تبلیغات

ایده های جذاب در خرید هدیه روز داروساز

خرید هدیه روز داروساز
لوگوی اراهنر

تقریباً همه ایرانیان محمد زکریای رازی را می شناسند. زکریای رازی پزشک، فیلسوف و شیمیدان ایرانی و همین طور کاشف الکل است. به پاس زحمات فراوان این دانشمند بزرگ در زمینه داروسازی، روز پنجم شهریور ماه، روز بزرگداشت این شیمیدان بزرگ ایرانی و روز داروساز نام‌گذاری شده‌ است. در این روز جا دارد که با اهدای هدایایی ویژه و منحصر به فرد،  از داروسازان که به بهبود سلامت جامعه کمک می کنند، تجلیل و قدردانی کنیم. ساده ترین راه قدردانی از این قشر زحمتکش، دادن هدیه های جذاب به آنان است؛ به همین دلیل تصمیم داریم تا در این مقاله در خصوص ایده های جذاب از هدایای تبلیغاتی آراهنر در خرید هدیه روز داروساز بیشتر صحبت کنیم.

 شاید خرید هدیه برای داروسازان یکی از سخت ترین کارها به نظر برسد برای این که این افراد معمولاً به واسطه روحیاتی که دارند، دقیق و ریزبین هستند بنابراین بهتر است برای آن ها هدیه ای تهیه شود که در عین حال که به روز است، باکیفیت و کاربردی هم باشد تا در آن ها احساس خوب ارزشمندی را به وجود آورد. هم چنین نحوه ارائه هدیه روز داروساز هم مهم است به عبارت دیگر بسته بندی این قبیل کادوها هم بهتر است یک طراحی ویژه و شیک داشته باشد تا هدایای تبلیغاتی خاص شما ارزنده تر به نظر برسد.

از سوی دیگر می توانید در روز داروساز، یک قرار ملاقات صمیمانه با دوستان داروسازتان ترتیب دهید و به این صورت روز آن ها را با یک هدیه ویژه و همین طور یک قرار دوستانه به یادماندنی تر کنید.

پیشنهاد آراهنر براب هدایای روز داروساز

در ادامه این مقاله، ایده های جذاب و هیجان انگیزی برای خرید بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز داروساز را به شما معرفی خواهیم کرد.

زریر 3 (بسته فلاسک و دمنوش)

 یک هدیه مناسب برای روز داروساز که شامل گیاهان دارویی است. این مجموعه مشتمل است بر دمنوش ‌های مختلف اعم از به لیمو، نعناع و هم چنین عسل. در واقع، با زریر به دنبال این هستیم که شخص دریافت کننده این هدیه، یک دمنوش همراه داشته باشد و این کار را با قرار دادن یک فلاسک دمنوش با روکش چرم، ویژه دم‌ کردن گیاهان قرار انجام داده ‌ایم. دمنوش در فلاسک به کار رفته در این مجموعه دم می‌کشد و خوش طعم می‌شود. این بسته در یک جعبه مقوایی و همراه یک ساک دستی عرضه می شود.

زریر 3 (بسته فلاسک و دمنوش)

نوشه (بسته عرقیجات ایرانی)

بسته هدیه نوشه شامل دو بطری سرامیکی، مقداری عرق نعناع، مقداری عرق بیدمشک، دو لیوان کوچک، یک عدد کاسه و مقداری خرده نبات است که در یک بسته بندی هاردباکس شکیل عرضه می شود.

نوشه (بسته عرقیجات ایرانی) یک هدیه متفاوت و کاملاً ایرانی و مناسب برای خرید هدایای مناسبتی از جمله هدیه روز داروساز است. بسته‌ای که در آن عرقیجاتی که کمک زیادی به سیستم گوارش و سلامت انسان می ‌کند، قرار دارد. هم چنین سفال‌ های مدرن این بسته حاصل هنر مردمان یزد است.

نوشه (بسته عرقیجات ایرانی)

درنگ (بسته پیاله های سفالی، مویز و توت خشک)

در بسته هدیه درنگ (پیاله های سفالی، مویز و توت خشک)، یک پایه چوبی تعبیه شده که روی آن دو ظرف سفالی گذاشته شده است. در این دو ظرف توت و مویز ریخته شده است که از خوراکی‌ های مطلوب به همراه چای است و می تواند خستگی یک روز کار و فعالیت را از تن به در کند. علاوه بر این دو طعم دهنده معروف نیز در این بسته وجود دارد. اولی گل محمدی و دومی بهارنارنج است که می توان به همراه چای مصرف کرد و طعم آن را فوق العاده تر کرد. درنگ یک هدیه کاملاً سلامت و مفید برای داروسازان است.

درنگ (بسته پیاله های سفالی، مویز و توت خشک)

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی)

در بسته هدیه چام ویژه، یک فلاسک با روکش نمدی برای گرم نگه ‌داشتن مایعات، دو لیوان مسی و دو زیرلیوانی نمدی و طعم‌ های مختلف دمنوش و مقداری مویز قرار داده شده است. چام در گویش مازندرانی به معنای استراحت در بین راه و یا نیمه کار است؛ بنابراین این بسته یک هدیه مناسب برای اوقات فراغت و رهایی از خستگی کار است و یک هدیه بسیار به جا و مناسب برای داروسازان به شمار می رود. چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی) یکی از هدایای خلاقانه است و جزو پرطرفدارترین محصولات مجموعه آرا است.

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی)ٰ

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی)

بسته شیرینی خوری مسی، پیاله سفالی، آبنبات، نقل و جعبه شکلات

در این هدیه شیرین و هیجان انگیز، یک عدد شیرینی خوری مسی، یک پایه چوبی و پیاله سفالی حاوی آبنبات و نقل و یک جعبه شکلات قرار داده شده است که در یک جعبه چوبی با روکش گالینگور عرضه می شود و مناسب هدیه دادن در روز داروساز است.

بسته شیرینی خوری مسی، پیاله سفالی، آبنبات، نقل و جعبه شکلات

بسته شیرینی خوری مسی، پیاله سفالی، آبنبات، نقل و جعبه شکلات

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

 دمنوش یکی از نوشیدنی های محبوب ایرانی‌ هاست که بنا به توصیه ‌های طب سنتی در زمان ‌های مختلف مصرف می ‌شود. ما در این بسته از هدایای منحصر به فرد آراهنر یک عدد فرنچ پرس به همراه یک ماگ سرامیکی و سه گیاه دارویی موثر برای ایجاد نشاط و ایجاد آرامش را قرار داده ‌ایم.

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

مهنا (بسته فنجان سفالی و گل محمدی و دارچین)

 این بسته هدیه، یک خوشگوارِ درمانی است.  یک بسته یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی برای داروسازان که در دسته پذیرایی قرار گرفته است. با این بسته فوق ‌العاده جذاب که در مدل‌ های مختلف ارائه می ‌شود، در ذهن ‌ها باقی خواهید ماند و شما را فراموش نخواهند کرد. مهنا (بسته فنجان سفالی و گل محمدی و دارچین) دارای دو فنجان سفالی زیبا و دو جعبه گل محمدی و چوب دارچین است. فنجان‌ های سفالی این بسته کار دست مردمان یزد است. شما می ‌توانید بنا بر سلیقه خود گل محمدی و دارچین را تغییر بدهید و از دمنوش ‌های دیگر ایرانی برای این بسته استفاده کنید.

مهنا (بسته فنجان سفالی و گل محمدی و دارچین)

کافا (بسته قهوه ایرانی و قهوه جوش مسی)

 بسته هدیه کافا یک هدیه سفارشی با طعم دلچسب قهوه برای آن هایی است که قهوه دوست دارند. در بسته‌‌ قهوه کافا یک قهوه‌ جوش مسی قرار دارد؛ هم چنین دو فنجان قهوه‌ خوری با طرح‌ های ایرانی و چهار شیشه‌‌ مینیاتوری که از دانه‌ بوداده‌ قهوه، پودر قهوه‌ عربیکا و هل و میخک انباشته شده‌اند، وجود دارد.

کافا (بسته قهوه ایرانی و قهوه جوش مسی)

کافا (بسته قهوه ایرانی و قهوه جوش مسی)

سوما (بسته اسماج و شمعدان سرامیکی)

 اگر می خواهید از دسته هدیه های سنتی خوردنی فاصله بگیرید، ما سوما را به شما پیشنهاد می کنیم. یک هدیه به روز و هیجان انگیز که هم در منزل و هم در محیط کار قابل استفاده است. سوما ترکیبی است از اسماج به عنوان عود طبیعی و یک ظرف سرامیکی به همراه شمعی زیبا و کبریت. اسماج مورد استفاده در این بسته ترکیبی است از گیاهان خوشبو که آرام‌بخش لحظات شما خواهد بود.
خاصیت ضدعفونی کنندگی دود اسماج در سال‌ های اخیر ثابت شده است و این ترکیب می‌ تواند از بروز آلودگی ‌های باکتریایی جلوگیری کند. اسماج عطر و بوی منحصر به فرد و بسیار قوی دارد و به عنوان یک خوشبو کننده هوا بسیار موثر است.

سوما (بسته اسماج و شمعدان سرامیکی)

دودپتی (بسته عصرانه)

 شما می توانید با بسته هدیه دودپتی، امکان لذت بردن از یک عصرانه دلچسب را به دوستان داروساز خود دهید. در بسته هدیه دودپتی یک عدد ماگ سرامیکی و یک ظرف شیشه ای حاوی چای ماسالا وجود دارد که در یک بسته بندی مقوایی عرضه می شود.

دودپتی (بسته عصرانه)

روشنا (بسته نور و فروغ)

 روشنا یک هدیه کاملاً متفاوت به سبک قدیمی است. در این بسته هدیه شمعدانی قرمز به سبک شمعدان‌ های سنتی و کهن، شمع و یک بسته کبریت قرار دارد و در یک بسته ‌بندی مقوایی شیک عرضه می شود.

روشنا

روشنا (بسته نور و فروغ)

قلمدان مینا روی سفال

یک هدیه کوچک ولی باارزش و بسیار زیبا و از همه مهم تر کاربردی؛ برای دوستان و عزیزان داروساز.

قلمدان مینا روی سفال

صهبا (بسته جام آبگینه و شربت های ایرانی)

 یک پیشنهاد ویژه برای روزهای گرم تابستان است. یک بسته تابستانی که می‌ تواند در دل گرمای تابستان، خُنکی را با طعم‌ های شربت ایرانی به شما هدیه کند.

صهبا (بسته جام آبگینه و شربت های ایرانی)

سوالات متداول مربوط به هدیه روز داروساز

روز پنجم شهریور ماه به مناسبت بزرگداشت شیمیدان بزرگ ایرانی، محمد زکریای رازی، روز داروساز لقب گرفته است.

از آن جایی که داروسازان به واسطه شغلی که دارند افراد دقیق و ریزبینی هستند، کیفیت و خاص بودن هدیه برای این روز دارای اهمیت ویژه ای است.

مهم ترین فاکتور در تهیه هر هدیه ای، توجه به سلیقه فردی است که می خواهید برایش هدیه تهیه کنید؛ هم چنین توجه به بسته بندی هدیه هم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

هدیه دادن به هر مناسبتی می تواند به ایجاد صمیمیت بیشتر کمک کند و مراتب تشکر و قدردانی شما را به دوستان داروسازتان نشان دهد.

نکات مهم در خصوص تهیه هدیه جذاب برای روز داروساز

محمد زکریای رازی یک دانشمند و شیمیدان ایرانی و کاشف الکل است.

پنجم شهریور هر سال، مصادف با سالروز تولد رازی، روزداروساز لقب گرفته است.

بدیهی است که تشکر و قدردانی از داروسازان در این روز می تواند آن ها را به تلاش بیشتر برای بهبود سلامت جامعه تشویق کند.

از آن جایی که داروسازان افرادی دقیق و ریزبین هستند، بهتر است هدایایی با کیفیت و البته تا حدودی مرتبط و کاربردی برای آن ها تهیه شود.

تهیه انواع بسته های دمنوش و عرقیجات گیاهی که در سایت فروش شرکت آرا هنر عرضه می شود، می تواند هدایای مناسب و درخور و کاربردی برای این قشر زحمتکش اجتماع محسوب شود. 

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *