تبلیغات

راهنمای خرید هدیه برای کوهنورد

هدیه برای کوهنورد
لوگوی اراهنر

شما هم مثل ما قبول دارید که کوهنوردی یکی از دشوارترین و البته لذت بخش ترین ورزش هاست؛ کوهنوردان روحیه ای سرسخت و مقاوم دارند؛ اغلب آن ها عاشق این هستند که چالش های پیش رو را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند و پس از گذر از راه های صعب العبور، به قله های سر به فلک رسیده دست یابند.

کوهنوردی از آن ورزش هایی است که همه به سراغ آن نمی روند؛ زیرا برای انجام آن عزمی راسخ و عشقی عجیب به فتح و پیروزی لازم است. مسلماً چنین افرادی لایق و سزاوار تشویق و دلگرمی هستند؛ به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم که در این مقاله از کوهنوردان عزیز یادی کنیم و شما را برای خرید هدایای تبلیغاتی برای این گروه از دوستانتان کمک و همراهی کنیم.

خرید هدیه برای کوهنورد

در ادامه تصمیم داریم تا برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی آراهنر مناسب برای کوهنوردان که شرکت آراهنر تهیه کرده است، معرفی می کنیم:

چام (بسته فلاسک و لیوان مسی)

چام (بسته فلاسک و لیوان مسی) یک هدیه فوق ‌العاده جذاب تبلیغاتی در دسته پذیرایی است که برای کوهنوردان هم بسیار کاربردی است.  با این هدیه تبلیغاتی خاص می ‌توانید تفاوت را رقم بزنید. وقتی بسیاری از رقبای شما در حال تدارک برای ارائه هدیه‌ های تکراری هستند، شما با اهدای چام، متفاوت بودن خود را رقم می ‌زنید. با چام (بسته فلاسک و لیوان مسی) همیشه در یاد کسانی هستید که این بسته را به آن ها هدیه داده ‌اید. چام (بسته فلاکس و لیوان مسی)؛ استاد ساختن لحظات خاص در کنار عزیزترین افراد برای شماست. در بهار دلنشین، در گرمای تابستان، در خُنکای پاییز و در سرمای زمستان، می‌ توانید روی چام، حساب کنید.

چام با یک فلاسک با روکش نمدی برای گرم نگه‌ داشتن، در کنار دو لیوان مسی و دو زیر لیوانی نمدی، طعم‌ های مختلف دمنوش و مقداری کشمش با بسته بندی مقوایی در کنار شماست.

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

زریر 4 (بسته دمنوش های سنتی)

دمنوش یکی از نوشیدنی ‌های محبوب ایرانی‌ هاست که بنا به توصیه‌ های طب سنتی در زمان‌ های مختلف مصرف می ‌شود. ما در این بسته از هدایای کاربردی یک عدد فرنچ پرس به همراه یک ماگ سرامیکی و سه گیاه دارویی موثر در ایجاد نشاط، رفع نفخ معده و ایجاد آرامش را قرار داده ‌ایم. توصیه طب سنتی بر این است که به دلیل تاثیر گل گاو زبان در تقویت حواس پنجگانه و ایجاد نشاط، ابتدای صبح دمنوش گل گاو زبان بنوشید. آویشن در رفع نفخ معده موثر است، از این رو توصیه می ‌شود که این دمنوش را دقایقی بعد از صرف نهار بنوشید. گیاه اسطخودوس هم به دلیل تاثیر فوق العاده در آرامش و رفع استرس، نوشیدنی توصیه شده برای قبل از خواب است.

کافا 3 (بسته قهوه اسپرسو، فنجان و نعلبکی)

فرهنگ قهوه خوری در ایران آن قدر جا افتاده است که حتی چای خانه ها را هم قهوه خانه می نامیم. یکی از دلایل رواج این فرهنگ هم تاثیرات مثبت قهوه بر میزان هوشیاری و رفع خستگی است. کافا 3 یک هدیه مناسب برای کوهنوردان است برای این که می توانند حتی در محیط طبیعی هم از آن استفاده کنند.

در بسته کافای 3، یک عدد دستگاه قهوه جوش اسپرسو به همراه دو ظرف فلزی حاوی پودرقهوه و شکلات با طرح لوگوی سازمان شما و چهار عدد فنجان و نعلبکی سرامیکی دست ساز گنجانده شده است

این بسته از جمله هدایای تبلیغاتی برای پاییز آراهنر است که شامل یک قوطی مقوایی حاوی شکلات، چهار عدد فنجان و نعلبکی سرامیکی، یک قوطی مقوایی حاوی پودر قهوه و قهوه جوش اسپرسو است که در یک بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

میوه ناک

میوه ناک (زمستان میوه ناک)

بسته میوه‌ناک، سیب، پرتقال، خرمالو و کیوی خشک دارد. یک بسته‌ جمع ‌و جور با کلی خاطره ‌های دور از میوه‌ های خشک مادر بزرگ ها. این گیفت سازمانی کاملاً مقوی است و در عین حال سبک و قابل حمل است و به همین دلیل یک هدیه مناسب برای کوهنوردان محسوب می شود.

بسته میوه ناک حاوی مقداری سیب خشک، مقداری خرمالوی خشک، مقداری پرتقال خشک و مقداری کیوی خشک است که در یک بسته بندی زیبا عرضه می شود.

نارجوش

نارجوش (شب ملس)

یک هدیه کاملاً ترش و خوشمزه که می توان با خود همه جا برد و برای همین هم برای کوهنوردان مناسب است. در این بسته هدیه از هدایای تبلیغاتی خلاقانه مقداری رب انار در یک پیاله مسی قرار دارد که می توانید پودر گردوی موجود در این بسته را روی آن بپاشید و با قاشق چوبی که در همین هدیه برای شما تدارک دیده شده است، هدیه خوشمزه خود را نوش جان کنید.

روز کوهنوردی

کوهنوردی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا ورزشی ستودنی است به همین دلیل حتی روزی جهانی برای آن تعیین شده است.

۱۱ دسامبر معادل ۲۰ آذر به عنوان روز کوهنوردی در جهان شناخته می شود. این روز در سال ۲۰۰۳ توسط مجمع عمومی سازمان ملل برای تشویق مردم در زمینه توسعه پایدار کوه ‌ها معرفی شد. اما روز کوهنورد یا روز کوهستان فقط به همین جا ختم نمی شود.

روز کوهنورد در ایران

در ایران روز ۲۹ مهر ماه به عنوان روز کوهنورد شناخته می شود. این روز در واقع بر اساس یک نظرسنجی توسط وبلاگ نویسان کوهنورد در سال ۱۳۹۰ انتخاب شده است.

روز جهانی کوهستان

حال که به روز کوهنورد اشاره کردیم، بد نیست که بدانیم روز کوهستان هم داریم. این روز توسط سازمان ملل نام گذاری شده است و هر ساله در این روز یک موضوع مربوط به کوهستان‌ ها مطرح می شود. هدف از این کار آشنایی عموم مردم نسبت به موضوعات مرتبط با کوهستان و افزایش توجه به این موضوع است.

بررسی اهمیت هدیه دادن

پیش از این که بخواهیم در خصوص خرید هدیه برای کوهنورد صحبت کنیم؛ بد نیست که کمی راجع به این که چرا اصولاً هدیه می دهیم، مطالبی را ارائه کنیم:

هدیه دادن زیباترین و کامل ترین شکل قدردانی است؛ فرقی هم نمی کند که شخصی که به او هدیه می دهید، یکی از اعضای خانواده شما باشد، از دوستانتان باشد یا همکار و یا شریک تجاری و حتی مخاطب یا مشتری شما باشد؛ شما به ارائه هدایای مناسبتی یا تبلیغاتی یا حتی هدیه تولد، به این افراد یادآوری می‎کنید که قدردان حضور آن‎ ها هستید و از تاثیری که آن ها در زندگی یا کار و … شما بر جای می گذارند سپاسگزاری می کنید.

مضاف بر این که هدیه دادن، صرفاً شخص دریافت کننده هدیه را خوشحال نمی کند، بلکه بر روحیه خود شما هم تأثیر می گذارد و باعث ایجاد حس و حال خوب در شما هم می شود.

هدیه دادن هم چنین حس وفاداری و قدردانی را در شخص دریافت کننده هدیه به وجود می آورد. درست است که ما پس از اهدای یک هدیه، توقع جبران نداریم، ولی همه انسان ها به طور ناخودآگاه پس از دریافت یک هدیه سعی در جبران آن خواهند کرد و در این صورت، چنانچه شما صاحب یک کسب و کار باشید این به نفع شما خواهد شد.

راهنمای انتخاب هدیه

راهنمای خرید هدیه برای کوهنورد

خرید هدیه برای کوهنورد، هیچ تفاوتی با خرید دیگر هدایای تبلیغاتی، مناسبتی، سازمانی یا حتی هدیه تولد ندارد. به طور کلی خرید هدیه یکسری اصول دارد که باید رعایت شود تا آن چه به عنوان هدیه اعطا می کنیم اثر بخش باشد.

اولین و البته مهم ترین اصل خرید هدیه این است که حتماً کاربردی و سودمند باشد. پیشنهاد ما به شما این است که خودتان را به جای شخص دریافت کننده هدیه بگذارید؛ چگونه هدیه ای شما را خوشحال می‎ کند؟ یک هدیه برای رفع تکلیف و به درد نخور یا این که هدیه ای که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و یکی از نیازهای شما را مرتفع کند. مسلماً هدیه ای با ارزش تر است که بتواند نیازهای ما را برآورده کند؛ بنابراین به کوهنوردان هم هدایایی را بدهید که به دردشان بخورد.

اصل دوم این است که هدیه باید طبق سلایق و علاقه مندی های شخص دریافت کننده هدیه باشد؛ تنها در این صورت است که می تواند او را خوشحال و هیجان زده کند؛ این موضوع حتی در تهیه هدایای تبلیغاتی، هدیه های سازمانی، هدایای مناسبی و غیره هم صادق است؛ بنابراین آشنایی با علاقه مندی های شخص یا اشخاص دریافت کننده هدیه می تواند به شما کمک کند تا محصول بهتری را تهیه کنید.

توجه به شأن و مقام فرد یا افراد هدیه گیرنده و سن و سال آن ها  نیز یکی دیگر از اصول تهیه هدیه است.

و در انتها این که به این موضوع توجه داشته باشید که بسته بندی هدیه هم به اندازه خود هدیه مهم است بنابراین دیگر زمان هدایای کادو پیچ شده و ساده گذشته است.

سوالات متداول در خصوص راهنمای خرید هدیه برای روز کوهنورد

در ایران روز ۲۹ مهر ماه به عنوان روز کوهنورد شناخته می شود.

هدیه دادن زیباترین و کامل ترین شکل قدردانی است و تنها شخص هدیه گیرنده ر خوشحال نمی کند، بلکه هم شخص هدیه گیرنده و هم شخص هدیه دهنده را خشنود می سازد.

کاربردی و مفید باشد، متناسب با سلایق و علاقه مندی های شخص دریافت کننده هدیه باشد، به شأن و مقام فرد یا افراد هدیه گیرنده و سن و سال آن ها توجه شود و … .

نکات مهم در خصوص خرید هدیه برای کوهنورد

  • کوهنوردی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا ورزشی ستودنی است به همین دلیل حتی روزی جهانی برای آن تعیین شده است.
  • ۱۱ دسامبر معادل ۲۰ آذر به عنوان روز کوهنوردی در جهان شناخته می شود.
  • در ایران روز ۲۹ مهر ماه به عنوان روز کوهنورد شناخته می شود.
  • به طور کلی هدیه دادن زیباترین و کامل ترین شکل قدردانی است.
  • اولین و البته مهم ترین اصل خرید هدیه این است که حتماً کاربردی و سودمند باشد.
  • توجه به شأن و مقام فرد یا افراد هدیه گیرنده و سن و سال آن ها نیز یکی دیگر از اصول تهیه هدیه است.
  • شما می توانید برای تهیه هدیه برای کوهنورد یا دیگر افراد، به سایت شرکت آراهنر سری بزنید و از میان ده ها هدیه خلاقانه و منحصر به فرد، محصولات مد نظر خود را انتخاب کنید.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *