تبلیغات

هدیه روز دندانپزشک

لوگوی اراهنر

در سال 1360 با پیشنهاد جامعه بزرگ دندانپزشکان ایران روز 23 فروردین، روز دندانپزشک نامیده شد. همچنین هفته آخر ماه فروردین، هفته دهان و دندان نامگذاری شد. در آن زمان دندانپزشکان زیادی به صورت داوطلب با هدف جلوگیری از توسعه بیماری دهان و دندان به مناطق محروم می‌رفتند. از این رو به پاس زحمات ارزشمند دندانپزشکان عزیز همه ساله در روز 23 فروردین با اهدای هدیه از آن‌ها قدردانی می‌شود. اگر قصد خرید هدیه برای این روز را دارید باید دقت کنید که هدیه خریداری شده‌ باید درخور جایگاه والای دندانپزشکان باشد و چه خوب است که از هدایای نفیس استفاده شود. هدیه روز دندانپزشک هرچه خاص‌تر باشد بیشتر در ذهن باقی‌می‌ماند.

روز دندانپزشک یکی از روزهای مهم در تقویم به شمار می‌آید، از این رو انتخاب هدیه روز دندانپزشک به یکی از دغدغه‌های مهم این روز تبدیل شده است. در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده زیادی هدایای مناسبتی متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند که جهت هدیه دادن در این روز مناسب خواهد بود. اگر جزو کسانی هستید که هنوز تصمیم نگرفته‌اید برای روز دندانپزشک چه کادویی بخرید، مطالعه این مطلب برایتان مفید خواهد بود.

آشنایی با تاریخچه روز دندانپزشک

شروع نامگذاری روز دندانپزشک از سال 1343 و در روز 24 دی ماه بود. در اصل روزی که جامعه دندانپزشکان شکل گرفت را روز دندانپزشک نام نهادند. در این روز بزرگ همه افراد عضو جامعه دندانپزشکان با یاری صدا و سیما و همکاری وزرات‌خانه‌های دفاع، آموزش و پرورش و کار و رفاه اجتماعی جهت گسترش فرهنگ رعایت بهداشت دهان و دندان در جامعه و به ویژه در مدارس تلاش کردند. مخاطبان زیادی از این حرکت استقبال کردند، از این رو زمانی‌ که تنها سه سال از نامگذاری روز دندانپزشک می‌گذشت این روز را به هفته دندانپزشکی تبدیل کردند. در هفته دندانپزشکی تعداد زیادی از دندانپزشکان و حتی دانشجویان دندانپزشکی به مدارس سر می‌زدند و به معاینه دهان و دندان کودکان و دانش آموزان می‌پرداختند. همچنین آموزش‌های لازم را به آن‌ها می‌دادند. یکسری از شرکت‌ها نیز که به تولید مسواک و خمیر دندان مشغول بودند با اهدای محصولات خود از این کار خیرخواهانه حمایت کردند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1360 روز دندانپزشکی در مجلس شورای اسلامی به روز 23 فروردین ماه تغییر پیدا کرد. همچنین طرحی به عنوان طرح آموزش و تربیت مربوط به دهان و دندان با هدف توسعه و پیشرفت همه جانبه انواع خدمات مربوط به بهداشت دهان و دندان در منطقه‌های بی‌بضاعت و محروم کشور مورد تصویب قرار گرفت. به علاوه در این طرح به تصویب رسید افراد داوطلبی که در این دوره شرکت می‌کنند پس از یادگیری مهارت‌های لازم در منطقه‌های محروم خدمت‌گزاری کنند. در نتیجه با دادن هدیه روز دندانپزشک تنهایی بخشی از زحمات دندانپزشکان قدردانی خواهد شد. جلوگیری از توسعه بیماری‌های مربوط به دهان و دندان فقط قسمتی از وظایف دندانپزشکان در مناطق محروم بود.

هدیه روز دندانپزشک باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

یکی از اصلی‌ترین ویژگی یک هدیه خاص بودن آن است. اگر هدیه خاص و منحصر به فرد بگیرید تاثیر زیادی در شما خواهد گذاشت و تا چندین سال خاطرات آن در ذهنتان باقی خواهد ماند. از میان روزهای مهم سال، روز دندانپزشک از جمله روزهایی است که برای آن هدیه خریداری می‌کنند. هدیه مناسب روز دندانپزشک باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

مناسب روحیات و خصوصیات فرد باشد

اگر کادوی روز دندانپزشک را متناسب با روحیات فرد مورد نظر خریداری کنید هوشمندانه‌ترین کار را انجام داده‌اید. در نتیجه لازم است که قبل از انتخاب هدیه خصوصیات فرد را در نظر بگیرید. برای مثال اگر علاقه زیادی به صنایع دستی ایران داشته باشد خرید بسته شکلات خوری و قندان الماس تراش، چنته و ترمه ابریشم برای او انتخاب مناسبی خواهد بود. همچنین با هدیه دادن بسته گلدان و شکلات‌خوری مس و پرداز، ترمه ابریشم و هاون می‌توانید او را شگفت‌زده کنید.

خرید هدیه بر طبق خصوصیات و علایق افراد هم فرد را هیجان زده می‌کند و هم سبب افزایش توجه و محبت طرفین خواهد شد.

کیفیت هدیه انتخابی از اهمیت بالایی برخوردار است

کادویی که برای روز دندانپزشک خریداری می‌کنید باید کیفیت قابل قبولی داشته باشد. شما می‌توانید هدیه ساده‌ بخرید اما باید به مرغوب بودن آن نیز توجه کنید. بنابراین باید هدیه خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر خریداری کنید. یکی از هدایای باکیفیت مناسب روز دندانپزشک پذیرایی سیمین آرا هنر بوده که شامل دو عدد گلدان و یک میوه خوری ملیله کاری است. همچنین می‌توانید بسته الماس مسی را که از گلدان، بشقاب و آجیل‌خوری مسی تشکیل شده است، انتخاب کنید. محصولات آراهنر بهترین کیفیت را دارند و برای خرید روز دندانپزشک گزینه مناسبی هستند.

در انتخاب هدیه خلاقانه عمل کنید

بسیاری از افراد جهت خرید هدیه از اطرافیان، دوستان، فروشنده و… کمک می‌گیرند. اما بهتر است که جهت انتخاب کادوی مناسب کمی خلاقیت به خرج دهید. تهیه هدیه‌ای سفارشی که با سلیقه خودتان کادو کرده باشید برای هدیه دادن در روز دندانپزشک گزینه مناسبی خواهد بود. دریافت کادوی خلاقانه می‌تواند طرف مقابلتان را حسابی غافلگیر کند.

انتخاب هدیه ویژه باعث خلق لحظه‌ی خاطره‌ انگیز خواهد شد

چنانچه برای خرید کادوی روز دندانپزشک کمی حوصله داشته باشید و هدیه‌ای منحصر به فرد و خاص انتخاب کنید در ذهن فرد مقابل خاطره‌ای فراموش‌شدنی ایجاد خواهید کرد. بنابراین سعی کنید که برای انتخاب هدیه عجله نداشته باشید. اگر در کنار باکس هدیه خود از کارت پستالی با متن زیبا و ادبی استفاده کنید که فوق‌العاده خواهد شد. یکی از موارد پیشنهادی به عنوان هدیه خاص روز دندانپزشک بسته درنگ و ظروف مسی آراهنر است.

محتویات این بسته ویژه شامل پایه چوبی، بانکه از جنس مس، پیاله‌هایی از جنس سفال، مقدار کمی توت خشک، مویز، بهارنارنج، گل محمدی است که در درون یک هارد باکس زیبا قرار دارد. این بسته ویژه برای افرادی که دوستدار تنقلات و گلبرگ‌های خشک معطر هستند نیز بسیار مناسب است. محصولات آراهنر به دلیل تنوع بالایی که دارند بهترین گزینه برای کادوی روز دندانپزشک خواهند بود.

هنگام کادو دادن روز دندانپزشک باید به چه مواردی توجه کرد؟

یکسری نکاتی برای هدیه دادن وجود دارد که رعایت آن ضروری است. از جمله نکات مهم موقع هدیه دادن به شرح زیر است:

تعیین زمان مناسب برای هدیه دادن

انتخاب و خرید هدیه خاص به مناسبت‌های مختلف کار آسانی است اما آنچه اهمیت زیادی دارد این است که در چه زمان و شرایطی هدیه می‌دهید. بنابراین توصیه می‌شود موقعیت را کاملا بسنجید و موقعی که کمتر انتظار می‌رود فرد هدیه روز دندانپزشک را دریافت کند را برگزینید. چه بهتر که هدیه این روز ویژه که در مناسب‌ترین موقعیت و زمان تقدیم می‌کنید بسته زریر 2 از محصولات آراهنر باشد. محتویات این بسته از لیوان دمنوش سفالی، چای ترش، اسطوخودوس، پونه و بابونه است که درون جعبه مقوایی با سلیقه خاص چیده شده است. اگر به دنبال هدیه برای افراد علاقه‌مندان به دمنو‌های گیاهی هستید این بسته می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

نوشتن متنی کوتاه برای گیرنده با دستخط خودتان

یکی از مواردی که سبب خاص‌تر شدن هدیه روز دندانپزشک  شما می‎‌شود استفاده از متنی با قلم خودتان است. توصیه می‌شود برای متن نوشته خود تاریخ ثبت کنید و انتهای آن را امضا کنید تا هدیه شما به یک یادگاری ارزشمند تبدیل شود. به علاوه این کار گویای میزان احترام و ارزشی است که برای فرد مقابلتان قائل هستید.

هدیه ویژه گلدان مینا روی سفال به همراه پارچه قلمکار که داخل جعبه‌ای شکیل قرار دارد با متن پیام تبریک شما زیبایی‌اش دوچندان خواهد شد.

آراهنر برای تمام سلیقه‌ها هدیه در نظر دارد، از این رو فروش محصولاتش مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

بسته کافا

تقدیم هدیه با آداب خاص

مرحله بعد از انتخاب کادوی ویژه و خاص روز دندانپزشک، آداب دادن هدیه است. این نکته را همیشه در ذهن داشته باشید که مثل تمام کارها هدیه دادن نیز آداب و رسوم خاص خود را دارد. از جمله رکن‌های مهم و اساسی آداب کادو دادن همراه با مهربانی، دوستی و صمیمیت است. اگر شما بهترین کادو را خریداری کنید اما موقع دادن کادو لحن و اخلاق خوبی نداشته باشید، تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت. هرگز مهارت نوع هدیه دادن را فراموش نکنید. شما هدیه روز دندانپزشک را که می‌تواند بسته گلدان میناکاری، پارچه قلم‌کار، قلمدان مینا روی سفال و دیوان حافظ باشد را با خوشرویی و مهربانی تقدیم کنید، آن وقت می‌توانید شاهد اثرات اعجاب‌ انگیز آن روی طرف مقابلتان باشید.

هدیه روز دندانپزشک را چگونه کادو کنیم؟

علاوه بر نوع هدیه که به مناسبت روز دندانپزشک خریداری می‌کنید، باید به نوع بسته‌بندی آن نیز توجه کنید. در اصل نوع کادو کردن هدیه و اینکه در داخل چه نوع جعبه با کیسه‌ای قرار دهید بر روی زیبایی آن بسیار اثرگذار است. به نظر شما دلیل اهمیت کادو کردن هدیه چیست؟ از جمله دلایلی که سبب اهمیت بسته‌بندی هدیه است میزان ارزشی است که برای فرد قائل هستید. همچنین می‌تواند نشان دهد مدت زمانی را برای انتخاب و خرید هدیه صرف کرده‌اید. در حال حاضر انواع کادو گرفتن هدیه به صورت خلاقانه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید. در ادامه مطلب به دو مورد اشاره مختصری کرده‌ایم.

قرار دادن هدیه روز دندانپزشک داخل باکس

اگر برای کادو گرفتن ایده‌ی خاصی به ذهنتان نمی‌رسد و زمان زیادی هم ندارید قرار دادن هدیه داخل باکس چوبی یا فلزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لازم به ذکر است هنگام خرید باکس باید ابعاد کادو را مد نظر قرار داد و باکسی مناسب تهیه کرد. قرار دادن پوشال‌های رنگی در بخش خالی باکس نیز جلوه‌ای خاص به هدیه شما می‌دهد. به علاوه شما با خرید بسته مهنا که شامل فنجان و نعلبکی سفالی، دو جعبه حاوی گل محمدی و دارچین است دیگر نیازی به خرید باکس ندارید، زیرا تمام محتویات بسته مهنا داخل هارد باکس زیبا و شکیل قرار دارد.

همچنین خرید بسته طلای سرخ برای هدیه روز دندانپزشک که از بسته زعفران و هاون نفیس تشکیل شده است، انتخاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود، چرا که محتویات بسته داخل جعبه خاتم کاری قرار دارد. 

بسته بندی خاص اراهنر

قرار دادن هدیه داخل کیسه پارچه‌ای

گزینه دیگری که به جای کادو کردن می‌توان به کار برد قرار دادن هدیه داخل کیسه پارچه‌ای است. خرید بسته چام ویژه آراهنر که شامل دو لیوان مسی، فلاسک، زیر لیوان نمدی و کیسه‌های پارچه‌ای حاوی مویز و دمنوش کیسه‌ای است کار را برای شما راحت خواهد کرد، زیرا تمام محتویات این بسته داخل کیسه پارچه‌ای باکیفیت و شکیل قرار دارد.

نکات مهم در ارتباط با هدیه روز دندانپزشک

در این مطلب سعی کردیم به اهمیت کادو دادن در روز دندانپزشک بپردازیم و همچنین برای کسانی‌که انتخاب هدیه برایشان دشوار است پیشنهاد خرید بسته مناسبتی از آراهنر را دادیم. در کنار مطالب ذکر شده بهتر است به نکات مهم زیر نیز توجه کنید:

  • 23 فروردین ماه به نام روز دندانپزشک شناخته شده است. با هدیه دادن در این روز قسمتی از زحمات دندانپزشکان جبران خواهد شد.
  • کادوی روز دندانپزشک بایستی خصوصیات خاصی داشته باشد تا در ذهن ماندگار شود.
  • توجه به خصوصیات فردی، به کار بردن خلاقیت، انتخاب هدیه خاص و… از مواردی است که باید زمان خرید هدیه به آن توجه کرد.
  • نوع بسته‌بندی کادو میزان ارزش و احترامی که برای فرد مقابل قائل هستید را نشان می‌دهد.
  • بهتر است به جای کادو گرفتن، هدیه خود را داخل باکس یا کیسه پارچه‌ای قرار دهید.
  • آراهنر یکی از فروشگاه‌های معتبر ارائه‌کننده انواع بسته‌های کادویی مناسبتی است.

یکی از روزهای خاصی که برای آن هدیه می‌خریم، روز دندانپزشک است. بیشتر افراد هنگام انتخاب و خرید هدیه روز دندانپزشک نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند. ما به این افراد مراجعه به سایت آراهنر و خرید بسته‌های متنوع و خاص آن را پیشنهاد می‌کنیم.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *