تبلیغات

هدیه روز پرستار

هدیه روز پرستار

 پرستاران بسیار سخت‌کوش و فداکار هستند و اغلب در ساعات و نوبت‌های طولانی به طور خستگی‌ناپذیری از بیماران به خوبی پرستاری می‌نمایند؛ بنابراین اکنون بیش از هر زمان دیگری سزاوار قدردانی ما هستند به همین دلیل هدیه روز پرستار را با تمام عشق و محبتی که در دل داریم به این عزیزان پیشکش می‌کنیم تا شاید بتوانیم گوشه‌ای از زحماتشان را جبران نماییم.

 اگر به دنبال خرید گیفت تبلیغاتی روز پرستار با کیفیت مرغوب در بسته‌بندی بسیار شیک و جذاب هستید، هم‌سفر آراهنر شوید تا زیباترین و بهترین هدایای روز پرستار را به شما معرفی نماییم. در فروشگاه آراهنر انتخاب و خرید کادو روز پرستار بسیار راحت و لذت‌بخش است؛ زیرا تمامی محصولات کاملاً مطابق با انتظارات شما طراحی و آماده‌سازی شده اند به طوری که مخاطب با دیدن آن به وجد آمده و او را بسیار خوشحال می‌کند.

 روز پرستار چه روزی است؟

 در کشور ما روز پرستار بر مبنای زادروز حضرت زینب کبرا (س) تعیین شده است و هر ساله به تاریخ پنجم جمادی‌الاولی این روز بزرگ را جشن می‌گیرند. ماه‌های قمری همیشه در حال تغییر هستند؛ بنابراین روز پرستار نیز در هر سال مطابق با آنها در تاریخ خاصی مشخص می‌شود.

 در سال جاری ۲۸ آبان ماه روز پرستار اعلام شده است و همچنین برابر با ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی است. البته جامعه جهانی به مناسبت تولد فلورانس نایتینگل به عنوان روز پرستار از پرستاران در سراسر جهان تجلیل می‌کنند و هر ساله در این روز، موضوعی متفاوت برای برجسته‌سازی جنبه‌های مختلفی از شغل پرستاری را اعلام می‌نمایند.

 در سال ۲۰۲۳ تم اصلی روز پرستار با عنوان «Our Nurses. Our Future» به معنای «پرستاران ما ،آینده ما» به عنوان یک پویش جهانی مطرح شده است و به این طریق مشخص می‌کند که حرفه پرستاری چگونه باید در آینده به چالش‌های بهداشتی رسیدگی کند تا بتواند سلامت بهداشتی را سطح جهانی بهبود بخشد.

 به طور کلی روز پرستار به اهمیت پرستاران و نقش مهمی که در سیستم‌های مراقبتی و بهداشتی ایفا می‌کنند اشاره دارد. آنها مراقبت از بیماران را بر عهده دارند و با مشکلات ناخوشایندی دست و پنجه نرم می‌کنند. همیشه در حال آموزش و هم یادگیری به خانواده‌های بیماران و مردم هستند و بخش بزرگی از جامعه پزشکی را تشکیل می‌دهند. بنا به همین دلایل باید در خور شأن و مقام پرستاران از آنها تجلیل و تکریم نمود.

معمولاً برای بزرگداشت روز پرستار روش‌هایی مختلفی را به کار می‌برند تا آگاهی در مورد اهمیت پرستاری و شناخت کارهای ارزشمند پرستاران افزایش‌یافته و در نهایت از این عزیزان قدردانی و سپاسگزاری نماییم.

 1- سپاسگزاری و تجلیل از پرستاران با تقدیم هدایای روز پرستار

 2- دیدار دانش‌آموزان از بیمارستان‌ها و مراکز مراقبتی – بهداشتی به‌صورت داوطلبانه و خودجوش

 3- افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی

 ۴-کمک‌های انسان‌دوستانه به سازمان‌هایی مرتبط در حوزه پرستاری

روز پرستار در ایران و جهان

نکات مهم هنگام خرید هدیه روز پرستار

خرید هدیه مناسب روز پرستار کار ساده‌ای نیست اما با مطالعه نکات زیر می تواند یک کادوی زیبا و به یادماندنی را برای پرستار عزیز خود تهیه و انتخاب کنید:

در نظر گرفتن سلایق و علایق گیرنده

 به‌طورکلی همه دوست دارند چیزی را هدیه بگیرند که متناسب با سلیقه و علاقه آنهاست. مثلاً اگر مخاطب شما خشکبار و آجیل را دوست دارد می‌توانید هدیه روز پرستار را از بهترین آجیل درجه یک با بسته‌بندی شیک به او تقدیم کنید.

خرید هدایای خلاقانه و ترند

امروزه همه دوست دارند هدایای ترند و مد روز را دریافت کنند، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود از  هدایای تبلیغاتی خلاقانه غافل نشوید.

 هدیه‌های مدرن و دیجیتالی طرفداران زیادی دارند؛ چون بسیاری از زنان و مردان در زندگی روزمره خود از این محصولات استفاده می‌کنند. از جمله این اقلام می‌توان به پاوربانک، هدفون، فلش مموری و غیره اشاره نمود.
یک گروه دیگر از هدایای ترند و مد روز انواع فلاسک به همراه فنجان و چای یا انواع دم‌نوش‌های سلامتی است که خیلی از مردم آنها را دوست دارند و همیشه با خود همراه دارند.

تهیه هدایای کاربردی و با کیفیت

هدیه‌ای را بخرید که پرستار عزیزتان بتواند در محل کار خود از آن به خوبی استفاده کند و لذت ببرد. پرستاران عزیز چه خانم و چه آقا در شیفت‌های طولانی مشغول به کار هستند و زحمت می‌کشند؛ بنابراین هدیه‌ای را به آنها بدهید که بتوانند در طول ساعات کاری خود به خوبی از آن استفاده کنند. مثلاً یک کفش راحتی، کرم‌های مراقبتی از پوست دست و صورت، یک روپوش با جنس مرغوب و خوش‌دوخت، حوله دستبافت و .

 به این صورت شما یک هدیه کاربردی، با کیفیت و مقرون به صرفه برای پرستاران عزیز انتخاب و خریداری می‌کنید در نتیجه آنها بسیار خوشحال و راضی می‌شوند.

انتخاب هدایایی با بسته بندی شکیل و جذاب

هدیه روز پرستار را در یک بسته‌بندی شیک و جذاب به او هدیه دهید. بسته‌بندی زیبا و فانتزی ارزش کادو روز پرستار را دو چندان می‌کند و دریافت‌کننده آن نیز بسیار ذوق‌زده خواهد شد. همچنین اگر می‌خواهید جذابیت کادوی خود را بیشتر کنید از یادداشت‌های محبت‌آمیز و صمیمانه هم استفاده کنید.

بهترین سایت خرید کادو روز پرستار

 در صورتی که به دنبال تهیه مناسب ترین هدیه روز پرستار برای تعداد زیادی از پرستاران عزیز هستید؛ مجموعه‌ای متنوع، جورواجور و رنگارنگ از هدایای مختلف برای مشتریان وجود دارد، بنابراین به راحتی می‌توانید انواع هدایای تبلیغاتی را از نظر قیمت، طراحی، بسته‌بندی، کیفیت و. بررسی نموده و مطابق با بودجه خود کادو روز پرستار را خریداری کنید.

فضای کاربری سایت آراهنر  برای کاربران بسیار راحت و ساده طراحی شده است یعنی آنها می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن هدیه روز پرستار مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

چنانچه مشتری در انتخاب هدایای روز پرستار دچار تردید و سردرگمی است کافی است با کارشناسان متخصص تماس بگیرد. آنها با کمال میل مخاطب خود را مرحله به مرحله راهنمایی می‌کنند تا در تصمیم‌گیری، انتخاب و خرید بتواند مناسب ترین کادو روز پرستار را تهیه نماید.

 برای تهیه کادو روز پرستار هرگونه نگرانی در رابطه با قیمت‌ها و هزینه‌ها را به فراموشی بسپارید. چنانچه بودجه مورد نظر شما مبلغ زیادی نیست یا اینکه دست بازی برای خرید هدیه روز پرستار دارید، می‌توانید بهترین محصول را با توجه به خواسته‌ها و انتظارات خود تهیه نمایید. تیم آراهنر همیشه مناسب‌ترین راه حل‌ها را برای شما پیشنهاد می‌کند و در تمامی مراحل شما را به خوبی راهنمایی می‌کنند.

مشتری پس از تکمیل فرآیند خرید، محصول خریداری شده را به موقع و در مدت زمان کوتاهی در محل مورد نظر خود تحویل می‌گیرد.

محصولات آراهنر برای روز پرستار

اهدای هدایای سازمانی یا هدایای مناسبتی در فرصت هایی مانند روز پرستار، یکی از بهترین روش های قدردانی و سپاسگزاری و همین طور از مهم ترین طرح های تشویقی این قشر از نظام درمانی است؛ به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم با ارائه پیشنهاداتی خلاقانه، هیجان انگیز و منحصر به فرد، هدایای تبلیغاتی جدید را که می توان برای روز پرستار انتخاب و تهیه کرد، معرفی کنیم که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

یلدانه ۱

یلدانه ۱ (زمان را به دست بگیر)

امسال که برحسب اتفاق، تاریخ روز پرستار به شب یلدا نزدیک است، بد نیست نگاهی به هدایای تبلیغاتی مناسبتی برای روز پرستار کنیم و از میان آن ها که اتفاقا تنوع زیادی هم دارند، چند تا هدیه خوب و خلاقانه و البته کاربردی و سودمند انتخاب کنیم که اتفاقاً یکی از آن ها هم بسته یلدانه 1 است.

این هدیه یلدا حاوی یک قطعه پارچه ترمه قرمز رنگ با ابعاد یک در یک، یک جلد دیوان حافظ جلد چرمی قهوه ‌­ای رنگ و یک عدد ساعت شماطه­‌ دار طلائی رنگ است که در یک بسته بندی شیک عرضه می شود.

مرسوم

مرسوم (مغز شب)

باز هم یک بسته‌ هدیه تبلیغاتی سازمانی و مناسبتی که هم به درد روز پرستار می خورد و هم یادآور شب یلداست؛ در هدیه ویژه مرسوم، چهار کاسه سفالی وجود دارد که پر از مغزهای فندوق، بادام هندی و پسته است و در یک بسته زیبای مقوایی عرضه می شود.

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

بد نیست همان طور که پرستاران به فکر سلامت ما هستند، ما هم به فکر سلامت آن ها باشیم و با اهدای هدایای تبلیغاتی سلامت بخش  از آن ها تشکر ویژه به عمل آوریم.

بسته هدیه زریر 4 یکی از این هدایای سلامتی است که در آن چند نوع دمنوش یافت می شود. دمنوش یکی از نوشیدنی ‌های محبوب ایرانی ‌هاست که بنا به توصیه‌ های طب سنتی در زمان‌ های مختلف می توان آن را مصرف کرد. ما در این بسته یک عدد فرنچ پرس به همراه یک ماگ سرامیکی و سه گیاه دارویی موثر در ایجاد نشاط، رفع نفخ معده و ایجاد آرامش قرار داده ‌ایم. دمنوش های این بسته عبارتند از گل گاو زبان، آویشن و اسطوخودوس.

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی)ٰ (کپی)

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی)

پرستاران به شب زنده داری معروف هستند؛ یعنی درست زمانی که ما سر بر بالین فراغت می گذاریم و استراحت می کنیم، آن ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی تا صبح از بیماران مراقبت می کنند؛ بنابراین اهدای هدایای تبلیغاتی کاربردی که در شب های طولانی و تمام نشدنی بیمارستان ها به درد آن ها بخورد، خالی از لطف نیست؛ از این رو ما بسته هدیه چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی) را پیشنهاد می کنیم، در این بسته هدیه یک عدد فلاسک فلزی با روکش نمدی، دو عدد لیوان مسی، دو عدد زیر لیوانی نمدی، دو عدد کیسه پارچه ای، مقداری کشمش و تعدادی دمنوش کیسه ای قرار دارد که با یک بسته بندی نمدی عرضه می شود.

بسته گلیم مغان، بشقاب قلمزنی و ست پذیرایی

بسته گلیم مغان، بشقاب قلمزنی و ست پذیرایی یک مجموعه بی‌نظیر است. یک هدیه تبلیغاتی بسیار زیبا و اصیل که هم هنر ایرانی در آن قرار داده شده است و هم خاطرات دوران بچگی؛ بسته ای متشکل از صنایع دستی ایران که چشم هر کسی را روشن می کند. شما می توانید این هدیه زیبا و منحصر به فرد از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را به سرپرستاران و سوپروایزها تقدیم کنید و خیالتان از هر جهت راحت باشد که مقبول می افتد.

محتویات این بسته زیبا عبارتند از یک عدد بشقاب قلم ‌زنی (20 سانتی متر)، یک عدد گلیم مغان (30*30 سانتی متر)، دو عدد پیاله سفالی، یک عدد پایه چوبی، مقداری آبنبات قیچی و مقداری نقل که در یک بسته بندی هاردباکس شیک و مرتب عرضه می شود.

نوشه (بسته عرقیجات ایرانی)

نوشه (بسته عرقیجات ایرانی) یک هدیه متفاوت و کاملا ایرانی است. بسته ‌ای که در آن عرقیجات ایرانی قرار دارد. باز هم یک هدیه سلامتی برای پرستاران که پیام آور و نوید بخش سلامتی ما هستند.

مسلماً نوشه (بسته عرقیجات ایرانی) می ‌تواند یک انتخاب جذاب به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص و مناسبتی مجموعه شما باشد و پرستاران عزیز می توانند در شرایط پر استرس کاری از عرقیجات موجود در این بسته استفاده کنند تا آرامش یابند و هر چه قدرتمندتر، به کار خود ادامه دهند؛ این بسته هدیه حاوی دو بطری سرامیکی، مقداری عرق نعناع، مقداری عرق بیدمشک، دو لیوان کوچک، یک عدد کاسه و مقداری خرده نبات است و در یک بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

درنگ (بسته پیاله های سفالی، مویز و توت خشک)

درنگ (پیاله های سفالی، مویز و توت خشک) با طعم گل محمدی و بهار نارنج است. یک بسته هدیه استثنایی از هدایای شرکتی آراهنر برای اوقاتی که پرستاران عزیز می خواهند دمی بنشینند و خستگی یک روز پر استرس و پرکار را از تن بیرون کنند.

در درنگ (پیاله های سفالی، مویز و توت خشک) ما، یک پایه چوبی تعبیه شده که روی آن 2 ظرف سفالی گذاشته شده است. در این دو ظرف توت و مویز ریخته شده است. که از خوراکی ‌های مطلوب به همراه چای است.

علاوه بر این دو طعم دهنده مطرح نیز در بسته وجود دارد. اولی گل محمدی و دومی بهارنارنج! این دو طعم دهنده برای ما ایرانی ‌ها بسیار متداول و معمول است .توجه کنید که در درنگ، خبری از قند نیست یعنی این که همان قدر که پرستاران عزیز به فکر سلامتی ما هستند، ما هم به فکر سلامتی آن ها هستیم.

تسکین (بسته ماساژور چوبی، حوله دستبافت)

تسکین (بسته ماساژور چوبی، حوله دستبافت)

تسکین (بسته ماساژور چوبی، حوله دستبافت) از متفاوت ‌ترین هدایای تبلیغاتی مجموعه آرا هنر است. تسکین هدیه ای است آرامش بخش برای عزیزانی که آرامش و سلامتی را به ما هدیه می کنند. این گیفت سازمانی، شامل وسایل ماساژ است که می ‌تواند خستگی پرستاران عزیز را از تن بیرون کند.

تسکین به شدت مناسب روزهایی است که به دلیل کار سخت و طاقت فرسا، تنی خسته برای پرستاران باقی می ماند و احتیاج به ماساژ و بیرون کردن خستگی از تن دارند.

بسته هدیه تسکین  شامل دو شیشه پودر خردل و خولنجان است که با ریختن آن ها داخل تشت آب و قرار دادن پاها به مدت 30 دقیقه، می‌توان آرامش را از پاها به کل بدن تعمیم داد.

داخل بسته، یک حوله نیز قرار داده شده تا بعد از ریلکس کردن، پاها را با آن خشک کنید و برای یک روز آرام آماده باشید.

تسکین (بسته ماساژور چوبی، حوله دستبافت) هم چنین یک ماساژور چوبی دارد که مناسب برای ماساژ شانه ‌ها، کتف و گردن است.

اسپری روغن سیاه دانه و هم چنین دو دیسک نمک و کیسه سنگ نمک ایرانی برای کمپرس گرم و سرد و از بین بردن دردهای عضلانی نیز یکی دیگر از محتویات بسته تسکین است و آن را به یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای تسکین خستگی پرستاران عزیز تبدیل کرده است.

سوالات متداول هدیه روز پرستار

به دلیل این که روز پرستار مصادف با تولد حضرت زینب کبری است، در تقویم شمسی روز خاصی ندارد و در گردش است، به همین دلیل، هر سال، در آغاز سال باید تاریخ این روز را چک کنید.

پرستاران یکی از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند که کار حساسی را انجام می دهند و قدردانی مناسب از آن ها می تواند به سلامت کل جامعه کمک کند.

تقریباً تمام اقشار جامعه که به نوعی با پرستاران سر وکار دارند، می توانند این روز را با خرید هدیه جشن بگیرند. با این حال خانواده پرستاران و همین طور مراکز درمانی و بیمارستان ها مراکزی هستند که خرید روز پرستار برای آن ها اهمیت دو چندانی دارد.

خلاقانه، خاص و کاربردی باشد.

نکات مهم در خصوص هدیه روز پرستار

در پایان خاطرنشان می‌کنیم که با تقدیم بهترین هدیه روز پرستار می‌توانید قدردانی و سپاسگزاری خود را به گونه‌ای ابراز کنید که عمیقا در دل مخاطبتان طنین‌انداز می‌شوید؛ بنابراین به خوبی درک می‌کند که برای تلاش‌های بی دریغ و فدارکارنه او ارزش قائل هستید و بدین ترتیب است که مورد تکریم و تقدیر شما قرار می‌گیرند.

  • پرستاران به واسطه شغل حساس و پر استرس و همین طور احساس مسئولیت و فداکاری که در قبال بیماران دارند، شایسته تقدیر و تشکر هستند.
  • روزپرستار در ایران، 5 جمادی الاولی، مصادف با زادروز حضرت زینب کبری (س) است.
  • روز جهانی پرستار هرساله در ۱۲ ماه مه در اقصی نقاط جهان برگزار می شود.
  • روز چهارشنبه، ۹ آذر ۱۴۰۱، تاریخ دقیق روز پرستار در سال جاری است.
  • یکی از روش های قدردانی از فداکاری های پرستاران اهدای هدایای تبلیغاتی و مناسبتی در روز پرستار است.
  • بهتر است این هدایا خلاقانه، خاص و کاربردی باشند.
  • شرکت آرا هنر هدایای تبلیغاتی زیادی را برای روز پرستار آماده عرضه کرده است.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *