نمایشگاه

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

لوگوی اراهنر

امروزه صنایع ساخت انواع در و پنجره به دلیل استفاده از فنآوری‌های روز دنیا در ایران بسیار توسعه یافته است.  این بازار همراه با ساخت و ساز جدید و نوسازی، رشد قابل توجهی دارد. آگاهی مردم از جدیدترین محصولات بازار در و پنجره امری لازم و ضروری است.

مصالح و ابزار و یراق آلات و محصولات جدید همگی جایگزین روش‌های قدیمی و سنتی شده است به طوری که صنعت ساختمان‌سازی در حال تغییر به سوی استفاده از آنها می‌باشد. این تغییرات بسیار سریع و چشمگیر اتفاق افتاده است. به همین دلیل پانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، فرصتی عالی برای اطلاع رسانی به عموم مردم، مشتریان و علاقمندان، فعالن ساختمانی، کارفرمایان، طراحان و معماران و مهندسین است. با ما همراه باشید تا توضیحات کاملی را درباره این رویداد بزرگ دریافت نمایید.

نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

انواع در و پنجره با رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های جدید روانه بازار شده است. این امر نشان‌دهنده علاقه مردم به استفاده از آنها و افزایش تقاضای روز افزون این محصولات می‌باشد. در بخش ساخت و ساز مسکن، پنجره‌ها و درها با طراحی‌های شیک و مدرن، اشکال نامنظم و خاص، شیشه‌های بزرگ و گسترده به همراه جزئیات هنری، دلیل پیشروی صنعت در و پنجره سازی است.

نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره، زمینه‌ای را فراهم نموده است تا همه مصالح و محصولات جدید، تجهیزات و یراق‌آلات و.. به صورت یکجا در معرض دید عموم قرار بگیرند.  شرکت‌های تولید کننده، طراحان و معماران، اساتید و دانشجویان و صنایع وابسته در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.  نه تنها محصولات، بلکه دستاوردهای جدید به همراه روش‌های جدید تولید و ساخت و همچنین تکنولوژی مرتبط با آن به بازدید کنندگان معرفی می‌شود.

هر ساله در این نمایشگاه میهمانان خارجی اعم از شرکت‌های تولیدی و خدماتی، از کشورهای مختلفی مانند چین، ایتالیا، ترکیه، هلند، روسیه  اسپانیا و.. حاضر می‌شوند و تولیدات خود را که شامل  انواع در و پنجره، ماشین‌آلات و ابزارآلات تولید و مونتاژ، سیستم‌ها و تجهیزات رنگ آمیزی، مواد شیمیایی و سایر صنایع و تجهیزات وابسته به مشتریان، رقبا و سایرین نشان می‌دهند.

شرکت در این نمایشگاه مزایا و امتیازات زیادی دارد. واحد های تولیدی کوچک و نو پا می توانند با کمترین هزینه بیشترین استفاده را برای تبلیغات و بازاریابی، شناخت برند و برندسازی، اطلاع از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود، دسترسی به مشتریان از نزدیک، ورود به بازارهای جدید، جذب سرمایه گذاران و … از جمله این مزیت‌ها می‌باشد.

اهداف نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

برگزاری این رویداد بزرگ دارای اهداف اصلی و بسیار مهمی است که به رشد صنعت در و پنجره سازی کمک شایانی می‌نماید. به طور کلی این اهداف عبارتند از:

۱-     دولت قصد دارد که  توانمندی و ظرفیت‌های موجود در زمینه ساخت و تولید، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، تجارت و بازرگانی و خدمات مرتبط در این بازار را به دیگران در سطح کشوری و منطقه‌ای معرفی نماید.

۲-      همیشه هر صنعتی دچار چالش و مشکلات زیادی است. نقاط ضعف، نقص‌ها، کمبودها ، تهدید‌ها و ..، از دلایلی هستند که دست اندرکاران در تلاش هستند تا توجه سازمانهای دولتی و خصوصی و … را برای سرمایه‌گذاری به خود جلب کنند.

۳-     معرفی کامل آخرین روش‌های تولید، فناوریهای روز دنیا، دستاوردهای نوین در صنعت در و پنجره به همگان.

۴-     ایجاد ارتباطات گسترده میان تولید کنندگان و رقبا و تعامل و تبادل دانش و اطلاعات، تجربه و مهارت، آموزش و پژوهش در زمینه ساخت در و پنجره، از اهداف اصلی این نمایشگاه است.

۵-     ایجاد زمینه‌ای برای رقابت سالم میان شرکت‌های داخلی برای بالا بردن کیفیت محصولات و همچنین تلاش برای رسیدن به استاندارد‌های جهانی نیز هدف دیگر این رویداد است.

۶-     شناخت نیازهای مشتریان، جذب مشتریان جدید، ورود به بازارهای جدید و صادرات محصولات به خارج از مرزهای ایران …

۷-     ایجاد و تعامل همکاری‌های جدید میان بازرگانان داخلی و خارجی

۸-     انگیزه بخشی و تشویق شرکت های تولیدی و همچنین معرفی واحدهای برتر در زمینه تولید، خدمات وابسته به نمایشگاه در و پنجره.

۹- شناساندن مزیت‌های این محصولات به مردم و مصرف کنندگان در بهینه سازی مصرف انرژی و میزان سازگاری آنها با محیط زیست

مشخصات و اطلاعات کامل نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

این نمایشگاه در پانزدهمین دوره خود در تاریخ 23 تا 26 تیر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. از دیگر مشخصات اصلی این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  بالغ بر 300 واحد تولیدی و خدماتی و صنایع وابسته در این رویداد شرکت می‌کنند. 
  •   فضای نمایشگاه 49000 متر مربع در نظر گرفته شده است.
  •   ظرفیت بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بیش از 35000 نفر در روز می‌باشد.
  • زمان بازدید 8 صبح الی 15 بعداز ظهر می باشد.
  •      ورودی به صورت آزاد و رایگان می باشد.
  •     برگزار کننده: شرکت پیشرو مبتکران چیستا

در این نمایشگاه خدمات غرفه‌سازی در ظرفیت خوبی برای شرکت‌ها فراهم شده است. غرفه‌داران و گروه‌های محصول در این نمایشگاه عبارتند از:

  1.   غرفه انواع در و پنجره ساختمانی، صنعتی، تجاری، فروشگاهی و…
  2.    غرفه انواع فریم، چهارچوب و پروفیل ها
  3.   غرفه انواع ماشین‌آلات و تجهیزات، ابزار و یراق آلات، خطوط مونتاژ و تولید
  4.    غرفه سیستم‌های دربازکن، کنترل تردد، سیستم های هوشمند و کنترل از راه دور
  5. سیستم‌های روباتیک و اتوماسیون صنعتی
  6. سیستم‌های نرم افزاری 
  7.   درب های گردان و تمام اتوماتیک
  8. سیستم‌های پنوماتیک و هیدورلیک
  9. سیستم‌ها و تجهیزات رنگ آمیزی
  10. تامین مواد اولیه
  11. غرفه انواع شیشه‌ها
  12. واحدهای مهندسی و نصب و اجرا
  13. بخش صادرات و واردات
  14. تعمیرات و خدمات پس از فروش
  15. بسته بندی و حمل و نقل گروه محصولات بسیار وسیع و متنوع است بنابراین ما به معرفی اجمالی غرفه ها بسنده می‌نماییم.

سخن آخر

نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته به آن فرصت بزرگی برای تبلیغات برند و محصولات شماست. در این نمایشگاه تعامل و تبادل اطلاعات، دانش و فن‌آوری‌های روز در زمینه تولید این محصولات برای شما امکانپذیر است. علاوه بر تبلیغات و بازاریابی کم هزینه، مشتریان جدیدی جذب می‌کنید و همچنین امکان همکاری‌های جدید و سرمایه‌گذاری، صادرات نیز برای شما وجود دارد.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *