تبلیغات

خرید هدایای نیمه شعبان

لوگوی اراهنر

هدیه دادن در هر وقت و زمانی، کاری ارزنده و پسندیده است؛ هم چنین بهترین و آسان ترین راه برای ابراز محبت و تشکر و قدردانی از فرد یا افرادی است حضور آن ها برای ما حائز اهمیت است.

اعیاد و مناسبت های مختلف ولی فرصت های طلایی هستند تا کسانی که همیشه برای هدیه دادن به دنبال بهانه ای هستند، این بهانه را بیابند؛ هم چنین معمولاً بازار تبلیغات هم در مناسبت های مختلف بسیار داغ است و شرکت ها و موسسات مختلف سعی می کنند تا در چنین مواقعی، نهایت استفاده را ببرند و با اهدای هدایای تبلیغاتی، ارتباطات خود را با مخاطبان و مشتریان بیشتر کنند.

نیمه شعبان هم یکی از مناسبت های پرطرفدار برای کسب و کارهاست، زیرا به واسطه تعطیلی این روز و همین طور برگزاری جشن های خیابانی، مشاغل مختلف می توانند مطمئن شوند که هدایای تبلیغاتی که در این روز اهدا می کنند، به چشم دریافت کنندگان می آید و موجبات رضایت آن ها را فراهم می کند. در این مقاله تصمیم داریم مطالبی را در خصوص خرید هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان عنوان کنیم؛ پس اگر در این مورد نیز به راهنمایی دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

نیمه شعبان چه روزی است؟

همان طور که می دانید، شعبان یکی از ماه های سال قمری است و نیمه شعبان نیز زادروز تولد دوازدهمین امام شیعیان است. مردم شیعه ایران به دلیل ارادتی که به ولی عصر دارند؛ این روز را با برپایی جشن، گرامی می دارند و با اهدای هدیه و عیدی به دوستان و نزدیکان خود، سعی می کنند تا شادی ها را قسمت کنند.

هدایای مناسب برای نیمه شعبان

از آن جایی که نیمه شعبان یک مناسبت مذهبی است شاید همه فکر کنند که هدایای تبلیغاتی  که در این روز ارائه می شود، باید حتماً تم و درونمایه مذهبی داشته باشند؛ این باور نه کاملاً اشتباه است و نه کاملاً درست؛ در واقع، شما می توانید در نیمه شعبان هر نوع هدیه ای را برای مخاطبان خود تهیه کنید ولی درشرایطی، بد نیست که اگر تا حدودی با باورها و اعتقادات مخاطبان خود آشنایی دارید، به آن نیز در انتخاب هدیه توجه کنید.

در این راستا می توانید هدایایی را برای این مناسبت انتخاب کنید که کاملاً مذهبی باشند؛ به عنوان مثال یک تسبیح گرانقدر یا یک سجاده ترمه و یا یک جلد کلام الله مجید باروکش چرم نفیس می توانند هدایای مذهبی خوبی برای نیمه شعبان باشند؛ ولی این بدان معنی نیست که هدایای دیگری که انتخاب می کنید، برای این مناسبت مذهبی برازنده نباشند.

همچنین شما می توانید از پک هدایا یا هدایای ترکیبی برای نیمه شعبان استفاده کنید؛ به این معنی که یک هدیه معمولی را انتخاب کنید و در کنار آن هدیه ای با حال و هوای مذهبی و نیمه شعبان قرار دهید و یا این که روی بسته بندی هدیه، جملاتی مبنی بر تبریک نیمه شعبان حک کنید و یا کارت تبریکی به مناسبت این زادروز در هدیه خود قرار دهید.

ویژگی های هدیه نیمه شعبان

 سایر هدایا، از جمله انواع صنایع دستی و … نیز می توانند هدایای مناسبی برای نیمه شعبان باشند. در ادامه به برخی ویژگی های هدایای مناسب برای نیمه شعبان اشاره می کنیم:

کاربردی بودن هدایا 

 کاربردی بودن هدیه یکی از مهم ترین ویژگی های آن است. ما به کسی هدیه نمی دهیم که صرفتا رفع تکلیف کرده باشیم و او هدیه را به کناری بیندازد و از آن استفاده نکند؛ بلکه ما به دیگران هدیه می دهیم تا آن ها از هدایای ما استفاده کنند و با هر بار دیدن و استفاده کردن از هدیه ما، به یاد نام یا برند ما بیفتند؛ بنابراین در هنگام خرید هدیه نیمه شعبان، به این نکته توجه ویژه کنید.

برخورداری از کیفیت بالا

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید هدیه باید آن را به خاطر بسپریم این است که هیچ گاه، کیفیت را فدای کمیت نکنیم؛ حتی اگر هدایای باکیفیت برای ما گران قیمت تر هم تمام شوند باز ارزشش را دارد زیرا با اهدای هدایای گران قیمت به فرد یا افراد دریافت کننده هدیه این پیام را به آن ها منتقل می کنیم که کسب وکار ما حرفه ای است و ما برای مخاطبان خود ارزش قائل هستیم.

خلاقانه و نوآورانه بودن

 همه ما از هدایای تکراری و کلیشه ای خاطره خوشی نداریم؛ هدایایی که بارها و بارها آن ها را دریافت کرده ایم و دیگر نه به نظرمان جالب می رسند و نه در ذهن ما باقی می مانند. هدایای نوآورانه ولی یک ویژگی منحصر به فرد دارند و آن این است که شاید یک شخص برای اولین بار در تمام طول زندگیش آن را دریافت کرده باشد. این قبیل هدایا چون یونیک و منحصر به فرد هستند، به خوبی در ذهن مخاطب شما می مانند و با هر بار استفاده نام برند شما را تداعی می کنند.

دوام و ماندگاری بالا

 یکی دیگر از ویژگی های هدایای مناسب برای نیمه شعبان این است که این هدایا از ماندگاری بالایی برخوردار باشند؛ هدیه ای که خیلی زود بلامصرف شود، نمی تواند اهداف تبلیغاتی شما را تامین کند و در نتیجه نه تنها شما ازخرید هدایای تبلیغاتی سودی نمی برید، بلکه زیان هم می کنید.

بسته بندی زیبا و شکیل 

 آنچه مخاطب شما در نگاه نخست می بیند، بسته بندی هدیه است. اگر بهترین هدیه را تهیه کرده باشید ولی آن را به شکل نامناسبی ارائه کنید، همه زحمات شما هدر می رود و هدیه شما تاثیر دلخواه را بر مخاطب نخواهد گذاشت.

مضاف بر این که همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، شما می توانید بر روی بسته بندی هدیه خود، پیام تبریک نیمه شعبان را به همراه نام و لوگوی خود چاپ کنید.

سخن پایانی

نیمه شعبان یکی از اعیاد مذهبی شیعیان و مصادف با زادروز امام دوازدهم است. اغلب شرکت های بزرگ و کوچک و همین طور برخی افراد، این مناسبت را غنیمت می شمارند تا در این روز با ارائه هدایای تبلیغاتی، مخاطبان بیشتری را جلب کنند.

مسلماً استفاده از چنین فرصت هایی می تواند به کسب و کارها برای معرفی برند و کالاها و خدماتشان کمک کند ولی به شرط آن که در انتخاب هدیه اشتباه نکنند و ویژگی های یک هدیه مناسب را درطی تهیه هدیه، در نظر داشته باشند.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *