تبلیغات

خرید پک شب یلدا

خرید پک شب یلدا
لوگوی اراهنر

شب یلدا طولانی ترین شب سال و یکی از مهم ترین جشن های ما ایرانیان است. از گذشته های دور تاکنون، ایرانیان این شب را در کنار بزرگان فامیل و در مجاورت خوان یلدا می گذرانند و با انجام آداب و رسوم خاص و خرید پک شب یلدا آن را گرامی می داشتند.

به دلیل اهمیت این جشن ایرانی، سال هاست که شرکت ها و موسسات بزرگ و کوچک، این فرصت را غنیمت می شمارند و با تهیه پک شب یلدا برای شرکت آن را با مخاطبان خود جشن می گیرند و از این طریق، برند و محصولات و خدمات خود را هم معرفی می کنند؛ در ادامه به دلیل اهمیت این موضوع، بیشتر به تهیه پک های شب یلدا خواهیم پرداخت.

معرفی پک شب یلدا برای شرکت

خوشبختانه برای تهیه گیفت شب یلدا می توان با استفاده از خلاقیت و نوآوری، پک های متنوعی را تدارک دید که هر یک برای مخاطبان خاص یا مشتریان عام و پرسنل و همکاران کاربرد داشته باشد و بتواند نام کسب و کار و برند شما را در ذهن آن ها ماندگار کند؛ در ادامه به معرفی برخی از انواع پک شب یلدا که توسط شرکت آراهنر تدارک دیده شده است؛ می پردازیم:

هدایای خوراکی شب یلدا

«هدایای خوراکی شب یلدا» مجموعه‌ای از خوراکی‌های خوشمزه و متنوع است که در شب یلدا به دوستان و خانواده اهدا می‌شود.
هدایای خوراکی یلدایی آراهنر معمولاً شامل میوه‌های خشک، آجیل یا میوه تازه است. از مزایای هدایای خوراکی آراهنر این است که علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب آنها، ارزش تغذیه‌ای بالایی برای سلامتی دارند.
این هدایای خوشمزه، با رنگ های متنوع و بسته بندی جذاب در سفره شب یلدا حاضر می شوند و لحظات خاطره‌انگیزی برای شما رقم می زنند.

هدایای دکوری شب یلدا

«هدایای دکوری شب یلدا» هدایای کاربردی و خلاقانه‌ای هستند که با دارا بودن آیتم های کاربردی هم برای گیرنده فایده دارند و هم می توان از آن ها برای تزئین دکوراسیون اتاق استفاده کرد. هدایای دکوری یلدایی آراهنر شامل محصولاتی مانند شمع‌های معطر و زیبا، وسایل چوبی و دیجیتالی یا دیوان حافظ با الهام از رنگ و طرح‌های مرتبط با یلدا هستند.
همچنین بسته بندی جذاب و باکیفیت این هدیه‌های کاربردی یلدایی، به محبوبیت بالای این محصولات افزوده است.

پک شب یلدا چیست؟

پک شب یلدا که به آن هدیه شب یلدا هم گفته می شود، به محصولات و کالاهایی می گویند که کسب و کارهای بزرگ و کوچک آن را با تم یلدا، به صورت رایگان در اختیار مخاطبان، مشتریان، شرکای تجاری، همکاران، پرسنل سازمان و … می گذارند. معمولاً هدیه شب یلدا به گونه ای انتخاب می شود که یادآور این شب باشد، به این معنی که بتوان از آن در شب یلدا استفاده کرد. پک های شب یلدا در غالب موارد از چند هدیه بزرگ و کوچک تشکیل شده اند که این هدایا با توجه به مخاطب و شخص هدیه گیرنده می تواند متفاوت باشد و از هدایای لوکس تا هدایای دکوری و همین طور خوراکی یا بازی و سرگرمی تغییر کند.

تهیه و تدارک گیفت شب یلدا هم می تواند به وسیله صاحبان کسب و کارها انجام شود و هم این که شرکت ها و موسسات می توانند پک های شب یلدا را به صورت آماده از شرکت هایی که در کار تدارک هدایای تبلیغاتی هستند، تهیه کنند. در این پک ها غالباً امکان سفارشی سازی وجود دارد، به این معنا که شما می توانید تعداد یا نوع هدایای سازمانی را خود تعیین کنید و همین طور امکان چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی شما بر روی بسته بندی هدیه شب یلدا یا روی خود اقلام وجود دارد.

پک شب یلدا برای شرکت چگونه باید باشد؟

بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها ترجیح می‌دهند با توجه به تجربه و دانش روز کارشناسان متخصص در زمینه تهیه گیفت سازمانی و تبلیغاتی به ویژه پک شب یلدا برای شرکت از بهترین پیشنهادهای آنان بهره‌مند شوند. به همین دلیل هدایای خاص شب یلدا از قبل در چندین پک مخصوص با تم یلدایی فراهم شده‌اند و مشتریان با خیال راحت و بدون دغدغه یکی از این باکس‌های گیفت یلدا را مطابق با سلیقه و نظر خود انتخاب و خریداری می‌کنند.

 انواع خشکبار ممتاز، دم‌نوش‌های سلامتی، میوه‌های خشک درجه یک، انواع ماگ و لیوان‌های طراحی شده با تم یلدایی، دیوان حافظ، آب‌نبات‌های رنگی و خوشمزه، صنایع‌دستی و غیره از جمله هدایایی هستند که در پک شب یلدا به چشم می‌خورند.

 ویژگی‌های اصلی پک شب یلدا برای شرکت 

 1- پک های شب یلدا برای شرکت، یونیک و منحصر به فرد هستند؛ یعنی به ندرت می‌توانید محصولات مشابه آن را در بازار پیدا کنید.

 ۲- چیدمان هدایا درون بسته‌بندی بسیار خلاقانه و مهیج است به طوری که مخاطب شما با دیدن هدیه به وجد آمده و غافلگیر می‌شود.

 3- بسته‌بندی‌های شکیل با رنگ‌های جذاب پاییزی، دلربایی خاصی به پک شب یلدا برای شرکت می‌بخشند و کادوی زیبای شما را متمایز و خواستنی می‌کنند.

 4- جنس هدایا از مواد خوراکی و صنایع‌دستی مرغوب و درجه یک تهیه شده‌اند و بسیار مفید و کاربردی هستند. یعنی مصرف‌کننده برای مدت زمان طولانی می‌تواند از آنها به خوبی استفاده کند.

 5-  در صورتی که تعداد زیادی پک شب یلدا برای شرکت را سفارش دهید علاوه بر کیفیت بسیار خوب آن، قیمت‌ها مناسب و کاملاً منصفانه محاسبه می‌شوند. خوشبختانه آراهنر نگرانی‌های مشتریان و خریداران را با ارائه راهکارهای مناسب برطرف نموده است کافی است که با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

با توجه به ویژگی های مذکور می‌توانید برند یا پیام اختصاصی خود را روی هدایای شب یلدا درج نموده و به این روش همیشه در معرض دید مخاطب قرار دارید و ماندگار خواهید شد. در ایام نزدیک‌شدن به شب چله، سازمان‌ها و ادارات به دنبال خرید پک های شب یلدا شرکتی برای مدیران و کارکنان خود هستند؛ بنابراین ترکیبی از هدایای تبلیغاتی تبلیغاتی و یلدایی را هم تحت عنوان هدیه شب یلدا برای خانم‌ها و هدیه شب یلدا برای آقایان انتخاب و تهیه می‌کنند.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *