تبلیغات

خرید هدیه روز وکیل

لوگوی اراهنر

هفتم اسفند ماه هرسال روز وکیل نام گذاری شده است. به منظور تجلیل از کار و تلاش وکلا و برای احترام به این روز می‌توانید به آنها پیام تبریک بفرستید و یا ارزش و اهمیت خدمات قانونی آن‌ها را با خرید هدیه روز وکیل به آنان یادآوری کنید.

همه ما ممکن است در اطراف خود وکلایی را سراغ داشته باشیم و بخواهیم از این مناسبت برای قدردانی از آن ها کادو روز وکیل خریداری کنیم؛ ولی چه هدیه تبلیغاتی می‌تواند بهترین هدیه روز وکیل محسوب شود؟ در ادامه انواع هدیه برای روز وکیل را معرفی می‌کنیم.

روز وکیل چه روزی است؟

همان طور که می‌دانید، یکی از مشاغل دشوار و حساس ولی بسیار مهم که می تواند به انسان‌های زیادی کمک کند؛ شغل وکالت است. به منظور بزرگداشت این حرفه و همین طور قدردانی از وکلا، هرساله ۷ اسفند ماه، تحت عنوان روز وکیل نام گذاری شده است.

ویژگی های بهترین هدیه روز وکیل 

انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و نوآورانه همیشه مهم است؛ برای این که این موضوع را بهتر درک کنید به اوقاتی فکر کنید که خود شما یک هدیه تکراری دریافت می‌کردید، در چنین شرایطی چه حس و حالی به شما دست می داد؛ مطمئناً هدیه تکراری و کلیشه‌ای نه تنها نمی‌توانست نظر شما را به خود جلب کند، بلکه شما را خوشحال و راضی هم نمی‌کرد بنابراین سعی کنید از میان هدایای موجود، محصولاتی را انتخاب کنید که برای خلق آن‌ها نوآوری و خلاقیت به کار رفته باشد تا اثربخشی هدیه شما بیشتر شود. سایر ویژگی های بهترین هدیه روز وکیل عبارتند از:

کاربردی بودن هدیه روز وکیل

وقتی شما به کسی هدیه‌ای می‌دهید، دوست دارید که آن شخص از هدیه شما استفاده کند؛ هم چنین، وقتی خود شما هم هدیه ای را دریافت می‌کنید، حتماً ترجیح می‌دهید که بتوانید از هدیه خود استفاده کنید و این یک امر کاملاً طبیعی است. علاوه بر این، تنها زمانی هدیه شما تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت که شخص دریافت کننده آن به طور مرتب از آن استفاده کند یا حتی اگر هدیه‌ای که انتخاب کرده‌اید، تزئینی یا دکوری باشد، از آن به عنوان بخشی از دکور خانه یا محل کار خود استفاده کند؛ بنابراین تنها با هدایای کاربردی می‌توانید همیشه در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید.

هدیه روز وکیل با دوام و ماندگاری بالا

هیچکس دوست ندارد هزینه‌ای را صرف خرید کالایی کند که از دوام و ماندگاری کمی برخوردار هستند و تنها برای مدت کوتاهی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. دوام و ماندگاری هدیه باعث می شود که نام یا برند و یا لوگوی شما برای مدت زمان زیادی جلوی چشم مخاطب باشد و در ذهن او حک شود.

هم چنین از آن جایی که هدایای بادوام معمولاً از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند؛ اهدای چنین هدایایی نشان دهنده میزان حرفه ای بودن و هم چنین اهمیت کیفیت برای کسب و کار شماست.

منحصر بفرد بودن کادو روز وکیل

هدایای منحصر به فرد هیجان انگیز هستند؛ وقتی شما هدیه‌ای را برای شخصی انتخاب می‌کنید که ویژگی بارز آن یونیک بودن است، در واقع این پیام را به آن فرد منتقل می‌کنید که تا چه میزان برایش ارزش و اعتبار قائل هستند؛ در ضمن هدایای منحصر به فرد چون غالباً با توجه به سلیقه و شان و مقام فرد هدیه گیرنده انتخاب می‌شوند، اثربخشی بیشتری هم دارند.

بسته بندی جذاب کادوی روز وکیل

وقتی شما  هدیه مناسبتی دریافت می‌کنید، پیش از هر چیزی، بسته‌بندی آن را می‌بینید، یعنی اگر هدیه شما بسته‌بندی زیبا و چشمگیری داشته باشد، می‌توانید در همان اولین لحظه تاثیر خوبی روی مخاطب خود بگذارید؛ بنابراین در هنگام انتخاب و خرید هدیه به این موضوع هم توجه کنید.  

فاکتورهای مهم در انتخاب کادو برای وکلا

 ویژگی‌های فردی و شخصیتی وکلا خاص است و توجه به این خصوصیات می‌تواند در انتخاب بهترین هدیه روز وکیل نقش مؤثری داشته باشد. چنانچه می‌خواهید از وکیلی تشکر و قدردانی کنید، در ادامه فاکتورهای مهم انتخاب کادو برای وکلا را به دقت مطالعه کنید. این نکات عبارت‌اند از:

 ۱- توجه به شخصیت، سبک زندگی و سلیقه مخاطب

 انتخاب هدیه برای وکیل باید با وسواس بیشتری انجام شود تا بتوانید هدیه‌ای مناسب در شان و شخصیت او تهیه کنید. برای مثال به تیپ ظاهری، دکوراسیون دفتر، وسایل شخصی او توجه کنید تا بتوانید هدیه‌ای مناسب برای او خریداری کنید.

از آن جایی که وکلا اصولاً افرادی دقیق هستند و با جزئیات بسیاری سر وکار دارند و ریزبین هستند بنابراین بهتر است که هدایای تبلیغاتی لوکس و باکیفیت و البته ارزشمند را برای آن‌ها انتخاب کنید؛ این هدایا می‌توانند مرتبط با حیطه کاری و شغل آن‌ها باشد یا این که کاملاً هدایای مستقل و نامرتبطی باشند؛ البته این امکان را هم دارید که از هدایایی استفاده کنید که ترکیب این دو با هم باشند.

به عنوان مثال در صورتی که می‌خواهید به یک وکیل یک قلمدان بدهید، می توانید از یک قلمدان خاتم‌کاری شده استفاده کنید و از این طریق هم هدیه‌ای مرتبط با کار به او ارائه کنید و هم این که هدیه‌ای نفیس و گران بها به او داده باشید.

 ۲- انتخاب هدایای تبلیغاتی پرطرف‌دار

امروزه بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین تبلیغانی جدیدترین هدایای تبلیغاتی و مد روز را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. قبل از هر گونه اقدامی برای خرید کادو روز وکیل حتماً تمامی دسته‌بندی‌های هدایا را در سایت‌ها مشاهده و مقایسه کنید.

 ۳- خرید هدیه با قیمت مناسب

 قیمت هدیه روز وکیل بسیار مهم است. سعی کنید هدایایی را انتخاب کنید که نه خیلی ارزان هستند و نه خیلی گران. هدیه تبلیغاتی ارزان‌ قیمت، ممکن است برای مدت‌زمان کوتاه عمر مفیدی نداشته باشد. درصورتی‌که هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب علاوه بر اینکه قابلیت استفاده دارند، به طور چشمگیری رضایت و خشنودی مخاطب را فراهم می‌کنند و او به ارزشمندی خود در نزد شما پی می‌برد.

 ۴- تهیه کادو از فروشگاه‌های معتبر

فروشگاه‌های معتبر هدایای تبلیغاتی انواع محصولات خود را مطابق باسلیقه مشتریان در دسته‌بندی‌های مختلف گرد هم می‌آورند؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیال راحت و کمترین زمان هدایای از قبل آماده شده و مختص هر یک از مناسبت‌ها مانند هدیه روز وکیل، هدیه روز پزشک، خبرنگار و غیره را خریداری کند. برای تهیه کادو روز وکیل پیشنهاد می کنیم از محصولات جدید آراهنر دیدن کنید.

سخن نهایی

اگر شما هم در میان اعضای خانواده، فامیل یا دوستان خود شخصی را دارید که در حرفه پرزحمت وکالت مشغول به کار است، بد نیست که با اهدای هدیه تبلیغاتی خاص در روز وکیل او را خوشحال کنید. هم چنین در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و در شرکت خود با وکلای مجربی همکاری می‌کنید، هفتم اسفند یا همان روز وکیل، بهترین فرصت است تا با خرید کادو روز وکیل از زحمات آن ها قدردانی کنید.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *