نمایشگاه

دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته

لوگوی اراهنر

یکی دیگر از بزرگترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در خاورمیانه، دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته است. برگزاری این رویداد بسیار حائز اهمیت می‌باشد زیرا سیستم حمل و نقل ریلی کشور نیاز به پیشرفت به لحاظ کیفیت خدمات و محصولات، ایمنی و سازگاری با محیط زیست دارد. این رویداد از تاریخ 1 مرداد لغایت 4 مرداد در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برپا می‌شود.

امروز اهداف اصلی این نمایشگاه را به همراه مشخصات کامل آن برای شما شرح خواهم داد.

اهداف اصلی دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته

این رویداد فرصتی را برای همه شرکتهای داخلی و خارجی، سازمان های دولتی، فعالان صنعت حمل و نقل ریلی، اساتید، علاقمندان و عموم مردم ایجاد نموده است تا در مدت زمانی کوتاهی بتوانند جدیدترین محصولات، خدمات، فن‌آوری‌های روز و … را از نزدیک مشاهده نمایند.

هدف همیشگی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی حمایت از توسعه و پیشرفت صنایع تخصصی مختلف در ایران از سوی دولت و تولید‌کنندگان است.

اهداف اصلی دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی به شرح زیر است:

تقویت ارتباطات داخلی و خارجی و توسعه شبکه‌سازی

هر شرکت بزرگ و کوچکی می‌تواند با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با سایر رقبا و همکاران خویش، مشتریان، متخصصین و فعالان این حوزه ارتباط برقرار کند. دیدارها و ملاقات‌های جدید را تنظیم کرده در نتیجه زمینه‌های ایجاد همکاری نیز میسر می‌شود.

عرضه و معرفی محصولات و خدمات

تمامی تولیدکنندگان داخلی و خارجی، شرکت‌های خدماتی و فروشندگان می‌توانند محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

بررسی و شناسایی رقبا و بازار

این فرصت باعث می‌شود تا شما رقبای آشنا و جدید خود را از نزدیک ببنید. توانمندی‌ها، فن‌آوری‌ها، تولیدات و آخرین روندهای تولیدی آنها را بررسی کنید.

توسعه صادارت

مساله توسعه صادرات امری ضروری برای هر یک از صنایع تخصصی کشور ما است. ظرفیت‌های تولید و همچنین توانمندی‌های شرکت‌ها و مهندسین و فعالان در این زمینه بالا است. این فرصت باعث تعامل و تبادل اطلاعات، دانش و تجربه حضار خواهد شد. آنها می‌توانند برای ایجاد همکاری‌های جدید و نفوذ در بازارهای جهانی رقابت نمایند.

معرفی آخرین تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌ها

یکی از مهمترین ویژگی‌های این نمایشگاه این است که تولیدکنندگان می‌توانند برای توسعه محصولات و خدمات خود، جدیدترین فن‌آوری‌های موجود را مشاهده نمایند. تجهیزات،ابزار، ماشین‌آلات جدید، طرح‌ها و روش‌های تولید فنی و تجاری، همگی می‌توانند باعث بهبود در روند تولید و افزایش کیفیت محصولات و خدمات آنها شوند.

فعالیت‌های تبلیغات و بازاریابی

همه کسب و کارهای مرتبط با این حوزه می‌توانند فعالیت‌های تبلیغاتی نظیر افزایش شناخت برند، جذب مشتریان جدید، تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات و .. را به راحتی و با هزینه بسیار کمتری انجام دهند.

جذب سرمایه گذار

در حال حاضر نهادها، سازمان‌ها و همچنین افرادی هستند که به دنبال فرصت‌های تجاری برای سرمایه‌گذاری می‌گردند بنابراین کسب و کارها می‌توانند از این فرصت به خوبی استفاده نمایند.

آموزش و به روز رسانی

معمولا در حاشیه این نمایشگاه، مواردی همچون کنفرانس‌ها، نشست‌های تخصصی و آموزشی، کلاس‌های آموزشی برقرار می‌شوند. بسیاری از علاقمندان و فعالین می‌توانند با شرکت در این رویدادها به لحاظ دانش فنی و آگاهی از اطلاعات، خود را به روز نمایند.

یکی از مهمترین اهداف نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، ارتباط با مشتریان جدید و نفوذ در بازارهای جدید است. شرکت‌ها می‌توانند در این مدت زمان کوتاه با تعداد زیادی از مشتریان خود از نزدیک ارتباط برقرار نمایند. جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات امکانپذیر است.

چشم‌انداز صنعت حمل و نقل ریلی

آخرین اخبار، اطلاعات، تحولات و روندهای مرتبط با صنعت حمل و نقل ریلی در این رویداد به اطلاع عموم می‌رسد. تحولات بازار، رقبا به راحتی در دسترس قرار دارند.

محور های اصلی نمایشگاه محصولات و غرفه داران

در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدی داخلی، خدماتی و گروه‌های مختلفی غرفه‌دار هستند و عبارتند از:

شرکت‌های تولید کننده تجهیزات ریلی

تولید کنندگان واگن‌های باری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطار ، ریل، سامانه های راه آهن و …

تامین کنندگان و شرکت‌های توزیع کننده

شرکت‌های تامین کننده قطعات ریلی، قطعات الکترونیکی، مواد خام و ..

شرکت‌های اپراتور

شرکت‌های اپراتور راه آهن، اداره کننده‌های سیستم های ترابری

شرکت‌های مشاوره و مهندسی

شرکت‌های مشاوره، طراحی و توسعه فن‌آوری، سیستم‌های هوشمند حمل و نقل

شرکت های خدماتی

در این نمایشگاه بسیاری از غرفه‌داران از  شرکت‌های خدماتی هستند که حمل و نقل بار ، مسافرتی، دریایی و هوایی و خدمات تعمیر و نگهداری، خدمات بیمه‌ای و.. حضور دارند.

موسسات آموزشی و تحقیقاتی

در حاشیه این نمایشگاه موسسات پژوهشی، دانشگاه‌های مرتبط با صنعت حمل و نقل حضور دارند و کلاس‌ها و سمینارهای آموزشی برگزار می کنند.

اطلاعات و مشخصات دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته

  • این نمایشگاه از تاریخ 1 تا 4 مرداد ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می‌شود.
  • ساعت بازدید از 8 صبح تا 15 برای عموم مردم آزاد است.
  • بیش از 288 شرکت کننده داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
  • بیش از 45 هزار نفر بازدید کننده در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.
  • فضای نمایشگاه بالغ بر 32000 متر مربع در نظر گرفته شده است.

دلیل اهمیت دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته

صنعت حمل و نقل یکی از بخش‌های مهم و زیربنایی توسعه اقتصادی ایران است. ارائه خدمات جدید، افزایش کیفیت محصولات و بهبود ایمنی از جمله چالش‌هایی است که دولت و مسئولین باید به آن توجه کنند.

سیستم حمل و نقل شهری، ریلی، نیاز به حمایت، افزایش کیفیت، بهبود ایمنی دارد و بنابراین نیاز به اقداماتی همچون برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی بسیار ضروری است.

کلام آخر

برپایی دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته، به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی‌های تجاری و صنعتی در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود.

در این رویداد تولیدکنندگان و کمپانی‌های زیادی حضور دارند که جدیدترین محصولات، تجهیزات و ماشین‌آلات را عرضه و معرفی می‌کنند. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای جذب مشتریان جدید، شناخت برند، جذب سرمایه‌گذار و  نفوذ در بازارهای بین المللی است. شرکت‌ها می‌توانند دانش فنی خود را ارتقاء دهند و به لحاظ آموزشی نیز خود را به روز نمایند.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *