تبلیغات

خرید هدیه تبلیغاتی برای مؤسسات مالی و شرکت‌های بیمه

خرید هدیه تبلیغاتی برای مؤسسات مالی و شرکت‌های بیمه

هیچ صنعتی وجود ندارد که بتواند بدون هدایای تبلیغاتی شرکتی به کارش ادامه دهد اما در میان گزینه‌های بی‌شماری که وجود دارد چگونه می‌توان هدیه‌ای را پیدا کرد که مناسب کسب و کار، شرکا یا کارمندان شما باشد! در این مقاله مجموعه‌ای از ایده‌های تبلیغاتی را برای صنعت بانکداری و شرکت‌های بیمه جمع آوری کرده‌ایم. شما می‌توانید با توجه به بودجه، رویداد و شخصی که قصد هدیه به او را دارید از این پیشنهادات استفاده کنید. هدایای تبلیغاتی ارزش شرکت شما و میزان توجهی که به شخص مورد نظر دارید را نشان می‌دهند پس باید سنجیده انتخاب شوند.

هدایای تبلیغاتی بارها و بارها تأثیرشان در ارتقاء کسب و کارها را ثابت کرده‌اند. این موضوع بر اساس نظرسنجی‌هایی که از مشتریان و مصرف کنندگان گرفته شده اثبات شده است. در میان کسب و کارهای مختلف حفظ مشتری برای صنایع مالی و شرکت‌های بیمه به دلیل رقابت زیادی که میان آن‌ها وجود دارد دشوارتر است!

کافا 3 (بسته قهوه اسپرسو، فنجان و نعلبکی)

کافا ۳

این بسته حاوی ۴ عدد فنجان و نعلبکی سرامیکی + قهوه جوش اسپرسو + پودر قهوه + شکلات است و با یک بسته بندی خاص و منحصر بفرد لحظات خوبی را برای شرکا و مشتریانتان فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید کارمندان سازمان خود را خوشحال کنید می‌توانید این بسته را برای هدیه روز کارمند برای آن‌ها درنظ بگیرید.

دودپتی

این محصول شامل یک عدد ماگ سرامیکی + یک ظرف شیشه‌ای چای ماسالا می‌شود. شما می‌توانید با طرح و لوگوی مخصوص سازمانتان این هدیه را سفارشی‌تر کنید و حتی برای تهیه هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی از آن استفاده کنید.

بسته چام ویژه که با استفاده از نمد تولید می شود.

چام ویژه

شاید در مرحله اول بسته بندی و طراحی خاص این محصول توجهات را جلب کند. بسته چام ویژه شامل ۱ عدد فلاسک فلزی با روکش نمدی + ۲ عدد لیوان مسی + ۲ عدد زیر لیوانی نمدی + ۲ عدد کیسه پارچه‌ای + تعدادی دمنوش کیسه‌ای + مقداری کشمش می‌شود. این محصول به دلیل طراحی خاصی که دارد علاوه بر اینکه ارزش شما نزد گیرنده را افزایش می‌دهد، در شرایط مختلفی استفاده می‌شود و معرف خوبی برای شما است.

نقش قوشه

در بسته گیفت تبلیغاتی شرکتی نقش قوشه یک قندان قلم زنی نفیس در یک جعبه چرمی زیبا ارائه می شود. این بسته یکی از هدایای تبلیغاتی لوکس به شمار می رود که می تواند هدیه ای برازنده برای مشتریان موسسات مالی و شرکت های بیمه به حساب بیاید.

بسته آجیل‌خوری، بشقاب و قندان فیروزه‌کوب (102)

بسته آجیل ‌خوری، بشقاب و قندان فیروزه ‌کوب

این بسته از هدایای منحصر به فرد، یک هدیه مدیریتی بی نظیر است. مجموعه‌ ای که هنر ایرانی در آن موج می‌زند. در این بسته یک ظرف آجیل‌ خوری، یک بشقاب و یک قندان فیروزه‌ کوب وجود دارد و با یک بسته بندی زیبا و شیک چوبی قابل عرضه است.

گلدان و بشقاب قلم‌تراش و ترمه ابریشم(221)

گلدان و بشقاب قلم‌تراش و ترمه ابریشم

گلدان و بشقاب قلم‌ تراش و ترمه ابریشم یک هدیه به شدت چشم‌ نواز است که برای موسسات مالی و شرکت های بیمه مناسب به نظر می رسد، در واقع این قبیل کسب و کارهای مالی، با این هدیه می ‌توانند تفاوت خود را با دیگران رقم بزنند. در این بسته هدیه یک عدد گلدان قلم ‌تراش، یک عدد بشقاب قلم‌ تراش و یک عدد ترمه گرد ابریشمی در یک  بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

دستینه 1 (بسته مهر برنجی و استامپ)

دستینه می تواند بسته مهر شخصی مشتریان شما باشد. این بسته با قابلیت شخصی سازی شدن به ماندگاری شرکت و برند شما در ذهن هدیه گیرنده کمک می‌ کند. ما در مدل شماره یک این بسته یک عدد مهر فلزی (برنجی) با دسته چوبی به همراه یک استامپ کوچک قرار داده ایم. محتویات این بسته در جعبه چوبی با روکش چرم قرار خواهد گرفت.

تحریر (بسته قلم و دوات)

تحریر (بسته قلم و دوات)

هر چند بسیاری بر این باورند که قلم‌ های پری جنبه تزئینی دارد، اما قلم پر موجود در این بسته قابل استفاده است و یک هدیه خاص و متفاوت برای کسانی است که به دنبال هدایای خاص هستند. نوک‌ های فلزی موجود در جعبه در ۵ اندازه متفاوت و به صورت تخت هستند و برای خوشنویسی در سبک ‌های مختلف هم کاربرد دارند. این بسته هدیه که یک هدیه سمبولیک برای موسسات مالی و شرکت های بیمه محسوب می شود، دارای یک عدد قلم پر فلزی کاربردی، یک عدد جا قلمی فلزی، یک شیشه دوات و پنج نوک قلمی است و در بسته بندی چوبی با روکش چرم عرضه می شود.

زریر (بسته لیوان سفالی و ۴ دمنوش گیاهی)

زریر 2 (بسته لیوان سفالی و دمنوش گیاهی)

این بسته شامل دمنوش‌ های مختلف است. این نوشیدنی‌های گوارا از دم ‌کردن گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوست میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که قابل حل در آب است، به وجود می آید. در این هدیه ویژه، یک عدد لیوان دمنوش سفالی، چهار جعبه مقوایی، مقداری چای ترش، مقداری اسطوخودوس، مقداری پونه، مقداری بابونه و یک عدد ساک دستی مقوایی وجود دارد که در یک جعبه هاردباکس عرضه می شود.

درنگ (بسته ظروف مسی و کاسه های سفالی)

بسته درنگ و ظروف مسی

این بسته، یک هدیه خاص و استثنایی و مناسب میزهای پذیرایی مدیران بیمه و موسسات مالی است .بخش اصلی این هدیه یک پایه چوبی شکیل است که در آن دو پیاله سفالی قرار دارد و ما در آن ها توت خشک و مویز قرار داده‌ایم. هم چنین در بخش دیگر این پایه چوبی بهارنارنج و گل محمدی قرار دارد. سه عدد بانکه دسته ‌دار پذیرایی مسی هم بخشی از این بسته خاص است. شما می‌توانید به انتخاب خود محتویات پیاله‌ ها و پایه های چوبی را تغییر دهید. این مجموعه در یک جعبه هاردباکس عرضه می شود و شما می‌ توانید نام خود و یا موسسه ‌تان را روی آن حک کنید.

دستینه 2 (بسته مهر و موم)

دستینه 2، بسته مهر و موم کردن به شیوه قدیمی اما با ابزاری جدید است. این بسته قابلیت شخصی سازی شدن دارد و هدیه ‌ای ماندگار برای مشتریان و مخاطبان شما در موسسات مالی و شرکت های بیمه خواهد بود. ما در این بسته مهر تولید شده با نام اعلامی شما را قرار می دهیم و در کنار آن علاوه بر یک استامپ، موم رنگی، لاک آب کن و شمع وارمر هم به چشم می خورد. مهرفلزی (برنجی) با دسته چوبی، مهری است که می‌ تواند روی موم یا لاک برجستگی ایجاد کند. این هدیه یادآور شیوه سنتی مهر و موم کردن نامه‌ هاست و از این حیث بسیار نوستالژیک است. محتویات این بسته در جعبه چوبی با روکش چرمی شکیلی قرار خواهد گرفت.

بسته شکلات خوری خاتم و ترمه ابریشم (ٰV239)

بسته شکلات خوری خاتم و ترمه ابریشم

یک هدیه خاص و ویژه برای مشتریان خاص که می خواهید هدیه ای ارزشمند را به آن ها تقدیم کنید. در بسته شکلات خوری خاتم و ترمه ابریشم، یک عدد شکلات خوری خاتم برای روی میز و یک قطعه ترمه ابریشم وجود دارد که با بسته بندی چوبی با روکش گالینگور عرضه می شود. 

بسته گلدان مس و پرداز، گل مسی و ترمه(204)

بسته گلدان مس و پرداز، گل مسی و ترمه

این بسته یک هدیه ترکیبی فوق‌ العاده جذاب و خاص است. در این هدیه منحصر به فرد و شکیل یک گلدان مس و پرداز و گل مسی قرار داده شده است. بسته گلدان مس و پرداز، گل مسی و ترمه می‌ تواند یک هدیه مناسب مدیریتی و یک پیشکش جذاب باشد. هم چنین در این بسته یک ترمه رومیزی هم قرار دارد. این رومیزی و آن گلدان و گل، نمادهای مناسبی از هنر ایران هستند که می‌توانند تزیین کننده اتاق مدیران باشند.

مهنا (بسته فنجان سفالی و گل محمدی و دارچین)

این بسته تنها یک هدیه نیست بلکه یک خوشگوار درمانی است.  یک هدیه فوق العاده تبلیغاتی در دسته پذیرایی ها که مناسب تمام موسسات از جمله موسسات مالی است. با این بسته فوق ‌العاده جذاب که در مدل‌ های مختلف ارائه می‌شود، در ذهن ‌ها باقی خواهید ماند و شما را فراموش نخواهند کرد. مهنا (بسته فنجان سفالی و گل محمدی و دارچین) دارای دو فنجان سفالی زیبا و دو جعبه گل محمدی و چوب دارچین است. شما می‌توانید بنا بر سلیقه خود گل محمدی و دارچین را تغییر بدهید و از دمنوش ‌های دیگر ایرانی برای این بسته استفاده کنید. این مجموعه دارای یک بسته مقوایی است که می ‌توانید نام موسسه خود را روی آن درج کنید.

چرا مؤسسات مالی و شرکت‌های بیمه به هدایای تبلیغاتی احتیاج دارند

  • آگاهی از برند: اقلام تبلیغی این قابلیت را دارند که توسط خانواده، دوستان و همکاران گیرنده دیده شوند. افراد تمایل بیشتری به خرید از برندهایی دارند که اطرافیانشان از آن‌ها استفاده کرده‌اند و راضی بوده‌اند.
  • ارتقاء متقابل: هدایای تبلیغاتی فرصت خوبی هستند تا شما و امکاناتتان را به مشتری یادآوری کنند.
  • افزایش آگاهی: با توزیع هدایای تبلیغاتی این فرصت را به مصرف‌کننده می‌دهید تا به محض اینکه به حرفه شما نیازمند شد سریعاً به خودتان مراجعه کند. در حقیقت هدایای تبلیغاتی راه خوبی برای حفظ ذهنیت مشتریان فعلی و جدید است.
  • افزایش مشتری: با دادن یک هدیه تبلیغاتی کاربردی می‌توانید مشتریان فعلی خود را وفادار و مشتریان جدیدی را جذب کنید.
مزایای تهیه هدایای تبلیغاتی برای مؤسسات مالی و شرکت‌های بیمه

هدایای تبلیغاتی مخصوص مؤسسات مالی را بشناسید

در اینجا لیست منتخبی از محصولات تبلیغاتی مناسب برای مؤسسات مالی را جمع آوری کرده‌ایم.

قلم سفارشی

علی رغم اینکه اکثر مشتریان در عصر دیجیتال از رایانه استفاده می‌کنند اما هنوز هم مردم دوست دارند برای نوشتن نامه‌ها، تکمیل جزئیات یا امضای سند به‌صورت آفلاین از خودکار استفاده کنند. یک خودکار تبلیغاتی می‌تواند شیء جذابی باشد که همیشه در جیبتان نگه داشته می‌شود و به شما کمک می‌کند تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. حواستان باشد که لوگوی شما به خوبی روی خودکار دیده شود.

منگنه

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای مؤسسات مالی “منگنه‌ها” هستند. این کسب و کارها هر روز با کاغذهای زیادی سروکار دارند پس قطعاً به این وسیله احتیاج پیدا می‌کنند. شما می‌توانید لوگوی شرکتتان را روی منگنه‌ها جذب کنید تا بلافاصله توجه مشتریان به سمت آن جلب شود.

ماشین حساب

ماشین حساب‌های یک محصول عالی برای استفاده روزانه در مؤسسات مالی هستند. با این هدیه می‌توانید توجه افراد زیادی را جلب کنید یا پیام خودتان را به آن‌ها نشان دهید.

جا کارتی

جا کارتی محصولی است که به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی مورد استقبال گیرندگان قرار می‌گیرد. جا کارتی‌ها برای نگهداری از کارت ویزیت، کارت‌های بانکی و … قابل استفاده هستند. شما می‌توانید با طراحی یک جا کارتی زیبا و باکیفیت برند خودتان را هر روز به مشتری یادآوری کنید.

کیف پول

کیف پول‌ها معمولاً برای نگهداری سکه، اسکناس، کارت‌های مختلف و عکس مناسب هستند. یکی از کلاسیک‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی کیف پول پلاستیکی، پارچه‌ای یا چرمی است که برای نگهداری لوازم جانبی و روزانه ما استفاده می‌شود. این کیف‌ها در شکل‌ها، اندازه‌ها و سبک‌های مختلف طراحی می‌شوند و برای هر جنسیتی کاربرد دارند. اگر مشتریان شما خانم هستند کیف‌های کوچک و ظریف‌تر را انتخاب کنید تا درون کیف دستی آن‌ها جا شود اما اگر مشتریانتان مرد هستند از کیف‌های بزرگ‌تر استفاده کنید تا بتوانند به راحتی آن را در دست بگیرند.

کیف مخصوص نوت بوک و آی پد

اهدای این هدیه تبلیغاتی به مشتریان بالقوه می‌تواند آن‌ها را نسبت به شما وفادارتر کند. اگر این کیف‌ها با چرم مرغوب تولید شوند قطعاً گیرنده با افتخار از آن استفاده می‌کند و کسب و کار شما را در معرض دید افراد زیادی قرار می‌دهد.

کیف کنفرانس

کارمندان مؤسسات مالی به‌طور منظم در کنفرانس‌های مختلف شرکت می‌کنند به همین علت برای حمل اسناد به چنین کیفی نیاز دارند. شما می‌توانید این کیف‌ها را با آرم و رنگ مخصوص برندتان طراحی کنید. این کیف‌ها می‌توانند ماه‌ها و حتی سال‌ها به‌عنوان یک ابزار مناسب برای نگهداری و سازماندهی اسناد استفاده شوند.

ماوس پد

این مؤسسات دائماً با سیستم سر و کار دارند پس پدهای ماوس می‌تواند ابزار کاربردی باشند. این هدیه تبلیغاتی همیشه جلوی چشم است و نه تنها خود شخص بلکه مشتریان او هم آن را می‌بینند.

پاور بانک

پاور بانک‌های انرژی مورد نیاز گوشی‌های هوشمند را تأمین می‌کنند. کارمندان یا مشتریان دائم در رفت و آمد هستند به همین علت امکان دارد دچار کمبود شارژ شوند و به چنین دستگاهی نیاز پیدا کنند. هنگامی که شما چنین هدیه ارزشمندی را به مصرف کنندگان می‌دهید کمک شایانی به آن‌ها می‌کنید و با ایجاد حس و حال خوب و آرامش بخش ارزش برندتان را نزد آن‌ها بالاتر می‌برید.

بطری نوشیدنی

بطری‌های نوشیدنی مارک دار هدایای تبلیغاتی خوبی برای جلب توجه مصرف کنندگان هستند. این بطری‌ها معمولاً در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها توزیع می‌شوند؛ پس با طراحی منحصر به فردتان می‌توانند ابزار خوبی برای آگاهی از برندتان باشند.

لیوان قهوه

همه ما معمولاً در خانه یا محل کار نوشیدنی گرم می‌خوریم. هنگامی که کارمندان یا مشتریان به یک استراحت کوتاه مدت احتیاج دارند، می‌توانند در لیوان‌های شما یک نوشیدنی خوشمزه بنوشند؛ پس با سفارشی کردن این لیوان‌ها می‌توانید بازدید از برندتان را بیشتر کنید.

  • پیشنهاد: اگر به دنبال محصولی هستید که هم نیاز مصرف کننده را تأمین کند و هم زیبا و منحصر به فرد باشد، می‌توانید محصول زریر ۴ آراهنر که حاوی یک عدد فرنچ پرس، یک عدد ماگ سرامیکی و سه جعبه دمنوش گیاهی و خوشمزه است را انتخاب کنید.

قلک

شاید این هدیه ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما با کمی خلاقیت می‌تواند نه تنها برای خود شخص بلکه برای سایر مراجعان و حتی بچه‌هایشان آموزنده باشد و آن‌ها را به پس‌انداز تشویق کند.

روز بیمه چه روزی است؟

انسان‌ها از زمان‌های گذشته تا به الآن با مشکلات و کمبودهای مختلفی مانند بیکاری، بیماری، نقص عضو یا حوادث مختلف دست و پنجه نرم می‌کردند اما کم‌کم بیمه و تأمین اجتماعی راه افتاد و توانست کمک شایانی به بشر کند؛ به همین علت روز بیمه را برای پاسداشت از این صنعت در نظر گرفتند. ۱۳ آذرماه روز بیمه نام‌گذاری شده است. تاریخ دقیق آن به شرح زیر است:

  • روز یکشنبه ۱۳ آذر سال ۱۴۰۱
  • روز یکشنبه ۹ جمادی‌الاول سال ۱۴۴۴
  • روز یکشنبه ۴ دسامبر سال ۲۰۲۲

هدایای تبلیغاتی مخصوص شرکت‌های بیمه

اگر به دنبال اقلام تبلیغاتی مناسب برای شرکت‌های بیمه هستید، می‌توانید از لیست زیر کمک بگیرید:

کیف لپ تاپ

این هدیه نه تنها برندتان را در داخل کشور بلکه در خارج کشور هم معرفی می‌کند.

کیف پول

کیف پول وسیله‌ای است که از زندگی ما حذف نمی‌شود و همه ما هر روز بارها و بارها از آن استفاده می‌کنیم؛ پس می‌تواند هدیه تبلیغاتی قدرتمندی برای برندتان باشد. کیف پول‌ها علاوه بر اینکه از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند به راحتی توزیع می‌شوند و بادوام هستند.

جا کارتی

همان‌طور که در بخش قبلی هم خواندیم این هدیه برای هر فردی در هر کسب و کاری کاربرد دارد به شرطی که طرح و سبک خاصی داشته باشد تا شما را متمایز کند.

تقویم

مهم نیست که جهان چقدر پیشرفته و مدرن می‌شود در هر صورت تقویم‌ها همیشه مفید هستند. همه ما هر روز به تقویم نگاه می‌کنیم و بر اساس آن برنامه‌های کاری و شخصی‌مان را مدیریت می‌کنیم.

شارژر فندکی ماشین

شارژر فندکی، شارژر خودرو یا شارژر ماشین مخصوص شارژ باتری موبایل در حین رانندگی است. این شارژ از ۲ بخش فندکی و خروجی USB تشکیل شده و معمولاً با ولتاژ ۱۲ الی ۲۴ ولت کار می‌کند. این هدیه به گیرنده اجازه می‌دهد تا در هر زمان و مکانی به راحتی گوشی موبایلش را شارژ کند. جنس شارژر فندکی متنوع است اما معمولاً جنس فلزی قیمت بالاتری دارند.

فلش

اگرچه اکثر مردم از فضای ابری استفاده می‌کنند اما هنوز هم کسانی هستند که با فلش‌ها کارشان را پیش می‌برند. این هدیه فرصت خوبی است تا توجه و ارزشی که برای مخاطب قائل هستید را نشان دهید.

  • تذکر: حواستان باشد برای مقرون به صرفه‌تر شدن این سبک از هدایا مدل‌های ساده یا چینی را نخرید زیرا ارزش خودتان زیر سؤال می‌رود.

لیوان یا فنجان

همه ما عاشق چای یا قهوه هستیم. لیوان‌ها یا فنجان‌ها با رنگ‌ها و سبک‌های مختلف در بازار وجود دارند؛ پس می‌توانید یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین آن‌ها را برای هدیه انتخاب کنید.

  • تذکر: لیوان‌ها نه تنها باید نوآورانه باشند بلکه باید کیفیت خوبی داشته باشند زیرا قرار است آن‌ها را به افراد خاصی بدهید.

مگنت یخچال

همه ما هر روز به‌طور مکرر در یخچال را باز و بسته می‌کنیم. مگنت‌های مخصوص یخچال علاوه بر این که باعث زیبایی محیط کار یا خانه شما می‌شوند، می‌توانند دائماً شما را به مشتری یادآوری کنند.

درب باز کن

ابن هدیه به ظاهر ساده می‌تواند تبدیل به هدیه‌ای شود که مشتری آن را تا سال‌های سال نگه دارد. درب باز کن‌ها قیمت مناسبی دارند و برای رویدادهای بزرگ و پر جمعیت مناسب هستند.

نامه باز کن

مهم نیست که زندگی ما چقدر دیجیتالی شده است هنوز هم همه ما نامه پستی دریافت می‌کنیم. این هدیه قطعاً هر روز استفاده می‌شود.

اسباب بازی‌های ضد استرس

افرادی که در شرکت‌های بیمه کار می‌کنند فشار و استرس زیادی را متحمل می‌شوند؛ به همین علت بازی‌های ضد استرس همیشه هدیه پرطرفداری هستند. آن‌ها می‌توانند با این وسیله به ظاهر ساده تنش و استرسشان را تخلیه کنند و با آرامش بیشتری کارهایشان را انجام دهند.

جا کلیدی

جا کلیدی وسیله مناسبی برای سر و سامان دادن به کلیدها است و همه افراد از آن استقبال می‌کنند.

شرکت‌های بیمه چگونه هدایای تبلیغاتی را عرضه می‌کنند

  • پست مستقیم: با توجه به اینکه نام و آدرس مشتریانتان را دارید پس می‌توانید هدایای تبلیغاتی را به‌طور مستقیم برای آن‌ها ارسال کنید.
  • اهدا هدیه به‌صورت حضوری: اگر مشتریانی دارید که برای ثبت نام، پرداخت بدهی سؤال یا موارد مشابه به‌صورت حضوری به شما مراجعه می‌کنند، می‌توانید هدیه تبلیغاتی را همان لحظه به آن‌ها بدهید.
  • نمایشگاه‌های تجاری و شبکه سازی: شما می‌توانید از تیم فروش یا کارمندانتان بخواهید تا در همایش‌ها یا نمایشگاه‌ها هدایای تبلیغاتی را بین مشتریان و مصرف کنندگان توزیع کنند.

همه ما به مؤسسات مالی یا شرکت‌های بیمه‌ای احتیاج داریم پس این محیط می‌تواند پایگاه خوبی برای معرفی شما باشد.        محصولات تبلیغاتی متنوعی برای این دو بخش وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به گزینه‌هایی که بررسی کردیم و بودجه‌ای که دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. 

هدایای تبلیغاتی شرکت بیمه

سؤالات متداول برای خرید هدیه تبلیغاتی برای مؤسسات مالی و شرکت‌های بیمه

زیرا در میان کسب و کارهای مختلف حفظ مشتری برای صنایع مالی و شرکت‌‌های بیمه به دلیل رقابت زیادی که میان آن‌‌ها وجود دارد دشوارتر است.

هدایای تبلیغاتی می‎تواند باعث آگاهی از برند شود، هم چنین می‎‌تواند مشتریان و مخاطبان شما را نسبت به امکانات شما آگاه سازد و تعداد آن‌‎ها را افزایش دهد.

  • اهدای هدیه تبلیغاتی به صورت حضوری
  • استفاده از پست
  • اهدای هدایا در نمایشگاه‎های تجاری

این موسسات می‌‎توانند در مناسبت‎‌های مختلف هدایای تبلیغاتی خود را به دست مشتریان و مخاطبان هدف خود برسانند یا این که در روز بیمه که 13 آذر هر سال است این هدایا تقدیم کنند.

نکات مهم درباره خرید هدیه تبلیغاتی برای مؤسسات مالی و شرکت‌های بیمه

  • مؤسسات مالی و شرکت‌های بیمه به دلیل رقابت زیادی که دارند باید از هدایای تبلیغاتی برای معرفی خود به کارمندان، شرکا، مشتریان فعلی و جدید استفاده کنند.
  • هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه آگاهی مشتری نسبت به برند شما را بیشتر می‌کند باعث افزایش تعداد مشتریان می‌شوند.
  • شما می‌توانید هدایا تبلیغاتی را به‌صورت حضوری (در محل کار یا نمایشگاه‌ها) یا به‌صورت غیرمستقیم و در قالب پست توزیع کنید.
  • هدایا تبلیغاتی تنوع زیادی دارند اما بهتر است بر حسب نیاز مشتری انتخاب شوند.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *