تبلیغات

خرید ولکام پکیج (بسته خوش آمد گویی)

ولکام پکیج

«آشناسازی اولیۀ کارمندان»، فرایند معرفی نیروی جدید به سازمان شماست. اگر می­خواهید نیروهای جدید از کار با شما لذت ببرند و به سرعت با سازمان شما مانوس شوند، به یک فرایند آشناسازی مناسب نیاز دارید. یکی از استراتژی­های آشناسازی، ارسال بسته­‌های خوش‌­آمدگویی است.

در این مقاله در مورد اینکه چگونه کسب و کارها از بسته های خوش آمد گویی برای کارکنان جدید خودشان استفاده می کنند و همچنین مزایایی که در ادامه شامل حال آنها می شود، صحبت می کنیم.

خوش آمد گویی و استقبال از افرادی که جدیدا وارد یک محیط شده‌اند، در فرهنگ ما نهادینه شده است، چه خوش آمد گویی به محیط کار و یا سمینارها باشد و چه خوش آمد گویی به یک میهمانی و دورهمی خانوادگی. در فرهنگ غرب برای خوش آمد گویی به افرادی که جدیدا به محیط کاری وارد می‌شوند، بسته‌های هدیه‌ای تدارک دیده می‌شوند که اصطلاحا به آن ولکام پکیج گفته می‌شود.

در ایران نیز اخیرا برای افزایش علاقمندی و ایجاد محیطی مناسب برای کارمندان جدید از این ولکام پکیج‌ها و یا همان بسته‌های خوش آمد گویی استفاده می‌شود. این بسته‌ها در بدو ورود و شروع کار به افراد هدیه داده می‌شوند که انواع مختلفی دارند. از جمله انواع بسته‌های خوش آمد گویی می‌توان به بسته‌ها لوازم تحریر، بسته های الکترونیک، کارت های هدیه و … اشاره کرد. هر یک از این موارد مزایای خاص خود را دارند.

چیزی که به شما در انتخاب بهترین پکیج‌های خوش آمد گفتن به کارمندان جدید کمک خواهد کرد، شناخت آنان و نیازهای محیط کاری و همین‌طور زمینه کسب و کار شما است. با توجه به مواردی که ذکر شد، باید نکات و فاکتورهای مختلفی را درانتخاب بسته‌ها لحاظ کنید اما پیش از آن نیاز است که از لزوم این بسته‌ها آگاه شوید.

در این مقاله پس از ارائه تعریف و علت تهیه ولکام پکیج‌ها و به بررسی انواع مختلف آن خواهیم پرداخت. همین‌طور نکاتی را که برای انتخاب بهترین پکیج‌ها باید در نظر بگیرید را بررسی خواهیم کرد. در انتهای مقاله نیز یکی از بهترین بسته‌های خوش آمد گویی آراهنر را به طور کامل زیر ذره‌بین قرار خواهیم داد.

پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید …

معرفی بسته خوش آمدگویی ویژه آراهنر

یکی از جدیدترین بسته‌های هدیه آراهنر، هدیه خوش آمد گویی ویژه همکاران است. علت ویژه نامیده شدن این بسته، طراحی منحصر بفرد آراهنر و انتخاب ضروری‌ترین لوازم برای شروع کار است. در کنار لوازم ضروری، تعدادی محصول سرگرمی جالب و خوراکی نیز برای افزایش جذابیت آن در این بسته قرار گرفته است. بیایید ابتدا نگاهی به لیست محصولات این بسته بیندازیم تا بهتر بتوانیم به بررسی آن بپرداریم.

محصولات بسته خوش آمد گویی بارمان عبارت‌اند از:

هدایای کاربردی بسته بارمان

در این پکیج تعدادی هدایا با کاربردهای روزمره موجود می‌باشد. این هدایا عبارت‌اند از:

  • ماگ سفالی در دار

بی شک یکی از اجزای ضروری برای ادامه فعالیت‌ها در دفاتر کاری نوشیدن یک فنجان چای یا دمنوش داغ است. به همین علت یک عدد ماگ سفالی ویژه در این بسته قرار داده‌ایم.

  • خودکار و دفتر برنامه‌ریزی یا کتاب

از دیگر موارد بسیار کاربردی دفترچه‌های برنامه‌ریزی و خودکار است. در پکیج بارمان یک بسته شامل خودکار‌های رنگی متنوع و یک کتاب یا دفتر برنامه ریزی بر اساس سفارش شما قرار می‌گیرد.

  • یک عدد خوراکی

در روز اول کاری به عنوان خوشامد‌گویی به کارمندان شیرینی قاووت قرار داده‌ایم. این شیرینی از محصولات استان کرمان است و با در‌بر داشتن نارگیل، آرد نخودچی و … بسیار مقوی و مغذی می‌باشد. علاوه بر این یک عدد نوشیدنی انرژی بخش برای ادامه فعالیت‌ها نیز در بسته بارمان قرار دارد.

هدایای سرگرمی و تزئینی بسته بارمان

به جز هدایای کاربردی، تعدادی هدیه جذاب و جالب توجه نیز در این بسته وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • یک عدد تاس خوش شانسی

یکی از هدایای جالب این بسته، تاس خوش شانسی است که برای اولین روز کاری و ورود کارمندان هدیه خوشایندی خواهد بود.

  • وسیله سرگرمی

هدیه‌هایی از این دست برای تقویت روحیه کارمندان بسیار مناسب است. در این بسته نیز یک وسیله بازی و سرگرمی برای اوغات فراغت افراد قرار داده شده است.

  • تابلو خوشامدگویی

به رسم خوشامدگویی به محل کار جدید، یک عدد تابلو مخصوص نیز در بست بارمان وجود دارد که زینت بخش اتاق کاری افراد خواهد بود.

  • بسته‌بندی ویژه

اولین چیزی که افراد با آن روبرو می‌شوند، بسته‌بندی است و نه خود هدایا. به همین علت بسته‌بندی مقوایی با نقش‌های زیبا و مرتبط با فعالیت‌های کاری برای هدیه بارمان طراحی شده است.

بسته خوش آمد گویی بارمان نیز با داشتن رنگ‌ها و طرح‌ها جالب، وظیفه ایجاد تاثیر مناسب در نگاه اول را به خوبی بر عهده می‌گیرد. بسته بندی آن از جنس مقوایی است؛ بنابرانی نیاز نیست در خصوص سنگینی وزن و حمل آن نگران باشید.

نکته مهم در خصوص بسته خوش آمد گویی بارمان

توجه داشته باشید که بر اساس سلیقه و انتخاب‌های شخصی شما، آراهنر می‌تواند مواردی را به این بسته اضافه و یا از آن کم کند. برای مثال شما می توانید در سفارش خود درخواست کنید موارد سرگرمی را حذف کرده و به جای آن دو کتاب قرار دهند. به طور کلی این بسته در مقابل انتخاب‌های مختلف انعطاف پذیر می‌باشد.

بارمان (بسته خوش آمدگویی همکاران)

ولکام

 اولین­‌ها همیشه جور دیگری به یادمان می‌­مانند همچون اولین دیدار و اولین خوش­آمدگویی.

پس ما برای ورود همکار جدید به مجموعۀ شما جعبه ای طراحی کرده ایم پُر نشانه، از حال خوب خوش­آمدگویی.

هر کدام از این نشانه ها با پیام مربوط به خودشان در همۀ روزهایی که قرار است کنار هم کار کنید یادآور این هستند که حال خوب همۀ اعضای یک مجموعه است که باعث رشد و پیشرفت آن می­شود. پس ولکام آرا رو اصلا از دست ندید.

محتویات این بسته:

  • یک عدد گلدان و بذر
  • یک عدد ماگ و کیسۀ غذا
  • یک عدد دفترچه یاداشت
  • یک عدد جاخودکاری

ولکام پکیج یا بسته خوش آمد گویی چیست و چرا باید آن را تهیه کرد؟

بیشتر ما تجربه شروع به کار در محیط‌های تازه و با افرادی که شناختی از آنان نداریم را داشته‌ایم. روز اول برای اکثریت روزی ناشناخته و کمی استرس‌زا است. برای بهبود بخشیدن این وضعیت پکیج‌هایی تحت عنوان ولکام پکیج یا همان بسته‌های خوش آمد گویی تهیه شده‌اند که در روز اول به کارمندان تازه کار ارائه می‌شوند.

این بسته‌ها هدیه علاوه بر اینکه از استرس افراد می‌کاهد، در بدو ورود ارزش و اهمیت آنان برای سازمان و کسب و کار را نشان می‌‌دهد. همین موضوع سبب می‌شود افراد علاوه بر داشتن دید مناسب نسبت به محل کار خود، در آینده نیز بازدهی خوبی داشته باشند و به نوعی نسبت به حرفه و محیط کار خود علاقه نشان دهند.

بستۀ خوش آمدگویی کارمندان یک مجموعه از موارد است که وقتی یک کارمند وارد سازمان شد، به او تحویل داده می شود. کسب و کارها برای اینکه به کارمند جدید کمک کنند با نقش‌­ها و احساس خود در سازمان آشنا شود، این بسته را به آنها می‌­دهند. این بسته می‌تواند به اندازه هدیه روز کارمند برای نیروهای سازمان جذاب باشد.

این بسته­ها روش فوق العاده­ای هستند که تاثیر اولیۀ شگرفی بر کارمندان تازه وارد می­گذارند و به آنها کمک می­کند تا شغل جدید را بهتر شروع کنند.

این بسته‌ها معمولا از هدایای مختلفی تشکیل می‌شوند که در پاراگراف‌های بعدی به بررسی تاثرات مثبت، انواع مختلف و نحوه انتخاب بهترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

ارائه ولکام پکیج

تاثیرات مثبت بسته خوش آمد گویی

تصور کنید شما وارد محیطی شده‌اید که آشنایی چندان با نحوه کار و دیگر کارمندان و به طور کلی هر آنچه مربوط به پیچ و خم‌های کاری آن شرکت است ندارید. ارائه ولکام پکیج در چنین شرایطی باعث دلگرمی و انگیزش کارمندان جدید می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر کسب و کار است؛ بنابراین سرمایه گذاری روی ایجاد رضایت در کارمندان نه تنها بیهوده نیست بلکه کاملا ضروری است. به این صورت نشان می‌دهید که چقدر افراد و توانمندی‌های آنان برای شما و کسب و کارتان ارزشمند است. همین‌طور از همان ابتدای ورود به فکر نیازهای افراد نیز هستید.

همه‌ی این موارد همراه با هم باعث افزایش رضایت کارکنان شده و تاثیر مثبت روی آنان می‌گذارد. این تاثیر مثبت مستقیما در روند کاری کسب و کار شما نیز تاثیر گذار خواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده، اگر تاکنون نیز به فکر هدایای سازمانی برای بدو ورود کارکندان خود نبوده‌اید، بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به تهیه و توزیع آن اقدام نمایید.

نهادینه سازی فرهنگ سازمانی

بستۀ خوش­آمدگویی یک کارمند جدید را با فرهنگ سازمانی مورد نظر شما آشنا می کند. به عنوان مثال اگر شما یک فضای سازمانی راحت و غیررسمی دارید پس موارد شوخی و خنده دار هم در بستۀ خوش­آمدگویی خود بگنجانید. همچنین این بسته نشان می­دهد هر شخصی که در سازمان مشغول به‌­کار است، یکی از اعضای یک تیم واحد است، که این کارمند جدید، حالا یکی از آنهاست.

کسب و کارها برای اینکه به کارمند جدید کمک کنند با نقش­ها و احساس خود در سازمان آشنا شود، این بسته را به آنها می­‌دهند.

نهادینه سازی فرهنگ سازمانی
  • نشان دهندۀ حس قدردانی

شما می­توانید از بستۀ خوش­آمدگویی استفاده کنید تا نشان دهید که قدر حضور نیروی جدید را می­دانید. بستۀ خوش­آمدگویی می­گوید، که از حضور آن کارمند در سازمان خود خوشحالید و از آنها سپاسگزارید که کار با شما را انتخاب کرده‌­اند. همه افراد دوست دارند تا حس کنند قدر آنها در سازمان شان دانسته می شود؛ یک بستۀ خوش‌­آمدگویی یک راه فوق العاده برای نشان دادن این قدردانی است. این حس درست مثل زمانی است که با هدایای مناسبتی تلاش می‌کنید ارزشمندی حضور کارمندان خود را قدر بدانید.

  • افزایش راندمان کاری

با یک بستۀ خوش­آمدگویی می توانید نیروی کار جدید را با سرعت بیشتری با کسب و کارتان هماهنگ می­کنید. شما می­توانید از بستۀ خوش­آمدگویی استفاده کنید تا اجزا کلیدی سازمان را مثل اینکه چطور وظایف مشخص را انجام دهند، به آنها بشناسانید. همچنین از این بسته می­توانید برای پاسخ به یک سری از سوالات متداول استفاده کنید و به این ترتیب در زمان صرفه­جویی کنید. هرچه سریع­تر نیروی جدید با سازمان شما هماهنگ شود، راندمان کلی واحد را در سازمان بالا می­برید. همچنین می­توانید با ارائۀ اطلاعات ریز و جزئی  شانس کارمندان جدید را برای موفقیت در کارشان بالا ببرید.

  • کاهش تغییرات و جابجایی نیروها

بستۀ خوش­آمدگویی به کارمندان کمک می­کند از کار خود بیشتر لذت ببرند، آنها احساس می­کنند توسط گروه سازمان پذیرفته شده­اند و در مورد اینکه چطور کار خود را به شکل بهتری انجام دهند، اطلاعات بیشتری پیدا کرده اند. این نکته، احساس استرسی که ابتدای کار دارند را کم می کند. وقتی به یک نیروی کار کمک می کنیم از شغل خود لذت ببرد و احساس کند که عضوی از یک تیم است، احتمال اینکه کارمندان وفادارتری داشته باشیم بالا می­رود و کمتر جابجایی نیرو خواهیم داشت.

انواع ولکام پکیج‌ها (بسته‌های خوش آمد گویی)

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، با نهادینه شدن فرهنگ ارائه هدیه خوش آمد گویی در شرکت‌ها انواع مختلفی از این بسته‌های هدیه ارائه می‌شوند. تعدادی از بهترین هدایای تبلیغاتی عبارت‌اند از:

بسته‌های لوازم اداری و لوازم التحریر

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در روز اول کاری خود حتی یک خودکار نیز به همراه نداشته‌اید و به ناچار از همکار بغل دستی خود درخواست کرده‌اید؛ بنابراین لوازم تحریر و لوازم اداری از جمله موارد ضروری برای افراد از همان اولین روز کاری هستند. پس چرا هدیه‌ای متشکل از این لوازم به کارمندان خود ارائه نکنیم؟

یک روش متداول خوش آمد گویی به نیروی کاری تازه وارد تدارک لوازم اداری مورد نیاز او برای شغل اش است. به عنوان مثال ممکن است به نیروی جدید خودکار، گیره کاغذ، کاغذ استیکر و دفترچه یادداشت هدیه دهید. لوازم اداری همچنین می تواند شامل تمام تجهیزات فنی­ای باشد که آنها در شغل شان به آن نیاز دارند مثل یک لب­تاب، موس یا پرینتر. این کار، به کارمند جدید این احساس را می­دهد که می­تواند بدون آنکه خودش برای تهیه این اقلام اقدام کند، شروع به کار کند.

به جای اینکه کارمندان از روز دوم وسایل ضروری همراه خود بیاورند، از همان روز اول می‌توانند با لوازم نو و جذابی که صرفا برای آنان تدارک دیده شده، کار خود را آغاز کنند. این بسته‌ها مواردی همانند دفترچه یادداشت، خودکار، ماگ، خوارکی و … تشکیل می‌شوند که برای همه افراد ضروری هستند. این بسته‌ها به همان اندازه بسته هدیه فرهنگی می‌تواند برای کارمندان سازمان جذاب باشد.

بسته‌های متشکل از لوازم الکترونیک

برخی شرکت‌ها نیز ممکن است مایل باشند لوازمی مانند فلش مموری، پاوربانک، موس و … به کارمندان خود هدیه کنند. نمی توان گفت این هدایا مناسب نیستند اما اثر بخشی و جذابیت مورد اولی که بررسی کردیم را ندارند. اما اگر به این دسته از لوازم به عنوان بسته خوش آمد گویی علاقمند هستید، می تواند در ترکیب با لوازم اداری مواردی مانند پد موس و فلش مموری نیز تدارک ببینید.

لوازم التحریر

هدایای مالی مانند کارت هدیه

شاید در نگاه اول به نظر برسد که کارمندان صرفا با هدایایی که جنبه مادی داشته باشند به کار پایبند می‌شوند. باید بگوییم که در طول سال‌ها مطالعه، افراد پیشرو در مدیریت به این تنیجه رسیده اند که افراد صرفا با هدیه‌های مالی به کار خود علاقمند نمی‌شوند. پس چنین بسته‌های در شروع کار اصلا مناسب نمی‌باشند.

بنابراین اگر پیش از این به فکر خرید گیفت تبلیغاتی و بسته‌های خوش آمد گویی از این دست بوده‌اید بهتر است ذهنیت خود را کمی تغییر دهید. 

اقلام برند شده مخصوص خود شرکت

برخی از بسته­‌های خوش­آمدگویی کارکنان، شامل اقلام کوچکی است که با لوگو یا شعار سازمان برندسازی شده است. نمونه­‌های آنها شامل پد موس، تی­شرت و خودکار می­شود. هدف این سبک از بسته­‌های خوش آمدگویی این است که نه تنها برای کارمند اقلام مورد نیاز و مفید را تدارک ببیند بلکه به او این احساس را بدهید که عضوی از تیم شما است. همچنین این بسته‌های کوچک مناسب هدایای نمایشگاهی نیز است.

پاکت اطلاعات

نیروهای کاری جدید معمولاً سوالات زیادی در مورد محل کار جدیدشان  دارند. برای اینکه به پاسخ دادن به این سوالات کمک شود، کسب و کارها، در بسته خوش­آمد گویی­شان، یک پاکت اطلاعات می گنجانند. این پاکت شبیه به راهنمای شغلی کارمندان است اما ممکن است اطلاعاتی از جنبه های دیگر کار هم داشته باشد مانند چگونگی استفاده از نرم افزار ها و …

هدیه­‌های کوچک

برای نشان دادن حس قدردانی، در یک سری از بسته های خوش آمد گویی از هدایای تبلیغاتی ارزان و کوچک استفاده می کنند.

به عنوان مثال ممکن است شرکت یک کارت هدیه برای استفاده از یک کافی­شاپ یا رستوران نزدیک به محل کار را در این بسته تدارک ببیند.

وقتی یک نفر شغل جدیدش را شروع می کند، ممکن است اطراف شرکت را به خوبی نشناسد و کارهای مهم تری برای تمرکز کردن روی آنها دارد و فرصت نمی کند مثلا یک رستوران خوب برای ناهار پیدا کند.

یک هدیۀ کوچک مثل یک کارت هدیه به آنها کمک می­کند محله اطراف سازمان را به خوبی بشناسند و یک دغدغه از آنها را کم می­کند.

بستۀ خوش­آمدگویی ترکیبی

بسیاری از بسته­‌های خوش­آمدگویی، ترکیبی از این موارد هستند. به عنوان مثال یک بسته خوش­آمد­گویی ممکن است شامل اقلام برند شدۀ شرکت، یک راهنمای شغلی و یک هدیۀ کوچک باشد مانند هدیه صنایع دستی

بستگی به این دارد که شرکت چقدر مایل به هزینه­ کردن برای آن است. همچنین بستگی به این دارد که شرکت فکر می کند کارمندان تازه وارد دقیقا به چه چیزی برای شروع کار نیاز دارند و چه چیزی باعث می شود احساس کنند قدرشان توسط شرکت دانسته می شود.

بسته­‌های خوش­آمدگویی

چگونه بهترین بسته‌های خوش آمد گویی را انتخاب کنیم؟

با انواع بسته‌های هدیه خوش آمد گویی آشنا شدیم و تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که نه تنها لوازم اداری بهترین گزینه‌ برای این منظور هستند بلکه در کنار آن‌ها انواع صنایع دستی نیز می‌توانند برای کارمندان جذاب باشند. بهتر است این بار موضوع را از جنبه متفاوت‌تری بررسی کنیم. اینکه چه نوع بسته‌ای برای کارمندان کسب و کار شما مناسب است؟

بیایید با بیان یک مثال به بررسی این مسئله بپردازیم. فرض کنید شما کسب و کاری هستید که کارمندانی را استخدام می کنید که بیشتر روزهای سال را در ماموریت و سفر به شهرهای مختلف هستند. برای چنین کسب و کاری ارائه لوازم اداری که فقط در دفتر کاری کاربرد دارند چندان مناسب نیست. یا برای کسب و کاری که کارمندان آن بیشتر با دستگاه‌ها سر و کار دارند لوازم اداری شاید زیاد مناسب نباشند. بنابراین باید به فکر وسایلی مانند دستکش، ماسک، کلاه حفاطتی و وسایلی از این دست باشید.

بسته‌های خوش آمد گویی در نشست ها و سمینارها

پیش از این بستر به بررسی ارائه ولکام پکیج‌ها برای کارمندان جدید الورود پرداخیتم. در کنار این مورد مهم دیگری نیز وجود دارد و آن خوش‌آمدگویی به افراد شرکت کننده در سمینار‌های کاری می‌باشد. این نوع از هدایای خوش آمد گویی تا حدودی وظیفه هدایای تبلیغاتی را نیز به عهده دارند، زیرا در گردهمایی ها ممکن است، شرکت کننده هایی از دیگر شهرها و حتی کشور ها نیز داشته باشید.

به نوعی برای تشکر از حضور آنان در مراسم شما و نیز ارائه تبلیغات خود می توانید بسته‌های خوش آمد گویی مختلفی در نظر بگیرید. این بسته‌ها را می توانید هم از لوازم اداری، هم از خوراکی‌های سنتی و صنایع دستی نیز تهیه کنید. در آراهنر انواع هدایای تبلیغاتی با قیمت‌ها و انواع مختلف ارائه می‌شوند که می‌توانید در وبسایت به بررسی بهترین آن‌ها بپردازید.

بسته خوش آمد گویی

نکاتی برای تهیۀ بستۀ خوش­آمدگویی

هنگام تهیۀ یک بستۀ خوش­آمدگویی، این نکات را در نظر بگیرید:

  • به کارکنان کمک کنید تا شروع کنند.

یکی از اهداف اساسی بستۀ خوش­آمدگویی این است که به کارمندان کمک کند تا  به سرعت کار خود را شروع کنند. فکر کنید که چه چیزهایی به کارمند جدید کمک می کند که بهتر مستقر شود و سریع‌­تر شروع به کار کند.

اگر مطمئن نیستید، از کارمندانی که از پیش تر در شرکت هستند بپرسید که در روز اول برای شروع به چه چیزهایی نیاز داشتند.

  • المان­های خنده دار اضافه کنید

بهترین بسته­­های خوش­آمدگویی به کارمندان خود کمک می کنند تا نسبت به شغل جدیدشان  احساس هیجان داشته باشند. برای همین، به بسته خود المان­های خنده­دار و بامزه اضافه کنید. استراتژی های ساده شامل اضافه کردن خوراکی هایی مثل پفک و چیپس یا افزودن شوخ طبعی به دفترچه راهنمای شغلی کارمند است. همچنین می توانید بستۀ خوش­آمدگویی را به شکل­­های بامزه ارائه کنید، مثلاً با یک بالون یا با استفاده از روبان.

  • از زبان ساده و روان استفاده کنید

برای اینکه کارمندان بیشترین نفع را از بستۀ خوش­آمدگویی ببرند، گویش و زبان ساده ای را انتخاب کنید. کارمندان جدید چیزهای زیادی برای به خاطر سپردن دارند، و زبان فنی یا تخصصی ممکن است این به خاطر سپاری را سخت کند. بر روی موارد پایه و ساده تمرکز کنید و اجازه دهید کارمندان، به مرور جزئیات فنی را یاد بگیرند.

  • سوالات متداول را بپرسید

 یک راه فوق العاده، برای کمک به کارمندان، پاسخ دادن به سوالات احتمالی آنهاست قبل از اینکه نیاز پیدا کنند آنها را بپرسند. اگر بتوانید یک سند از سوالات متداول و همچنین پاسخ به آنها را تهیه کنید می توانید به صرفه جویی در زمان کارمندتان کمک کنید.

برای توسعه لیست سوالاتتان، با کارمندانی که فعالیت هایی مشابه با نیروی تازه وارد انجام می دهند یا در واحد سازمانی مشابه فعالیت می­کنند صحبت کنید. همچنین سوالات ابتدایی در مورد کار در سازمان را نیز پوشش دهید، مثل اینکه « به کجا برای ناهار می توانند مراجعه کنند؟» ، «چطور وارد اکانت کاربری شان بشوند؟» و یا «صبح ها کجا می توانند ماشین شان را پارک کنند؟». قراردادن تمام این سوالات  و پاسخ به آنها را در یک سند به کارمندان کمک می کند تا اگر بعدها نیاز پیدا کردند برای رفع سوال یا ابهام خود به آن مراجعه کنند.

  • بازخورد بگیرید

چند هفته بعد از اینکه کارمند جدید شروع به کار کرد، در مورد بسته خوش آمد گویی پیگیری کنید. از آنها بپرسید که آیا از آن لذت بردند و آیا اطلاعات کافی برای شروع را به آنها داده است؛ همچنین از آنها بپرسید آیا چیز دیگری هست که دوست داشته باشند در بستۀ خوش­آمدگویی لحاظ شود تا آنها سریع­تر مرحلۀ گذار حین ورود به سازمان را رد کنند. جمع­کردن بازخوردها، در مورد تاثیر بستۀ خوش آمدگویی به شما کمک می­کند تغییرات مورد نیاز را در مورد نیروهای کاری آینده خود ایجاد کنید.

بسته­‌های خوش ­آمدگویی

سؤالات متداول درباره ولکام پکیج

ولکام پکیج‌ ها و یا همان بسته‌ های خوش آمد گویی به هدایایی گفته می شود که در بدو ورود و شروع کار به کارمندان تازه وارد داده می ‌شود و انواع مختلفی دارد. از جمله انواع بسته‌ های خوش آمد گویی می ‌توان به بسته‌ های لوازم تحریر، بسته های الکترونیکی، کارت های هدیه و غیره اشاره کرد.

  • نهادینه سازی فرهنگ سازمانی
  • نشان دهنده حس قدردانی
  • افزایش راندمان کاری
  • کاهش تغییرات و جا به جایی نیروها

بهترین بسته های خوشامدگویی بسته هایی هستند که متناسب با نوع کار کارمند باشد.

علت ضرورت استفاده از این بسته ها در بدو ورود این است که این بسته ها می توانند به ایجاد جو و دیدگاه مثبت برای کارکنان و رضایت آنان کمک کند.

نکات مهم درباره بسته خوش‌آمدگویی

بیایید با بررسی مهم‌ترین نکات به جمع‌بندی این مقاله بپردازیم:

  • ولکام پکیج یا همان بسته خوش آمد گویی در ابتدای ورود کارمندان به محیط کار به آنان ارائه می‌شود.
  • این بسته ها خود به دو نوع بسته خوش آمد گویی کارمندان و بسته‌های خوش آمد گویی مخصوص سمینار و نشست‌ها تقسیم می‌شوند.
  • از نظر محصولات انواع مختلفی از این بسته‌ها را می‌توان بر اساس نوع کسب و کار، نیازهای کارمندان جدید و همین‌طور سلیقه خود تهیه کرد.
  • یکی از ولکام پکیج‌ها برای کسب و کارها، بسته لوازم اداری و لوازم التحریر می‌باشد که نسبت به دیگر بسته‌های خوش آمد گویی مانند بسته لوازم الکترونیک، انتخاب بهتر و مناسب‌تری می‌باشد.
  • علت ضرورت این بسته ها در بدو ورود را می توان به ایجاد جو و دیدگاه مثبت برای کارکنان و رضایت آنان نسبت داد.

 

  • یکی از بهترین بسته‌های ویژه برای خوش آمد گویی، بسته بارمان آراهنر می‌باشد.
  • بسته بارمان ویژه خوش آمد گویی کارکنان جدید می‌باشد که در آن لوازم اداری، ماگ، خوراکی و دیگر محصولات جذاب و سرگرم کننده نیز قرار گرفته‌اند.
  • بر اساس سفارش شما محصولات بسته بارمان قابلیت حذف و اضافه کردن را دارند.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *