نمایشگاه

نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی

نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی

نمایشگاه‌ها فرصت ارزشمندی برای صاحبان کسب‌وکار هستند تا بتوانند محصولات و دستاوردهای خود را در سطح وسیعی عرضه کرده و به مخاطبان نشان دهند. نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران نیز یکی از بهترین این نمایشگاه‌ها است که سالانه با حضور جمعیت کثیری از مردم و شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. این نمایشگاه طی ۱۹ سال گذشته به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویداد تاسیسات خاورمیانه با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع و کسب‌وکار مواجه بوده و طی سالیان اخیر نیز باوجود محدودیت‌هایی که بابت ویروس کرونا وجود داشت، با حضور حداقل ۲۵۰ شرکت صنعتی از تمام نقاط جهان در مساحتی به‌اندازه ۳۱ هزار مترمربع برگزار شده‌است.

شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه می‌توانند قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به مخاطبان نشان دهند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره‌مند شوند. این نمایشگاه امسال از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و صاحب‌نظران و فعالان این حوزه در یک محیط کاملاً تخصصی و تجاری دور یکدیگر جمع شده و اطلاعات و محصولات خود را به اشتراک می‌گذارند. این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای ارائه محصولات است. 

نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی

نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی سالانه با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه دارای بخش‌های متفاوتی بوده و شرکت‌های صنعتی خدمات و محصولات مختلفی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند. ما در ادامه به توضیح بخش‌های مختلف این نمایشگاه می‌پردازیم:

تجهیزات سیستم‌های گرمایشی در نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی

تجهیزات سیستم‌های گرمایشی که در این نمایشگاه ارائه می‌شوند بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید انواع و اقسام سیستم‌های گرمایشی را بین آن‌ها بیابید. این سیستم‌ها عبارت‌اند از:

دیگ آبگرم، سیستم‌های گرمایشی از کف و گرمایش تابشی، دیگ بخار و دیگ روغن، سیستم‌های هوشمند کنترل گرمایش، انواع سیستم‌های گرمایش داخلی، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، انواع آب‌گرم‌کن، هیتر، شوفاژهای القایی و… .

تجهیزات سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع

سیستم‌های سرمایشی موجود در این نمایشگاه عبارت‌اند از:

 پکیج‌های سرمایشی، کندانسور، فن و فن کویل، سیستم‌های تهویه مطبوع، پمپ‌های چگالنده سرمایشی و پمپ‌های حرارتی، دریچه تنظیم هوا، انواع هواکش و دمپر، دوش هوا، فیلتر هوا، پرده هوا، دریچه تنظیم هوا، انواع هود، سیستم‌های پالایش هوا، سیستم‌های هوشمند کنترل سرمایش، اتاق‌های پاک، سیستم‌های رطوبت زا، خشک‌کن و… .

تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی 

تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز شامل انواع چیلر و برج‌های خنک‌کننده، یخ ساز و بستنی‌ساز، سیستم‌های تبریدی مایع، گازهای مبرد سردکننده، فریزر، روغن‌های برودتی، تجهیزات و ساندویچ پانل‌های سردخانه، سردخانه، سیستم‌های برودتی انتقال دما و سیستم‌های برودتی سیار، قطعات تبعیدی سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های تبخیرکننده و کندانسورهای تبخیری، انواع ترموستات، لرزه‌گیر و… هستند.

انواع سیستم‌های تأسیساتی:

انواع رادیاتور و حوله خشک‌کن، انواع پمپ و فیلتر، انواع شیرآلات ساختمانی و صنعتی، تجهیزات تصفیه آب، انواع عایق‌های صوتی و عایق‌های رطوبتی، سیستم‌های فاضلابی و رطوبت و رسوب زداها، پوستر، مبدل‌ها و عایق‌های حرارتی و برودتی، مشعل و تجهیزات اطفای حریق، ابزارهای سنجش و اندازه‌گیری و…

انواع لوله و اتصالات در نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی

لوله و اتصالات پلیمری، لوله و اتصالات فاضلابی و اتصالات جوشی، پلی پروپلین و پلیکا، لوله و اتصالات دوجداره و چند لایه، لوله و اتصالات آهنی، مسی، چدنی و برنجی، لوله و اتصالات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، انواع عایق لوله و اتصالات، لوله و اتصالات انعطاف‌پذیر و… .

تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون منزل

تجهیزات الکترونیکی نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی شامل موارد زیر هستند:

سیستم‌های روشنایی، امنیت و هشدار حریق، کنتور و انواع کلید و پریز، تابلو برق، تجهیزات و لوازم جانبی آسانسور، انواع سیستم‌های کنترل ساختمانی تحت وب، سیستم‌های کنترل هوشمند ساختمان و تاسیسات آن، سیستم‌های مدیریت انرژی، کنترل دما و… .

 گروه‌های خدماتی و پیمانکاری در نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی

این گروه نیز خدمات و تاسیسات زیر را ارائه می‌دهند:

شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، سازمان‌های مالی و سرمایه‌گذاری، خدمات تعمیر و نگهداری تأسیسات، شرکت‌ها یا مشاوره تحقیق و توسعه بازار، مؤسسات، انجمن‌ها، دانشگاه‌ها، تشکل‌ها، نشریات، مطبوعات، رسانه‌ها، وب‌سایت ها و… .

جمع بندی

نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های بین المللی تهران بوده که با حضور شرکت‌های مختلف در تمام دنیا برگزار می‌شود و در آن تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مختلف به بازدید کنندگان معرفی می‌شوند. شما میز می‌توانید محصولات خود را به این نمایشگاه معتبر برده و فروش خود را چند برابر کنید. توصیه می‌کنیم برای پیشی گرفتن از رقبا از انواع هدایای نمایشگاهی و گیفت‌های تبلیغاتی استفاده کنید. ما برای این کار هدایای نمایشگاهی جذاب آرا هنر را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصولات مختلف می‌توانید به سایت آن‌ها مراجعه کرده و در صورت نیاز سوالات خود را از کارشناسان بپرسید.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *