نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب

نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران

یکی از مهم ‌ترین رویدادهای مرتبط با صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب، نمایشگاهی است که هجدهمین دوره آن در دی ماه امسال در شهر تهران برگزار می ‌شود. این رویداد مهم و اثرگذار بر حوزه آب و فاضلاب، از جمله رویدادهایی است که کسب ‌و کارهای مرتبط با آن فرصت تبلیغات و حضور در این نمایشگاه تجاری را از دست نمی ‌دهند زیرا امروزه تمام کسب و کارها می دانند که شرکت در نمایشگاه های کشوری و بین المللی یکی از بهترین راه ها برای برقراری تعامل با مخاطبان و مشتریان از یک سو و همین طور همکاری و برقراری ارتباط با شرکای تجاری و همکاران حوزه مربوطه است. هم چنین شرکت ها و موسسات مختلف می توانند با شرکت در نمایشگاه ها از آخرین دستاوردهای رقبا مطلع شوند و با ارزیابی عملکرد آن ها مسیر موفقیت را راحت تر طی کنند.

نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران به عنوان بزرگ ترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركت هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت آب و فاضلاب برپا مي گردد فرصت مغتنمي است تا شركت هاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازار و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليت ها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت کنند.
لذا كليه علاقه مندان و فعالان در اين صنعت مهم و كليدي می توانند در هجدهمین دوره اين نمايشگاه بين المللي که از تاريخ ۹ الی ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

اهداف برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران(WATEX) 

نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران بزرگ ترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه است كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركت هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت آب و فاضلاب برپا مي شود.

حضور شرکت های برجسته، تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات در نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (WATEX)  ، فرصت مناسبی را برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه به منظور آشنایی با فن آوری های به روز و تکنیک های جدید در حوزه آب و فاضلاب و تبادل نظر و بحث و گفتگو در این زمینه را فراهم می کند.

 هدف از برگزاری این رویداد بزرگ، برداشتن گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعكاس هر چه بیشتر توانمندی های این صنعت در ایران و جهان است.

در این دوره از نمایشگاه بین ‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، در مجموع 164 شرکت داخلی و نماینده شرکت ‌های خارجی از چهار کشور جهان اعم از کشورهای آمریکا، ایتالیا، کانادا و چین حضور خواهند یافت.

بر همین اساس در هجدهمین نمایشگاه تخصصی بین ‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، شاهد مشارکت هفت شرکت خارجی و 157 شرکت داخلی خواهیم بود؛ هم چنین در این دوره از نمایشگاه شرکت ‌های فناور و دانش ‌بنیان در حوزه آب و فاضلاب و تاسیسات مرتبط با آن حضور خواهند یافت.

در نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، کالاهایی چون لوله و اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، پمپ و ماشین آلات دوار، تصفیه آب صنعتی، سد و نیروگاه‌ های برق ‌آبی، آموزش، آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب، لوله و اتصالات پلیمری، مواد شیمایی، رنگ و پوشش، تصفیه آب خانگی، شیرآلات خانگی، نشت‌یابی، بلوئر و وکیوم و سیستم ‌های اندازه‌گیری (کنتور) ارائه می ‌شود.

در حاشیه این نمایشگاه، در کنار برگزاری نشست ‌های تخصصی در محورهای مختلف، نشست ‌های خبری مدیران عامل شرکت‌ های مادر تخصصی و زیر مجموعه وزارت نیرو با حضور خبرنگاران و کارگاه ‌های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله مدیریت مصرف آب و مشترکان و بررسی چالش ‌های حوزه آب برگزار می ‌شود.

زمان بازدید از این نمایشگاه، همه روزه ساعت 8 تا 16 خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است

محورهای اصلی هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (WATEX)

 نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران هر ساله به منظور ارائه دستاوردهای این حوزه با حضور شرکت های فعال و برجسته این صنعت در دی ماه برگزار می‌ شود و به جرات می ‌توان گفت که این نمایشگاه یکی از بی نظیرترین نمایشگاه‌ هایی است که هر ساله در سطح خاورمیانه برپا می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع که مجموعه های مختلفی در حوزه آب و فاضلاب ایران مشغول به فعالیت هستند، شما شاهد حضور شرکت های فعال و مجموعه های تولیدی بسیاری در این رویداد بین المللی خواهید بود.

با بررسی ادوار گذشته، در هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران می توان به فهرست کاملی از محصولاتی که در نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (WATEX) ارائه خواهد شد اشاره کرد:

  • فن آوری آب
  • شرکت های سازنده بطری آب
  • سیستم های آبیاری
  • تجهیزات باغبانی و کشاورزی
  • راه اندازی و روکش کردن خط لوله
  • حفاری و تجهیزات ساخت و ساز
  • پمپ و سیستم های مکانیکی
  • تجهیزات و مواد تصفیه آب و فاضلاب
  • سیستم کلرزنی
  • تجهیزات صرفه جویی آب

استفاده از گیفت نمایشگاهی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران

همان طور که گفتیم، نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط مخاطبان از یک سو و همین طور همکاران و شرکای تجاری هستند. تبلیغات در نمایشگاه های مختلف و دیگر رویدادهایی از این دست بسیار متداول است و کسب و کارها تلاش می کنند تا با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغی، برند خود را به بازدیدکنندگان نمایشگاه ها معرفی کنند.

یکی از موثرترین  کارآمدترین شیوه های تبلیغ در نمایشگاه ها، استفاده از گیفت های نمایشگاهی منحصر به فرد و خلاقانه است. این گیفت ها خصوصاً اگر با نام و لوگوی برند شما مزین شده باشند، ابزار تبلیغاتی ارزان و منحصر به فردی هستند که می توانید به وسیله آن نام خود را در ذهن مخاطبان حک کنید.

سخن پایانی

نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران یکی از مهم ترین رویدادهای موجود در صنعت آب و فاضلاب کشور به شمار می رود. با برگزاری این نمایشگاه، مجموعه ها و شرکت های فعال در این زمینه می توانند از این فرصت در راستای افزایش سطح تعاملات خود و رشد و توسعه کارشان بهره مند شوند.

در این دوره از نمایشگاه شرکت ‌های فناور و دانش ‌بنیان در حوزه آب و فاضلاب و تاسیسات مرتبط با آن حضور خواهند یافت و کالاهایی چون لوله و اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، پمپ و ماشین آلات دوار، تصفیه آب صنعتی، سد و نیروگاه‌ های برق ‌آبی، آموزش، آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب، لوله و اتصالات پلیمری، مواد شیمایی، رنگ و پوشش، تصفیه آب خانگی، شیرآلات خانگی، نشت‌یابی، بلوئر و وکیوم و سیستم ‌های اندازه‌گیری (کنتور) ارائه می ‌شود.

هجدهمین دوره این نمایشگاه از تاريخ ۹ الی ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد. با توجه به این که یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضایی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای مرتبط با حوزه آب و فاضلاب و هم چنین افزایش آگاهی و اطلاعات در این زمینه است؛ برگزار کنندگان این رویداد، حضور در این نمایشگاه بین المللی برای عموم را رایگان اعلام کرده اند، بنابراین علاقه مندان به حوزه تاسیسات آب و فاضلاب ایران می توانند در تاریخ مزبور برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *