تبلیغات

راهنمای خرید ست مدیریتی

راهنمای خرید ست مدیریتی
لوگوی اراهنر

امروزه انواع متنوعی از هدایای تبلیغاتی برای مشتریان، همکاران و همین طور کارمندان ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی سازمانی و ... اشاره کرد. نکته مشترک همه این موارد رایگان بودن و توجه به جلب نظر مخاطب می‌باشد. در این مقاله به بررسی یکی از مهم‌ترین مورد از این هدایا یعنی هدایای تبلیغاتی مدیریتی خواهیم پرداخت.

تا چه حد با هدایای مدیریتی آشنا هستید؟ آیا می دانید این هدایا به چه کسانی ارائه می‌شود؟ هدایای مدیریتی معمولا در برخی از مناسب‌ها برای مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های همکار و همین‌طور رئیسان شرکت خودی هدیه می‌شود. کاملا واضح است که برای انتخاب چنین هدایای مهمی باید ویژگی‌ها و نکات خاصی را مد نظر داشت.

برای همین در ادامه این مقاله ابتدا به بررسی چیستی ست‌ها و هدایای مدیریتی خواهیم پرداخت، سپس ویژگی آن‌ها را نیز بیان خواهیم کرد. پس از بررسی انواع هدایای مدیریتی به معرفی بهترین ست‌های آراهنر برای چنین مناسبت‌هایی خواهیم پرداخت. پس در ادامه این مطلب همراه آراهنر فاخر ایرانی باشید …

آشنایی با بهترین ست‌های مدیریتی آراهنر

آراهنر از پیشروان طراحی انواع ست‌های مدیریتی می‌باشد. بیشتر این ست‌ها ترکیبی از انواع صنایع دستی‌ اصیل ایران می‌باشند که بی شک برای همه مدیران ایرانی و خاجی مناسب خواهند بود. در آراهنر دیگر نیاز نیست نگران بسته‌بندی و یا ترکیب ست‌ها باشید. ما با در نظر گرفتن رنگ و طرح ست‌های مختلف انواع بسته‌بندی‌های لوکس چوبی، چرمی، هاردباکس و … را برای ست‌های مدیریتی در نظر گرفته‌ایم.

تنها کافی است با در نظر داشتن ویژگی‌هایی که پیش‌تر ارائه شد یکی از ست‌های مدیریتی ویژه آراهنر را انتخاب کنید. برای آسان‌تر شدن این انتخاب تعدادی از پرفروش‌ترین‌های آراهنر را در زیر برای شما آورده‌ایم:

 

بسته آجیل خوری فیروزه کوبی، سفره قلمکار و ست زعفران (100)

بسته آجیل خوری فیروزه کوبی، سفره قلمکار و ست زعفران

ست مدیریتی ترکیبی از صنایع دستی و سوغاتی اصیل ایرانی یعنی زعفران برای شما طراحی کرده‌ایم. در این ست انواع مختلفی از هنرها از جمله فیروزکوبی، میناکاری، خاتم و قلمکار قابل مشاده می‌باشد. به همین دلیل این ست را می‌توان از کامل‌ترین هدایای صنایع دستی مناسب برای مدیران دانست که علاوه بر خلاقانه بودن بسیار کاربردی نیز هستند.

بسته ظرف آجیل‌ خوری قلم‌زنی، پرده‌ قلم‌کار و قاب کاشی(104)

بسته ظرف آجیل‌ خوری قلم‌زنی، پرده‌ قلم‌کار و قاب کاشی

در این بسته بیشتر به سه نوع از صنایع دستی تمرکز شده است و نسبت به ست مدیریتی پیشین ساده‌تر می‌باشد. پس اگر به فکر ست مدیریتی ساده و در عین حال لوکس هستید می‌توانید این بسته آراهنر را تهیه کنید. در این هدیه یک عدد آجیل خوری قلم‌زنی به همراه رومیزی قلمکار و قاب کاشی وجود دارد. همه این محصولات در بسته‌بندی ویژه چوبی قرار گرفته و به مخاطبان ارائه می‌شوند.

ستا (بسته سجاده ترمه و تسبیح بادام)

ستا (بسته سجاده ترمه و تسبیح بادام)

آیا به دنبال ست مدیریتی با تم مذهبی و معنوی هستید؟ اگر پاسخ شما نیز بله است باید حتما با هدیه ستا آراهنر آشنا شوید. ممکن است در نظر داشته باشید برای مناسبت‌های مذهبی برای مدیران هدایایی را تهیه کنید. معمولا انتخاب هدیه برای چنین مناسبت‌های خاص کمی سخت است. ما با تهیه هدیه مذهبی ستا شامل قرآن مجید، تسبیح، سجاده ترمه بافی و … بهترین ست مدیریتی برای مناسبت‌های معنوی را آماده کرده‌ایم. در زیر می‌توانید سایر محصولات این بسته را نیز بررسی کنید.

مهنا (بسته استکان و نعلبکی و دمنوش)

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، یکی از ست‌های مدیریتی خلاقانه بسته‌های پذیرایی هستند. این بسته‌های علاوه بر کاربردی بودن میزان خلاقیت شما را نیز به مخاطب یادآوری خواهند کرد. یکی از خاص‌ترین ست‌های پذیرایی آراهنر، بسته مهنا است. در این بتسه می‌توان انواع مختلفی از دمنوش‌ها از جمله گل گاو زبان، چای ترش، رنجبیل و … را همراه با دو عدد استکان و نعلبکی مشاده کرد. این هدیه با بسته‌بندی ویژه خود می‌تواند گزینه خوبی برای نوش جان کردن یک فنجان دمنوش در دفتر کاری باشد.

دستینه 2 (بسته مهر و موم)

می‌توان گفت بسته دستینه از خلاقانه‌ترین ست‌های مدیریتی آراهنر است که بی‌شک هر مخاطبی را سر ذوق خواهد آورد. در این بسته دو عدد مهر دسته دار برنجی و وسایل مور نیاز برای مهر و موم موجود می‌باشد. مدیران می‌توانند چنین هدیه‌ای را هم در دفتر کاری و هم در منزل خود برای انجام کارهای اداری به کار بگیرند. در هر صورت دستینه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مدیران خواهد بود.

علاوه بر محصولات ویژه این هدیه، بسته‌بندی لوکس و مخصوصی نیز برای آن اختصاص داده شده است. بسته‌بندی چرمی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست‌های مدیریتی می‌باشد.

بسته بشقاب مینا، خودکار یوروپن و فلش مموری (179)

بسته بشقاب مینا، خودکار یوروپن و فلش مموری

اگر به خاطر داشته باشید در پاراگراف دور شدن از کلیشه‌ها در ویژگی‌های ست مدیریتی مثالی تحت عنوان هدایای اداری زدیم و گفتیم چنین هدایایی به هیچ عنوان خلاقانه نیستند. آراهنر برای اضافه کردن عنصر خلاقیت به هدیای اداری، آن را با صنایع دستی ایرانی همراه کرده است. در این بسته هدایای کاربردی می‌توان دو وسیله شامل فلش مموری و خودکار یوروپن را همراه با بشقاب میناکاری در بسته‌بندی هاردباکس ویژه مشاهده کرد.

دیوان اشعار نفیس روان نویس یوروپن (163)

دیوان اشعار نفیس روان نویس یوروپن

آیا به دنبال هدیه‌ای ساده و فرهنگی برای مدیران هستید؟ پس باید با این ست مدیریتی آراهنر آشنا شوید. در این بسته یک عدد روان نویس اعلا قرار دارد که از مهم‌ترین اجزای یک روز کاری برای مدیران است. در کنار این هدیه، یک عدد دیوان حافظ با روکش چرمی نیز قرار دارد. این ست مدیریتی گزینه‌ای مناسب برای دوستداران فرهنگ و هنر می‌باشد.

ست مدیریتی چیست و چه تفاوتی با هدایای مدیریتی دارد؟

پیش‌تر تا حدودی به هدایای مدیریتی اشاره کردیم و گفتیم همان‌طور که از نام آن نیز مشخص است، این دسته از هدایا برای مدیران و رئیسان سازمان‌ها تهیه می‌شود. اما مفهوم هدایای مدیرتی با ست مدیریتی چه تفاوتی دارد؟ کدامیک گزینه بهتری است؟ خب هدایای مدیریتی همان بسته های هدیه تکی هستند. در واقع هدایای مدیریتی یک نوع کالا و یا محصول را در بر می گیرند. در حالیکه ست‌های مدیرتی ترکیبی از محصولات متناسب با یکدیگر هستند.

هر دو آن‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلف مناسب باشند اما ست‌های مدیریتی با توجه به داشتن تعداد محصولات بالا در نگاه اول نظر مخاطب را جلب می‌کنند. از طرفی ممکن است شما به طور کامل با سلایق و علاقمندی‌های مدیران آشنا نباشید، در این صورت ارائه چند هدیه به صورت ست با یکدیگر گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

در هر صورت برای تاثیرگذاری انواع هدایای تبلیغاتی روی مخاطب باید تعدادی نکته را همیشه در نظر داشته باشید. در پاراگراف بعدی به بررسی این نکات مهم خواهیم پرداخت تا با خیال راحت بهترین هدایای تبلیغاتی مناسبتی برای مدیران شرکت‌ها تهیه کنید.

ست‌های مدیرتی

ست‌های مدیریتی تاثیر گذار چه ویژگی‌هایی دارند؟

در واقع نمی‌توان گفت همه ست‌های مدیریتی مناسب هستند و روی مخاطب تاثیر مثبتی دارند. برای تهیه بهترین ست‌های مدیریتی متناسب با ویژگی‌های مخاطب خود لازم است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

توجه به جایگاه و سمت افراد را فراموش نکنید!

آیا در نظر دارید برای مدیر اداره امور مالیاتی ست هدیه مدیریتی تهیه کنید یا برای مدیر یک موسسه فرهنگی و هنری؟ خب هر دو این افراد جایگاه شغلی مدیریتی دارند اما سمت هر یک با دیگری متفاوت است. کاملا واضح است به نباید هدایایی یکسان برای این دو فرد شاغل در دو حیطه متفاوت هدیه یکسانی تهیه کرد. برای مثال می‌توانید برای گزینه اول سراغ ست‌های مدیریتی شامل لوازم اداری بروید، در حالیکه برای مورد دوم می‌توایند علاوه بر لوازم اداری ست‌های فرهنگی نیز تهیه کنید.

هدایای از جنس پول گزینه مناسبی برای مدیران نیستند!

ممکن است به فکر تهیه کارت هدیه، سکه طلا و یا سایر وسایل گران بها برای مدیران باشید. بهتر است برای چنین موقعیت‌هایی به هیچ عنوان به سمت هدایایی از جنس پول نروید تا باعث ایحاد شک و گمان در میان افراد نشود. از طرفی چنین مواردی هدایای تکی هستند و بهتر است نسبت به انتخاب ست‌های مدیریتی مناسب‌تری اقدام کنید.

بسته‌بندی از ارکان اصلی هر ست مدیریتی است!

فرقر نمی‌کند ست هدیه مدیریتی تهیه می‌کنید یا هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در هر صورت بسته‌بندی مناسب شکیل روی مخاطب تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت. اما چقدر بسته‌بندی مهم است که آن را از جمله ویژگی‌های ست‌های مدیریتی معرفی می‌کنیم؟

همه افراد پیش از باز کردن هدیه و مشاهده محصولات، در نگاه اول بسته و جعبه آن را مشاهده می‌کنند. اگر بسته‌بندی شما خاص و منظم باشد بی شک در مخاطب تاثیر مثبتی می‌گذارد و شما را در ذهن او ماندگار می‌سازد. اما اگر ست‌های مدیریتی بدون بسته‌بندی ویژه و مناسب تهیه کنید ممکن است افراد این بی‌نظمی را به خدمات و کالاهای شما نیز بست بدهند. این تاثیر در دنیای تجارت گزینه بسیار مهمی می‌باشد که باید همیشه در گوشه‌ای از ذهن خود نگه دارید.

از کلیشه‌ها دور شوید و روی ست‌های مدیریتی خلاقانه تمرکز کنید!

بی شک مدیران در طول سال هدایای مختلفی را از جانب سازمان‌های مختلف دریافت می‌کنند و ممکن است حداقل چندین بار ست‌های مدیریتی اداری دریافت کرده باشند. پس به این نتیجه می‌رسیم ست‌های مدیریتی شامل پاوربانک، روان نویس و سررسید از جمله هدایای کلیشه‌ای برای مدیران محسوب می‌شوند. پس چاره کار چیست؟ چگونه می توان ست‌های مدیریتی خلاقانه انتخاب کرد؟

برای مثال می‌توانید ست‌های اداری را با محصولات حذاب دیگری مانند صنایع دستی اصیل ایرانی همراه کنید. ما در آراهنر نیز چنین محصولاتی را با گزینه‌های نو و بدیع همراه کرده‌ایم تا رنگ و بوی جدیدتری به ست‌های مدیریت بدهیم. بی شک مدیران با دیدن چنین هدیه خاص و جذاب، برند شما را فراموش نخواهند کرد. در قسمت‌های بعدی با این دسته از هدایای آراهنر آشنا خواهیم شد.

انواع ست‌های هدیه مدیریتی

شما در انتخاب ست‌های مدیریتی محدود نیستید، تنها کافی است ویژگی‌های ذکر شده در قیمت بالا را در خرید بهترین هدیه های تبلیغاتی رعایت کنید. بنابراین هر فردی می‌تواند با به کارگیری قوه خلاقیت خود ست‌های مدیریتی متنوعی را تهیه کند. بهتر است ست مدیریتی مورد نظر را بر اساس حیطه کاری مخاطب خود انتخاب کنید و صرفا سراغ گزینه‌های گران قیمت نروید.

 ازجمله مهم‌ترین انواع این ست‌ها می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • ست‌ها مدیریتی اداری همراه با هدایای خلاقانه مانند صنایع دستی
  • ست‌های مدیریتی شامل انواع مختلفی از هنر‌های اصیل ایرانی
  • هدایا و ست‌های مدیریتی پذیرایی و موارد مصرفی
  • ست‌های سلامتی بخش مانند بسته‌های دمنوش و عرقیجات
  • بسته‌های هدیه مدیریتی شامل محصولا فرهنگی مانند کتاب، دیوان اشعار و سایر موارد

مزایای خرید ست مدیریتی

چرا باید به‌سراغ خرید ست مدیریتی برویم؟ برای پاسخ به‌این سوال ابتدا باید به یک سوال دیگر پاسخ دهید. اساسا چه زمانی تصمیم به خرید هدیه برای مدیران شرکت‌ها یا سازمان‌ها می‌گیرید؟ فرض کنید شما رئیس هیئت مدیره یا مدیر عامل یک شرکت هستید. کیفیت روابط شما با هر یک از اعضای هیئت مدیره در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کاری تاثیر زیادی دارد. خرید ست مدیریتی می‌تواند در همراه کردن اعضای هیئت مدیره مفید واقع شود.

داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود. گاهی اوقات شما نیاز به همکاری یا مساعدت شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر دارید. فرض کنید قصد عقد قراردادی را دارید که آینده شرکت شما را کاملا متحول می‌کند. در این شرایط باید از هر راهی برای جلب نظر مساعد طرف دیگر قرارداد استفاده کنید. در این شرایط خرید ست مدیریتی می‌تواند نقش مهمی را بازی کند.

از جمله مهم‌ترین مزایای خرید ست مدیریتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. قدردانی از مدیران  

مهم‌ترین مزیت خرید ست مدیریتی، ترکیب چند هدیه در کنار یکدیگر است. وقتی قرار است برای یک مقام رده بالا در شرکت‌ها یا سازمان‌ها، هدیه‌ای تهیه کنید، انتخاب یک محصول کار آسانی نیست. حتی شاید هدیه مدیریتی معمولی نتواند اهداف شما را برآورده کند. در مقابل انتخاب یک ست مدیریتی خلاقانه، امکان ترکیب چند گزینه مختلف را با هم فراهم می‌کند. در نتیجه ارزش و اعتبار هدیه در نظر هدیه‌ گیرنده افزایش پیدا می‌کند.

اگر در یک مراسم قصد قدردانی از مدیران یک شرکت یا سازمان را دارید، ست‌های مدیریتی بهترین انتخاب پیش روی شما هستند. شاید خرید هدیه تکی برای قدردانی از زحمات فردی در جایگاه مدیریت چندان کافی به‌نظر نرسد. در مقابل ست‌های مدیریتی با بسته‌بندی‌های شکیل حق مطلب را به‌خوبی ادا می‌کنند. این موضوع مهمی است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن عبور کرد.

ست مدیریتی خلاقانه

2. بهبود روابط کاری

روابط کاری در یک مجموعه نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های آن دارد. اگر قرار است شرکت در مسیر موفقیت گام بردارد، پیش شرط آن برقراری فضای مثبت در بین تمام نیروی انسان فعال در آن است. با خرید ست مدیریتی می‌توانید انگیزه کافی را به مدیران شرکت برای کار و تلاش بیشتر بالا ببرید. پاداش دادن به مدیران در شکل‌های مختلفی اثرگذار است که بدون‌تردید یکی از آن‌ها خرید هدایای ست مدیریتی است.

از آن گذشته شناخت سلیقه و علاقه شخصی افراد در انتخاب هدیه نقش بسزایی دارد. ممکن است که به‌دلیل عدم آگاهی کافی در این زمینه نتوانید هدیه مدیریتی مناسب را انتخاب کنید. این در حالی است که با خرید ست مدیریتی و ترکیب چند هدیه مختلف، می‌توان این چالش را نیز از میان برداشت. ضمن اینکه ترکیب هدایای مختلف با هم، احتمال کاربردی بودن آن‌ها برای هدیه گیرنده را افزایش می‌دهد. در نتیجه می‌توان روی ماندگاری طولانی مدت آن نیز حساب کرد.

3. انتخاب هدایای ارزشمند و بالا بردن بازدهی

هر چند ارزشمند بودن هدایای مدیریتی اهمیت زیادی دارد؛ اما تمرکز روی این موضوع به‌تنهایی کافی نیست. مثلا جواهرات و زیورآلات طلایی هدایای ارزشمندی هستند؛ اما بدیهی است که انتخاب خوبی به‌عنوان هدایای مدیریتی به‌شمار نمی‌روند. در عوض یک ست مدیریتی از چند هدیه تشکیل می‌شود که شاید هر یک به‌تنهایی ارزش بالایی ندارند؛ اما ترکیب آن‌ها با یکدیگر، هدیه‌ای نفیس را به‌ارمغان می‌آورد. یک هدیه ارزشمند جایگاه والای مدیران را به آن‌ها یادآوری می‌کند. این موضوع در ارتقای راندمان و بهره‌وری افراد در محیط کاری بسیار موثر است.

سوالات متداول در خصوص راهنمای خرید ست مدیریتی

بیشتر ست های مدیریتی این شرکت، ترکیبی از انواع صنایع دستی هستند.

  • توجه به جایگاه و سمت افراد
  • بسته ‌بندیمناسب
  • دوری از کلیشه ها

همه افراد پیش از باز کردن هدیه و مشاهده محصولات، در نگاه اول بسته و جعبه آن را مشاهده می‌کنند. اگر بسته ‌بندی شما خاص و منظم باشد بی شک در مخاطب تاثیر مثبتی می‌گذارد و شما را در ذهن او ماندگار می کند.

چون هدایای نقدی ممکن است در میان افراد، ایجاد شک و شبه کند.

نکات مهم

به مهم‌ترین نکات در خصوص راهنمای خرید ست‌های مدیرتی توجه فرمایید:

  • ست‌های هدیه مدیریتی برخلاف هدایای مدیریتی از چندین محصول مرتبط با یکدیگر تشکیل شده‌اند در نتیجه موثر تر از هدایای مدیریتی تکی نیز خواهند بود.
  • لازم است در تهیه ست‌ها مدیریتی به حیطه کاری مدیران توجه داشته باشید.
  • بهترین هدیه مدیران مواردی کاربردی اما خلاقانه و دور از کلیشه‌ها هستند.
  • به هیچ عنوان هدایای گران قیمت پولی برای مدیران تهیه نکنید.
  • بسته‌بندی ست‌های مدیرتی از مهم‌ترین ویژگی آن‌ها محسوب می‌شود.
  • در آراهنر می‌توانید انواع مختلفی از ست‌ها مدیریتی شامل ست‌ها صنایع دستی، اداری، ست‌ها مدیریتی پذیرایی،معنوی و مذهبی و … را بیابید.
  • با تهیه هدایای خود از آراهنر دیگر نیاز نیست به فکر تهیه بسته و یا جعبه‌ها جداگانه برای هدایای مدیریتی خود باشید. ما بهترین بسته‌بندی ها را برای ست‌ها مدیریتی ویژه طراحی کرده‌ایم.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *