، یک حافظ جیبی کوچک باشد یا این که یک کتاب شعر یا داستان نفیس، هم این که موضوع آن با سلیقه و علاقه شخص هدیه گیرنده تناسب داشته باشد، می تواند یک هدیه شب یلدا مناسب تلقی شود.

 ۵ ویژگی مهم گیفت شب یلدا

 1- طراحی زیبا و شیک هدایا

 هدیه برای شب یلدا باید متناسب با مفاهیم و آداب‌ورسوم مرتبط با شب یلدا در نظر گرفته شود و علاوه بر رعایت استاندارهای ظاهری مانند شیک و لوکس، یونیک و خاطره انگیزبودن، باید از نظر رنگ و جنس نیز، ارتباط کادوی یلدا را با شب چله به‌خوبی بیان کند.

گیفت شب یلدا ترکیبی از اقلام مختلف و کاربردی در بسته بندی‌هایی است که طرح‌ها، اشکال و نقوش مرتبط با شب چله در آن به خوبی مشاهده می‌شود.  به‌عنوان‌مثال استفاده از میوه و آجیل درجه یک به همراه صنایع‌دستی و هنری، کتاب شعر و دم‌نوش‌های سلامت‌محور، ایده جذابی است که طراحان محصول آراهنر در تهیه انواع هدایای خاص شب یلدا آن را لحاظ نموده‌اند.

 2- هدایای با کیفیت و مرغوب

 به‌طورکلی کیفیت و مرغوبیت انواع هدایای سازمانی به‌خصوص گیفت یلدا نشان از اصالت و ارزشمندی هدیه‌دهنده دارد. یک هدیه باکیفیت به دریافت‌کننده این مفهوم را می‌رساند که مهم، باارزش و دوست‌داشتنی است؛ زیرا برای او و به طور خاصی هدیه‌ای مرغوب را در نظر گرفته اند!

 از طرفی بالا بودن کیفیت یک هدیه برای شب یلدا، ماندگاری آن را نیز برای مدت زمان زیادی حفظ می‌کند و مصرف کننده حتی تا چند سال بعد نیز می‌تواند از آن به‌خوبی استفاده نماید.

 3- هدایای مفید و کاربردی

 انتخاب مناسب‌ترین گیفت یلدایی، زمان‌بر و پیچیده است؛ زیرا معمولاً اهداکننده به دنبال معیارهایی است که بتواند باتوجه‌به آنها بهترین هدیه را به مخاطب خود پیشکش نماید.

 اگر تعداد مخاطبان انگشت‌شمار و محدود است در این صورت بهترین گزینه این است که ببینید آنها چه نیازهایی دارند؟ برای پاسخ به این سؤال کافی است که به جزئیات کوچکی درباره سبک زندگی، علایق و ارزش‌های مخاطب خود توجه کنید.

 آراهنر غالباً تمامی هدایای تبلیغاتی خود را براین ‌اساس برای مشتری مهیا می‌سازد که به‌خوبی می‌داند این هدایا در زندگی روزمره مصرف‌کننده، بسیار مفید و کاربردی هستند.

 به‌عنوان‌مثال هدیه شب یلدا برای خانم‌ها از جمله این محصولات پرفایده و کاربردی به شمار می‌رود.

 4- قیمت های مناسب و منصفانه

 یکی از پارامترهای مهم و خاص گیفت یلدا، موضوع قیمت و میزان بودجه‌ای است هدیه‌دهنده آن را مدنظر قرار می‌دهد. همه می‌دانند که هدایای گران‌قیمت علاوه بر اینکه بودجه زیادی می‌طلبد در بسیاری از موارد نیز برعکس انتظار هدیه‌دهنده عمل می‌کند.

معمولا مشتریان باور دارند که هرچقدر، یک هدیه گرانتر می‌شود؛ قدردانی بیشتری را از سوی مصرف کننده دریافت می‌کند. اما این موضوع کاملا اشتباه است زیرا گیرندگان، ارزش هدایای گران‌تر را بیشتر از هدایای تبلیغاتی با قیمت متوسط نمی‌دانند. به بیانی ساده هدایا باید مردم‌پسند (لذت بخش، سرگرم کننده و هیجان انگیز) بوده و از نظر قیمتی مقرون‌به‌صرفه تهیه شوند.

 یکی از مزیت‌های انواع هدایای سازمانی آراهنر به خصوص پک یلدایی این است که سیاست قیمت گذاری دقیقاً متناسب با بودجه مشتریان در نظر گرفته شده است.

 5- بسته‌بندی با کیفیت و شکیل

 بسته‌بندی کادوی شب یلدا بسیار مهم است؛ زیرا اولین تأثیر عمیق را بر روی دریافت‌کننده خواهد گذاشت. شاید باور نکنید؛ اما مقوله بسته‌بندی اولین چیزی است که ذهن مصرف‌کننده را به خود معطوف می‌سازد. یک بسته‌بندی باکیفیت و شکیل، بیانگر ارزش و اهمیتی است که هدیه‌دهنده برای مخاطب خود قائل است.

 اولین چیزی که مشتری هنگام دریافت هدیه یلدا می‌بیند بسته‌بندی آن است. وضعیت بسته‌بندی قبل از تأثیر اصلی هدیه داخل آن، بیشتر از همیشه بر روی مخاطب تأثیرگذار است. به‌عنوان‌مثال یک جعبه شیک مجهز به تزئینات پرزرق‌وبرق، تفاوت چشمگیری در نحوه درک مشتریان از هدیه ایجاد می‌کند.

خلاقیت در تهیه گیفت یلدایی

نکته مهمی که در هنگام خرید هدایای مناسبتی، چه شب یلدا و چه دیگر مناسبت ها، وجود دارد، این است که مراقب باشیم تا در دام کلیشه ها و هدایای تکرار نیفتیم. اگر بخواهیم این موضوع را بهتر درک کنیم، کافی است نگاهی به دور و اطراف خود بیندازیم؛ یا این که اصلا چرا راه دوری برویم؛ نگاهی به انواع هدایای تبلیغاتی و غیره که در این پنج سال اخیر از طرف خانواده، دوستان و یا در محل کار و یا در نمایشگاه های مختلف دریافت کرده اید، بیندازید.

اکنون منصفانه ببینید که چند درصد آن ها کلیشه ای است و اکنون به روزی که آن هدیه تکراری را دریافت کرده اید و احساسی که در آن لحظه داشته اید فکر کنید.

واقعیت این است که همه از دریافت هدیه خوشحال می شوند ولی هیچکس منتظر دریافت یک هدیه کلیشه ای و تکراری نیست؛ به عبارت دیگر، نوع هدیه می تواند رابطه مستقیمی با میزان هیجان فرد هدیه گیرنده داشته باشد؛ به همین دلیل داشتن خلاقیت در تهیه هدیه می تواند کمک زیادی به شما کند تا بدون این که نیازی به صرف هزینه زیادی داشته باشید؛ بتوانید حداکثر هیجان و خشنودی را در فرد دریافت کننده هدیه به وجود بیاورید.

مناسبتی مثل شب یلدا هم منفک از دیگر مناسبت ها نیست و استفاده از خلاقیت در تهیه گیفت یلدایی می تواند باعث شود که شما هدیه ای به یادماندنی تهیه کنید و با این کار، یاد و نام خود را در ذهن هدیه گیرنده ماندگار کنید؛ در این صورت، اگر شما به عنوان یک کسب و کار، گیفتی خلاقانه برای شب یلدا تهیه کنید، مطمئناً برند شما تا مدت های مدیدی در خاطر مخاطبانتان حک خواهد شد.

انواع گیفت شب یلدا

 خوشبختانه تنوع و طیف هدایا به‌ویژه گیفت شب یلدا بسیار زیاد است و مشتریان انتخاب‌های نامحدودی باتوجه‌به بودجه و سلیقه موردنظر خود خواهند داشت. باتوجه‌به نیاز و خواسته مشتریان پک یلدا برای سازمان‌ها با هر تعدادی از مخاطب امکان‌پذیر است. یعنی اگر تعداد زیادی از کارمندان یا مشتریان دریافت‌کننده هدایای تبلیغاتی و هدیه شب یلدا هستند، پیشنهادات و طرح‌های ویژه تخفیف‌دار نیز موجود است.

کادوی شب یلدا برای آقایان نیز متناسب با ویژگی‌های مشترک مخاطبان طراحی و آماده شده است. از دیگر انواع گیفت شب یلدا می‌توان صنایع‌دستی نفیس مانند ظروف فیروزه کوب و ترمه، محصولات سلامت‌محور، پک خشکبار را می‌توان نام برد.

 هدایای تبلیغاتی خلاقانه نیز در زمره این محصولات قرار داشته و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. در مجموع شما می‌توانید ویژگی‌های هدیه موردنظر خود را اعلام نموده و بهترین هدیه یلدا را سفارش دهید.

 کیفیت محصولات و خدمات آراهنر متمایز است زیرا:

  • تکریم مشتری و جلب رضایت آنها در سرلوحه تعهدات مجموعه آراهنر است؛ بنابراین آنها برای دستیابی به این هدف بزرگ تلاش می‌کنند.
  • فرایند انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی و گیفت شب یلدا به‌آسانی برای مشتریان فراهم شده است.
  • برای تمامی مناسب‌ها و رویدادها و هر آنچه که مدنظر مشتری است از قبل مهیا شده است و از نظر زمان‌بندی و تحویل هدایا، مشتریان دغدغه و نگرانی ندارند.
  • دسته‌بندی محصولات و تنوع آنها یکی از مزیت‌های خدمات آراهنر است که مشتری به‌خوبی برای انتخاب هدیه شب یلدا راهنمایی می‌شود.

گیفت شب یلدا مناسب برای سازمان ها و کارمندان

 قبل از این که بخواهیم به موضوع گیفت شب یلدا مناسب برای سازمان ها بپردازیم؛ بهتر است به طور مختصر اشاره کنیم که اصلاً گیفت مناسب، چه گیفتی است. یک هدیه وقتی مناسب تلقی می شود که چندین جنبه را داشته باشد؛ اول این که کاربردی باشد؛ به این معنی که شخص دریافت کننده هدیه، آن را پس از دریافت به گوشه کمد تا انباری نیندازد بلکه با استفاده از آن یکی از نیازهای ضروری یا غیرضروری خود را برآورده کند؛ زیرا تنها در چنین شرایطی است که گیفت شما در ذهن او ماندگار خواهد ماند. منظور ما از نیاز غیر ضروری، کالا و اقلامی است که اغلب افراد دوست دارند برای خود خریداری کنند ول تاکنون این کار را نکرده اند.

دومین شرطی که یک گیفت را مناسب می کند، توجه به علایق و سلایق شخص یا اشخاص دریافت کننده هدیه است؛ اگر شما بخواهید برای یک شخص بخصوص گیفت مناسب شب یلدا بخرید، لازم است که به طور خاص از علائق او مطلع باشید ولی وقتی در یک سازمان می خواهید گیفت شب یلدا اهدا کنید، در چنین شرایطی باید تا حدود زیادی به علایق مخاطبان خود آگاهی داشته باشید.

هم چنین تناسب هدیه و شان و مقام هدیه گیرنده و ارزش و کیفیت هدیه هم از دیگر مواردی است که یک گیفت را مناسب هدیه دادن می کند.

اکنون اگر با در نظر گرفتن این موارد بخواهم گیفت شب یلدا مناسب برای سازمان ها و کارمندان تهیه کنیم، می توانیم به محصولات و اقلامی فکر کنیم که اغلب خانواده های ایرانی برای تهیه و تدارک شب یلدا از آن استفاده می کنند؛ یعنی از سفره های ترمه و ظروف مسی و خاتم کاری و قلم کاری شده گرفته تا شیرینی و آجیل و کتاب حافظ و شمع و … .
 
همچنین در سال‌های اخیر بسیاری از مدیران مدارس به دنبال خرید هدیه شب یلدا برای دانش‌اموزان هستند؛ چون که می‌خواهند دانش‌آموزان از شب چله تجربه‌ای دلپذیر و خاطره‌انگیز را تجربه نمایند و یکی از جذاب‌ترین خاطرات شیرین کودکی را در بزرگسالی خود یادآوری کنند. بر این اساس طراحی بسته گیفت یلدا  براساس سلایق دانش آموز متفاوت است که تیم طراحی آراهنر این گروه خاص را هم در نظر گرفته است.

گیفت شب یلدا مناسب سازمانها

مزایای خرید گیفت یلدایی

 بسیاری از کسب‌وکارها در مناسبت‌های گوناگون از شیوه‌های مختلف تبلیغات برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود استفاده می‌کنند. هدایای سازمانی نیز بسیار کارآمد، نافذ و قدرتمند هستند؛ ازاین‌رو مزیت‌های فراوانی را ارائه می‌دهند. به‌طورکلی باتوجه‌به اهداف از پیش تعیین شده برای تهیه و انتخاب گیفت شب یلدا، هم مخاطبان و هم هدیه‌دهندگان از مزایای خرید گیفت یلدایی به طور قابل‌توجهی بهره‌مند خواهند شد.

 1- صرفه‌جویی در زمان و هزینه

 یکی از مزیت‌های خرید گیفت یلدایی برای کسب‌وکارها این است که با استفاده از این شیوه می‌توانند بدون اتلاف وقت و انرژی و همچنین با دریافت راهنمایی از کارشناسان متخصص، بهترین نتایج را با هزینه‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه دریافت می‌کنند.

 ازآنجاکه نیازها و خواسته‌های مشتریان و مخاطبان مدام در حال تغییر است، اغلب هدیه‌دهندگان از آخرین تغییرات و تحولات دنیای هدایای شرکتی بی‌خبرند بنابراین از طریق مشورت با کارشناسان کاربلد می‌توانند به‌راحتی پروژه تهیه هدایای تبلیغاتی به‌ویژه پک شب یلدا را به آراهنر بسپارند.

 2- طراحی ترند محصولات

 اساس طراحی و آماده‌سازی هدایا بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از تحقیقات انجام شده و دانش روز مرتبط با این تجارت است. مواردی همچون کیفیت بالای محصولات، زمان تحویل هدایا، استفاده از فن‌آوری و تکنولوژی روز، زیست محیط محور، سرگرم‌کننده و غیره همگی از خصوصیات منحصربه‌فرد انواع هدایای تبلیغاتی آراهنر است.

 به‌طورکلی پک یلدایی بسیار سنجیده و بادقت برای دستیابی به اهداف مشتریان در حوزه برندینگ تجهیز می‌شوند.

چرا تهیه گیفت شب یلدا ایده خوبی در یک سازمان است؟

بگذارید برای پاسخ به این پرسش، از خود بپرسیم که چرا اصلاً هدیه سازمانی ایده خوبی است، مخصوصاً که این هدیه دادن به پرسنل یک سازمان باشد.

لازم به ذکر نیست که هدیه دادن به نوعی قدردانی کردن از حضور یا فعالیتی است که یک فرد در راستای حمایت از ما متقبل می شود؛ در واقع با هدیه دادن، ما نه تنها به این شخص یا اشخاص یادآوری می کنیم که به یادشان بوده ایم، بلکه به آن ها می گوییم که حضور آن ها برای ما ارزشمند است و ما از بودن آن ها در کنار خود، خوشحال و خرسندیم.

علاوه بر این، هدیه دادن احساس ارزشمند بودن را در شخص هدیه گیرنده به وجود می آورد و به حفظ وپایداری روابط کمک زیادی می کند.

حال اگر این هدیه به صورت گیفت مناسبی در یک سازمان باشد، می تواند تاثیرات بیشتری هم داشته باشد از جمله این که وفاداری پرسنل را نسبت به محیط کاری افزایش دهد زیرا آن ها با دریافت گیفت احساس می کنند که حضور و فعالیتشان برای سازمان مفید و مهم است و از طرفی دادن گیفت به پرسنل، می تواند بهره وری را افزایش دهد زیرا پرسنل و کارمندان وفادار و علاقه مند به سازمان، بهتر کار می کنند و سعی می کنند که در هر پستی که هستند تاثیرگذار باشند.

از سوی دیگر، معمولاً کارفرمایان و صاحبان کسب و کارها هم به دنبال فرصتی هستند تا به نوعی از کارمندان خود قدردانی کنند و ارتباطات درون سازمانی را قوی تر و مستحکم تر کنند، به همین دلایل اغلب آن ها مناسبت هایی مانند شب یلدا را از دست نمی دهند و با خرید گیفت تبلیغاتی برای یلدا سعی می کنند از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنند.

سوالات متداول درباره گیفت شب یلدا

خیر، ولی بهتر است در هدایای شب یلدا ازتم های مناسب این شب باستانی استفاده شود.

از گذشته های دور در شب یلدا، بزرگان نامی داستان هایی از شاهنامه را برای کوچک ترها بازگو می کردند و در سال های اخیر هم تفأل به دیوان حافظ در این شب، متداول شده است.

معمولاً کارفرمایان و صاحبان کسب و کارها هم به دنبال فرصتی هستند تا به نوعی از کارمندان خود قدردانی کرده و ارتباطات درون سازمانی را قوی تر کنند، به همین دلیل اغلب آن ها مناسبت هایی مانند شب یلدا را از دست نمی دهند.

نکات مهم در خصوص گیفت شب یلدا

شاید در نگاه اول تهیه گیفت مناسب برای شب یلدا دشوار به نظر برسد ولی مسلماً با کمی تأمل در رسم و رسومات این شب از سویی و از سوی دیگر، با در نظر گرفتن علایق شخص یا اشخاص هدیه گیرنده و هم چنین با استفاده از خلاقیت می توانید گیفت هایی جذاب و مناسب تهیه کنید.

 در پایان خاطرنشان می‌شود که گیفت شب یلدا یکی از فرصت‌های طلایی برای سازمان و شرکت‌هاست زیرا باتوجه‌به اهمیت و جایگاه سنت شب یلدا می‌توانند اهداف برندسازی، فروش و تبلیغات خود را به‌خوبی و با راهنمایی کارشناسان زبده پیش ببرند.

 چه به دنبال تهیه گیفت شب یلدا برای یک نفر هستید یا یک گروه بزرگ از مخاطبان خود دارید، آراهنر بهترین هدیه شب یلدا را باتوجه‌به شرایط شما عرضه می‌کند.

  • گیفت شب یلدا الزاماً نباید یک هدیه با تم یلدا باشد و می تواند هر هدیه ای که مناسب فرد دریافت کننده گیفت به نظر می رسد، باشد.
  • استفاده از المان های یلدا در گیفت شب یلدا، کسب و کار شما را به مخاطبان حرفه ای تر معرفی می کند.
  • مهم ترین موضوع برای گیفت شب یلدا، توجه به علایق فرد یا افراد دریافت کننده هدایا و همین طور شأن و مقام آن ها است.
  • انتخاب هدایای کلیشه ای و تکراری نه تنها نمی تواند شخص دریافت کننده هدیه را هیجان زده و خوشحال کند، بلکه نتیجه عکس خواهد گذاشت.
  • اغلب هدایای تکراری و رایج، سر از کمد یا انباری و یا سطل آشغال در می آورند.
  • با خلاقیت در تهیه گیفت یلداییمی توان هدیه ای به یادماندنی تهیه کرد و با این کار، یاد و نام خود را در ذهن هدیه گیرنده ماندگار کرد.
  • یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در تهیه گیفت شب یلدا این است که این هدایا، کاربردی باشند.
  • با ارائه گیفت شب یلدا در سازمان ها می توان به پرسنل یادآور شد که تا چه میزان قدردان آن ها هستید و حضور و عملکرد آن ها برای شما ارزشمند است.
  • ارائه هدایای مناسبتی مانند گیفت شب یلدا در سازمان های مختلف، میزان وفاداری کارمندان و همین طور بهره وری آن ها را افزایش می دهد.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *