تبلیغات

خرید هدیه روز دختر با پیشنهادهای جذاب

خرید هدیه روز دختر
لوگوی اراهنر

چند سالی است که روز دختر در تقویم، خودنمایی می کند. روزی لطیف و زیبا که انتخاب شده تا تأکیدی باشد بر اهمیت و جایگاه ویژه دختران در خانواده ها و همین طور در جامعه. دخترانی که مادران فردای این خاک اهورایی هستند و آینده سازان سرزمین ایران در دامان آن ها می بالند. روز دختر یکی از زیباترین روزهایی است که در تقویم شاهد آن هستیم و خصوصاً خانواده ها همواره تلاش می کنند تا بهترین هدایای تبلیغاتی را برای دختران خود تهیه کنند ولی خرید یک هدیه زیبا و دلچسب به این سادگی ها هم نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در خصوص خرید هدیه روز دختر، پیشنهادهای جذابی را مطرح کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

مسلماً خریدن هدیه روز دختر می‌ تواند بسیار مسرت بخش باشد و دریافت کننده هدیه را خوشحال و هیجان زده کند. هر چند که خرید هدیه برای دختران حتما نیاز به مناسبت یا بهانه ندارد و شما می توانید از هر فرصتی برای خریدن یک هدیه عالی برای دوست، دختر یا خواهر خود بهره ببرید. در واقع، خرید هدیه برای دختران بدون هیچ دلیل و بهانه ای بهترین روش برای ابراز علاقه به آن هاست ولی هدیه دادن در روز دختر و خرید هدایای مناسبتی به بهانه این روز دختر رنگ و بوی خاص خود را دارد؛ در هر حال اگر برای خرید کادوی روز دختر دچار سردرگمی شده ‌اید، کاملاً حق دارید؛ خصوصاً پدر و مادرها که از نظر سنی و سلیقه ای با دختران خود متفاوت هستند بیشتر ممکن است در خرید هدیه روز دختر دچار تردید شوند؛ از طرفی، انتخاب هدیه برای دخترها همیشه کار سختی بوده است. با این حال لزومی ندارد که نگران باشید، ما در این مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی آراهنر را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که شما می توانید با استفاده از آن ها دل دختران، خواهران یا دوستان خود را بیش از پیش به دست آورید.

هدیه برای روز دختر چه بخریم؟

ظاهراً به بخش جذاب و در عین حال دشوار روز دختر رسیدیم. بسیاری از ما به طور کلی خرید هدیه را امری سخت و وقت گیر می دانیم و به حدی در این مورد تردید داریم که در آخر هم هدیه ای که تهیه می کنیم به دلمان نمی چسبد غافل از این که حتی یک شاخه گل هم می تواند یک هدیه زیبا تلقی شود. وقتی به هدیه روز دختر فکر می کنیم اولین چیزهایی که به ذهنمان می رسد، عطر و لوازم بهداشتی یا لباس و اکسسوری های مختلف است، ولی به اندازه ای این قبیل هدایا تکراری و رایج هستند که اغلب دختران قبل از این که هدیه خود را باز کنند، تقریباً می توانند حدس بزنند که درون آن چه چیزی است؛ پس بهتر است به فکر هدایای منحصر به فرد و جذابی باشیم که به کمک آن ها بتوانیم یک روز دختر به یادماندنی را رقم بزنیم. در ادامه به برخی از این قبیل هدایا اشاره می کنیم، پس اگر شما هم به دنبال خرید انواع هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید:

پیشنهاد هدایای جذاب برای روز دختر

بسته هدیه دودپتی

 بسته هدیه دودپتی یک هدیه جمع و جور و زیبا برای دخترانی که عاشق نوشیدنی های خوشمزه هستند، محسوب می شود؛ در این بسته هدیه یک عدد ماگ سرامیکی و یک ظرف شیشه ای حاوی چای ماسالا قرار دارد که در بسته بندی مقوایی شیک و زیبا عرضه می شود.

دودپتی (بسته عصرانه)

مجموعه شب چراغ

 مجموعه شب‌چراغ یا چراغ گردسوز و بطری نفت؛ یک هدیه بامزه و در عین حال نوستالژیک است. مجموعه شب‌چراغ ( چراغ گردسوز و بطری نفت) در واقع بسته‌ روشنایی است. یک گردسوز کوچک که شبیه گردسوزهای قدیمی طراحی و ساخته شده است،‌ به همراه یک بطریِ نفت چراغ و یک جعبه‌ کوچک کبریت در این بسته گنجانده شده است.

بسته ‌ای که همه ‌چیز در آن مهیاست و کافی است کبریتی بکشید و چراغی بیافروزید و از نور آن لذت ببرید.ای بسته گزینه مناسبی برای خرید هدایای خلاقانه برای روز دختر است.

مجموعه شب چراغ

کیف پول قلم کار

باز هم یک هدیه جمع و جور و زیبا و دخترانه که مطمئناً می تواند همه را خوشحال کند و اگر مقداری پول هم در آن قرار دهید، شخص هدیه گیرنده را خوشحال تر خواهید کرد.

این کیف پول های قلم کار در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود هستند که شما می توانید با توجه به سلیقه ای که از شخص هدیه گیرنده سراغ دارید، آن ها را انتخاب کنید. و گزینه مناسبی برای هدیه روز زن و مادر نیز است.

کیف پول های قلمکار

کیف پول قلم کار

قلمدان مینا روی سفال

قلمدان مینا روی سفال یک هدیه زیبا و خاص برای دخترانی است که هنوز در حال تحصیل هستند. این قلمدان زیبا هدیه ای است که دختران می توانند با قرار دادن قلم و خودکار خود در آن، به میز و اتاق خود نظم بدهند و آن را مرتب و آراسته کنند. مسلماً قلم ‌های رنگی در این قلمدان اناری سفالی به شدت زیباتر خواهند شد.این هدیه چشم ‌نواز قطعا مورد تایید دختران قرار می ‌گیرد و بخشی از میز تحریر آن ها خواهد بود. این قلمدان در یک جعبه قرار داده شده و زیبایی خاصی دارد.

همان طور که می دانید، مینا کاری سفالی هم حاصل ادغام دو هنر سفال ‌گری و مینا کاری است. برای انجام دادن این هنر باید به مینا کاری و نقاشی تسلط کامل داشت.

قلمدان مینا روی سفال

قلمدان مینا روی سفال

قاب مینا

قاب مینا یک هدیه فوق‌ العاده برای روز دختر است. شما می‌ توانید از این قاب مینا به عنوان یک هدیه منحصر به فرد و اصیل استفاده کنید. این قاب زیبا به دلیل هم نشینی با دیوار، همیشه در معرض دید است. میناکاری هنری به رنگ آسمان است. هنری که طرح‌ های متفاوتی بر روی ظروف مسی، نقره ‌ای و طلایی نقش ‌می‌ کند .رنگ زمینه زیر نقوش معمولاً به رنگ‌ های آبی، سبز و گاهی قرمز است که اگر به چشم هنر به داخل ظروف منقوش مینا بنگریم یادآور پهنای زیبای آبی آسمان باشد. شاید به همین خاطر است که اسم این هنر را مینا کاری نامیده ‌اند.

قاب مینا سه تایی

قاب مینا

گل و پرنده کاشی

گل و پرنده کاشی یک هدیه لطیف، جذاب و دخترانه است. این بسته زیبا، می ‌تواند در دسته هدایای زینتی، قرار بگیرد.

این هدیه می تواند نمادی از میوه ‌های دلپذیر و صدای آواز دلنشین پرندگان باشد و دکوری زیبا برای گوشه‌ای از اتاق. ترکیب انار، پرنده و کاشی سفالی که حاصل دست هنرمندان همدانی است، یادمانی است تا یاد و خاطره‌ زیبایی از خود در دل دخترانتان زنده نگه دارید.

گل و پرنده کاشی

پرتا (بسته اسانس سوز سفالی و ماده خوشبوکننده گیشته)

پرتا هدیه ‌ای متفاوت است؛ آنقدر که از دیدن و بوییدن آن شگفت زده خواهید شد. هدیه ‌ای معطر و اصیل که تولید زنان هنرمند جزیره زیبای قشم است. این خوشبوکننده طبیعی می تواند اتاق دختر دلبند شما را دلپذیرتر کند. گیشته از ترکیب ریشه و تنه ۷ درخت حاصل می شود. به امید اوقاتی خوشبو و خاطره‌ ساز. در بسته هدیه گیشته یک عدد اسانس سوز سفالی، مقداری ماده خوشبوکننده گیشته و تعدادی شمع وارمر قرار دارد و در یک بسته بندی زیبا عرضه می شود.

پرتا (بسته اسانس سوز سفالی و ماده خوشبوکننده گیشته)

پرتا (بسته اسانس سوز سفالی و ماده خوشبوکننده گیشته)

تحریر (بسته قلم و دوات)

هر چند بسیاری بر این باورند که قلم‌ های پر موجود در این بسته هدیه منحصر به فرد جنبه تزئینی دارد، اما قلم پر موجود در این بسته قابل استفاده است و یک هدیه خاص و متفاوت برای کسانی است که به دنبال هدایای تبلیغاتی خاص و متمایز برای دختران هستند. نوک ‌های فلزی موجود در جعبه در ۵ اندازه متفاوت و به صورت تخت هستند و برای خوشنویسی در سبک‌ های مختلف هم کاربرد دارند. در بسته هدیه تحریر یک عدد قلم پر فلزی، یک عدد جا قلمی فلزی، یک شیشه دوات و پنج نوک قلمی قرار دارد که در یک بسته بندی چوبی با روکش چرم عرضه می شود.

تحریر (بسته قلم و دوات)

تحریر (بسته قلم و دوات)

روشنا (بسته نور و فروغ)

ناظم الاطبا، روشنا را نور، فروغ و شعاع معنا کرده و این نام بسته‌ ای است برای روشنایی بخشیدن به اتاق دخترکان زیبای این سرزمین. شمعدان یکی از نوستالژیک ‌ترین وسایل مورد استفاده و جذاب ترین آن ها است. در بسته روشنا، شمعدانی قرمز به سبک شمعدان ‌های سنتی و کهن، شمع و کبریت قرار دارد و این هدیه در بسته ‌بندی مقوایی عرضه می شود.

روشنا

روشنا (بسته نور و فروغ)

 سوما (بسته اسماج و شمعدان سرامیکی)

سوما در زبان کردی به معنای نور چشم و روشنایی است .این بسته قرار است چشم روشنی ویژه ‌ای برای عزیزان شما باشد به ویژه در روز دختر. سوما ترکیبی است از اسماج به عنوان عود طبیعی و یک ظرف سرامیکی به همراه شمعی زیبا و کبریت. اسماج مورد استفاده در این بسته ترکیبی است از گیاهان خوشبو که آرام ‌بخش لحظات شما خواهد بود.
با استفاده از کبریت داخل این بسته، شمع و اسماج را روشن کرده، پنجره را باز کنید و لحظات آرامش ‌بخشی را تجربه کنید.
خاصیت ضدعفونی کنندگی از خواص دود اسماج است که در سال ‌های اخیر به آن پی برده ‌اند زیرا می ‌تواند از بروز آلودگی‌ های باکتریایی جلوگیری کند. اسماج عطر و بوی منحصر به فرد و بسیار قوی دارد و به عنوان یک خوشبو کننده هوا بسیار موثر است.

 درباره اسماج در مقاله اسماج چیست بیشتر بخوانید.

 سوما (بسته اسماج و شمعدان سرامیکی)

چام (بسته فلاسک و لیوان مسی)

چام (بسته فلاسک و لیوان مسی) یک هدیه فوق ‌العاده جذاب است که در دسته پذیرایی قرار می گیرد. با این هدیه از هدایای تبلیغاتی کاربردی می‌ توانید تفاوت را رقم بزنید. هدیه ای که به هیچ عنوان تکراری نیست و اگر دختری که می خواهید به او هدیه دهید، اهل طبیعت گردی و تفریحاتی از این دست باشد، مطمئن باشید که خوشحال ترین خواهد شد. این بسته می‌ تواند یک هدیه ویژه باشد. هدیه‌ای که هر وقت از آن استفاده می‌کنند به یاد شما می‌افتند.

چام با یک فلاسک با روکش نمدی برای گرم نگه‌ داشتن، در کنار دو لیوان مسی و دو زیرلیوانی نمدی، طعم‌ های مختلف دمنوش و مقداری کشمش در کنار شماست.

چام (بسته فلاسک و لیوان مسی)

روز دختر چه روزی است؟

روز دختر در ایران، اول ماه ذی القعده زادروز حضرت  معصومه (س) است و به دلیل قمری بودن تاریخ تولد ایشان، در ایران روز دختر تاریخ هجری شمسی ثابتی ندارد و هر ساله این روز در تقویم شمسی ما در حال گردش است، بنابراین برای این که مطمئن شوید که روز دختر چه روزی است، بهتر است هر ساله، همان آغاز سال به تقویم نگاهی بیندازید و روز دختر آن سال را به خاطر بسپارید.

چرا تاریخ  روز دختر هر سال تغییر می  کند؟

همان طور که گفتیم روز دختر در ایران، مصادف با زادروز حضرت فاطمه معصومه (س) در اول ماه ذی القعده است و به علت قمری بودن تاریخ تولد ایشان، در ایران روز دختر تاریخ هجری شمسی ثابتی ندارد و هر ساله این روز در تقویم شمسی ما در حال گردش است.

این اتفاق به این دلیل می افتد که تعداد روزهای سال  قمری 354 روز است و تعداد روزهای سال شمسی 365 روز که در سال کبیسه به 366 روز نیز افزایش پیدا می کند. از این رو روز های سال قمری با روزهای سال شمسی و میلادی کاملا متفاوت است و در هر سال 11 روز و یا بیشتر تفاوت دارد.

روز دختر در کشورهای مختلف (روز بین ‌المللی دختر)

از سوی سازمان ملل ، یازدهم اکتبر ۲۰۱۲ که در تقویم شمسی مصادف با 19مهر است، اولین سالروز بین المللی دختر اعلام شد. از آن تاریخ به بعد یازدهم اکتبر هر سال، روز بین المللی دختران است و این روز برای حمایت از فرصت ‌های بیشتر برای دختران و ارتقای آگاهی در خصوص نابرابری جنسیتی که دختران در سطح جهان به خاطر جنسیت شان متحمل می شوند، تعیین شده است.

تاریخ روز دختر در سال 1402 چه روزی است؟

در تقوین شمسی تاریخ روز دختر در سال 1402 مصادف با 31 اردیبهشت ماه است.

روز جهانی دختر

مزایای خرید هدیه روز دختر

در سال‌های اخیر شیوع ویروس کرونا باعث شد که کمتر فرصت کنار هم بودن را تجربه کنند. حالا که سازمان بهداشت جهانی رسما پایان پاندمی کرونا را در جهان اعلام کرده است، شما باید از هر فرصتی برای گرم کردن کانون خانواده استفاده کنید. چه بهانه‌ای بهتر از روز دختر؟ کسانی که تجربه دختر داشتن را دارند به‌خوبی می‌دانند که این روز فرصتی طلایی برای نشان دادن عشق و علاقه به دختران است. همه دخترها در این روز چشم به‌راه هدایایی هستند که از طرف پدر و مادر دریافت می‌کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که شما هم برای این روز به‌طور ویژه برنامه‌ریزی کنید تا خاطره‌ای به‌یاد ماندنی را در جمع خانواده بسازید.

خیلی از پدرها و مادرها هستند که نمی‌توانند حس واقعی خود نسبت به فرزندان را به زبان بیاورند. یکی از مزایای خرید هدیه روز دختر این است که سخت بیان احساسات را آسان‌تر می‌کند. هر چند که اگر محبت زبانی را نیز چاشنی هدیه خود کنید، اثرگذاری آن را چندین برابر خواهید کرد. فراموش نکنید که هدیه‌ها سخنگو هستند و می‌توانند پیام‌های زیادی را منتقل کنند. بنابراین با خرید هدیه مناسب روز دختر می‌توانید خیلی از حرف‌های دل خود را بدون بر زبان آوردن، منتقل کنید.

در بین ایرانیان معروف است که دخترها بابایی هستند. بنابراین طبیعی است که خرید هدیه روز دختر برای پدرها رنگ و بوی دیگری دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که دست از هدایای تکراری مانند عطر و ادکلن، شال و روسری بردارید. حتما می‌پرسید که چگونه چنین کاری ممکن است؟ در ادامه ترفندهایی کاربردی برای انتخاب بهترین هدیه روز دختر را بررسی می‌کنیم.

مزایای خرید هدیه روز دختر

ترفندهایی برای انتخاب بهترین هدیه روز دختر

وقتی صحبت از خرید هدیه برای خانم‌ها به میان می‌آید، برخی تصور می‌کنند که حتما باید بودجه مفصلی را برای این منظور کنار بگذارند؛ اما واقعیت این است که تجربه درباره هدیه دادن به دختر‌های نوجوان و جوان چیز دیگری را حکایت می‌کند. آن‌ها بیشتر از اینکه هدایا را با توجه به قیمتشان ارزش‌گذاری کنند، روی جزئیات دیگری توجه می‌کنند. اگر به دنبال آن هستید که از حداکثر مزایای خرید هدیه روز دختر بهره‌مند شوید، ترفندهای زیر را در انتخاب کادو مد نظر قرار دهید.

1. در نظر گرفتن ظرافت‌های دخترانه

خیلی بعید است که برای خرید هدیه روز دختر کسی به سراغ توپ فوتبال برود؛ اما آیا منظور از توجه به ظرافت‌های دخترانه در همین حد و اندازه است؟ شما برای انتخاب کادوی مناسب روز دختر باید به علایق شخصی، رنگ، احساسات و بسیاری عوامل دیگر را در نظر بگیرید.

2. انتخاب هدایای ترکیبی

گاهی اوقات تصمیم‌گیری بین چند هدیه سخت می‌شود. حتی ممکن است که به دنبال انتخاب چند محصول در کنار یکدیگر باشید. پیشنهاد ما در این شرایط انتخاب هدایای ترکیبی است که قالب پکیج‌های شیک آماده می‌شوند. همان‌طور که خیلی از شرکت‌ها برای انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص به سراغ گزینه‌هایی از این دست می‌روند.

3. توجه به کاربردی بودن هدیه روز دختر

بهترین هدیه از نظر هر کسی، چیزی است که به کار بیاید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از مدتی قبل دختر خود را زیر نظر بگیرید تا متوجه شوید به چه چیزهایی نیاز دارد. آن وقت است که می‌توانید بهترین هدیه روز دختر را خریداری کنید. شک نکنید که مزه شیرین این هدیه نیز هیچ‌گاه از یاد دختر شما نخواهد رفت.

4. کادو کردن خلاقانه هدیه روز دختر

حتی اگر بهترین هدیه دنیا را تهیه کنید، تا زمانی که آداب هدیه دادن را در نظر نگیرید، نمی‌توانید آن طور که باید و شاید دختر خود را خوشحال کنید. هدیه را حتما به شکلی خلاقانه کادو کنید. هر چند احتمالا همه در جریان مناسبت روز دختر هستند؛ اما پیشنهاد می‌کنیم از فرصت غافل‌گیری برای دوچندان کردن لذت هدیه دادن بهره بگیرید.

5. نوشتن یک نامه برای ابراز علاقه

نوشتن یک نامه محبت آمیز هدیه شما را برای همیشه در یاد و خاطره فرزند خود حک می‌کند. کمی وقت بگذارید و در کنار هدیه‌ای که تهیه می‌کنید، یک نامه با ادبیات ساده پدرانه یا مادرانه برای فرزند خود بنویسید. شک نکنید که این کار روز دختر سال 1402 را برای فرزند شما به‌یادماندنی می‌کند.

سوالات متداول خرید هدیه روز دختر با پیشنهادهای جذاب

تاریخ دقیق روز دختر در سال 1401 در تقویم شمسی مصادف است با چهارشنبه یازدهم خرداد ماه سال هزار و چهارصد و یک

یکی از مهم ترین دلایل دشواری خرید هدیه برای این روز، آشنا نبودن والدین با سلایق دختران نوجوانشان است.

به طور کلی، ارائه هدایای تکراری و کلیشه ای مانند عطر و اسپری یا لوازم آرایش برای روز دختر، خوشایند نیست.

روز دختر در تقویم بین المللی که از سوی سازمان ملل تعیین شده است، روز یازدهم سپتامبر هر سال است.

نکات مهم در خصوص هدیه روز دختر

روز دختر، روزی است برای ارج نهادن به مقام دوست داشتنی، آینده ساز و لطیف دختران این مرز و بوم

از آن جایی که در ایران روز دختر مصادف با تولد حضرت معصومه (س) است، این روز در تقویم شمسی، به صورت مشخص وجود ندارد و هر ساله با روزشمار قمری تغییر می کند.

روز بین المللی دختر که از سوی سازمان ملل تعیین شده است، روز یازدهم سپتامبر هر سال است.

بهتر است در روز دختر با دادن هدایای جذاب و منحصر به فرد به دوستان، خواهران یا دخترانمان آن ها را شاد و هیجان زده کنیم.

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی شرکت آرا هنر هدایای جذابی برای روز دختر تهیه کنید.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *