تبلیغات

بهترین هدایای تبلیغاتی بانکی

هدایای تبلیغاتی بانک‎ ها

 مشتریان شاهراه اصلی درآمد زایی بانک‌ها به شمار می‌روند و هم اکنون رقابت تنگاتنگی در دنیای تجارت و سرمایه گذاری میان بانک‌ها برقرار است. رؤسای بانک‌ها و مسئولین همیشه تلاش می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن مشتریان خود را حفظ کرده و رضایت آنان را جلب کنند؛ بنابراین شیوه‌های مختلفی را برای برجسته‌سازی و عرض اندام برند خود به کار می‌برند. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش شناخت و توسعه برند پیشکش هدایای تبلیغاتی بانکی است.

 هدایای تبلیغاتی بانکی تیری است که دقیقاً به هدف می‌زند! زیرا شیوه‌ای اثرگذار، قدرتمند و کم هزینه اما ارزش‌آفرین و پر از فایده و بسیار سودمند است؛ چون بازار هدف یا همان مشتریان دوست دارند یکی از این هدایای تبلیغاتی را با خود به خانه ببرند و از آن استفاده کنند. جالب‌تر اینکه بسیاری از آنها حتی مشتاق‌اند تا هدیه تبلیغاتی بانکی را نزد خود نگهداری نمایند.

شکلات خوری الماس تراش

این هدیه منحصر به فرد شامل یک شکلات خوری الماس تراش زیبا با بسته بندی و ساک دستی شکیلی می‌شود که نه تنها تا سال‌ها نزد فرد باقی می‌ماند بلکه اعتماد گیرنده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

آذین

این محصول شامل یک عدد قاب چوبی حاوی لوح گردان + یک عدد گلدان سرامیکی لعابی + تعدادی گل خشک تزیینی می‌شود. گلدان‌های سرامیکی نسبت به گلدان‌های سفالی ظاهر زیباترین دارند و از لحاظ رنگ، طرح و سبک متنوع‌تر هستند.

آبنوش

این هدیه از هدایای منحصر به فرد آراهنر شامل ۱ عدد کاسه یخ دان مسی + ۴ عدد لیوان مسی + ۱ عدد پارچ مسی + ۱ عدد انبر با روکش مسی می‌شود. اگر به دنبال هدیه‌ای می‌گردید که هنر دست مس گران اصفهانی را نشان دهد و شما را نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی متمایزتر کند، می‌توانید این محصول را انتخاب کنید تا در طولانی مدت به یادآوری برند شما کمک کند.

نقش قوشه

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی زیبا، نفیس و درخور سیستم بانکداری هستید، چه چیزی می‎تواند جایگزین صنایع دستی اصیل ایرانی شود. هدیه نقش قوشه، یک قندان قلم زنی نفیس و کاربردی است که در یک بسته بندی شیک و شکیل چرمی عرضه می‎شود.

بسته گلدان نقره قلمزنی و پته دوزی (226)

بسته گلدان نقره قلمزنی و پته دوزی

 این هدیه نفیس هم از هر جهت مناسب سیستم بانکداری است و از اقلامی مانند یک عدد گلدان قلمزنی، یک عدد پته گرد تشکیل شده که در یک بسته بندی چوبی زیبا و شکیل عرضه می‎شود.

سورین ۲ (بسته پسته و آجیل خوری)

سورین 2 (بسته پسته و آجیل خوری)

 سورین 2 هم از آن دسته هدایای تبلیغاتی است که نه تنها مناسب سیستم بانکداری است بلکه رئسای بانک می‎توانند در مناسبت‎هایی مانند شب یلدا و عید نوروز به راحتی از آن استفاده کنند. همان طور که از نام این بسته هدیه مشخص است، در سورین 2، یک یا دو عدد قوطی فلزی حاوی پسته طعم دار «کارمان» و کاسه شبکه‎ای فیروزه‌کوبی یا مس و پرداز یا مس و خاتم وجود دارد که در بسته بندی هارد باکس ارائه می‎شود.

بسته گلدان مینا، گل مسی و ترمه ابریشم (206)

بسته گلدان مینا، گل مسی و ترمه ابریشم

یک هدیه شیک و همه پسند که کاملاً در خور سیستم بانکی بوده و از اصالت و زیبایی خاصی بهره مند است. در این بسته هدیه، یک عدد گلدان مینا (بیست سانتی متر)، یک عدد ترمه ابریشم (50 سانتی متر) و دو عدد گل ملیله وجود دارد که در یک بسته بندی مقوایی شکیل عرضه می‎شود.

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی)ٰ

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی)

یک هدیه کاملاً متفاوت و البته منحصر به فرد برای سیستم بانکداری که کمتر کسی را می‎توان یافت که تحت تأثیر آن قرار نگیرد. در بسته هدیه چام ویژه، یک عدد فلاسک فلزی با روکش نمدی، دو عدد لیوان مسی، دو عدد زیر لیوانی نمدی، دو عدد کیسه پارچه‎ای، مقداری کشمش و تعدادی دمنوش کیسه‎ای وجود دارد که با بسته بندی نمدی عرضه می‎شود.

دستینه 1 (بسته مهر برنجی و استامپ)

 یک هدیه اختصاصی و ویژه که نه می‎تواند شخص دریافت کننده هدیه را تحت تأثیر قرار دهد، بلکه بسیار کاربردی و نوستالژیک است. در این بسته هدیه، یک عدد مهر برنجی با دسته چوبی (با قابلیت شخصی سازی) و یک عدد استامپ وجود دارد که در بسته بندی چرمی عرضه می‎شود.

بسته شکلات خوری خاتم و ترمه ابریشم (ٰV239)

بسته شکلات خوری خاتم و ترمه ابریشم

یک هدیه کاملاً خاص و سنتی که شامل یک عدد شکلات خوری خاتم و یک عدد ترمه ابریشم ‎شده و در یک بسته بندی چوبی با روکش گالینگور ارائه می‎شود. 

 ویژگی‌های هدیه تبلیغاتی برای بانک‌ها

 با یاد ماندنی شدن برند، موضوع بحث برانگیزی است که مهم‌ترین هدف بازاریابی و تبلیغات شرکت‌ها، سازمان‌ها، کسب و کارها و علی‌الخصوص بانک‌ها محسوب می‌شود؛ لذا شرکا و سهام‌داران، رؤسا و مدیران برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند. ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی برای بانک‌ها عامل تعیین کننده اثرگذاری این هدایا بر نحوه رفتار مشتری است. پس بهتر است که اطلاعات کاملی در خصوص این ویژگی‌ها بدست آورید.

  • هدایای تبلیغاتی بانکی برای مشتریان مفید و قابل استفاده هستند.

 طراحی و آماده‌سازی هدایای تبلیغاتی بسیار خلاقانه و نوآورانه است؛ چون به‌محض اینکه مشتری آن را دریافت می‌کند، از ارزشی که هدیه برای او به همراه دارد، می‌تواند به خوبی در محل کار یا منزل خود استفاده کند.
به عنوان مثال انواع صنایع دستی ایران علاوه بر اینکه بسیار نفیس و مرغوب هستند و کاربرد تزیینی و دکوری دارند به طوری که مصرف کننده برای مدت زمان طولانی آن را به عنوان یک شیء زینتی گران‌بها و ارزشمند نگهداری می‌کند. ظروف مسی فیروزکوب، الماس تراش، قلم‌زنی و غیره آنتیک و عتیقه هستند و از همه مهم‌تر اینکه بخش مهمی از آئین و سنت ایران‌زمین هستند و جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان و مردم دارند.

 اگر مایل هستید که نام و نشان تجاری بانک شما در یاد و خاطر یک مشتری مهم ماندگار شود می‌توانید از انواع هدایای تبلیغاتی نفیس برای مدیران و رؤسای شرکت‌هایی که مشتری شما هستند استفاده کنید. به این ترتیب برند شما حداقل برای دو یا سه سال در ذهن مشتری تثبیت می‌شود.

  • هدایای تبلیغاتی برای بانک‌ها شیک و جذاب‌اند.

 زمانی که صحبت از شیک بودن یک هدیه به میان می‌آید، در واقع به این معنی است که هدیه و بسته‌بندی آن متناسب با علاقه‌مندی‌ها و خواسته‌های مشتریان طراحی شده‌اند. در حال حاضر فنّاوری‌های پیشرفته‌ای وجود دارد که بهترین هدایای تبلیغاتی را از نظر ظاهری بسیار زیبا و شکیل تولید می‌کنند. به همین دلیل هم مشتری به محض اینکه هدیه را در دست خود می‌گیرد مجذوب و شیفته آن می‌شود.

  • هدایای تبلیغاتی با کیفیت و مرغوب هستند.

 هنگامی که مشتری هدیه تبلیغاتی با کیفیت و بادوامی را با دستان خود لمس می‌کند قطعاً تأثیر مثبتی از برند و کسب و کار شما در ذهن او نقش بسته می‌شود. به این معنی که شهرت و شناخت از نام و نشان تجاری خود را به خوبی توسعه می‌دهید. 

 در نهایت هدیه مرغوبی که مصرف کننده می‌تواند برای مدت زیادی از آن استفاده نماید بیانگر اصالت نام و نشان تجاری است.

 بهترین هدایای تبلیغاتی بانکی با کیفیت خوب و شیک، گران نیستند.

 به گران بودن هدایای تبلیغاتی سازمانی فکر نکنید؛ چون اصلاً گران نیستند. موضوع مهمی که در رابطه با قیمت انواع هدایای شرکتی وجود دارد این است که هدایای گران قیمت به طور قابل توجهی مؤثر نیستند و رسم بر این است که محصولاتی با قیمت‌های مناسب و به صرفه را به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان و مصرف کنندگان می‌دهند؛ لذا با توجه به این نکته مهم تولیدکنندگان اقلام تبلیغاتی را با قیمت‌های بسیار خوب به بازار عرضه می‌کنند.

 نکته:

 محصولات ارزان قیمت تبلیغاتی عملکرد ضعیفی را برای توسعه برند شما به همراه دارند و گاهی اوقات دیده شده است که تصویری منفی از کسب و کار، محصولات و خدمات در ذهن مشتری به وجود می‌آورند. توصیه می‌کنیم از هدایای تبلیغاتی با کیفیت و قیمت مناسب برای مشتریان خود انتخاب کنید.

  • هدایای تبلیغاتی بانکی خاص و منحصر به فرد هستند.

 مشتریان شما همیشه از بانک‌ها و شرکت‌های زیادی هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کنند؛ اما واقعاً چه چیزی باعث می‌شود که نام و نشان تجاری‌تان در میان صدها برند، بدرخشد؟

 پاسخ بسیار ساده است: محصولی یونیک، خلاقانه، مرغوب و بادوام!

 هدایای تبلیغاتی قدیمی از کار افتاده‌اند و باید از محصولات ترند و مد روز بهره‌مند شوید. یعنی اینکه با کمی خلاقیت و نوآوری می‌توانید یک هدیه تبلیغاتی خاص برای مشتری خاص ببرید.

ویژگی هدایای تبلیغاتی بانک ها

هدایای آراهنر

 آراهنر با هدف تولید هدایا و محصولات خاص، طراحی و بسته بندی جذاب و متریال با کیفیت به شما اجازه می‌دهد تا مهمانان یا مشتریان داخلی و خارجی خودتان را تحت تأثیر قرار دهید و آن‌ها را نسبت به برندتان وفادار کنید.

هدایای اراهنر

مزایای هدایای تبلیغاتی بانکی

 بی شک هدایای تبلیغاتی شیوه‌ای قدرتمند و نافذ در زمینه دستیابی به اهداف تبلیغات و بازاریابی هستند به طوری که در افزایش شهرت و فروش بیشتر محصولات و خدمات واقعاً کارساز و ثمربخش هستند. در ادامه به مزیت‌های کاربردی بهترین هدایای تبلیغاتی بانکی می‌پردازیم:

 1- با پیشکش هدایای بانکی از اینکه مشتری به شما وفادار است قدردانی می‌کنید.

 هدیه‌دادن رسم بسیار زیبایی است که تقریباً در تمامی کسب و کارها، ادارات و بانک‌ها به خوبی مرسوم و رایج شده است. به این معنی که بیشتر مشتریان ناخودآگاه در انتظار دریافت هدایای تبلیغاتی بانکی هستند. این فرصت را مغتنم بشمارید و برای اینکه مشتری پول و سرمایه خود را در اختیار بانک شما گذاشته و از خدمات آن استفاده می‌کند تشکر و سپاسگزاری کنید. به این ترتیب آنها پی می‌برند که مهم و ارزشمند هستند و این قدرشناسی شما را از یاد نخواهند برد. یعنی کماکان به بانک وفادار می‌مانند.

 2- هدایای سازمانی رایگان اما با کیفیت و حتی نفیس رضایت و خوشنودی مشتری را دو چندان می‌کند.

 افزایش رضایت و خوشنودی مشتریان به این معنی است که بانک‌ها تلاش می‌کنند تا کیفیت خدمات خود را افزایش داده و نیازهای آنان را به خوبی برآورده می‌کنند. این موضوع از نظر مشتری و ارباب رجوع اهمیت فراوانی دارد و فرایند خدمات را برای او بسیار آسان و ارزشمند می‌کند در نتیجه رضایت مشتری هم بیشتر و بیشتر می‌شود و بانک شما برنده واقعی است.

 3- آوازه و نام‌آوری بانک را به مراتب بالاتر می‌برند.

 عمده مشتریان اصلی بانک‌ها شرکت‌های خصوصی، دولتی و کارآفرینان، بازاری‌ها و مشتریان بسیار قدرتمند هستند و نقش کلیدی در گردش مالی بانک ایفا می‌کنند. از این رو باید هدایای نفیس را در شأن و مرتبه‌ای که دارند برایشان انتخاب و خریداری کنید. زیرا آنها بانک و خدمات بانکی شما را به دیگران توصیه می‌کنند و علاوه بر اینکه سروکله مشتریان جدید پیدا می‌شود، شهرت بانک نیز افزایش می‌یابد و در مسیر رشد قرار می‌گیرد.

 4- کیفیت روابط تجاری و همکاری میان بانک و مشتریان به طور قابل توجهی محکم‌تر می‌شود.

 هدایای تبلیغاتی و سازمانی نقطه تماس برند با مشتری است و بلافاصله مورد توجه او قرار می‌گیرید این به معنای برقراری ارتباط است. حالا اگر مشتریان شما قدیمی هستند با اهدای بهترین هدایای تبلیغاتی بانکی به آنها انگیزه می‌دهید و تحت تأثیر قرار گرفته و واکنش نشان می‌دهند و دست به اقدام می‌زنند. آیا بانک منتظر رسیدن به این لحظه حیاتی نیست؟

 یادآوری می‌کنیم:

 مشتری خاطره‌ای دلپذیر و تجربه‌ای شیرین از هدیه‌ای را که دریافت کرده است امتحان می‌کند؛ بنابراین ارتباط مثبت با برند و بانک از همان لحظه شروع می‌شود و در ذهن او پایدار می‌ماند. تصور کنید این مشتری نقش کلیدی و تأثیرگذاری در بازار یا سازمان خود دارد و خدمات بانک به چنین فردی مساوی با جذب مشتریان بیشتر و کسب سود است.

5- باعث همکاری‌های جدید و قراردادهای کاری بین مشتریان و بانک می‌شود.

 هدایای تبلیغاتی قدرتمند، همان تبلیغاتی کلامی کارسازی هستند که در بسیاری از مواقع توصیه و پیشنهاد افراد در زمینه استفاده از خدمات بانکی شما را افزایش می‌دهد. هشتاد درصد درآمد اصلی بانک‌ها از بیست درصد از جمعیت مشتریانشان است. از خود بپرسید این 20 درصد از مشتریان مهم و معتبر چه کسانی هستند؟

 مشتریان ممتاز کسانی هستند که فرصت‌های تجاری جدیدی را پدید می‌آورند و معاملات تجاری بانک را به طور قابل قبولی گسترش می‌دهند.

 

 مزایای هدایای تبلیغاتی بانک‎‌‌ها

مخاطبین هدایای تبلیغاتی بانک‌ها

 اصل موضع این است که واقع‌بینانه عمل کنید همه مشتریان بانک ارزشمند و مهم هستند به همین دلیل بهترین هدایای بانکی تبلیغاتی را با توجه به موقعیت مشتری و ارباب رجوع خود اهدا کنید.

 برای مشتریان خاص خود و شرکای تجاری می‌توانید از هدایای لوکس آراهنر بهره‌مند شوید. این هدایا نفیس و بسیار ارزشمند هستند و لوگوی بانک شما برای مدت زمان زیادی خودنمایی می‌کند و می‌درخشد.

 چنانچه مشتری از مدیران رده‌بالای سازمان‌ها و شرکت‌ها است می‌توانید از هدایای تبلیغاتی مدیریتی بهره‌مند شوید. زیرا دقیقاً متناسب و هماهنگ با مقام و مرتبه مدیران طراحی و آماده‌سازی شده‌اند.

 از یاد نبریم که کارمندان بانک در تمام مدت با صبر و شکیبایی پاسخ‌گوی مشتری و ارباب رجوع هستند برای قدردانی از این عزیزان هدیه روز کارمند تحفه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی است که دلشان را شاد می‌کند و خستگی را از آنها می‌گیرد.

سؤالات متداول درباره هدایای تبلیغاتی بانک‎ ها

  • مخاطب هدف
  • ارتباط هدیه تبلیغاتی با برند شما
  • کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی
  • بودجه در نظر گرفته شده برای تهیه هدیه تبلیغاتی
  • بازه زمانی برای تهیه هدیه تبلیغاتی
  • ظاهر آن شبیه هدیه باشد.
  • با کیفیت باشد.
  • همراه با یک پیام شخصی از سمت شما ارسال شود.
  • برنامه ریزی شده باشد.
  • در زمان مناسبی اهدا شود.

از جمله مهم‌ ترین مزایای هدایای تبلیغاتی بانک‎ ها این است که این نوع از تبلیغات به صورت مداوم و مستمر تأثیرگذار هستند، به عبارت دیگر، مشتریان و مخاطبان بانک، برای مدت طولانی از آن هدیه استفاده می‎‌کنند. مزیت دیگر استفاده از هدایای تبلیغاتی که بسیار مهم است، برند سازی است.

هدایای اداری، هدایای دیجیتال، هدایای سازگار با محیط زیست یا هدایای مرتبط با زندگی روزمره گزینه‌ های مناسبی برای اقلام تبلیغاتی هستند.

نکات مهم درباره هدایای تبلیغاتی بانک‌ها

بدون شک هدایای تبلیغاتی که در این مقاله بررسی کردیم برای همه کسب و کارها کاربرد دارند. قبل از اینکه برای انتخاب اقلام تبلیغاتی تصمیم گیری کنید ابتدا سؤالات اساسی که در این مقاله بررسی کردیم را از خودتان بپرسید سپس بهترین محصول را انتخاب کنید. هدایایی که بی‌کیفیت باشند یا کاربردی نباشند ارزش ارائه ندارند؛ پس زمانی روی هدایای تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید که تمام اصول لازم برای آن‌ها را رعایت کرده باشید.

  • ایده‌های تبلیغاتی متنوعی برای بانک‌ها مانند تقویم، سالنامه، خودکار، برگه یادداشت، نوت بوک، هدفون، شارژر خودرو، شارژر تلفن، پاور بانک، اسپیکر، فلش، پوشاک، لیوان، بطری و … وجود دارد.
  • قبل از اینکه هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید نوع مخاطب و رویدادی که قصد شرکت در آن را دارید مشخص کنید تا انتخاب سنجیده‌تری داشته باشید.
  • در حال حاضر کالاهای عمومی ایده خوبی برای هدایای تبلیغاتی نیستند زیرا تصور مردم نسبت به آن‌ها خراب شده است.
  • هدایای اداری، هدایای دیجیتال، هدایای سازگار با محیط زیست یا هدایای مرتبط با زندگی روزمره گزینه‌های مناسبی برای اقلام تبلیغاتی هستند.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *