نمایشگاه

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته

لوگوی اراهنر

صنعت دام و طیور ایران با توجه به شرایط کنونی کشور نیاز به توجه و سرمایه‌گذاری زیادی دارد. توسعه و پیشرفت این صنعت، وابسته به دانش و فن‌آوریهای روز جهانی است. به همین دلیل دولت و مسئولین مرتبط در طیف وسیعی از امکانات نمایشگاهی، اقدام به برپایی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته نموده‌اند. این رویداد از تاریخ 1 تا 4 مرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار می‌شود.

در ادامه به معرفی مشخصات کلی این نمایشگاه و همچنین گروه‌های محصولات می‌پردازیم با ما همراه باشید.

اهداف اصلی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته

مسئولین ادعا می‌کنند که امسال تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته است. زیرا امکانات بسیار وسیعی را برای برپایی آن در نظر گرفته‌اند.

مهمترین اتفاقاتی که در این رویداد بزرگ رقم خورده است به شرح زیر می‌باشد:

معرفی دانش و تخصص، فن‌آوری روز

شرکت‌های دانش بنیان یکی از کانون‌های اصلی توجه مسئولین در نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته است. کارآفرینان در این زمینه از دانش، تخصص و فن‌آوری‌های روز برای گسترش و توسعه این صنعت استفاده شایانی داشته‌اند.

برای دستیابی به این هدف بزرگ، کمپانی‌های خارجی از کشورهای پیشرفته دعوت شده‌اند. 

این فرصت طلایی امکان تبادل دانش فنی  تجربه، فرآیندهای تولید و خدمات، اطلاعات علمی و تجاری و پژوهشی را برای شرکت‌های داخلی و خارجی را فراهم نموده است. آنها می‌توانند از این فرصت برای ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود استفاده نمایند.

جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی

این صنعت در حال رشد، نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی دارد. بنابراین کسب و کارها می‌توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی توانمندی‌ها، ظرفیت‌های تولید و خدماتی خود را به دیگران معرفی نمایند. بسیاری از افراد، شرکت‌ها و فعالان این حوزه به دنبال فرصت برای سرمایه‌گذاری هستند.

صنعت دامپروری و دامپزشکی ایران نیاز به توجه زیادی دارد. نمایشگاه بین‌المللی کمک بسیار خوبی برای این صنعت به شمار می‌رود.

معرفی محصولات و خدمات جدید

 تمامی تولیدکنندگان، فروشندگان، شرکت‌های خدماتی می‌توانند جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه و معرفی نمایند. آشنایی و دیدار ملاقات با رقبا، تامین‌کنندگان، شرکت‌های توزیع، اساتید و کارشناسان، همگی باعث تبادل و تعاملات تجاری، همکاری و انتقال دانش و تجربه خواهد شد.

ایجاد همکاری‌های جدید

نمایشگاه زمینه‌ای وسیع را برای گسترش ارتباطات موثر، قرارهای ملاقات، نشست‌های تخصصی فراهم نموده است. کسب و کارهای داخلی از طریق برقراری ارتباط با سایرین به خصوص فعلان صنعت دام و طیور می‌توانند برای عقد قراردادهای جدید و همکاری‌های تجاری در جهت توسعه توسعه فعالیت‌های اقتصادی  اقدام نمایند.

شناخت نیازهای مشتریان و دریافت بازخورد از آنها

بسیاری از مردم و علاقمندان در این نمایشگاه حاضر می‌شوند. بنابراین شرکت‌ها می‌توانند به راحتی و از نزدیک با آنها ارتباط برقرار کنند. از نیازها و انتظارات آنها پرس و جو نمایند. در نتیجه با دیدارهای مختلف امکان شناخت نیازهای مشتریان فراهم شده و همچنین می‌توانند بازخوردهای مشتریان را هم برای ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود دریافت نمایند.

تبلیغات و بازاریابی

این نمایشگاه برای تبلیغات و بازاریابی، تقویت برندینگ و جذب مشتریان جدید بسیار مناسب است. تولیدکنندگان می‌توانند تبلیغات خود را در طیف وسیعی انجام دهند. بازدید کنندگان دوست دارند به غرفه‌ها سر بزنند و از آنها هدایای تبلیغاتی دریافت کنند. این همه پتانسیل برای تبلیغات بسیار عالی است.

آموزش و به روز رسانی دانش فنی و اطلاعات

معمولا در حاشیه برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، موسسات پژوهشی، دانشگاه‌ها، کنفرانس، سمینارهای آموزشی و جلسات آموزشی را برگزار می‌کنند. بنابراین علاقمندان و بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند از دانش فنی متخصصان، فعالان، اساتید و کارشناسان نهایت استفاده را ببرند و آموزش‌های لازم را برای ارتقاء دانش و مهارت خود کسب نمایند.

مشخصات و اطلاعات تکمیلی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته

  • این نمایشگاه از تاریخ 1 تا 4 مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.
  • بیش از 215 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، بلژیک، چین، رومانی، دانمارک، فرانسه، هلند و کره جنوبی حضور خواهند داشت.
  • فضای نمایشگاه بیش از 45 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است.
  • تعداد بازدیدکنندگان بیش از 32 هزار نفر برآورد شده است.
  • بازدید از ساعت 8 تا 15 برای عموم مردم آزاد است.
  • شرکت‌های تولید دام و طیور، تامین کنندگان، وارد کنندگان، شرکت‌های دارویی دامپزشکی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته و شرکت‌های خدماتی و مهندسی، مرغداری و گاوداری، موسسات علمی و پژوهشی و دانشگاهی در این رویداد حاضرند.

گروه‌های محصول و غرفه‌داران دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته

در این رویداد بسیار عظیم بالغ بر 215 شرکتهای داخلی و خارجی غرفه دارند. گروه های محصول و غرفه داران این نمایشگاه عبارتند از:

غرفه خوراکی

– تولید کنندگان خوراک دام و طیور، ذرت، سویا، گندم و جو

غذای ماهی، پودرماهی

تولید انواع کنستانتره

افزودنی‌های خوراکی و ریز مغذی‌ها

فرآوری دانه‌های روغنی

غرفه دارویی

واکسن‌های دامپزشکی و مواد بیولوژیک

مکمل‌های غذایی

شوینده، ضدعفونی کننده و مواد بهداشتی

محلول‌های تزریقی

سرم‌های دامی

اسیدهای چرب و روغن‌های گیاهی

غرفه تجهیزات و لوازم

تجهیزات دام و طیورف جوجه کشی و مرغداری، گاو داری و شیردوشی

ماشین‌آلات کشتارگاهی

ماشین‌آلات پرورش دام و طیور

تاسیسات و تجهیزات صنایع لبنیات

صنایع بسته بندی

سیستم‌های گرمایشی و تهویه هوا

سیستم‌های انتقال و حمل و نقل دام و فرآورده‌های دامی

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی

غرفه فرآورده های لبنیاتی

شرکت‌های تولید کننده لبنیات

تامین کنندگان مواد اولیه، اسانس‌ها و افزودنی‌ها

تجهیزات آزمایشگاه‌های لبنی

شرکت‌های فنی و مهندسی و مشاوره

غرفه های خدماتی

طراحی و نصب و اجرای تجهیزات و ماشین‌آلات و تجهیزات دام و طیور، مرغداری و گاوداری

سیستم‌های حفاظت و ایمنی

شرکت‌های مهندسی و مشاوره

خدمات بیمه‌ای

خدمات فنی، نشریات و سایت‌های آموزشی و پژوهشی

کلام آخر

صنعت دام و طیور ایران و صنایع وابسته به آن برای ارتقاء و پیشرفت خود نیاز به اقدامات و توجهات اساسی در زمینه توسعه دانش فنی و تکنولوژی و روش‌های جدید تولید محصولات و خدمات دارد. بنابراین دولت برای حمایت از آن و دستیابی به این اهداف، اقدام به برپایی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته نموده است. این رویداد فرصت بی‌نظیری برای تمامی شرکت‌ها و علاقمندان به جهت دریافت جدیدترین دانش و دستاوردهای پیشرفته و اطلاعات فنی می‌باشد.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *