تبلیغات

هدیه روز حسابدار

هدیه روز حسابدار
لوگوی اراهنر

حسابداری شغلی دشوار است که نیاز به دقت زیادی از جانب حسابداران دارد؛ به همین دلیل این افراد در طول کار خود همواره تحت استرس هستند و باید پاسخگو باشند. شاید یکی از دلایلی که قدردانی کردن از این قشر و خرید هدیه روز حسابدار حائز اهمیت است نیز نوع کار آن هاست. خوشبختانه در تقویم هم 15 آذرماه به نام روز حسابدار تعیین شده و می تواند بهترین فرصت برای قدردانی و تهیه هدیه تبلیغاتی برای حسابداران باشد.

خرید هدیه روز حسابدار

هنگام خرید هدیه روز حسابدار همیشه سعی کنید هدیه تبلیغاتی خلاقانه و منحصر به فرد انتخاب کنید و از خرید هدایای کلیشه ای و تکراری بپرهیزید؛ هم چنین هدیه شما باید برای فرد مورد نظر کاربردی و مفید باشد، زیرا در غیر این صورت ممکن است سر از گوشه کمد یا انباری و یا حتی سطل زباله درآورد.

محصولات آراهنر برای روز حسابدار

در ادامه به معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مناسب برای روز حسابدار که شرکت آراهنر آن ها را عرضه می کند، می پردازیم:

دستینه 1 (بسته مهر برنجي و استامپ)

دستینه (بسته مهر برنجی و استامپ)،  با قابلیت شخصی سازی شدن به ماندگاری شما و برند شرکت شما در ذهن هدیه گیرنده کمک می‌ کند. ما در این بسته یک عدد مهر فلزی (برنجی) با دسته چوبی به همراه یک استامپ کوچک قرار داده ایم. محتویات این بسته در جعبه چوبی با روکش چرمی عرضه می شود.

دستینه 1 (بسته مهر برنجي و استامپ)

مغزدانه (این بسته نابغه است.)

بسته‌ مغزدانه یک اردورخوری چوبی است که در دل خود مغزهای زیادی را جا داده است  از جمله مقداری تخم آفتابگردان، مقداری تخم کدو و مقداری تخم هندوانه و در یک بسته بندی شکیل قابل عرضه است.

مغزدانه

مغزدانه (این بسته نابغه است.)

هفت در هفت آرامش

این بسته از هدایای تبلیغاتی کاربردی، کاملاً مناسب حسابداران عزیز است تا آن ها را از استرس های زیاد محیط کاری دور کند و آرامش را به روح و روان آن ها بازگرداند، در این بسته هدیه استثنایی، هفت دمنوش آرامش ­بخش از جمله گل گاوزبان، بهار نارنج، گل نسترن، اسطوخودوس، بابونه، آویشن، به لیمو به همراه یک ماساژور برقی قرار داده شده است و در یک بسته بندی زیبا و شکیل عرضه می شود.

هفت در هفت آرامش

هفت در هفت آرامش

هفت در هفت هیجان

این بسته هدیه درست برعکس بسته هدیه هفت در هفت آرامش عمل می کند و می تواند هیجان و شادی را به روزمرگی های حسابداران عزیز بازگرداند در این بسته هدیه هفت دمنوش انرژی بخش شامل چای ترش، چای دارچین، چای هل، چای سیب، چای نعنا، چای زنجبیل، چای رزماری به همراه یک عدد اسپیکر قر ار دارد که مطمئناً با بسته بندی که دارد، هر حسابداری را هیجان زده خواهد کرد.

هفت در هفت هیجان

هفت در هفت هیجان

بسته هدیه ولکام

اولین ­ها همیشه جور دیگری به یادمان می ­مانند همچون اولین دیدار و اولین خوش ­آمدگویی. اگر به تازگی در واحد حسابداری خود کارمند جدیدی را استخدام کرده اید از ولکام پکیج غافل نشوید. شرکت آرا هنر ، برای ورود همکار جدید به مجموعۀ شما جعبه ای طراحی کرده است پُر از نشانه و حال خوب خوش ­آمدگویی.

هر کدام از این نشانه ها با پیام مربوط به خودشان در همۀ روزهایی که قرار است کنار هم کار کنید یادآور این هستند که حال خوب همۀ اعضای یک مجموعه است که باعث رشد و پیشرفت آن می­ شود. پس بسته هدیه ولکام آراهنر رو ابداً از دست ندید.

محتویات این بسته هدیه عبارتند از یک عدد گلدان و بذر، یک عدد ماگ و کیسۀ غذا، یک عدد دفترچه یاداشت و یک عدد جاخودکاری.

ولکام

بسته هدیه ولکام

بسته هدیه تولد

اگر بر حسب اتفاق، روز حسابدار متقارن با سالروز تولد حسابدار مورد نظر شماست، بسته هدیه تولد، تمام آن چیزی است که باید سفارش دهید؛ در این بسته هدیه خاص برای تولد، یک عدد قلک نوستالژیک گِلی با محتویات هیجان انگیز و یک عدد چکش برای شکستن قلک قرار داده شده است.

تولد

بسته هدیه تولد

بسته هدیه پاویون

پاویون به معنای استراحتگاه است. این بسته از هدایای تبلیغاتی خاص برای خلوت و شاید دورهمی های کوچک طراحی شده است تا دریافت کننده آن بتواند در کنار طعم شیرین شکلات و مزه دلپذیر دمنوش ها زمان خوشی را بگذراند و هدیه ای مناسب است برای روز حسابدار تا به این وسیله خستگی یک روز را از تن بیرون کنند.

شش خانه (شش خانه روی میز می آید)

شش‌خانه از آن بسته ‌هایی است که برای مدت ‌های زیادی روی میز کار یا میز پذیرایی می‌ ماند. این بسته از بهترین هدایای تبلیغاتی آراهنر یک پایه ‌چوبی شش ­‌خانه دارد همراه سه شیشه­‌ با  درب استیل.  داخل هر خانه  مقداری از عناب، خرمای حبه ‌ای، میوه ‌خشک استوایی، بهارنارنج، بابونه و چای خشک است که در یک بسته بندی شکیل عرضه می شود.

شش خانه

مرسوم (مغز شب)

از آن جایی که روز حسابدار تقریباً نزدیک شب یلدا هم هست شاید بد نباشد برای هدیه روز حسابدار هدایایی را انتخاب کنیم که رنگ و بوی یلدایی هم داشته باشد از جمله بسته هدیه مرسوم . در بسته‌ جمع ‌و جور مرسوم، چهار کاسه سفالی قرار دارد و در هر کاسه مقداری مغز فندوق، مقداری مغز بادام، مقداری مغز بادام هندی و مقداری مغز پسته است. این هدیه بسته بندی شیک و منحصر به فردی هم دارد.

روز حسابدار چه روزی است؟

روز حسابدار در تقویم ما دو جایگاه ویژه را به خود اختصاص داده است که یکی از آن ها روز جهانی حسابدار در روز 10 نوامبر و دیگری که مربوط به کشور ما می شود، روز 15 آذر است.

علت نام گذاری روز حسابدار

13 آذر ماه سال  1386 در یک گردهمایی که با حضور نهادهای مختلف حسابداری ایران از جمله انجمن حسابداران خبره ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران – به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک – انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی و سازمان حسابرسی برگزار شد، این روز به عنوان روز حسابدار نام‌ گذاری شده است.

تاریخچه نام ‌گذاری روز جهانی حسابدار

فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) در سی ‌امین سال تاسیس این فدراسیون، دوم تا هشتم ماه دسامبر سال ۲۰۰۷ (برابر با یازدهم تا هفدهم آذر ماه سال ۱۳۸۶) را به عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرد و از اعضای خود در همه کشورهای جهان خواست که آن ها هم آن هفته را به همین اسم، نام گذاری کنند و گردهمایی‌ ها یا آیین ‌های ویژه‌ ای را به همین مناسبت تدارک ببینند. در آن سال، انجمن حسابداران خبره ایران ضمن اعلام این خبر تمامی نهادهای حسابداری کشور را برای مشخص کردن روزی تحت عنوان روز حسابدار فراخواند.

براساس آن فراخوان و نشست ‌هایی که پس از آن، میان رهبران انجمن حسابداران خبره ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران – به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک – انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی و سازمان حسابرسی تشکیل شد، سرانجام، در گردهمایی روز ۱۳ آذر ۱۳۸۶ ، روز ۱۵ آذر هر سال به عنوان روز حسابدار در ایران نام ‌گذاری شد.

شما می‌توانید در این روز از هدایای تبلیغاتی مناسبتی آراهنر برای حسابداران شرکت خود  بسته‌های خلاقانه‌ای تهیه کنید.

ویژگی هدیه روز حسابدار

 هدیه روز حسابدار نوع خاصی از هدایای اداری خلاقانه است که مطابق با شغل حسابداری طراحی و آماده سازی شده اند. معمولا حسابدران در طول روز غرق در کار خود هستند و فعالیت ذهنی آنان بسیار زیاد است. یک هدیه با ویژگی‌های خاص می تواند خستگی او را برطرف نماید و احساس لذت بخشی را به او بدهد. در ادامه به پنج ویژگی هدیه روز حسابدار توجه کنید:

  قابل استفاده و کاربردی بودن

 یک هدیه خوب، قابلیت استفاده خوبی برای گیرنده آن به همراه دارد. به زبانی ساده برای حسابداران به‌دردبخور هستند. برای اینکه این هدایا مطابق با شخصیت، سبک زندگی، ارزش‌ها، علاقه‌مندی‌ها و سلیقه مخاطب طراحی و ساخته شده اند.

 باکیفیت و بادوام بودن

 هدیه سازمانی باکیفیت و مرغوب برای مدت زیادی عمر می‌کند و این ویژگی تأثیر قدرتمندی به همراه دارد؛ زیرا مصرف‌کننده در طول روز از آن استفاده می‌کند و بابت یک هدیه باکیفیت و مرغوب خوشحال می‌شود و ناخودآگاه برند و کسب و کار شما را در ذهن خود حک می‌کند. از طرفی یک هدیه مقبول بازگو کننده اصالت و ارزشمندی برند شماست.حفظ و نگهداری هدیه سازمانی نزد مصرف‌کننده برای مدت زمان طولانی از مهم‌ترین اهداف تبلیغاتی است.

 خاطره انگیز و فراموش نشدنی

 تصور کنید هدیه‌ای را که به حسابدار خود می‌دهید بر روی میز او قرار دارد و خودنمایی می‌کند. یا اینکه قسمتی جدایی‌ناپذیر از دکوراسیون منزل اوست. یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های هدیه دادن به‌یادماندنی بودن آن است که به طور مداوم کسب و کار شما را در یاد او زنده می‌کند.

 داشتن ظاهری شکیل و زیبا

 هدایای سازمانی به لحاظ ظاهری و بسته‌بندی باید شیک، شکیل و مقبول طراحی و آماده سازی شوند. زیرا قرار است که دریافت کننده آن را به طور غیر قابل انتظاری هیجان‌زده و سورپرایز نمایید.

 اگر می‌خواهید لوگوی شما هدیه روز حسابدار را برای همیشه همراهی کند، سعی کنید از طراحی‌های گرافیکی زیبا و فونت‌های چشم نواز استفاده کنید. به این معنی که شکل نهایی لوگو با بسته بندی و فیزیک هدیه به لحاظ زیبایی نوشتاری، رنگ و طراحی کاملا همخوانی خود را حفظ کنند.

  یونیک و خاص بودن

 غالباً هدایای تبلیغاتی ترند و مد روز طرف‌داران زیادی دارند و واقعاً در دستان مخاطب پرتوافشانی می‌کنند. وقتی هدیه‌ای خاص را برای فردی در نظر می‌گیرید او را بسیار ذوق‌زده و خوشحال می‌کنید؛ چون به‌خوبی درک می‌کند که برای تهیه این هدیه چقدر تلاش کرده‌اید.

 هدایای یونیک و خاص تلفیقی از خلاقیت، نوآوری، کیفیت و جذابیت هستند. این نکات را برای انتخاب و خریداری هدیه روز حسابدار مدنظر قرار دهید و به زودی متوجه خواهید شد که برنده واقعی شما هستید!

مزایای خرید کادوی روز حسابدار

به طور کلی افراد و شرکت ها و موسسات تجاری و صنعتی مختلف برای اهداف خاصی هدیه می دهند از جمله این که در فلسفه هدیه دادن میزان قدرشناسی و علاقه ما نسبت به دیگران را نشان می دهد و باعث می شود تا بتوانیم ارتباطی موثر با فرد یا افراد دریافت کننده هدیه برقرار کنیم.

از سوی دیگر، یکی از آداب هدیه دادن ایجاد حس ارزشمندی را در مخاطبان به وجود می آورد و آن ها درک می کنند که حضورشان و همین طور فعالیتی که انجام می دهند، گران بهاست و قابل درک است و به زبان ساده تر، دیده می شود.

اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید و به پرسنل خود که در بخش حسابداری مشغول فعالیت هستند، هدایایی را در این روز اهدا کنید، همین امر باعث می شود که آن ها نسبت به شما به عنوان کارفرما و همین طور محل کار خود حسی متفاوت همراه با وفاداری پیدا کنند و همین موضوع می تواند باعث شود تا بیش از گذشته فعالیت مثمر ثمر داشته باشند و از این طریق، بهره وری آن ها افزایش یابد.

سخن نهایی 

از مزایای هدیه دادن به مناسبت روز حسابدار این است که شما با این کار همیشه در ذهن فرد هدیه گیرنده می مانید و هر بار که او به هدیه ای که دریافت کرده است نگاه کند و یا از آن استفاده کند، یاد شما خواهد افتاد. بهتر است کادوی روز حسابدار را جوری تهیه کنید که هم در شأن شما و برندتان باشد و هم در شأن حسابدار مورد نظر شما باشد. در آخر حتماً به بسته بندی هدیه روز حسابدار هم توجه کنید.

سوالات متداول در خصوص روز حسابدار

روز حسابدار در تقویم ما در دو روز متفاوت مشخص شده است که یکی از آن ها روز جهانی حسابدار در دهم ماه نوامبر و دیگری که مربوط به کشور ما می شود، روز پانزده  آذر ماه است.

  • خلاقانه باشد.
  • مطابق با سلیقه فرد دریافت کننده هدیه باشد.
  • تکراری و کلیشه ای نباشد.
  • بسته بندی درخوری داشته باشد.

با تهیه هدایای مناسب و خلاقانه برای روز حسابدار می توان از این قشر، تشکر و قدردانی کنید.

به صورت خرید حضوری یا اینترنتی امکان انتخاب و تهیه هدیه برای روز حسابدار وجود دارد.

نکات مهم در خصوص روز حسابدار

  • همان طور که پیش تر گفتیم، پانزدهم آذرماه هر سال در ایران به نام روز حسابدار تعیین شده است.
  • این روز در گردهمایی که در 13 آذر ماه سال  1386 با حضور نهادهای حسابداری ایران از جمله انجمن حسابداران خبره ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران (دو انجمن ایرانی عضو آیفک)، انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی، و سازمان حسابرسی انجام شد، به این اسم، نام گرفت.
  • فدراسیون بین ‌المللی حسابداران (آیفک) در سی ‌امین سال تاسیس خود ، دوم تا هشتم ماه دسامبر 2007 را به عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرد و از اعضای خود در سایر کشورهای جهان درخواست کرد که آن ها هم، همین کار را انجام دهند و گردهمایی ‌ها یا آیین ‌های گرامیداشت ویژه ‌ای را به همین مناسبت تدارک ببینند.
  • در همان سال، انجمن حسابداران خبره ایران روز پانزدهم آذر هر سال را به عنوان روز حسابدار در ایران نام‌گذاری کرد.
  • شما با تهیه هدایای مناسب و خلاقانه برای روز حسابدار می توانید از حسابداران تشکر و قدردانی کنید.
  • هدیه روز حسابدار باید کاربردی و مفید باشد و حتی الامکان با سلیقه فرد یا افراد مورد نظر همخوانی داشته باشد.
  • بهتر است برای روز حسابدار هدیه ای تهیه کنید که در شأن کسب و کار شما و افراد مورد نظر باشد.
  • شرکت آرا هنر هدایای زیادی را برای این روز در نظر گرفته است که می توانید بنا به شرایط خود، از میان ان ها انتخاب کنید.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *