تبلیغات

هدیه تبلیغاتی رومیزی

هدیه تبلیغاتی رومیزی
لوگوی اراهنر

انواع هدایای شرکتی، روشی کم‌هزینه و منحصر به فرد جهت دستیابی به اهداف تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها است. آنها مانند یک فراخوان روزانه موثر برای یادآوری خدمات و محصولات شما به مردم و مشتریان عمل می‌کنند. در این مقاله به معرفی کامل هدیه تبلیغاتی رومیزی و همچنین بررسی خصوصیات، مزایا و ویژگی‌های آن  می‌پردازیم.

در حال حاضر، هدایای تبلیغاتی بسیار نوآورانه و در طیف وسیعی در تمامی بخش‌ها، شرکت‌های صنعتی و تولیدی، سازمان‌های دولتی و خصوصی، بخش‎های آموزشی و تجاری و در بازار عرضه می‌شوند. انبوهی از این محصولات مقرون به صرفه و اقتصادی، با کیفیت خوب و با دوام، سازگار با محیط زیست برای پاسخگویی به تقاضای روز افزون به نیاز مشتریان طراحی و تولید می‌شوند و همچنین می‌توانند نام و نشان تجاری کسب و کار آنها را به مردم و دیگران معرفی کنند. یکی از انواع این محصولات هدیه تبلیغاتی رومیزی نام دارد.

زریر 4 (به وقت نوشیدن)

محتویات این بسته:

  • یک عدد فرنچ پرس
  • یک عدد ماگ سرامیکی
  • سه جعبه دمنوش حاوی 3گرم گل گاو زبان، 8گرم آویشن و 5گرم اسطوخودوس

 

Pyramid / ست لوازم اداری رومیزی (فلزی)

این بسته هدیه روز کارمند شامل جا قلمی، جای گوشی تلفن همراه، جا کاغذی و ساعت عقربه‌دار است.

ست هدیه تبلیغاتی Travel Dream همراه با دفترو خودکار

Planning Dream / پک هدیه رویای برنامه‌ریزی

محتویات این بسته:

  • تقویم روزانه
  • قلم لمسی و خودکار بیسوز
  • دراژه مغزدار در بسته
  • دمنوش آرامش در بسته

De.Set / ست لوازم اداری رومیزی (چوبی)

محتویات این بسته:

  • پایه نگهدارنده چوبی آکوستیک تلفن همراه
  • جعبه‌ چوبی رومیزی با در مگنتی شفاف
  • زیر لیوانی چوبی
  • جعبه مقوایی

Beam Light / ست لوازم اداری رومیزی (مگنتی)

محتویات این بسته:

  • چراغ مطالعه شارژی رومیزی
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل مگنتی‌
  • جا قلمی مگنتی (استند خودکار)
  • جا گیره‌‌ای کاغذ مگنتی
  • جعبه ایفلوت
آن به (آن ده که آن به) محتویات این بسته:
  • یک عدد فرنچ پرس
  • یک عدد ماگ سرامیکی
  • سه جعبه دمنوش حاوی 3گرم گل گاو زبان، 8گرم آویشن و 5گرم اسطوخودوس

هدیه تبلیغای رومیزی چیست؟

وقتی صحبت از هدایای شرکتی به خصوص هدیه تبلیغاتی رومیزی می‌شود، علاقه من به تعریف از آنها شدیدتر می‌شود. اما فقط به شرح درستی از  ویژگی‌های این محصولات بسنده خواهیم کرد.

طیف وسیعی از این اقلام در انواع و اشکال مختلفی وجود دارند. جالب این است که خیلی از مردم با شنیدن هدیه تبلیغاتی رومیزی به یاد ست‌های تبلغیاتی رومیزی قابل استفاده برای مدیران می‌افتند. این کاملا اشتباه است. هر هدیه شرکتی که  بر روی میز قرار می‌گیرد و برای مصرف‌کننده کاربردی و مفید است، هدیه تبلیغاتی رومیزی نام دارد.

اقلامی مانند ساعت رومیزی، تقویم، ماگ، پد موس، جای قلم و گوشی همراه و … از انواع این هدایا محسوب می‌شوند.

به طور کلی مدیران و کارمندان به خصوص افرادی که ساعت‌ها پشت میز قرار می‌گیرند و به امور اداری و شغلی خود مشغول هستند، وسایل خاصی را مطابق با علاقه و سلیقه خود بر روی میز می‌چینند.

این مورد، فرصت خوبی برای شماست. چرا؟

زیرا اگر مشتری شما پشت میز کارمندی یا مدیریتی می‌نشیند، بهتر است چیزی را به او هدیه دهید که نام و نشان تجاری شما روی آن حک شده باشد و او می‌تواند هر روز شما را ببیند و به یاد آورد.

اگر هدیه سازمانی را که شما انتخاب می‌کنید؛ با کیفیت و کاربردی هم باشد. چه بهتر! شما به هدف می‌زنید. حالا به ما بگویید از این مشتریان خود چند نفر را می‌شناسید که پشت میز می‌نشینند؟

کمی چاشنی هیجان را به آن اضافه می‌کنیم. اگر مشتری شما مدیر برجسته‌ای است؛ هدایای نفیس مدیریتی نیز گزینه بسیار خوبی است. البته با این تفاوت که خلاقیت و نوآوری را در نظر بگیرید. در این صورت تجسم کنید چه چیزی روی میز او قرار داشته باشد بهتر است؟

تا بحال فکر کرده‌اید که این مشتری مهم شما چه چیزی را از همه بیشتر دوست دارد؟

مثلا اگر او به سلامتی خودش اهمیت می‌دهد می‌توانید از هدایای تبلیغاتی خاص مانند بسته درنگ آراهنر استفاده کنید.

  • این بسته بر روی میز قرار می‌گیرد.
  • طراحی آن خلاقانه و بسیار هنری است.
  • محتویات آن شامل مواد مغذی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید است.
  • سازگار با محیط زیست بوده و بسیار کاربردی است.
  • یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی چوبی نیز محسوب می‌شود.

مزایای هدایای تبلیغاتی رومیزی

این هدایا مزایا و ویژگی‌های بسیار خوب و موثری دارند. خیلی ساده آنها را برای شما بیان می‌کنم این مزایا عبارتند از:

خلاقانه

محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد و خلاقانه طرفداران زیادی دارند. زیرا طراحی و تهیه آنها بر اساس خلاقیت هنرمندان و استعدادهای آن‌ها است.

تیم طراحی هنرمند گروه آراهنر، شناخت خیلی خوبی از نیازهای مشتریان خود دارند و مطابق با آن، هدایایی را تهیه می‌کنند که علاوه بر زیبایی، بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده نیز هستند. البته به غیر از این موارد کاربرد و استفاده‌های مفیدی را نیز ارائه می‌کنند.

مشتری شما وقتی سرگرم می‌شود یا با استفاده از هدیه شما به صورت روزانه نیازی را بر طرف می‌کند، شما را برای مدت زمان زیادی به یاد خواهد داشت. در صورت لزوم نیز شما را به دیگران معرفی خواهد کرد.

با کیفیت

مردم از داشتن هدایای تبلیغاتی که بی‌کیفیت و ارزان هستند، خوشحال نمی‌شوند زیرا خوب می‌دانند که هدیه دهنده فقط برای رفع وظیفه خود، اقدام به تهیه و اهدا آن نموده است.  هدایای تبلیغاتی با کیفیت، ارزشمند و جذاب هستند. مصرف کننده از داشتن آن لذت می‌برد به خصوص زمانی که از آن استفاده می‌کند.

اگر مشتری شما کارمند پشت میز نشین است. زمانی که برای او سِت جاقلمی و موبایل هدیه می‌دهید. از اینکه جایی مشخص برای موبایل خود دارد و میزش همیشه منظم و باز است، این مساله او را شاد کرده و در دل خود از شما قدردانی خواهد کرد. به شما پیشنهاد می‌کنم هدایای سازمانی آراهنر را امتحان کنید.

 کاربردی و مفید

یکی از معیارهای اصلی تهیه هدایای تبلیغاتی، کاربردی و مفید بودن آنها است. اگر شما به عنوان هدیه‌دهنده برای معرفی نام و نشان تجاری خود یا ارسال پیامی خاص، از هدایایی استفاده کنید که هیچ کاربرد مفیدی ندارند، رک و راست بگوییم بازنده خواهید بود. زیرا هدیه تبلیغاتی که کاربرد ندارد به زودی از چشم مشتری شما می‌افتد.

مشتری شما برای خلاص شدن از شر این هدیه بی مصرف، آن را به جایی دور خواهد انداخت. یا اینکه در جایی قرار می‌دهد که قرار نیست هرگز به آن سر بزند.  برای مثال بسته هدیه ایوار آراهنر از هدایای کاربردی به شمار می‌رود که شامل یک قندان و لیوان مسی است و بر روی میز قرار می‌گیرد. این بسته به لحاظ کاربردی برای استفاده روزانه مانند نوشیدن چای، قهوه و حتی آب و همچنین نگهداری قند، شکلات و سایر مواد غذایی خشک، بسیار عالی است.

کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی رومیزی

با دوام و عمر طولانی

همیشه به یاد داشته باشید محصولی را انتخاب کنید که مشتری یا مخاطب شما علاوه بر استفاده مکرر،  بتواند برای مدت زمان بسیار طولانی حداقل 2 سال آن را بر روی میز خود نگه داشته و به کار ببرد. هدایای تبلیغاتی بادوام همیشه و همه جا با حواس پنجگانه مصرف‌کننده خود در تماس است. یا دیده می‌شود، یا شنیده می‌شود و در بسیاری از مواقع نیز لمس می‌شود.

اگر از خود شما بپرسم که چه هدیه‌ای را دوست دارید برای مدت زمان طولانی نگهداری کنید؟ به چه چیزی فکر می‌کنید؟

هدیه مورد نظر شما مطابق با کدام یک از نیازها و علایق شماست؟

جالب اینکه برخی از مشتریان عادت دارند وسایل روی میز خود را به صورت ناخودآگاه جابجا نمایند. زیرا این وسایل برای مدت زمانی طولانی روی میز آنها قرار داشته‌اند.

سخن آخر

در پایان خاطر نشان می‌کنیم که انواع هدایای تبلیغاتی رومیزی در اشکال و طرح‌های مختلف مطابق با نیازهای شما و مشتریان عزیزتان در فروشگاه آنلاین آراهنر ارائه می‌شوند.

همه این اقلام با درج نام و نشان تجاری کسب و کار شما، به صورتی چشمگیر در برابر دیدگان مشتریان و مخاطبان شما خودنمایی‌ می‌کنند. هدایای تبلیغاتی رومیزی ما بسیار خلاقانه، با کیفیت، کاربردی و مفید، با دوام و شیک و جذاب هستند.

هنگامی که مشتری در تماس مستقیم با آن قرار دارد، به خوبی درک می‌کند که شما برای بخشیدن چنین هدیه با ارزشی؛ تلاش زیادی کرده‌اید و او به تجارت و معامله با شما به صورت ناخوداگاه فکر می‌کند زیرا دوست دارد که برای جبران این عمل پسندید، حتما کاری برای شما انجام دهد.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *