نمایشگاه

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۲ (IEE)

نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران
لوگوی اراهنر

امروزه نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع مختلف برگزار می‌شود که رویکردی متفاوت را نسبت به سال‌های گذشته اتخاذ می‌کنند تا بتوانند بهترین خدمات را به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان ارائه دهند. اما معمولاً هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه برداشتن گام‌های مهمی در جهت ارتقا و رشد صنایع مختلف است. صنعت برق کشور نیز همواره نیاز به توجه زیادی از سوی مسئولین و دست‌اندرکاران دارد. به همین دلیل بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۲ (IEE)از تاریخ 23  لغایت 26 آبان‌ماه سال جاری در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار خواهد شد. در این گفتار این رویداد بزرگ را به شما معرفی کرده و اهداف و مشخصات کامل آن را شرح می‌دهیم.

اهداف اصلی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۲ (IEE)

شرکت‌های تولیدکننده، دانش‌بنیان، خدمات‌دهنده، مهندسی و مشاوره، پیمانکاران، بازرگانان و فروشگاه‌های تجهیزات، کالاها و محصولات برقی در طیف بسیار گسترده و متنوعی در کشور ما مشغول به فعالیت هستند. امروزه با افزایش فناوری‌های جدید و فن آوری‌های مدرن، بسیاری از کالاهای برقی به لحاظ کیفی، کاربردی، ایمنی و غیره بهبودیافته‌اند. نمایشگاه صنعت برق فرصتی عالی برای معرفی جدیدترین محصولات در این عرصه است.

 برگزاری نمایشگاه بین‌المللی برق همه ساله اهداف خاصی را دنبال می‌کند که این اهداف می‌توانند صنعت برق کشور را توسعه داده و سودآوری مالی و اقتصادی را برای ایران به ارمغان آورد.

 1- به نمایش گذاشتن جدیدترین دستاوردها در زمینه تولید کالاهای برقی توسط شرکت‌های داخلی و خارجی

 2- معرفی بهترین برندهای داخلی به بازار و بازدیدکنندگان در راستای حمایت از شرکت‌های تولیدی

 3- ایجاد زمینه‌ای عالی برای عرضه نتایج به‌دست‌آمده از پژوهش‌ها و تحقیقات در حوزه تولید محصولات برقی

 4- تبادل اطلاعات و دانش فنی و تخصصی در خصوص تجهیزات و فن آوری‌های جدید در صنعت برق توسط کمپانی‌های داخلی به‌ویژه خارجی، مهندسان، متخصصان، اساتید، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها

 5- آشنایی با جدیدترین درخواست‌ها، نیازها، ترجیحات و علاقه‌مندی‌های مشتریان

 6- برقراری قرارهای ملاقات و دیدارهای مختلف جهت ایجاد همکاری‌های جدید تجاری و کاری

 7- جلب‌توجه سرمایه‌گذاران داخلی و توسعه صادرات و نفوذ در بازار بین‌المللی و منطقه

 8- ارزیابی طرح‌های پژوهشگران، محققان و دانشجویان جوان جهت به‌کارگیری در رفع نیازهای موجود در حوزه برق و الکترونیک

 9- برگزاری کلاس‌ها، جلسات و نشست‌های آموزشی و پژوهشی در حاشیه این رویداد بزرگ

 10- سرمایه‌گذاری‌های کلان برای توسعه زیرساخت‌های اصلی برای صرفه‌جویی در مصرف برق کشور

 11- اشتغال‌زایی و استخدام دانشجویان نخبه دانشگاه‌های برتر کشور در رشته‌های مرتبط با برق و الکترونیک، IT و غیره در قالب بورسیه وزارت نیرو

 البته برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق اهداف زیادی را پوشش می‌دهد و هنگامی که صحبت از این نمایشگاه می‌شود، پای حضور شرکت‌های بسیار بزرگ و قدرتمند ایرانی در میان است که تجهیزات برقی و موتوری، قطعات برای نیروگاه‌ها و سایر صنایع دیگر را تولید می‌کنند و به گفته مسئولین تقریباً 95 درصد از قطعات موردنیاز تولید داخل است.

خوشبختانه صنعت برق ظرفیت زیادی برای توسعه و رشد دارد که با استفاده از تکنولوژی و همچنین دانش فنی و تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان این امر به‌خوبی قابلیت دستیابی دارد.

اطلاعات کامل بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۲ (IEE)

نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران در تاریخ 23 لغایت 26 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

زمان بازدید از ساعت 8 صبح الی 15 عصر برای عموم آزاد است.

فضای نمایشگاه بالغ بر 19 هزار متر مربع برای بیش از 30 هزار بازدید‌کننده

برگزار کننده: موسسه راهکار تجارت، مدیریت کوشا

مشارکت‌کنندگان خارجی از کشورهای چین و روسیه، هند، ایران، کنیا، تاجیکستان و سایر کشورها بیش از 350  شرکت داخلی و خارجی را شامل می‌شوند.

غرفه‌داران و گروه‌های محصولی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۲ (IEE)

 

شرکت‌های تولیدی محصولات برقی، تجهیزات و قطعات، شرکت‌های خدماتی، تجهیزات نیروگاهی، دانش‌بنیان و مهندسین مشاوره، بازرگان و فروشندگان در این نمایشگاه غرفه‌دارند. اما به‌طورکلی گروه‌های محصولی نمایشگاه صنعت برق به شرح زیر است:

 1- غرفه شرکت‌های تولیدکننده انرژی الکتریکی

 2- واحدهای تولیدکننده الکترونیک قدرت

 3- غرفه شرکت‌های مرتبط با کنترل و توزیع برق

 4- گروه‌های محصولی مرتبط با محصولات کنترل فرایند

 5- غرفه‌داران تولیدکننده‌های تجهیزات و سیستم‌های خودکار

 6- واحدهای تولیدی تجهیزات و قطعات برقی نیروگاهی

 7- واحدهای تولیدی و خدماتی سیستم‌های روشنایی و نورپردازی

 8- گروه‌های خدماتی حفاظتی و ایمنی

 9- غرفه‌های مرتبط با واحدهای تولیدی و خدماتی اندازه‌گیری، سنجش و کنترل برق

 10- شرکت‌های مشاوره‌ای و پژوهشی، دانش‌بنیان

 11- غرفه‌های مرتبط برگزاری کلاس‌ها و جلسات آموزشی

 12- شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل و تجهیزات نوری

 13- غرفه‌های مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی

 14- غرفه سیستم‌های ذخیره انرژی

 15- غرفه شرکت‌های پیمانکاری در دست اقدام مرتبط با حوزه برق

مزایای شرکت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۲ (IEE)

در حال حاضر باتوجه‌به وسعت و گستردگی و همچنین تنوع مشارکت‌کنندگان و تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ، نوبنیان می‌توانند از تمامی ظرفیت‌های آن به‌خوبی بهره‌مند شوند. شرکت در این رویداد مزایای زیادی را برای صاحبان کسب‌وکار مرتبط با صنعت برق به همراه دارد:

 1- برندینگ

 در این نمایشگاه علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان زیادی حاضر می‌شوند که از برندهای جدید نیز به‌خوبی استقبال می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید برای تقویت شناخت و آگاهی از نام ونشان تجاری خود از این فرصت عالی استفاده نمایید. معمولاً نمایشگاه‌های بین‌المللی هزینه‌های کمتری را در زمانی کوتاه‌تر برای دستیابی به اهداف تبلیغات و بازاریابی متحمل می‌کنند.

 2- جلب مشتریان جدید

 کسانی که به دنبال فروش بیشتر محصولات خود هستند می‌توانند از ظرفیت‌های موجود نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق استفاده کنند. بسیاری از مصرف‌کنندگان، علاقه‌مندان، مشتریان و مردم به دنبال آشنایی با جدیدترین محصولات برقی هستند؛ بنابراین می‌توانید مشتریان زیادی را برای خریداری محصولات خود پیدا کنید. کافی است که از راهبردهای تبلیغات و بازاریابی مانند هدایای تبلیغاتی ارزان بهره جویید.

 3- تعامل اطلاعات و دانش فنی و تخصصی

در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدکننده جدیدترین فناوری‌ها و دانش تخصصی را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. مهندسان و دانشجویان نخبه، پژوهشگران زیادی وجود دارند که طرح‌های خود را به شرکت‌ها و مشتریان ارائه می‌کنند.

شما می‌توانید از دانش، تجربه، مهارت و روش‌های جدید در تولید و خدمات کالاها، تجهیزات و قطعات برقی در شرکت و کسب‌وکار خود استفاده نمایید.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *