تبلیغات

خرید هدیه روز مهندس

هدیه روز مهندس
لوگوی اراهنر

یکی از هدایای پرطرفدار که معمولاً کسب و کارهای بزرگ و کوچک از آن ها استفاده می کنند، اهدای هدایای مناسبتی در مناسبت های مختلف مانند روز مهندس است. هدیه روز مهندس برای تجلیل از دستاوردهای آنان خریداری شده و باعث خرسندی و افزایش انگیزه آنان می‌شود.

روز مهندس یکی از مناسبت هایی است که شرکت های مختلف آن را با اهدای کادو روز مهندس به مهندسان شاغل گرامی می دارند. در ادامه انواع هدیه روز مهندس را می توانید مشاهده کنید.

روز مهندس چه روزی است؟

روز پنجم اسفند ماه هر سال، مصادف با روز بزرگداشت یکی از بزرگ ترین دانشمندان ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی است. این روز هم چنین تحت عنوان روز مهندس نام گذاری شده تا از زحمات مهندسان در رشته های مختلف قدردانی به عمل آید.

ویژگی های بهترین هدیه روزمهندس

تنها زمانی می‌توانید واقعا بدانید که بهترین هدیه روز مهندس چیست که خودتان در تمام رشته‌های موجود مدرک مهندسی داشته باشید که خب هم ما و هم شما می‌دانید که چنین چیزی غیرممکن است بنابراین می‌توانیم با در کنار هم قرار دادن برخی موارد، پی ببریم که بهترین هدیه روز مهندس چیست.

همان طور که می دانید، به طور کلی مهندسین به واسطه نوع تحصیلاتی که دارند، افرادی دقیق و ریزبین هستند و جزئیات برایشان دارای اهمیت است پس در هنگام خرید هدیه باید این نکات مد نظر قرار بگیرد.

ویژگی های بهترین هدیه روز مهندس عبارتند از:

کاربردی بودن هدیه روز مهندس

مهم ترین چیزی که در هنگام خرید هدایا باید در نظر گرفت این است که آنچه خریداری می‌کنیم، حتماً کاربردی باشد. هدایای کاربردی، همان طور که از نام آن پیداست، کالایی است که برای شخص هدیه گیرنده مفید و سودمند باشد و او بتواند در مقاطعی از زندگی از آن استفاده کند؛ در واقع، شما تنها از این طریق می‌توانید همیشه در ذهن هدیه گیرنده باقی بمانید. به عبارت دیگر، اگر صرفاً هدیه ای را اهد کنید تا رفع تکلیف کرده باشید، ممکن است هدیه شما و همین طور نام برند شما خیلی زود از یاد هدیه گیرنده برود و فراموش شود.

تناسب هدیه روز مهندس با سلیقه مخاطب

مسلماً وقتی هدیه ای را می خرید باید کالایی را تهیه کنید که با سلیقه فرد مورد نظر شما تناسب و همخوانی داشته باشد. حال اگر بخواهید برای گروهی از افراد هدیه ای را تهیه کنید؛ مثلا برای تعدادی از مهندسان که در شرکت شما کار می کنند، به مناسبت روز مهندس، هدیه‌ای ارائه دهید؛ در این صورت بهتر است با توجه به فیلد کاری آن‌ها و همین طور سلیقه جمعی، هدایای خود را تهیه کنید.

این مورد یکی از موضوعات مهمی است که در هنگام خرید بهترین هدیه برای روز مهندس باید در نظر داشته باشید. به طور کلی هر هدیه ای مناسب با یک فرد بخصوص است؛ این تفاوت ها به نسبت جنسیت، سن و سال، میزان تحصیلات، مقام و شخصیت اجتماعی افراد تعیین می شود. در واقع شما با انتخاب هدیه تبلیغاتی خلاقانه و مناسب و متناسب با شان و شخصیت مخاطب، جایگاه برند خود را به مخاطبان نشان می دهید.

با کیفیت بودن کادو روز مهندس

شاید با خود فکر کنید که اگر قرار باشد هدایای باکیفیتی خریداری کنید، باید هزینه زیادی نیز متقبل شوید؛ هر چند که شاید در نگاه اول، این فرضیه صحیح باشد ولی وقتی به خرید هدایای تبلیغاتی به چشم هزینه، که به چشم سرمایه گذاری نگاه کنید، خواهید دیدکه هزینه ای که می کنید، ارزشش را دارد.
در واقع وقتی شما هدایای باکیفیت خریداری می کنید، این پیام را به مخاطب خود منتقل می کنید که کسب و کاری حرفه‌ای و منحصر به فرد دارید که کیفیت برای شما حرف اول را می زند؛ از سوی دیگر، هیچ فرد دریافت کننده هدیه‌ای را نمی‌توانید پیدا کنید که هدیه باکیفیت خود را بلااستفاده بگذارد یا از آن استفاده نکند؛ بنابراین با اهدای هدایای باکیفیت به طور مداوم برند شما در یاد مخاطبان باقی خواهد ماند.

بسته بندی شکیل هدیه برای روز مهندس

توجه به بسته بندی هدایا اگر بیشتر از خود هدیه اهمیت نداشته باشد، کمتر از آن دارای اهمیت نیست. یک بسته بندی شیک و شکیل و ساده که حاصل طراحی متخصصان این امر باشد، می‌تواند در نگاه نخست، ارزش و اعتبار برند شما و همین طور هدیه ای را که انتخاب کرده‌اید منتقل کند.

نکات مهم برای خرید هدیه روز مهندس

شما می‌توانید برای مهندسان انواع هدایای مرتبط و غیرمرتبط با حرفه و شغل آن‌ها را خریداری کنید؛ در واقع هدایای مرتبط با شغل و حرفه مهندسین به نوعی می‌تواند کاربردی و جالب توجه باشد و هدایای غیر مرتبط به نوعی دیگر. برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن یک هدیه عالی برای همکاران مهندس خود انتخاب و خریداری کنید، نکات مهم خرید هدیه روز مهندس را به دقت مطالعه کنید. این نکات عبارت‌اند از: 

  • بودجه‌بندی خرید هدایای تبلیغاتی روز مهندس به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر و سریع‌تر، بهترین هدیه را تهیه کنید؛ بنابراین لازم است که مبلغ بودجه را با توجه به حدود اختیارات خود تعیین کنید و با توجه به آن اقلامی را با قیمت‌های مناسب را انتخاب کنید.
  • فهرستی از مخاطبان هدف خود تهیه کنید و دقیقاً تخمین بزنید برای چه تعدادی از افراد می‌خواهید هدیه را خریداری کنید، به این ترتیب تعیین بودجه نیز بسیار راحت‌تر می‌شود.
  • هدایای تبلیغاتی مد روز با توجه به آخرین خواسته‌ها و ترجیحات تعداد زیادی از مصرف کنندگان تهیه شده‌اند و از جذابیت زیادی برخوردارند به همین دلیل برای تصمیم‌گیری و انتخاب هوشمندانه از آنها غافل نشوید.
  • برخی از افراد دوست ندارند هر هدیه‌ای که دریافت می‌کنند، به نوعی به کار و حرفه‌ای که دارند اشاره کند؛ این قبیل افراد مایل هستند که برای ایجاد تنوع هم که شده هدایای تبلیغاتی لوکس را دریافت کنند؛ شما می‌توانید برای این دسته از افراد، از انواع هدایای دکوری و تزئینی کاربردی استفاده کنید؛ به عنوان مثال انتخاب انواع صنایع دستی می‌تواند گزینه خوبی باشد.
  • از طرف دیگر برای برخی افراد می توانید در روز مهندس از هدایای ترکیبی استفاده کنید و هدایایی را تهیه کنید که هم به نوعی با حرفه مهندسین در ارتباط باشد و هم این که هدایایی عامه پسند به حساب بیایند.
  • زمان‌بندی خرید هدیه روز مهندس به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید فرایند خرید را مدیریت کنید. معمولاً سازمان‌ها در زمان نزدیک شدن به مناسبت مورد نظر اقدام به خرید می‌کنند و چنین موضوعی به دلیل شلوغی و فشار کاری باعث ایجاد اشتباهات زیادی می‌شود؛ بنابراین حداقل یک ماه قبل از فرارسیدن مناسبت، هدیه را خریداری کنید.

سخن نهایی

به طور کلی، مناسبت های مختلف موجود در تقویم، فرصت های خوبی است و کسب و کارهای مختلف غالباً از آن ها برای جلب نظر مخاطبان و مشتریان خود و  یا پرسنل شاغل در شرکت استفاده می کنند. روز مهندس نیز یکی از این فرصت‌ها در ۵ اسفند ماه است و برای بزرگداشت و قدردانی از زحمات مهندسین کشور در نظر گرفته شده است.

author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *