تبلیغات

خرید هدیه برای نویسنده

خرید هدیه برای نویسنده
لوگوی اراهنر

کتاب خوان‌ها می‌دانند که مطالعه کتاب و مجله تا چه میزان اعتیاد آور است و البته می‎توان با انجام این کار تا حدود زیادی از استرس زندگی روزمره کاست. کتاب‎ها هدیه‎هایی از جانب نویسندگانشان به ما هستند، هدایای ارزشمندی که سال‎ها تجربه در پس آن‎ها نهفته شده است و ما می‎توانیم با مطالعه آن‎ها زندگی‎های مختلف را تجربه کنیم. بنابراین لازم است که ما هم از نویسندگان قدردانی کنیم و خوشبختانه به همین منظور روز اول نوامبر یا 10 آبان، روز جهانی نویسنده نام گذاری شده است. در این روز بابت آنچه با مطالعه کتاب‎ها آموخته‎‌ایم و اشک‎ها و لبخندهایی که با خواندن سطر سطر داستان‎‌‌ها تجربه کرده‎ایم از نویسندگان تشکر و قدردانی می‎کنیم.

نویسندگان خالقان بی بدیل آثار نوشتاری هستند. آن‎ ها کسانی هستند که رمان ، شعر ، داستان‎ های مصور، کتاب‎های درسی و غیره را می‌‎نویسند. تمام شاعران و نویسندگان، از شاعر اسطوره‎ای ایرانی، حکیم ابوالقاسم فردوسی گرفته تا نویسندگان و شاعران معاصر، هر کدام به نوعی در زندگی ما تأثیر گذاشته‎‌‎اند و برای ما الهام بخش بوده‎اند.

صرف نظر از این که یک نویسنده در چه دوره تاریخی می‎زیسته است، ما همیشه از آن‎ها آموخته‎‌ ‎ایم و کتاب‎های آن‎ها چراغی روشن در پیچ و خم ‎های مبهم و تاریک زندگی ما بوده است.

خالقان بهترین دوستان ما، یعنی کتاب را به ما هدیه می کنند؛ دوستی که نه تنها بهترین راهنمای ماست، بلکه ما را سرگرم می‎کند و برای ساعاتی، از دنیای واقعی، به دنیای پر از خیال و رویا رهنمون می‎‌‌سازد.

خرید هدیه برای نویسنده

 خوشبختانه از طروق مختلف می‎توان روز جهانی نویسنده را جشن گرفت. یکی از این راه‎ها، اهدای هدایای تبلیغاتی خاص به نویسندگان است؛ هدایایی که در خور شأن و مقام نویسندگان باشد و البته بتواند آن‎ها را خوشحال کند. در ادامه به برخی از هدایای خاص و البته مناسب برای نویسندگان اشاره می‎کنیم:

چراغ مطالعه

هر نویسنده ای به یک چراغ مطالعه نیاز دارد؛ هر چند که ممکن است با خود بگویید حتماً تمام کسانی که دستی بر قلم دارند، چراغ مطالعه را از قبل خریداری کرده‎اند ولی شما می‎توانید با یافتن یک چراغ مطالعه با طرحی خاص و منحصر به فرد، نویسندگان را هیجان زده کنید. اگر هم می‎خواهید حال و هوای نوستالژیک به هدیه خود بدهید، می‎توانید به جای چراغ مطالعه یکی از دو محصول زیر را از سایت آرا هنر خریداری کنید.

روشنا

روشنا (بسته نور و فروغ):

این بسته شامل شمعدان قرمز رنگ، به شکل سنتی و کهن آن است؛ هم چنین یک جعبه کبریت فانتزی و شمع هم در این بسته هدیه خاص وجود دارد و صد البته که از بسته بندی مقوایی شیک و مستحکمی برخوردار است که آن را برای هدیه دادن مناسب کرده است.

مجموعه شب چراغ (بسته چراغ گرد سوز و بطری نفت):

این هدیه هم شکل و شمایل کهن دارد. در مجموعه شب چراغ، یک عدد چراغ گرد سوز، یک عدد زیر چراغی، یک بسته کبریت و یک بطری نفت وجود دارد که در بسته بندی مقوایی زیبایی ارائه می‎شود.

تحریر (بسته قلم و دوات)

تحریر (بسته قلم و دوات)

هر چند بسیاری بر این باورند که قلم‌های پری جنبه تزئینی دارد، اما قلم پر موجود در این بسته قابل استفاده است و یک هدیه خاص و متفاوت برای کسانی است که به دنبال هدایای مدیریتی هستند. نوک‌های فلزی موجود در جعبه در ۵ اندازه متفاوت و به صورت تخت هستند و برای خوشنویسی در سبک‌های مختلف هم کاربرد دارند.

تخته وایت برد

نویسنده‎ها اغلب دوست دارند به محض اینکه مطلبی به ذهن آن‎ها خطور می‎کند، آن را یادداشت کنند و یا اینکه پلن داستان خود را بر روی کاغذ یا در یک دفتر بنویسند؛ تا جایی که حتی برخی از آن‎ها کاغذهای کوچکی را به روی دیوار نصب می‎کنند و تراوشات ذهن خود را بر روی آن‎ها می‎نویسند، به همین دلیل، استفاده از یک تخته وایت برد کوچک می‎تواند کار آن‎ها را آسان‎تر کند. و شما می‎توانید با این هدیه، بیش از آنچه فکر می‎کنید به آن ها کمک کنید.

مجموعه دستینه 2 (بسته مهر و موم)

این مجموعه شامل هدایای نفیس و نوستالژیک است که هم کاربردی است و هم اینکه از اصالت خاصی برخوردار است. در مجموعه دستینه 2، دو عدد مهر برنجی با دسته چوبی که قابلیت شخصی سازی شدن هم دارد، یک عدد استامپ، یک شیشه موم رنگی، یک عدد لاک آب کن و یک عدد شمع وارمر وجود دارد که در یک بسته بندی چرمی زیبا و شیک عرضه می‎شود.

سوما (بسته اسماج و شمعدان سرامیکی)

در این بسته هدیه، یک عدد اسماج، یک عدد جاشمعی سرامیکی، یک عدد ظرف کبریت سرامیکی و یک عدد ظرف اسماج سرامیکی وجود دارد که با بسته بندی مقوایی و شیک عرضه می‎شود.

چیستا (بسته‌ای برای مطالعه)

چیستا (بسته‌‎ای برای مطالعه)

نویسندگان نه تنها اهل قلم و نوشتن هستند، بلکه اهل مطالعه و تحقیق هم هستند بنابراین چه بهتر که هدایایی را به آن‎ها تقدیم کنیم که برایشان با مفهوم و کاربردی باشد؛ یکی از این هدایا، بسته مطالعه چیستا است.

در بسته مطالعه چیستا، یک کتاب به انتخاب شما و در قطع رقعی به همراه یک عدد بند عینک دست بافت، یک عدد جاشمعی سرامیکی، تعدادی کبریت بلند، تعدادی گیره کاغذ رنگی وجود دارد که به همراه بسته بندی مقوایی عرضه می‎شود.

جاقلمی خاتم

جا قلمی خاتم

یک هدیه از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی که بسیار نفیس و یک هنر بی بدیل است که هر اهل قلمی را خوشحال می‎کند.

بسته گلدان میناکاری، شادباش ترمه، سفره قلمکار و جعبه خاتم (144)

بسته گلدان میناکاری، شادباش ترمه، سفره قلمکار و جعبه خاتم

در این بسته اقلام نفیسی مانند گلدان مینا روی سفال (20 سانتی متر)، شادباش ترمه، پارچه قلمکار (80 در 80 سانتی متر)، جعبه مجری خاتم، یک مثقال زعفران، مقداری گل محمدی وجود دارد که در بسته بندی هاردباکس عرضه می‎شود.

کافا (بسته قهوه ایرانی و قهوه جوش مسی)

بسته کافا (بسته قهوه ایرانی و قهوه جوش مسی)

از آن جایی که نویسندگان به شب زنده داری معروف هستند؛ بسته کافا می‎تواند یک هدیه ویژه و دلخواه برای آن‎ها باشد؛ در بسته کافا، یک عدد قهوه جوش مسی، دو عدد فنجان سفالی، چهار عدد بطری شیشه‎ای، مقداری دانه قهوه، مقداری پودر قهوه، مقداری هل، مقداری میخک، مقداری شکر قهوه‎ای وجود دارد که در یک بسته بندی هاردباکس ارائه می‎شود.

بسته مهنا (یک بسته کاملاً فرهنگی)

بسته مهنا را هم می‎توان به نویسندگان هدیه داد و هم به هر کسی که اهل مطالعه و کتاب است؛ در این بسته منحصر به فرد، سه عدد کتاب و دو عدد فنجان و نعلبکی سفالی نقاشی شده که با یک بسته بندی هاردباکس ارائه می‎شود. با این هدیه خاص می‎توان هم مطالعه کرد و هم نوشیدنی مورد علاقه خود را نوشید.

این بسته از هدایای تبلیغاتی آراهنر به طور خاص و ویژه برای انتشارات علمی و فرهنگی طراحی شده است.

بسته گردسوز و سفره قلمکاری (212)

بسته گردسوز و سفره قلمکاری

بسته گرد سوز و سفره قلمکاری هم از آن دسته هدایای خاص و نوستالژیک است که می‎تواند برای اهدا به نویسندگان و کسانی که اهل قلم و مطالعه هستند بسیار مناسب باشد.

لاله فیروزه کوب

لاله فیروزه کوب

اگر می خواهید به نویسنده مورد علاقه خود هدیه‎ای بدهید که همیشه و هر وقت که آن را می‎بیند به یاد شما به عنوان یک طرفدار یا یک دوست و همکار بیفتد، پیشنهاد ما به شما، لاله فیروزه کوب است. شما می توانید این هدیه را به صورت تکی یا جفت تهیه کنید و به نویسنده مجبوب خود اهدا کنید.

تاریخچه روز نویسنده

در سال 1928 ، رئیس باشگاه زنان ایلینویز ، خانم نلی ورن برت مک فرسون ، ایده نام گذاری یک روز سال به نام روز نویسندگان آمریکایی را مطرح کرد. او یک مربی و هم چنین یک زن اهل مطالعه بود. ایده نام گذاری یک روز سال به نام روز نویسنده زمانی به ذهن او خطور کرد که او در جنگ جهانی اول در بیمارستان بستری بود. او که به تازگی کتاب Eben Holden’s Last Day A-Fishing، نوشته اروین بچلر را خوانده بود ، برای نویسنده این کتاب نامه‎ای نوشت تا از او بابت کتاب سرگرم کننده و دوست داشتنی اش تشکر کند و به او بگوید که چقدر این کتاب در روحیه او تأثیر داشته است.

وقتی اروین نامه مک فرسون را دریافت کرد، جوابی به آن داد و به همراه یک نسخه امضا شده از همان کتاب برای مک فرسون ارسال کرد.  مک فرسون تحت تأثیر سخاوتمندی اروین بچلر قرار گرفت و تصمیم گرفت این لطف او را جبران کند. مک فرسون به این نتیجه رسید که با تعیین یک روز ملی برای نویسندگان می‎تواند خوبی اروین را جبران کند و برای همین پیشنهاد آن را به فدراسیون عمومی باشگاه زنان داد. فدراسیون عمومی باشگاه زنان از این پیشنهاد استقبال کرد و آن را مورد تأیید قرار داد و در ماه مه 1929 ، اطلاعیه‎ای برای بزرگداشت روز ملی نویسندگان آمریکایی صادر کرد.

وزارت بازرگانی ایالات متحده روز ملی نویسنده را در سال 1949 به رسمیت شناخت. اگرچه بیست سال طول کشید که ایده مک فرسون به واقعیت بدل شود ولی در نهایت این اتفاق افتاد و هر سال در روز نویسنده جشنی برپا شد.

وقتی خانم نلی ورن برت مک فرسون در سال 1968 درگذشت، نوه او سو کول، مسئولیت برپایی جشن‎های روز نویسنده را برعهده گرفت. او در این روز از مردم می‎خواست تا برای نویسندگان مورد علاقه خود، یادداشت قدردانی ارسال کنند. در واقع ایده روز نویسنده از آن جایی نشأت گرفت که همه مردم، نویسندگانی را که در ارتقای ادبیات امریکا نقش داشتند، بشناسند.

چرا باید روز نویسنده را جشن بگیریم؟

اگر اهل مطالعه و کتاب باشید، به خوبی درک خواهید کرد که بزرگداشت روز نویسنده تا چه میزان اهمیت دارد، در واقع ما این روز را جشن می‎گیریم تا از نویسنده یا نویسندگان مورد علاقمان قدردانی کنیم و آن‎ها را تشویق کنیم تا با همان جدیت و روحیه سابق به کار نویسندگی ادامه دهند.  

شاید شما هم شنیده باشید که در سراسر جهان بسیاری از نویسندگان دچار یأس و ناامیدی می‎شوند و گوشه عزلت اختیار می‎کنند؛ علت این امر این است که نویسندگی شغلی است که معمولاً در انزوا انجام می‎شود و کمتر مورد قدردانی و توجه قرار می‎گیرد. دریافت یادداشت‎های قدردانی یا کلمات محبت آمیز از سوی طرفداران در روز نویسنده، می‎تواند برای نویسندگان بسیار ارزشمند و دلگرم کننده باشد.

فعالیت هایی که برای بزرگداشت روز نویسنده می‎توان انجام داد.

به دوست یا همکار نویسنده خود پیام تبریک بفرستید.

اگر دستی بر نوشتن دارید، حتماً بیش از افراد عادی از اهمیت قدردانی کردن از نویسندگان در این روز آگاه هستید و می‎توانید با اهدای یک هدیه خاص برای روز نویسنده و یادداشتی محبت آمیز، دوست یا همکار خود را خوشحال کنید. 

یکی از کتاب‎های نویسنده مورد علاقه خود را خریداری کنید.

هر چند که از طروق مختلف می‎توان کتاب خواند ولی وقتی کتابی از نویسنده مورد علاقه خود خریداری می‎کنید، در واقع در فروش کتاب‎های او و کسب درآمد بیشتر، به او کمک کرده و به این ترتیب مراتب قدردانی خود را ابراز می‎کنید.

به نویسنده مورد علاقه خود پیام بدهید.

این روزها با استفاده از شبکه‎های اجتماعی، راه‎های متعددی برای ارتباط نویسندگان و طرفداران آن‎ها به وجود آمده است؛ شما می‎توانید در روز نویسنده به یکی از شبکه‎های اجتماعی او مانند توئیتر یا اینستاگرام بروید و از او تشکر و قدردانی کنید؛ یا اینکه در شبکه اجتماعی خود، یک یا چند کتاب از نویسنده یا نویسندگان مورد علاقه خود را معرفی کنید تا از این طریق، دوستان شما هم با آن نویسنده آشنا شوند و به خرید و مطالعه کتاب‎های او رغبت و اشتیاق پیدا کنند.

فراموش نکنید که در شبکه‎های اجتماعی از هشتگ روز جهانی نویسنده  (# روز_ جهانی_ نویسنده) هم استفاده کنید تا کاربران بیشتری مطالب شما را ببینند.

کتاب جدیدی را برای مطالعه انتخاب کنید.

شاید به نظر شما این کار نتواند مراتب قدردانی و سپاس شما را به نویسنده مورد علاقتان نشان دهد ولی شما می‎توانید با مطالعه یک کتاب جدید به تنهایی یا با دیگر اعضای خانواده این روز را جشن بگیرید.

به رویای نویسندگی خود جامه عمل بپوشانید.

همه ما گاهی دست به قلم می‎شویم و چند سطر می‎نویسیم؛ روز جهانی نویسنده بهترین فرصت است که برای دل خودمان هم که شده، شروع به نوشتن کنیم و به این صورت روز جهانی نویسنده را جشن بگیریم.

نکات مهم درباره خرید هدیه برای نویسنده

به منظور جمع بندی مطالب ارائه شده، به نکات زیر توجه کنید:

  • روز جهانی نویسنده هر سال در اول نوامبر یا 10 آبان ماه است.
  • ایده اولیه این روز در سال 1928 در امریکا شکل گرفت.
  • این روز به پاس قدردانی و سپاس از نویسندگان برای تأثیری که به واسطه کتاب‎هایشان بر زندگی ما می‎گذارند، تعیین شده است.
  • راه‎های مختلفی برای بزرگداشت این روز وجود دارد که مهم‎ترین آن‎ها قدردانی از نویسندگان در صفحه‎های اجتماعی آن‎ها است.
  • اهدای هدیه‎های خاص و کاربردی و نفیس به نویسنده محبوبتان می‎تواند یکی از بهترین روش‎های قدردانی از او باشد.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *