دسته‌بندی نشده

کادو رسمی برای اقایان

کادو رسمی برای اقایان

آیا به دنبال بهترین هدایا برای آقایان هستید؟ تا چه حد با بسته‌های هدیه رسمی برای آقایان آشنا هستید؟  اگر به دنبال بهترین پاسخ به این پرسش‌ها و دیگر نکات مهم در خصوص تهیه هدایای رسمی برای آقایان هستید در این مقاله با ما همراه باشید ...

هدیه دادن در فرهنگ ما ایرانیان از گذشته‌های دور امری پسندیده محسوب می‌شود. در طول سال همه ما ممکن است برای مناسبت‌های مختلف هدیه برای یکدیگر تهیه کنیم. باید ذکر کرد که هدایای خانوادگی و هدیه دادن در میان گروه دوستان با هدایای رسمی تفاوت‌هایی دارد.

برای مثال ممکن است در روز مرد برای پدر، همسر و یا برادر خود هدیه‌هایی مانند تیشرت، پیراهن، عطر و … تهیه کنید. همه این موارد برای مناسب‌های شخصی گزینه‌های مناسبی هستند اما برای موقعیت‌های رسمی بهتر است به فکر موارد بهتری باشید. برای مثال تهیه یک تیشرت برای مدیر خود گزینه اصلا مناسبی نیست.

در همین موارد است که اهمیت بسته‌های هدیه رسمی برای آقایان پر رنگ‌تر می‌شود. این هدایای مدیریتی با داشتن حالت رسمی‌ و در عین حال کاربردی بهترین گزینه‌ها برای مناسبت‌هایی مانند هدیه برای رئیس و یا همکاران می‌باشد.

در ادامه این مقاله ابتدا ویژگی هدایا رسمی و مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی را بررسی کرده و سپس بهترین هدایا رسمی ویژه آراهنر را خدمت شما عزیران معرفی خواهیم کرد تا به راحتی مناسب ترین موارد را برای موقعیت‌های رسمی و خاص تهیه فرمایید.

پس در ادامه این مقاله با آراهنر همراه باشید …

معرفی بسته‌های کادو رسمی برای آقایان

در آراهنر انواع مختلفی از کادوهای رسمی برای آقایان ارائه می‌شوند که می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه افراد نسبت به خرید گیفت تبلیغاتی اقدام نمایید. این بسته‌های مخصوص آقایان را می‌توان به 4 گروه هدایای فرهنگی و معنوی، هدایای سلامتی، هدایای پذیرایی و دکوری تقسیم بندی کرد. در ادامه بهترین بسته‌های هدایای سازمانی و تبلیغاتی آراهنر از این 4 گروه اصلی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی در پاراگراف بعدی انواع بسته‌های هدیه آراهنر را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که در مناسبت‌های رسمی به راحتی می‌توانید تهیه نمایید. پس در ادامه ما را همراهی نمایید …

1.بسته هدایای فرهنگی و معنوی

همان‌طور که از نام آن نیز مشخص است، این دسته از کادوهای رسمی بیشتر دارای جنبه فرهنگی و هنری هستند. محصولات اصلی این بسته‌های هدیه برای آقایان اغلب مواردی همچون کتاب، دیوان اشعار و قاب‌های نقاشی می‌باشند. بسته های معنوی نیز بیشتر شامل لوازم مورد نیاز برای مناجات می‌باشند. در ادامه به بررسی چندین مورد از پرفروش‌ترین کادوهای فرهنگی و معنوی برای آقایان خواهیم پرداخت.

بسته نقاشی مکتبی، دیوان حافظ نفیس (142)

بسته نقاشی و دیوان حافظ

در این بسته از هدایای تبلیغاتی نفیس دو جز مهم از فرهنگ و هنر ایرانی قرار داده شده است. اولین محصول دیوان اشعار حافظ با جلد نفیس می‌باشد که بی شک از محبوب‌ترین هدایای فرهنگی برای ایرانیان محسوب می‌‌شود. دومین محصول این بسته نیز نقاشی مکتبی ایرانی است که با قاب خاتم مزین شده است. برای آقایان دوستدار فرهنگ و هنر این بسته می‌تواند کادو رسمی مناسبی باشد.

دیوان اشعار نفیس روان نویس یوروپن (163)

بسته دیوان اشعار نفیس به همراه روان نویس

در این بسته نیز مانند هدیه قبلی دیوان حافظ نفیسی قرار گرفته است. در کنار این هدیه فرهنگی یک عدد روان نویس اعلا یوروپن نیز موجود می‌باشد. این هدیه برای آقایان اهل قلم مانند اساتید بسیار مناسب و جذاب می‌باشد. همچنین از این بسته برای تهیه هدیه روز خبرنگار می‌تونید استفاده کنید.

بسته دستینه 1

اگر به دنبال کادو رسمی فرهنگی با عطر و بوی نوستالژیک هستید و در عین حال هدیه کاربردی را درنظر دارید، پیشنهاد ما به شما بسته دستینه 1 می‌باشد. در این بسته از هدایای تبلیغاتی خاص آراهنر یک عدد مهر با دسته چوبی قرار دارد که دارای قابلیت شخصی سازی می‌باشد. در کنار مهر یک عدد استامپ نیز قرار دارد که برخلاف بسته دستینه 2 کمی حال و هوای مدرن نیز به بسته اضافه کرده است.

از دیگر ویژگی‌های این بسته که برای موقعیت‌های رسمی بسیار مناسب است، بسته بندی چرمی آن می‌باشد. از این بسته می‌توانید برای تهیه هدیه روز پزشک استفاده کنید.

ستا (بسته تسبیح دانه بادام، جانماز و پایه چوبی)

 بسته هدیه ستا ۲

اگر به دنبال کادو رسمی و در عین حال دارای تم مذهبی هستید، بهترین گزینه برای شما بسته ستا 2 می‌باشد. بسته هدیه ستا یا همان بسته نیایش از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی آراهنر شامل مواردی از جمله جانماز، تسبیج، قرآن و … می‌باشد. اصلی‌ترین وجه تمایز ستا با دیگر بسته‌های معنوی و مذهبی پایه چوبی و بسته بندی بسیار شکیل و رسمی آن می‌باشد. در این هدیه مذهبی آراهنر تمام محصولات با نظم خاص روی پایه چوبی گذاشته شده و درون بسته بندی قرار می‌گیرند. از این بسته تحت عنوان هدایای ماه رمضان نیز استفاده می شود

2.بسته هدایای سلامتی

از دیگر هدیه‌هایی که می‌توانید به عنوان کادو رسمی برای آقایان تهیه نمایید، بسته‌های هدیه سلامتی بخش و بسیار کاربردی می‌باشند. همچنین این دسته‌بندی از هدایا را برای کادو روز معلم می‌توانید در نظر داشته باشید. برای این منظور آراهنر متنوع ترین بسته‌های سلامتی را برای شما عزیزان طراحی کرده است تا به راحتی بر اساس سلیقه خود و مخاطبانتان بهترین هدایای را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی تعدادی از انواع هدایای تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

بسته عرقیجات ایرانی نوشه

بسته کادو نوشه علاوه بر جذاب و کاربردی بودن، نشان دهنده اهمیت شما به سلامتی مخاطب نیز می‌باشد. در این بسته دو نوع از عرقیجات شفابخش ایرانی، عرق نعناع و بیدمشک قرار دارد. در کنار این دو بطری دو عدد لیوان سفالی نیز وجود دارد. این بسته را می‌توان بسته سلامتی بخش به همراه صنایع دستی ایرانی دانست.همچنین این بسته از محبوب‌ترین هدایای آراهنر در تهیه هدیه برای سالمندان است.

بسته سلامتی بخش زریر 2

از بهترین بسته‌هایی که می‌توانید در فصول سرد سال هدیه کنید، بسته زریر 2 می‌باشد و می‌توانید این بسته را برای هدیه روز مرد امسال تهیه کنید. در این بسته انواع مختلفی از دمنوش‌ها به همراه لیوان دمنوش سفالی قرار دارد. از ویژگی‌های بسیار مناسب این بسته برای موقعیت‌های رسمی تر بسته‌بندی خاص آن می‌باشد.

3.بسته هدایای پذیرایی

از دیگر  انواع هدیه لوکس و در عین حال جذابی که می‌توانید به عنوان کادو رسمی برای آقایان تهیه نمایید، بسته‌های پذیرایی می‌باشند. درادامه به بررسی چندین مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

کافا 3 ، بسته هدیه‌ای با عطر قهوه

این بسته برای دوستداران قهوه، بهترین هدیه خواهد بود زیرا تمام آنچه که برای نوشیدن یک فنجان قهوه دلچسب نیاز است در این بسته موجود می‌باشد. از موکاپاپ و قهوه اسپرسو گرفته تا فنجان و شکلات‌.

بسته پذیرایی مهنا 2 

این بسته از هدایای تبلیغاتی چوبی به نوعی هم در دسته هدایای سلامتی قرار می‌گیرد و هم در دسته پذیرایی. علت آن تنوع بالای دمنوش‌های آن بسته است که در کنار دو عدد استکان نعلبکی در بسته بندی لوکس چوبی قرار گرفته‌اند.

4.بسته هدایای لوکس دکوری

در این دسته بندی بیشتر هدایای دکورری از هدیه صنایع دستی اصیل ایرانی قرار می‌گیرند. تعدادی از لوکس ترین آن‌ها که به عنوان کادو رسمی برای آقایان مناسب خواهد بود، عبارت‌اند از:

بسته بشقاب مینا، خودکار یوروپن و فلش مموری (179)

بسته بشقاب مینا به همراه لوازم کاربردی

این بسته علاوه بر در بر داشتن صنایع دستی میناکاری ایرانی، تعدادی محصول کاربردی را نیز دربر دارد. این ست هدیه تبلیغاتی شامل یک عدد خودکار یوروپن به همراه فلش مموری می‌باشند.

بسته گلدان و هاون میناکاری، دیوان اشعار، زعفران (159)

بسته گلدان و هاون میناکاری، دیوان اشعار، زعفران

اگر به دنبال یک ست از هدایای چرمی و در عین حال لوکس و کاربردی هستید باید با این بسته ویژه آشنا شوید. در این هدیه یک عدد دیوان اشعار با جلد لوکس چرمی قرار دارد که از هدایای محبوب همه‌ی ما ایرانیان محسوب می‌شود. در کنار آن یک عدد گلدان و هاون میناکاری نیز قرار گرفته است. 

بسته هدیه نقش قوشه

یکی از هدایای لاکچری و لوکسی که می‌توانید به عنوان هدیه رسمی برای مدیر و رئیس خود تهیه کنید، بسته نقش قوشه می‌باشد. در این بسته لوکس یک عدد قندان قلم‌ زنی اصیل ایرانی قرار دارد. این بسته یکی از لوکس‌ترین بسته بندی‌های چرم آراهنر را نیز به شما ارائه می کند.

بهترین هدیه برای رییس مرد

تعدادی از ویژگی‌های خاص هستند که هدایای رسمی برای آقایان را از دیگر هدایای مناسبتی متمایز می‌کنند. بیایید با بررسی یک مثال به بیان آن بپردازیم. تصور کنید قرار است برای مدیر شرکت خود هدیه‌ای تهیه کنید. در تهیه این هدیه نمی توانید به راحتی دیگر موقعیت‌ها به یک بوتیک مردانه مراجعه کرده و یک پیراهن، تیشرت و یا چنین هدیه‌ای تهیه کنید. همین باعث می‌شود تهیه کادو رسمی برای آقایان سخت‌تر از تهیه هدیه در دیگر موقعیت‌ها شود.

اینجاست که اهمیت به کاربستن خلاقیت خود و توجه به علایق مخاطب خود را نشان می‌دهد. در مثال بالا کسی می‌تواند بهترین کادو رسمی را برای رئیس خود تهیه کند که از او شناخت کافی داشته باشد. ممکن است رئیس شما به نوشیدن قهوه علاقمند نباشد و شما هدیه‌ای حاوی بسته قهوه و ملزومات آن را تهیه کنید. پس گزینه اول شناخت مخاطب می‌باشد.

مورد دومی که بسیار مهم است خلاقانه و جالب بودن هدایا است. آقایان ممکن است در طول سال‌های کاری خود هدایای رسمی تکراری بسیاری دریافت کرده باشند. برای مثال اگر شما کارمند یک شرکت و یا سازمانی باشید، حتما در سال‌های گذشته تعداد زیادی سررسید به عنوان کادو رسمی برای مناسبت‌های مختلف دریافت کرده‌اید. بنابراین دریافت چنین هدیه‌هایی اصلا جالب نخواهد بود.

مورد دیگر در نظر گرفتن بهترین مناسبت‌ها برای دادن کادو رسمی برای آقایان است. برای مثال یکی از بهترین مناسبت‌ها برای تهیه چنین هدایایی مناسبت‌های ملی و سایر روزهای نام‌گذاری شده در تقویم می‌باشد. از جمله آن‌ها می‌توان به عید نوروز و سایر اعیادو حتی برخی از مناسبت‌های تقویم از جمله روز حسبدار اشاره کرد. در چنین روزهایی شما می‌توانید برای کارمندان خود هدایای مناسبتی از جمله هدیه روز حسابدار تهیه کنید.

از ویژگی‌های مهم دیگری که در حین تهیه کادو رسمی باید حتما در نظر داشته باشید، بسته‌بندی هدیه‌ها است. حتی اگر جذاب‌ترین و بهترین هدایا را نیز خریداری کرده باشید، بدون تهیه بسته بندی مناسب هدیه شما تاثیرگذاری مناسبی نخواهد داشت. علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که بسته بندی هدیه‌های عادی با موارد رسمی متفاوت تر است. بنابراین بهتر است جعبه‌ها و بسته‌های لوکس و فاخری را برای چنین هدایایی در نظر داشته باشید.

اگر میخواهید درباره هدایای تبلیغاتی بیشتر بدانید مقاله هدایای تبلیغاتی چیست را از دست ندهید.

ویژگی‌‌های کادو رسمی برای آقایان

چه هدیه‌هایی کادو رسمی برای آقایان محسوب می‌شوند؟

تهیه هدیه روز پدر و مرد برای همسر، پدر، برادر و دوست از جمله هدایای غیر رسمی محسوب می‌شوند. در چنین مواردی انتخاب هر هدیه‌ای بر اساس سلیقه افراد می‌تواند مناسب باشد. از کنسول بازی گرفته تا دستبند و پیراهن و … همه و همه می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای چنین افراد نزدیک از جمله خانواده شما باشند.

برای موقعیت‌های رسمی‌تر مانند هدیه خلاقانه برای معلم، استاد، مدیر و رئیس محل کار و … باید به فکر هدیه‌های ویژه‌ای باشید. در واقع کادوهای رسمی برای آقایان بهتر است از بسته‌های خاص و ویژه باشند. چنین هدیه های رسمی معمولا انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. شما با تهیه بسته‌های هدیه رسمی به راحتی می‌توانید آن را به افراد مختلف هدیه کنید.

همواره باید این نکته را در ذهن خود داشته باشید که می توان هدیه‌های رسمی را حتی برای موقعیت‌های غیر رسمی‌تر و برای دوستان و خانواده خود نیز تهیه کنید اما هدیه‌های غیر رسمی را نمی‌توان برای موقعیت‌های رسمی به کار برد. حتما در حین خرید کادو به این نکته مهم توجه داشته باشید. 

بسته‌ای حاوی دمنوش و عرقیجات گیاهی

برای مطالعه مقاله راهنمای خرید هدیه را بخوانید.

تفاوت کادو رسمی و غیر رسمی برای آقایان

کادوهایی که در مناسبت‌های مختلف ممکن است برای همسر، فرزند و یا پدر خود تهیه کنید، جزو کادوهای غیر رسمی و خانوادگی محسوب می‌شوند در حالیکه کادوهای دیگر همانند هدیه برای همکار، برای مدیر و یا برای مشتریان از هدایای رسمی برای آقایان محسوب می‌شوند.

در خصوص کادوهای غیررسمی شما هیچ محدودیتی ندارید، در واقع می توانید بر اساس سلیقه عزیزان خود تصمیم گیری کنید اما ماجرا در مورد کادوهای رسمی کمی متفاوت است. 

بیایید با یک مثال به بررسی این نکته بپردازیم. تصور کنید برای خرید هدیه تولد پدر خود می‌خواهید هدیه‌ای تهیه کنید. ممکن است پدر شما به هدایای دکوری و تزئیناتی علاقمند باشد. در حالیکه در تهیه هدیه رسمی برای کارمندان باید سراغ گزینه‌هایی برویم که مورد پسند عده بیشتری از آقایان خواهد بود. برای مثال هدیه‌ کاربردی برای چنین مناسبتی بهتر می‌باشد.

علاوه بر این هدایای رسمی و هدایای تبلیغاتی خلاقانه باید چند ویژگی اساسی نیز داشته باشند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

تهیه کادو رسمی برای آقایان

ویژگی هدایای رسمی آقایان

در واقع این ویژگی‌ها بر اساس مناسبت مورد نظر شما ممکن است متفاوت باشد اما چندین نکته مهم در خصوص همه هدایا مناسب برای آقایان در مناسبت‌های مختلف وجود دارد. چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها عبارت اند از:

کاربردی بودن هدایا مهم‌ترین ویژگی کادوهای رسمی برای آقایان

همان‌طور که پیش تر نیز اشاره شد، بیشتر آقایان کادوهایی با کاربرد ملموس را بیشتر می‌پسندند حتی اگر آن هدیه جز هدایای تبلیغاتی ارزان باشد. در نتیجه برای تهیه هدیه برای آقایان می‌توان سراغ چنین گزینه‌هایی رفت و رضایت عده زیادی را به دست آورد. برای مثال فرض کنید می‌خواهید برای کارمندان و یا مشتریان خود هدیه روز مرد تهیه کنید. بهتر است بسته‌های کاربردی‌تر از هدایای تبلیغاتی اداری همچون لوازم اداری همانند خودکار و روان نویس و ست رومیزی انتخاب کنید.

در آراهنر می‌توانید هدیه‌ای همانند جاقلمی روی میزی خاتم کاری برای آقایان سفارش دهید. چنین هدیه‌ای علاوه بر داشتن جنبه دکوری کاملا کاربردی نیز می‌باشد. این دقیقا هدفی است که باید در تهیه کادو رسمی برای آقایان دنبال کنید.
از دیگر هدایای کاربردی آراهنر می‌توان به بسته‌های هدایای سلامتی بخش همچون مهنا اشاره کرد این بسته هدایای برای تهیه هدایای رسمی برای آقایان همچون هدیه روز وکیل و یا روز پزشک مناسب است.

بسته‌بندی شکیل و مرتب را فراموش نکنید!

وقتی از کادو رسمی برای بانوان و آقایان صحبت می‌کنیم اولین چیزی که به ذهن همه ما می‌رسد، ویژگی‌های ظاهری آن است. ظاهر هدایا همان بسته‌بندی و جعبه مخصوص آن را شامل می‌شود. در واقع هدیه رسمی با بسته‌بندی آن بیشتر از حالت غیر رسمی خود خارج می‌شود. در نتیجه باید بحث بسته‌بندی برای هدایا را نیز در نظر گرفت. برای کادوهای رسمی آقایان می‌توانید از بسته‌بندی‌های هاردباکس و یا چوبی استفاده کنید.

بر اساس مناسبت مورد نظر خود هدیه تهیه کنید!

هدیه‌های رسمی برای آقایان یک دسته‌بندی کلی از هدایا محسوب می‌شود و خود زیرمجموعه‌های متنوع تری را نیز در بر می‌گیرد. از جمله آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کادو رسمی برای آقایان در عید نوروز
  • کادو رسمی روز پدر
  • کادو پدر به مناسبت اعیاد دینی
  • کادو برای آقایان در شب یلدا
  • کادو رسمی برای بزرگداشت روز مخصوص مشاغل همانند روز پزشک، روز معلم، روز کارمند و …

بهتر است پیش از خرید هدیه مناسبت مورد نظر خود را بررسی کرده و بر اساس آن کادوهایی را برای آقایان انتخاب کنید. برای مثال کادو رسمی برای هدیه نوروزی بهتر است از محصولات سنتی و کاملا ایرانی همانند صنایع دستی مختلف باشد.
برای مثال اگر قصد تهیه هدیه روز مهندس را دارید باید در نظر داشته باشید که مهندسین به دلیل طبیعت تحصیلات و شغلی‌شان، افرادی دقیق، ریزبین و به جزئیات توجه کننده هستند. از این رو، هنگام انتخاب هدیه برای آن‌ها، باید ویژگی‌هایی مانند دقت، کیفیت و کاربردی بودن را در نظر داشته باشید.

کلیشه ها را کنار بگذارید.

شاید تصور کنید تهیه هدایایی که صرفا کاربردی باشند، بدون در نظر گرفتن عنصر خلاقیت مورد پسند آقایان واقع خواهد شد. بله! قسمت اول این جمله صحیح است اما به این معنی نیست که باید سراغ گزینه‌های همیشگی و کلیشه‌ای بروید. برای مثال آقایان ممکن است در طول سال‌ها هدایای تکراری همانند ست اصلاح یا خودکار و روان نویس دریافت کرده باشند. برای خلاقانه کردن این هدایا لازم است نوآوری از خود به خرج دهید. مثلا می‌توانید این هدایا را با انواع صنایع دستی محبوب ایرانی ترکیب کرده و به صورت پک به آنان هدیه کنید.

علاوه بر این می‌توانید سراغ هدایایی با محصولات جذاب‌تری نیز بروید. یکی از بسته‌های هدیه ما در آراهنر برای چنین مناسبت‌هایی بسته دمنوش‌های مختلف است.

سوالات متداول کادو رسمی برای آقایان

بسته‌های مخصوص آقایان را می‌توان به 4 گروه هدایای فرهنگی و معنوی، هدایای سلامتی، هدایای پذیرایی و دکوری تقسیم بندی کرد.

برای مشاهده هدایای پیشنهادی به سایت آراهنر مراجعه کنید.

گزینه اول شناخت مخاطب می‌باشد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کادو رسمی برای آقایان کاربردی و جذاب بودن آن است.

از دیگر ویژگی‌های مهم هدایای رسمی برای آقایان می‌توان به غیر تکراری بودن و داشتن بسته بندی لوکس و مناسب اشاره کرد.

توجه داشته باشید بسته‌های کادو رسمی را می‌توان در موقعیت‌های غیر رسمی نیز هدیه کرد اما بالعکس این مورد اصلا مناسب نمی‌باشد.

در نهایت نکته مهم دیگر توجه به تناسب بسته‌بندی هدیه‌ها با موقعیت هدیه و شخص دریافت کننده آن است.

آقایان ممکن است در طول سال‌های کاری خود هدایای رسمی تکراری بسیاری دریافت کرده باشند. برای مثال اگر شما کارمند یک شرکت و یا سازمانی باشید، حتما در سال‌های گذشته تعداد زیادی سررسید به عنوان کادو رسمی برای مناسبت‌های مختلف دریافت کرده‌اید. بنابراین دریافت چنین هدیه‌هایی اصلا جالب نخواهد بود. آراهنر هدایای خلاقانه ای را ارئه می دهد که نظیر آنها را کمتر کسی دریافت کرده است.

اما هدایای مدیریتی برای تعمیق روابط بین دو سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این هدایا ارزش مادی بیشتری دارند و باید اساسا با ایده متفاوت و خاصی همراه باشند. حتما یک ماگ هدیه مناسبی برای هدایای مدیریتی نیست اما مثلا بسته چام می‌تواند یک پیشنهاد خوب و متفاوت باشد.

 در نظر گرفتن بهترین مناسبت‌ها برای دادن کادو رسمی برای آقایان بسیار مهم است. برای مثال یکی از بهترین مناسبت‌ها برای تهیه چنین هدایایی مناسبت‌های ملی می‌باشد. از جمله آن‌ها می‌توان به عید نوروز، شب یلدا و سایر اعیاد اشاره کرد.

نکات مهم درباره کادو رسمی برای آقایان

به جمع بندی مهم ترین نکات در خصوص تهیه کادو رسمی برای آقایان توجه فرمایید:

  • یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کادو رسمی برای آقایان کاربردی و جذاب بودن آن است.
  • از دیگر ویژگی‌های مهم هدایای رسمی برای آقایان می‌توان به غیر تکراری بودن و داشتن بسته بندی لوکس و مناسب اشاره کرد.
  • هدایای رسمی برای آقایان هدیه برای معلم، استاد، مدیر و … می‌باشد که باید ویژگی‌های متفاوت‌تری نسبت به دیگر هدایای غیر رسمی داشته باشد.
  • توجه داشته باشید بسته‌های کادو رسمی را می‌توان در موقعیت‌های غیر رسمی نیز هدیه کرد اما بالعکس این مورد اصلا مناسب نمی‌باشد.
  • انواع مختلفی از هدایای رسمی از جمله هدیه های فرهنگی، سلامتی، معنوی، لوکس و دکوری را می‌توان برای آقایان تهیه کرد.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *