نمایشگاه

دهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش چرم و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی کیف، کفش چرم
لوگوی اراهنر

دهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته MPEX)) مورخ 23 تا 26 مهر ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تخصصی صنعت کیف و کفش در ایران است و فرصتی عالی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی است تا محصولات و خدمات خود را در طیف گسترده‌ای به بازدیدکنندگان معرفی و عرضه نمایند. در این محتوا علاوه بر شرح کامل مشخصات و اطلاعات درباره این نمایشگاه، اهداف و گروه های کالایی مشارکت کننده را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

اهداف دهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش چرم و صنایع وابسته

در این نمایشگاه، شرکت‌های تولید کننده، فروشندگان و برندهای برجسته در زمینه تولید و عرضه کیف و کفش به همراه صنایع تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات مرتبط، محصولات و خدمات خود را به عرضه و نمایش می‌گذارند. 

اهداف اصلی دهمین نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و صنایع وابسته عبارتند از:

ترویج تولیدات کیف و کفش داخلی برای توسعه و پیشرفت این صنعت

این نمایشگاه مجالی مساعد برای کسب و کارها، کارآفرینان، شرکت‌ها و برندهای داخلی است تا محصولات خود را به یک جامعه بزرگ از خریداران و مصرف کنندگان نمایش دهند. این موقعیت می‌تواند به ارتقای کیفیت و همچنین استاندارد سازی بیشتر تولیدات داخلی کمک فراوانی نماید و همچنین زمینه خوبی را برای فعالیت های تبلیغات و بازاریابی و همچنین افزایش فروش فراهم می‌آورد.

ایجاد فرصت‌های تجاری و همکاری های جدید بازرگانی

در نمایشگاه بین المللی MPEX 1402بسیاری از شرکت‌ها، تامین کنندگان مواد اولیه، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، شرکت‌های مرتبط با مد و فشن و سایر موارد حضور دارند و می‌توانند با برقراری ارتباطات و قرار ملاقات ها، همکاری های خود را به صورت داخلی و بین المللی توسعه دهند.

توسعه صادرات صنعت کیف و کفش

کشور ما از دیرباز در تولید کیف و کفش چه به صورت دست دوز و صنعتی بسیار فعال بوده و هست. اما در حال حاضر نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولین و فعالین دارد تا بتواند آخرین محصولات و دستاوردهای خود را مطابق با استانداردهای جهانی علاوه بر بازارهای داخلی به بازارهای خارجی نیز صادر نماید. بنابراین این نمایشگاه دستیابی به شرکت‌های خارجی، بازارهای بین المللی و فرصت های تجاری جدید را برای مشارکت کنندگان به خوبی امکان پذیر نموده است.

آشنایی با تکنولوژی و نوآوری‌های جدید

این نمایشگاه فرصتی را برای کسب و کارها و برندهای برتر تولیدی و صنعتی فراهم می‌کند تا آخرین تکنولوژی‌ها، مواد و روش‌های تولید پیشرفته و نوآوری‌های خود را به نمایش گذاشته تا علاقمندان، فعالان و کارآفرینان را آگاه نمایند. این اطلاعات می‌تواند به بهبود فرآیندهای تولید و کیفیت محصولات کمک کند.

ارتقای آگاهی مصرف‌کنندگان و خریداران

نمایشگاه بین المللی MPEX 1402 به مصرف‌کنندگان و خریداران اجازه می‌دهد تا با محصولات جدید و طراحی‌های متفاوت آشنا شوند. در این محفل می‌توان نیازها و مشکلات مصرف‌کنندگان را شناسایی کرد و بازخوردهای آن‌ها را در طراحی و ارائه محصولات در نظر گرفت.

ارتباط سازی و تبادل تجربه

در این نمایشگاه مشارکت کنندگان می‌توانند با مردم و صنعت‌گران به طور مستقیم ارتباط برقرار نمایند. این تبادل اطلاعات و دانش فنی به خصوص تجربه؛ به شرکت‌ها و برندها در شناخت بهتر نیازها و خواسته‌های مشتریان کمک کرده و باعث افزایش اعتماد مشتریان و وفاداری آنها نسبت به برند آنها خواهد شد.

جذب سرمایه گذاران

صنعت چرم و تولید محصولات چرمی همیشه در حال رشد و توسعه است و ظرفیت‌ها، پتانسیل و توانمندی‌های مطلوبی برای تولید و ساخت محصولات جدید ارائه می‌کند. از این رو بسیاری از تجار و سرمایه گذاران به دنبال کسب فرصت‌های تجاری جدید هستند. در چنین مواقعی برگزاری یک نمایشگاه با کیفیت و استاندارد می‌تواند توجه آن‌ها را به سمت خود جلب نماید. 

 

به طور کلی، دهمین نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و صنایع وابسته، با رویکرد ترویج و توسعه تولیدات داخلی، ایجاد فرصت‌های تجاری، نمایش آخرین تکنولوژی و نوآوری‌ها، ارتقای آگاهی مصرف‌کنندگان و تعامل و تبادل تجربه با مشتریان، به دستاوردهای قابل توجهی می‌رسد.

مشخصات و اطلاعات دهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش چرم و صنایع وابسته

تاریخ برگزاری: 23 لغایت 26 مهر ماه سال جاری مساوی با 15 لغایت 18اکتبر 2023است.

ساعات بازدید: 8 صبح الی 15 برای عموم آزاد است.

محل برگزاری: نمایشگاه های بین المللی تهران سئول.

مشارکت کنندگان: بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی از 20 کشور دنیا مانند ایتالیا، آلمان، چین، ترکیه، پاکستان، تایلند، تایوان، کره جنوبی و ..

برگزارکنندگان:

  • انجمن صنایع چرم ایران
  • اتحادیه صنف سراجان تهران
  • جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران
  • اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران
  • اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان چرم مصنوعی ایران

در این نمایشگاه، محصولاتی از جمله کیف، کفش، چرم، چرم مصنوعی، محصولات چرمی، چسب، فوم، مواد شیمیایی و ماشین آلات وابسته به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین، کارگاه های آموزشی، سمینارها و رویدادهای جانبی مختلفی در این نمایشگاه برگزار می‌شود که علاقه مندان به صنعت کیف و کفش می‌توانند از آن ها بهره مند شوند.

غرفه داران و گروه های محصولی 1402 MPEX

در نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تهران محصولات و فرآورده هایی نظیر انواع کیف و کفش و همچنین ادوات تولید مانند زیره، پاشنه، چرم، چرم مصنوعی، محصولات چرمی، چسب، فوم، یراق آلات مربوط به کیف و کفش و مواد شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از جمله مواردی هستند که به نمایش گذاشته می‌شوند.

غرفه داران و گروه‌های محصولی این نمایشگاه به شرح زیر است:

  • شرکت های تولید کننده کیف و کفش مردانه، زنانه و بچه گانه
  • غرفه واحدهای تولیدی و فروشندگان انواع محصولات و کالاهی چرمی مانند کیف های زنانه، مردانه، اداری و غیره
  • غرفه سازندگان ماشین آلات صنعت چرم
  • غرفه تامین کنندگان مواد اولیه مانند محصولات لایه چرم و ادوات و یراق،چسب و فوم، مواد شیمیایی و ..
  • غرفه شرکت ها و کارگاه های تولیدی چرم گاوی، چرم میشی، بزی،اشبالت و سایر موارد
  • غرفه تولید کنندگان انواع البسه چرمی
  • تولید کنندگان چرم مصنوعی
  • سازندگان انواع دستگاه های لیزر و دستگاه پرس
  • سازندگان ماشین آلات دوخت و دوز محصولات کیف و کفش
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *