تبلیغات

هدیه روز زن

هدیه روز زن

روز زن از مناسبت‌های مهم است و خرید کادو روز زن و جشن گرفتن این روز جایگاه ویژه‌ای دارد. 8 ماه می روز جهانی زن و مادر نام دارد ولی در ایران زادروز فاطمه زهرا (س) که مصادف با چهارشنبه 13 دی ماه 1402 می‌باشد، روز زن و مادر نام گذاری شده است.

افراد معمولاً در این روز به زنان مهم در زندگی‌شان، کادوهایی از جمله گل، هدایای لوکس و کارت تبریک به عنوان هدایای روز زن داده و احترام و محبت خود را به آن‌ها نشان می‌دهند. بهتر است کادوی روز زن را مطابق با علایق و سلایق  بانوان تهیه نمود. برای خرید بهترین کادو روز زن از جدیدترین هدایای تبلیغاتی آراهنر دیدن کنید.

محصولات آراهنر برای هدیه روز زن

علاوه بر کیفیت و جذابیت، بسته بندی کادوی روز زن نیز از موارد مهم در تهیه هدیه از جمله هدیه روز مادر است و اراهنر با داشتن بهترین بسته‌ بندی‌ برای انواع هدیه‌ها، شما را از خرید جعبه کادو یا ساک دستی های مختلف بی‌نیاز می‌کند. انواع هدایای روز زن عبارت‌اند از:

روز زن چه روزی است؟

تاریخ دقیق روز مادر و روز زن سال 1402 در تقویم شمسی مصادف است با چهارشنبه 13 دی ماه .

چرا تاریخ روز مادر هر سال تغییر می کند؟

روز زن در ایران، مصادف با زادروز فاطمه (س) است و به دلیل قمری بودن تاریخ تولد ایشان، در ایران روز زن تاریخ هجری شمسی ثابتی ندارد و هر ساله در تقویم شمسی در حال گردش است.

این اتفاق به این علت می افتد که تعداد روزهای ماه قمری 354 روز است و تعداد روزهای شمسی 365 روز که در سال کبیسه به 366 روز نیز تغییر پیدا می کند. از این رو روزهای ماه قمری با روزهای ماه شمسی و میلادی کاملا متفاوت است و در هر سال 11 روز و یا بیشتر تغییر پیدا می کند و به موجب همین تغییرات ۲۰ جمادی‌الثانی یعنی روز زن در هر سال شمسی و میلادی یک روز متفاوت را نشان می دهد.

ویژگی‌های هدیه روز زن

هدایای روز زن چه برای همسر و مادر شما باشند و چه برای کارمندان و یا رئیس و مدیر سازمان، باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. تنها تفاوتی که هدایای روز زن در محیط‌های کاری با هدایای روز زن در محیط‌های خانوادگی دارند، رسمیت آن‌ها است. در واقع در محیط‌های کاری باید هدایای رسمی‌تری تدارک دید. ویژگی های بارز کادو رسمی برای بانوان عبارتند از:

  • بسته بندی جذاب هدایای روز زن

با توجه به اینکه بانوان به نظم و ترتیب اهمیت بیشتری می‌دهند؛ بنابراین در چنین روزی و در محیطی کاری باید هدایای روز زن بسته بندی‌های مناسبی داشته باشند. اگر هدیه‌ای قابل استفاده در منزل تهیه کرده باشید، بسته بندی مناسب علاوه بر زیبایی و ظاهر، حمل هدیه‌ها به منزل را نیز آسان‌تر می‌کند.

  • کاربردی بودن هدیه روزن زن

وقتی به هدیه مخصوص کارمندان فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد هدیای کاربردی و اداری مخصوص دفتر کار هستند. این هدایا گزینه‌های مناسبی هستند اما شاید به تنهایی برای روز زن بانوان چندان فکر خوبی نباشند. برای حل این مسئله می‌توانید در کنار هدیه‌های اداری، هدیه‌ای دکوری نیز تهیه نمایید. از دیگر هدیه‌هایی که می تواند برای این روز مناسب باشد، هدایای کاربردی شخصی هستند.

  • خلاقانه و خاص بودن کادوی روز زن

کمی از هدیه‌های همیشگی و کلیشه ای دور شوید و هدیه خلاقانه و جدید‌تری را برای هدیه روز زن انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید محصولات مختلف آراهنر و بسته های ویژه را مشاهده کنید و از میان گزینه‌های بسیار، زیباترین هدایا را برای بانوان تهیه فرمایید.

در مقاله راهنمای خرید هدیه می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع بخوانید.

انواع هدیه روز زن برای کارمندان و اعضای سازمان

همان‌طور که پیش‌تر در قسمت ویژگی‌ها نیز به طور مختصر اشاره شد، می‌توانیم برای روز زن در محیط‌های کاری نیز هدایای سازمانی مختلفی تهیه کنیم و تنها به لوازم اداری محدود نشویم. برای بررسی بهتر، این هدایای مختلف را به 3 دسته تقسیم بندی کرده‌ایم. بیایید بدون هیچ معطلی به بررسی آن‌ها بپردازیم:

هدایای اداری ترکیبی

هدایای اداری شاید به تنهایی برای روز زن کارمندان مناسب نباشند اما در ترکیب با سایر هدیه‌ها گزینه خوبی برای چنین مناسبتی خواهند بود. برای مثال می‌توانید در کنار هدیه‌ای مانند روان‌نویس یا سررسید، هدیه‌ای دکوری مانند گلدان و یا بشقاب میناکاری، قلم‌زنی و … تهیه کنید. انواع صنایع دستی اصیل ایرانی از بهترین مواردی هستند که می‌توانید برای چنین بسته‌هایی تهیه کنید.

هدایای تزئینی و پذیرایی

یکی از مواردی که بانوان می‌توانند هم در دفتر کار خود استفاده کنند و هم در منازل، هدایای تزئینی هستند. برای مثال می‌‌توانید ست لوازم دکوری شامل رومیزی و گلدان از صنایع دستی ایرانی تهیه کنید تا زینت بخش گوشه‌ای از دفتر کار و یا منزل بانوان باشد. با توجه به بودجه مورد نظر می توانید هدایای دکوری اقتصادی‌تر و یا هدایای گران و فاخر برای چنین مناسبتی تهیه کنید.

اگر در نظر دارید در روز زن برای رئیس و یا مدیر سازمان خود هدیه‌ای تهیه نمایید، پییشنهاد ما به شما هدایای مدیریتی لوکس و فاخر آراهنر می‌باشد.

هدایای کاملا کاربردی

این دسته از هدایای می‌توانند موارد بسیاری از جمله هدایای سلامتی بخش مانند دمنوش‌ها و چای ها، هدایایی مانند کیف پول و … را شامل شوند. بنابراین شما برای هدایای مناسبتی همچون هدیه روز زن و یا حتی دیگر مناسبت‌هایی مثل هدیه روز دختر می‌توانید هدیه‌هایی که کاربرد روزمره دارند نیز تهیه فرمایید. فقط در نظر داشته باشید که حتی برای این موارد نیز بسته بندی مناسبی را در نظر بگیرید تا رسمی بودن هدایا رعایت شود.

از جمله هدایای کاربردی که میتوان در روز زن و مادر برای کارمندان تهیه کرده هدیه مذهبی است. برای مثال از جمله هدیه‌هایی که می‌تواند برای هدیه روز مادر مناسب باشد، بسته جانماز و سجاده ترمه است. این هدیه با داشتن کیف و بسته‌بندی ویژه و با رنگ‌های آسمانی خود بی شک مورد علاقه و توجه بانوان قرار خواهد گرفت .

مزایای خرید کادوی روز زن برای کارمندان

تهیه هدیه برای کارمندان به خصوص در مناسبت‌های ویژه همانند روز زن و روز مادر تاثیر بسیار زیادی بر آنان دارد. علت اهمیت این هدایا از چند جنبه زیر قابل بررسی است:

یادآوری حس ارزشمندی به بانوان سازمان

نیروی انسانی و کارمندان اصلی‌ترین دارایی و عامل پیشرفت و یا پسرفت هر سازمانی هستند. با توجه به اهمیت این نیروها در سازمان‌ها و نحوه پیشروی آن باید اهمیت ویژه‌ای به جلب رضایت کارمندان داد. یکی از راه‌های ایجاد رضایت در کارمندان تهیه هدایای تبلیغاتی می‌باشد. شاید با شنیدن اسم هدایای تبلیغاتی سریعا ذهنتان مشغول مشتریان شود. در حالیکه این هدایا برای کارمندان نیز قابل ارائه هستند.

 تقویت روحیه بانوان کارمند با هدایای روز زن

ساعات کار گاهی طاقت‌فرسا و خسته‌کننده است هنگامی که کارمند خود را با کادو روز زن سورپرایز می‌کنید و انگیزه بیشتری در آنان به وجود می‌آورید. یعنی کارمندان احساس ارزشمندی بیشتری دارند و حس قدردانی بیشتری هم خواهند داشت.

یکی از بهترین راه‌ها در سال‌های اخیر، ارائه هدایای مناسبتی است. یکی از بهترین مناسبت‌ها برای روحیه دادن به کارمندان زن، روز مادر می‌باشد. پس امسال این روز را از درست ندهید و از امروز برای تهیه هدایای روز زن برنامه‌ریزی کنید.

توجه به جایگاه و نقش زنان در کسب و کار 

زنان در هر تجارت و کسب و کاری دستاوردهای برجسته‌ای را به همراه دارند و نقش آنان به عنوان عوامل کلیدی و پررنگ در موفقیت سازمان غیر قابل انکار است. تجلیل از زنان با تقدیم هدیه روز زن به رسمیت شناختن این عزیزان است و نشان می‌دهد که چقدر برای سازمان مهم و ارزشمند هستند.

تقویت ارزشمندی کارکنان زن سبب حفظ آنها برای مدت‌زمان بسیار طولانی در سازمان می‌شود؛ زیرا هم اکنون هم می‌دانید که جذب و جایگزینی نیروی متخصص و جدید بسیار هزینه بر و زمان‌بر است.

تقدیر و تشکر ویژه از زحمات بانوان در سازمان

در طول یک سال پر از تلاطم کارمندان تلاش زیادی برای پیش رفتن کارهای شرکت و موفقیت کسب و کار انجام می‌دهند. در مناسبت‌های مختلفی می‌توان از این زحمات کارمندان تقدیر و تشکر کرد. مدیران معمولا سراغ هدیه‌های نقدی و پولی می‌روند در حالیکه این هدایا شاید به تنهایی تاثیر بسیار زیادی بر بانوان نداشته باشند. در نتیجه بهتر است هدایای پولی را با هدیه‌ مناسب دیگری همراه کنید.

یکی از مناسبت‌های خاص برای تقدیر و تشکر از بانوان روز زن می‌باشد. در این روز می‌توانید هدایای تبلیغاتی خاص برای کارمندان خود تهیه کرده و نشان دهید که چقدر قدردان زحمات آنان در طول سال هستید.

هدایای مناسب برای بانوان کارمند را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران و رئیسان کسب و کارها انتخاب فروشگاه معتبر با محصولات با کیفیت است. کیفیت هدیه مهم‌ترین ویژگی آن می‌باشد. در صورت خرید هدایایی نه چندان با کیفیت نه تنها از تاثیرات مثبت هدایای روز زن بهره‌مند نخواهید شد، بلکه حتی ممکن است تاثیر سو و منفی نیز بر کارمندان داشته باشید.

پس پیش از خرید هدایا بهتر است اطلاعات کافی در خصوص فروشگاه و کیفیت محصولات آن‌ها کسب کنید. برای این منظور دو راه پیش روی خود دارید، یا باید از فروشگاه‌های حضوری در سطح شهر استفاده کنید یا از فروشگاه‌های اینترنتی. با توجه به مشغله کاری زیاد، مدیران معمولا سراغ فروشگاه‌های اینترنتی می‌روند و با یک تماس هدایای خود را سفارش می‌دهند.

اگر شما نیز می‌خواهید در وقت خود صرفه‌جویی کرده و بهترین هدایای خلاقانه و ویژه برای روز زن را تهیه کنید باید با هدایای مختلف ما در آراهنر آشنا شوید. انواع مختلف دسته‌بندی‌ های هدایای ترکیبی و پک‌های هدیه آراهنر در پاراگراف زیرین قابل مشاهده می‌باشد. برای بررسی بیشتر این هدایا و آشنایی کامل با هر کدام در ادامه با ما همراه باشید.

انواع مختلفی از هدایای دکوری و کاربردی برای هدیه روز زن

بودجه بندی خرید کادوی روز زن

 اگر صاحب کسب و کار بزرگ یا کوچکی هستید و می خواهید برای مخاطبان یا پرسنل خانم خود هدایایی را تهیه کنید، بهتر است از قبل به فکر باشید و به این منظور بودجه ای را در نظر بگیرید.

این بودجه ممکن است برای شرکت های بزرگ بسیار بیشتر از کسب و کارهای کوچک باشد ولی در هر حال باید از قبل مشخص شود. کسب و کارهای کوچک می‌توانند با توجه به بودجه خود هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت تهیه کنند. 

مشخصا هر چه هدایای تبلیغاتی بیشتری برای روز زن سفارش دهید، با نتایج ملموس تری مواجه خواهید شد. نتایجی که می توانند موجب رضایت شما شوند. اما اکثر کسب و کارها با محدودیت در هزینه مواجه هستند، به همین دلیل اگر بخواهید با خرید انواع هدایای تبلیغاتی برند تجاری خود را تبلیغ کنید، باید یک برنامه مناسب با سرمایه شرکت خود طراحی کنید.

در ادامه به معرفی برخی راه های استفاده هوشمندانه از بودجه تبلیغاتی برای خرید کادوی روز زن می پردازیم:

  • تعیین هدف

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که چه هدیه ای مناسب است باید هدف بازاریابی خود را مشخص کنید. اینکه قرار است با این شیوه تبلیغات به چه چیزی برسید؟ قصد افزایش آگاهی از برند را دارید یا می خواهید تجربه ای لذت بخش را تنها برای مخاطبان فعلی ایجاد کنید؟ تعیین هدف اولین راه کمک به بودجه بندی مناسب است.

  • تعیین استراتژی

پس از مشخص کردن هدف، نوبت به تعیین استراتژی هایی می رسد که نشان می دهد چه روش هایی برای بهتر دیده شدن و تاثیر گذاری بیشتر تبلیغات موثر هستند.

به عبارتی حالا وقت آن است که تعیین کنید کدام استراتژی و محصول شما را هدفتان نزدیک تر می کند. سپس با هم فکری گروهی بین اعضای شرکت، انواع استراتژی ها را مشخص و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای استفاده حداکثری از بودجه خود، باید استراتژی های تبلیغاتی را در نظر بگیرید که بتواند در زمان درست به دست افراد مناسب برسد.

  • بررسی آمار

اگر حداقل یک سال از تاسیس شرکت شما می گذرد، بهتر است از داده های به دست آمده استفاده کنید تا بتوانید در تنظیم بودجه خود موفق عمل کنید. اما این کار چگونه امکان پذیر است؟ کافی است معیارهای فروش قبلی خود را بررسی کنید تا بتوانید درک کنید کدام تاکتیک ها و روش ها برای شما بهتر کار کرده اند و در مقابل کدام یک بی تاثیر بوده اند. با این کار می توانید بودجه خود را در مسیری قرار دهید که احتمال جوابگویی آن بیشتر است. بنابراین مشخص کنید که چند درصد از بودجه کل شما باید در مسیر تبلیغاتی پیش رو قرار بگیرد.

  • مشخص کردن میزان اثربخشی کادو

    با تحقیق و جستجو می توانید از اثربخشی هدیه تبلیغاتی که قرار است تهیه کنید مطمئن شوید. شاید در برخی از مواقع مجبور شوید هدایایی گرانتر را انتخاب کنید، اما آنچه مهم است میزان بازگشت سرمایه این شیوه تبلیغاتی است. پس هزینه ها را در مقابل سود نهایی در نظر بگیرید؛ زیرا همیشه مقرون به صرفه بودن هدایا آن اثرگذاری مد نظر شما را نخواهد داشت.

  • انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی

    حالا وقت آن رسیده است که با توجه به بودجه ای که دارید، بهترین کادوی روز زن را تهیه کنید.

سوالات متداول هدایای روز زن برای کارمندان

هدیه‌هایی مرتبط با زمینه شغلی افراد تهیه کنید زیرا به طور معمول شغل افراد ارتباط تنگاتنگی با علایق افراد دارد. برای مثال برای استاد موسیقی خود می‌توانید هدایایی مرتبط با نوازندگی و موسیقی مانند بسته هونواک تهیه نمایید.

عده‌ای ممکن است تصور کنند بانوان صرفا به هدایای ظریف دکوری علاقمند هستند در حالی که ممکن است دقیقا بالعکس این مورد اتفاق بیفتد. بنابراین صرفا به کلیشه‌های بی اصل و اساس توجه نکنید.

بسته‌های مخصوص مناسبت های رسمی را می‌توان به 4 گروه هدایای فرهنگی و معنوی، هدایای سلامتی، هدایای پذیرایی و دکوری تقسیم بندی کرد. انواع مختلفی از هدایای رسمی از جمله هدیه های فرهنگی، سلامتی، معنوی، لوکس و دکوری را می‌توان تهیه کرد.

بسته بندی اولین ویژگی مهم در خرید کادو رسمی برای بانوان می‌باشد. بانوان معمولا به جنبه‌های بصری اهمیت زیادی می‌دهند یکی از نقاط قوت هدایای آراهنر بسته بندی‌های لوکس و متناسب با محتویات هدایا است که شما را از خرید جعبه‌های هدیه جداگانه بی نیاز می‌کند.باید در نظر داشته باشید که بسته بندی هدیه‌های عادی با موارد رسمی متفاوت‌تر است. بنابراین بهتر است جعبه‌ها و بسته‌های لوکس و فاخری را برای چنین هدایایی در نظر داشته باشید.  تیم آراهنر در طراحی بسته بندی محصولات خود تمام این المان ها را مد نظر قرار داده است.

نکات مهم برای خرید هدیه روز زن برای کارمندان و اعضای سازمان

  • هدیه روز زن برای کارمندان باید کمی رسمی‌تر از هدایایی که در روز زن برای مادران و همسران عزیز تهیه می‌شود، باشد.
  • در خرید این هدایای برای بانوان کارمند حتما به بسته بندی و نظم محصولات توجه کافی را داشته باشید.
  • انواع مختلف هدایا برای این مناسبت را می توان به 3 دسته شامل هدایای ترکیبی، هدایای دکوری و هدایای کاربردی تقسیم بندی کرد.
  • می‌توانید انواع مختلفی از هدایای تزئینی از صنایع دستی ایرانی شامل قلم‌زنی، سفال، مس و … تهیه کنید.
  • بهتر است در کنار هدیه‌های اداری از هدایای دکوری و تزئینی نیز استفاده نمایید.
  • در آراهنر می‌توانید علاوه بر هدایای دکوری، بسته‌های هدیه سلامتی بخش و کاملا کاربردی نیز تهیه فرمایید.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *