هدایای تبلیغاتی دیجیتال

لوگوی اراهنر

یکی از کارهایی که منجر به انتقال حس خوب به دیگران می‌شود، هدیه دادن است. از جمله هدایای رایجی که بیشتر در امر بازاریابی کاربرد دارند هدایای تبلیغاتی دیجیتال هستند. امروزه اکثر کسب و کارها از این نوع هدیه‌ها جهت تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند. در اصل از این راه می‌توانند مشتریان خود را افزایش دهند و یک ارتباط پرسود دو طرفه را شروع کنند.

امروزه با افزایش روزافزون انواع کسب و کار امر بازاریابی جهت تبلیغ محصولات اهمیت فراوانی پیدا کرده است. در حال حاضر اکثر افراد به دنبال راهی هستند تا محصولات خود را تبلیغ کنند. هدایای تبلیغاتی دیجیتال مدرن‌ترین راه جذب مشتری برای انواع کسب و کار محسوب می‌شوند. البته درصد موفقیت این نوع هدایا را طرز تفکر مشتریان در رابطه با کسب و کار مرتبط با هدیه تبلیغاتی مشخص خواهد کرد. در واقع چنانچه نوع تفکر مشتری نسبت به هدیه تبلیغاتی مثبت باشد جهت خرید سایر محصولات مرتبط تشویق خواهد شد.

این امر منجر به بازگشت هزینه صرف شده برای تهیه هدیه تبلیغاتی دیجیتال خواهد شد. البته هدایای تبلیغاتی نشان داده‌اند که در مقایسه با سایر هدایا بین مشتریان طرفدار بیشتری دارند. اگر به کسب و کار خاصی مشغول هستید و در رابطه با هدایای تبلیغاتی دیجیتال برای جذب مشتری اطلاعات کمی دارید مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

آشنایی با تاریخچه هدایای تبلیغاتی دیجیتال

تاریخچه هدیه تبلیغاتی مربوط به سال 1789 است. در این سال موقع انتخابات جرج واشینگتون (اولین رئیس جمهور آمریکا) برای یادبود دکمه‌هایی را بین مردم پخش کردند. همچنین در شروع قرن 19 دادن یک‌ سری کالاهایی از جنس چوب مانند خط‌کش و تقویم به صورت تبلیغاتی رایج بود. چندین سال بعد فردی به نام جاسپر میکس که دارای یک چاپخانه بود با گفت‌گو با صاحب مغازه کیف و کفش‌فروشی به توافق رسیدند که تعدادی کیف که بر روی آن‌ها نام مغازه چاپ شده بود به عنوان هدیه تبلیغاتی به مدارس دهند.

در مقاله هدایای تبلیغاتی چیست بیشتر درباره این حوزه بخوانید.

خصوصیات هدیه تبلیغاتی دیجیتال مناسب چیست؟

هدیه تبلیغاتی دیجیتال نوعی هدیه است که از طرف شرکت‌ها، استارتاپ، برند خاص و… که بر روی آن لوگو یا متن تبلیغاتی حک شده است به مخاطبان داده می‌شود. اصلی‌ترین هدف طراحی هدیه تبلیغاتی به خاطر ماندن نام برند یا محصول در یاد مخاطب است. در اصل هدایای تبلیغاتی خلاقانه منجر به جذب مشتری بیشتر خواهد شد و همچنین مشتریان قدیمی را وفادارتر خواهد کرد.

آنچه در مورد هدیه تبلیغاتی اهمیت دارد خصوصیات آن است. در واقع مدیر یک مجموعه حرفه‌ای باید دقت کند که محصول انتخابی برای هدیه تبلیغاتی باید متناسب با سلیقه مخاطب باشد تا بتواند در او علاقه ایجاد کند و در ذهنش باقی بماند. از جمله خصوصیات یک هدیه تبلیغاتی دیجیتال مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خصوصیات هدیه تبلیغاتی دیجیتال

میزان اثرگذار بودن هدیه تبلیغاتی

یکی از ویژگی‌های مهم هدیه‌هایی که برای تبلیغ انتخاب می‌شوند میزان اثرگذاری آن است. در واقع هدیه باید سبب منتقل‌سازی احساس و عاطفه در افراد شود. برای مثال اگر به یک کودک 4 ساله کتاب حافظ هدیه داده شود حس خوبی به او منتقل نخواهد شد. یک هدیه تبلیغاتی مناسب باید به مخاطب احساس هیجان، نوستالژی و شادی منتقل کند. فروشگاه آراهنر ارائه‌کننده انواع هدایای تبلیغاتی است.

تنوع هدایای دیجیتال اراهنر

قابل استفاده بودن هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی دیجیتال در عین اثرگذار بودن، تناسب داشتن با سلیقه مخاطب و مرغوب بودن بایستی کاربردی نیز باشد. اگر کلیه موارد ذکر شده را در انتخاب هدیه تبلیغاتی رعایت کنید اما به کاربردی بودن آن بی‌توجهی شود تمام سعی و تلاش شما بی‌نتیجه خواهد ماند. از این رو لازم است که برای جذب مخاطب بیشتر و بازاریابی برند مورد نظرتان هدایای کاربردی و قابل استفاده برای مخاطبان سفارش دهید. به عنوان مثال بسته رویای برنامه ریزی جزو هدایای دیجیتال خاص آراهنر که مناسب دانشجویان و اهل قلم است و می‌توانید این هدیه را برای به عنوان هدیه روز خبرنگار  و یا دانشجو تهیه کنید.

بسته‌بندی زیبا و شکیل هدایای تبلیغاتی دیجیتال

در صورتی ‌که هدایای سازمانی و تبلیغاتی درون بسته‌بندی‌ زیبا باشد نظر اکثر افراد را به خود جلب خواهد کرد. در واقع بسته‌بندی هدیه تبلیغاتی به اندازه خود هدیه مهم خواهد بود. واضح است که بین هدیه تبلیغاتی با بسته‌بندی زیبا و هدیه‌ای بدون بسته‌بندی، هدیه اول توسط مخاطب انتخاب خواهد شدشایان ذکر است که کلیه بسته‌های تبلیغاتی آراهنر دارای هارد باکس و ساک پارچه‌ای نفیس هستند.

بسته‌بندی زیبا و شکیل هدایای تبلیغاتی دیجیتال

نکات مهم در رابطه با هدایای تبلیغاتی دیجیتال

  • تاریخچه هدیه تبلیغاتی مربوط به سال 1789 است. در این سال توزیع دکمه‌های یادبود بین مردم به مناسبت انتخابات جرج واشینگتن انجام شد.
  • یک هدیه تبلیغاتی مناسب باید بر روی مخاطب خود تاثیر حسی و عاطفی بگذارد.
  • موقع سفارش گیفت تبلیغاتی باید به کیفیت و مرغوب بودن آن توجه کرد.
  • هدیه تبلیغاتی باید متناسب با نوع بیزینس و سلیقه مخاطب انتخاب شود.
  • کاربردی و قابل استفاده بودن هدیه تبلیغاتی بسیار مهم است.

خرید هدیه تبلیغاتی کار راحتی نیست و باید با دقت و سلیقه انتخاب شود. چنانچه جزو کسانی هستید که هنوز هدیه تبلیغاتی مناسب را انتخاب نکرده‌اید ما به شما فروشگاه اینترنتی آراهنر را توصیه می‌کنیم. آراهنر با شناخت کامل علایق مخاطب سا‌ل‌هاست که به ارائه انواع هدایای تبلیغاتی دیجیتال مشغول است.

سبد خرید

همراهان گرامی

سال نو مبارک!
تا پایان تعطیلات نوروز امکان ثبت سفارش نداریم!
زود برمی‌گردیم:)