تبلیغات

راهنمای خرید هدیه

راهنمای خرید هدیه

هدیه دادن برای خوشحال کردن و انتقال حس خوب به اطرافیان است. در واقع وقتی چیزی را هدیه می دهیم، این کار را با میل شخصی انجام می دهیم و انتظار جبران آن را نداریم. به بیان ساده تر ما با هدیه دادن به افراد مورد نظر خود می گوییم که به فکر آن ا هستیم.

هدیه دادن را نمی توان با مقیاس مادی آن سنجید، هر چند که باز کردن هدیه حس خوبی را در فرد دریافت کننده و ما به جای می گذارد ولی تجربه این حس برای هر دو طرف برای همیشه باقی می ماند.
به دلیل اهمیت هدیه دادن تصمیم گرفتیم تا در خصوص این مقوله و کاربردهای آن توضیحاتی را ارائه دهیم و تعدادی از هدایای تبلیغاتی آراهنر را معرفی کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

کاربرد انواع هدیه چیست؟

مردم به مناسبت های مختلف و به دلایل مختلف به هم هدیه می دهند؛ در ادامه به انواع هدایا و کاربرد هر یک اشاره می کنیم:

هدایایی برای ابراز عشق

هدیه دادن کاری است که هم رضایت و خوشحالی فرد هدیه گیرنده و هم خرسندی فرد هدیه دهنده را در پی دارد و یک راه عالی برای تقویت روابط است.  اگر دوستی دارید یا با کسی رابطه عاشقانه ای برقرار کرده اید، همیشه باید به طرف مقابل نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید. برای هدیه دادن نیازی نیست منتظر مناسبت خاصی باشید فقط کافی است که هدیه ای را به فرد مورد نظر خود بدهید تا نشان دهید چقدر او را دوست دارید.

هدایایی مناسب برای حفظ سلامتی، محصولات ایده آلی برای نشان دادن میزان محبت و خیرخواهی شما به فرد مقابل است. به عنوان مثال محصولاتی که شامل نوشیدنی هایی همچون انواع عرقیجات و دمنوش ها می شوند؛ از این دست هدایا به شمار می روند.

نوشه (بسته عرقیجات ایرانی)

این بسته هدیه شامل دو بطری سرامیکی، مقداری عرق نعناع، مقداری عرق بیدمشک، دو لیوان کوچک، یک عدد کاسه و مقداری خرده نبات است و در یک بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

هدایایی برای جشن تولد

تولد یک فرد نقطه عطف خاصی در زندگی اوست که باید هر سال جشن گرفته شود و سن و سال هم نمی شناسد. فرد مورد نظر شما چه جوان باشد و چه سن و سالی از او گذشته باشد، حتماً باید سالروز تولدش را جشن بگیرید و با این کار به او بگویید که تا چه میزان از این که او یک سال به سال های عمرش اضافه شده است، خوشحال هستید. ایجاد احساس خاص در روز تولد می تواند با یک هدیه خلاقانه همراه شود، مانند وسایلی که می توانند به یک فرد کمک کنند تا بهتر زندگی کند.

 

تسکین (بسته ماساژور چوبی، حوله دستبافت)

محتویات این بسته هدیه عبارتند از یک عدد ماساژور چوبی دست ساز، یک عدد حوله نخی دستبافت، یک عدد شیشه متوسط همراه با اسپری، دو عدد شیشه کوچک، یک عدد کیسه سنگ نمک، مقداری روغن سیاهدانه، مقداری نمک دریا، مقداری گل محمدی و مقداری پودر قولنجان (خولنجان) که در یک بسته بندی باند رولی (مقوایی) عرضه می شود.

هدایایی برای قدردانی از شخص خاص

از قدیم گفته اند «دو صد گفته چون نیم کردار نیست»؛ به همین دلیل، هیچ راهی بهتر از هدیه دادن برای قدردانی کردن از فرد مورد نظر وجود ندارد. با یک هدیه ساده می توانید یک نفر را خوشحال کنید و لازم نیست هدیه شما حتما گران قیمت باشد.

شما می توانید به پدر، مادر، خواهر، برادر یا هر کسی که کاری برای شما انجام داده است، هدیه ای برای قدردانی اهدا کنید. مناسبت‌های مختلف تقویم بهانه‌ای برای قدردانی از عزیزانتان است به عنوان مثال هدیه روز معلم که شما می‌توانید هدیه‌ای خاص و ناب برای معلمان خود تهیه نمایید و برای همیشه در دل آنان ماندگار شوید و به خوبی از زحمات چندین و چند ساله‌ی آنان قدردانی و تشکر نمایید.

هدیه شما در واقع نشانه قدردانی از صمیم قلب است به خصوص اگر بی تکلف و صادقانه اهدا شود. شرکت ها و صاحبان مشاغل هم می توانند هدایایی قدردانی برای تلاش بی وقفه و همکاری شایسته به کارمندان خود اهدا کنند. این کار انگیزه کارکنان را بیشتر می کند و باعث می شود که بهره وری آن ها افزایش پیدا کند.

 

بسته گلدان فیروزه کوب و رومیزی پته دوزی (211)

بسته گلدان فیروزه کوب و رومیزی پته دوزی

محتویات این بسته شامل یک عدد گلدان فیروزه‌کوبی (20 سانتی متر)، یک عدد ترمه ابریشمی (50 سانتی متر) و یک عدد گل مسی است که در یک بسته بندی مقوایی عرضه می شود.

هدیه دادن برای حفظ ارتباط

دور بودن و بی خبر بودن از دوستان و نزدیکان، نباید به قطع رابطه منجر شود. هدیه دادن می تواند به استحکام روابط کمک کند. در واقع شما می توانید به دوستان خود هدایایی را تقدیم کنید تا با آن ها در تماس باقی بمانید؛ مخصوصاً هدایایی خلاقانه و کاربردی که آرامش بخش باشد؛ در این صورت، فرد مورد نظر شما هر وقت که از آن هدیه استفاده کند، شما را به یاد خواهد آورد.

سوما (بسته اسماج و شمعدان سرامیکی)

محتویات این بسته هدیه عبارتند از یک عدد اسماج، یک عدد جاشمعی سرامیکی، یک عدد ظرف کبریت سرامیکی و یک عدد ظرف اسمـاج سرامیکی که در یک بسته بندی مقوایی عرضه می شود.

هدایایی برای تشکر

گاهی اوقات شما باید لطف دیگران را جبران کنید.  شما با هدیه دادن می توانید نشان دهید که تا چه میزان سپاسگزار کسانی هستید که برای شما کاری انجام داده اند و و قتی هدیه ای مناسب برای خوشحال کردن طرف مقابل می دهید، او از این یادآوری شما واقعاً خوشحال خواهد شد.

شرکت‌ها و کسب و کارها در مناسبت‌های خاص مانند عید نوروز و روزهایی که به نام حرف و مشاغل مختلف نام گذاری شده، هدایایی به مخاطبان، مشتریان، و شرکای تجاری خود ارائه می‌دهند. یکی از این مناسبت‌ها، روز وکیل است که فرصتی برای قدردانی از وکلای مختلف است. اما برای ارائه بهترین هدیه روز وکیل، شناخت مخاطبان از اولین مراحل تهیه هدیه است.

ماژ

ماژ

این بسته شامل فلاسک، بازی ماز چوبی، قوطی فلزی حاوی 130 گرم آب‌نبات کوچکو لیوان سرامیکی سفید است، این هدیه می‌تواند انتخاب خوبی برای هدیه روز کارمند باشد .

هدایایی برای سالگرد ازدواج

افراد متاهل بهتر است روز سالگرد ازدواج خود را به خاطر بسپارند و آن را با هدیه دادن جشن بگیرند. جشن سالگرد هم چنین می تواند برای یک سرمایه گذاری تجاری یا تأسیس شرکت باشد؛ به عنوان مثال، می توانید نقطه عطف تجارت خود را با یک هدیه جشن بگیرید. هم چنین می توانید به افرادی که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند هدیه دهید.

 

بسته گلدان میناکاری، پارچه قلم‌کار، قلمدان مینا روی سفال و دیوان حافظ

بسته گلدان میناکاری، پارچه قلم ‌کار، قلمدان مینا روی سفال و دیوان حافظ

محتویات این بسته هدیه شامل یک عدد گلدان میناکاری (20 سانتی متر)، یک عدد پارچه قلمکار، یک عدد قلمدان مینا روی سفال و یک عدد دیوان حافظ (دارای سه زبان مختلف) است و در یک بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

هدایایی برای چشم روشنی خرید خانه

ممکن است وقتی یکی از دوستان شما خانه جدیدی را می خرد یا اجاره می کند، زمان کافی برای کمک به او در جا به جایی را نداشته باشید، ولی می توانید با یک هدیه، او را خوشحال کنید و شروع زندگی در خانه جدید را به او تبریک بگویید.

مخصوصاً اگر به میهمانی که برای خانه جدید برگزار می شود، بهتر است حتماً هدیه ای تهیه کنید. بهتر است هدایای شما کاربردی و مفید باشند و فرد هدیه گیرنده بتواند از آن در خانه جدید خود استفاده کند.

 

کافا 3 (بسته قهوه اسپرسو، فنجان و نعلبکی)

کافا 3 (بسته قهوه اسپرسو، فنجان و نعلبکی)

این بسته هدیه شامل یک قوطی مقوایی حاوی شکلات، چهار عدد فنجان و نعلبکی سرامیکی، یک قوطی مقوایی حاوی پودر قهوه و یک قهوه جوش اسپرسو می شود و در یک بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

هدایایی برای ارتقای شغلی یا احراز یک شغل جدید

احراز یک شغل جدید یا ترفیع کاری چیزی است که مردم در مورد آن هیجان زده می شوند. هدیه دادن به دوستان در چنین مواقعی، به این معنی است که شما هم به اندازه آن ها برای احراز شغل جدید آن ها یا گرفتن ترفیع کاری خوشحال هستید. شما می‌توانید به تهیه هدایای تبلیغاتی اداری دوست و همکار خود را خوشحال کنید و پیام خوشحالی خود را برای او بفرستید.


بسته بشقاب مینا، خودکار یوروپن و فلش مموری (179)

بسته بشقاب مینا، خودکار یوروپن و فلش مموری

 این بسته آراهنر از جمله هدایای مناسبتی برای هدیه روز مهندس است که محتویات آن عبارتند از یک عدد بشقاب میناکاری (20 سانتی متر)، یک عدد خودکار یوروپن، یک عدد فلش مموری که در یک بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

هدایایی برای عذرخواهی

برخی اوقات ممکن است اشتباهی را مرتکب شویم که تنها یک عذرخواهی خشک و خالی برای رفع و رجوع آن کافی نباشد و نیاز به این باشد که شما با خرید یک هدیه مناسب، میزان پشیمانی خود را به نمایش بگذارید.

 

بسته شیرینی خوری مسی، پیاله سفالی، آبنبات، نقل و جعبه شکلات

بسته شیرینی خوری مسی، پیاله سفالی، آبنبات، نقل و جعبه شکلات

محتویات این بسته شامل یک عدد شیرینی خوری مسی، یک پایه چوبی و پیاله سفالی حاوی آبنبات و نقل و یک جعبه شکلات که در یک جعبه چوبی با روکش گالینگور عرضه می شود.

هدایایی برای قبولی در امتحانات یا کسب نمرات بالا

پدر و مادرها می توانند برای قدردانی از تلاش فرزندانشان برای کسب نمرات بالا در مدرسه، به آن ها هدایایی را اهدا کنند. هدیه دادن در چنین مواقعی، باعث تشویق بیشتر دانش آموزان می شود و آن ها انگیزه پیدا می کنند تا با تلاش بیشتری درس بخوانند تا جایگاه بالاتری به دست بیاورند.

 

تحریر (بسته قلم و دوات)

تحریر (بسته قلم و دوات)

محتویات این بسته عبارتند از یک عدد قلم پر فلزی، یک عدد جا قلمی فلزی، یک شیشه دوات و پنج نوک قلمی که در یک بسته بندی چوبی با روکش چرم عرضه می شود

مزایای خرید کادو و هدیه دادن

همان طور که گفتیم هدیه دادن هم دلایل زیادی دارد و هم این که می تواند ما را از مزایای زیادی برخوردار کند؛ از جمله این که:

ایجاد حس خوب

کادو دادن به دیگران می تواند شما را شادتر کند. تحقیقات علمی نشان می دهند که افرادی که عادت به هدیه دادن دارند انسان های شادمان‌تری هستند. در واقع هدیه دادن به دیگران به نسبت صرف هزینه برای خود، احساس شادی بیشتری برای ما به ارمغان می آورد. شاید یکی از دلایل روانشناسی این پدیده این موضوع باشد که خرج کردن پولی که برای آن زحمت زیادی کشیدیم برای خودمان، می تواند در ما نوعی درد (به دلیل از دست دادن پول) ایجاد کند.

اثر مثبت روی سلامتی!

کادو خریدن برای سلامتی مفید است و حتی باعث افزایش طول عمر می شود. خرج کردن پول برای تهیه هدیه برای دیگران باعث تقویت سیستم ایمنی بدنی شده، درد فیزیکی را تقلیل داده و ریسک افسردگی یا ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. 

تقویت سیستم روحی و روانی

جالب است بدانید که هدیه دادن باعث کاهش ترشح هورمون استرس در بدن می شود و همزمان باعث ترشح دو هورمون اندورفین و دوپامین در مغز می شود. این دو هورمون مسئول بخش پاداش مغز ما هستند و به طور کلی تعیین کننده احساس شادمانی و حس خوب در بدن ما  هستند.

هدیه دادن

سخاوت خودخواهانه

به طور کلی ما هدیه می دهیم چون بازخورد خوبی برایمان دارد. هرچند شاید چندان مهم نباشد که انگیزه اصلی چیست. هرچیزی که این انگیزه را در ما ایجاد کند که حس خوبی به دیگران و خودمان بدهیم، ارزشمند و مفید است و دنیا را به جای قشنگ تری تبدیل می کند.

روش های انتخاب هدیه مناسب برای عزیزان خود

با استفاده از روش های متفاوتی می توانیم برای عزیزان خود اقدام به تهیه هدیه کنیم که برخی از آن ها عبارتند از:

تصمیم گیری برای خرید هدیه ارزان قیمت یا گران قیمت

ابتدا لازم می دانیم به شما یادآور شویم که نفس هدیه دادن باعث ایجاد حس خوب در هدیه گیرنده و شما می شود نه مبلغ آن، پس مهم تر از قیمت هدیه، این است که این هدیه چقدر متناسب و با فکر و برنامه ریزی تهیه شده است.

خرید هدیه در مناسبت های مختلف

روش انتخاب هدیه برای هر یک از مناسبت‌ های مختلف با هم تفاوت ‌هایی دارد؛ به عنوان مثال برای هدیه خانه جدید پیشنهاد می شود دقت کنید که فرد مورد نظر به چه وسیله ای در خانه‌ جدید خود نیاز دارد یا برای هدیه سالگرد ازدواج پیشنهاد می شود دسته گل یا باکس گل هدیه دهید.
برای هدیه روز مرد  یا هدیه روز پدر وسایلی را که می دانید همیشه به آن نیاز داشته ‌اند و برای خود تهیه نکرده‌ اند، انتخاب کنید.

توجه به علاقه مندی ها و تیپ شخصیتی طرف مقابل

برای انتخاب یک هدیه عالی باید انتخاب شما با توجه به روحیات، علاقه مندی‌ ها و شخصیت فرد هدیه گیرنده باشد. به عنوان مثال فرد مورد نظر شما یک موزیسین است یا مدیرعامل یک شرکت، لباس‌ های رسمی می پوشد یا لباس های غیررسمی! عاشق ورزش است یا کتاب خواندن و غیره.  

شخصیت فرد هدیه گیرنده

توجه به رنگ مورد علاقه هدیه گیرنده

دانستن رنگ مورد علاقه هدیه گیرنده انتخاب را برای شما راحت ‌تر می کند، مخصوصا اگر قصد خرید پوشاک دارید.

توجه به سن هدیه گیرنده

یکی از مهم ترین مواردی که باید در روش انتخاب هدیه در نظر بگیرید، پارامتر سن هدیه گیرنده است، قبل از خرید هر کادویی شما باید براساس سن افراد مورد نظر، هدایای مورد نظر را دسته بندی کنید.

هدایای مناسب خانم‌ ها

یافتن هدیه مناسب برای خانم ها معمولاً دشوار است. هر زنی سلایق و علاقه ‌مندی ‌های متفاوتی دارد، بنابراین کمتر می ‌توان به یک هدیه ثابت که مورد علاقه‌ همه‌ خانم‌ ها باشد، دست یافت. از مناسبت‌های تقویم برای تهیه هدایا برای خانم ها می‌توان به هدیه روز زن و مادر اشاره کرد.

در وهله اول باید بودجه‌ خود و سلیقه‌ خانم یا خانم هایی را که قصد دارید برایشان هدیه بگیرید در نظر بگیرید. بسیاری از افراد هنگام خرید هدیه برای عزیزانشان دچار سردرگمی می‌شوند، چرا که پیدا کردن هدیه ‌ای مناسب در برخی موارد بسیار وقت گیر است.

برای خرید هدیه باید به برخی نکات توجه داشته باشید. بعضی از خانم ها عاشق طلا و جواهرات هستند. این در حالی است که بعضی دیگر به پوشش خود اهمیت بیشتری می ‌دهند. اما عده‌ ای لوازم خانگی و صنایع دستی را بیش از موارد مذکور می‌پسندند. پس اگر می‌ خواهید کادوی مناسبی تهیه کنید باید به خوبی از سلایق طرف مقابل با خبر باشید. 

کیف پول های قلمکار

کیف پول قلمکار

یک هدیه زیبا و بسیار کاربردی با تم اصیل ایرانی که می تواند هر خانمی را خوشحال کند.

هدایای مناسب آقایان

وقتی برای آقایان هم می خواهید هدیه ای تهیه کنید، حتماً باید از سلایق و علاقه‌مندی های او آگاه باشید و از سوی دیگر میزان بودجه ای را که برای تهیه هدیه می خواهید در نظر بگیرید، تعیین کنید؛ به این صورت قادر خواهید بود هدیه ای درخور و کاربردی برای آقایان خریداری کنید.

بسته قلمکار، پاوربانک، جعبه خاتم و کیف پول چرم (172)

بسته قلمکار، پاوربانک، جعبه خاتم و کیف پول چرم

محتویات این بسته شامل یک قطعه پارچه قلمکار اعلا، یک عدد پاوربانک، یک عدد جعبه مجری خاتم، یک عدد کیف پول چرم و یک مثقال زعفران است که در یک بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی

برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی باید به این نکات توجه داشته باشید:

  • نوع خدمات شرکت یا موسسه

اگر مدیر یک شرکت تولیدی هستید، قطعاً برای ارائه محصول به مخاطب، نیاز به یک پک یا بسته بندی مناسب خواهید داشت. امروزه دیگر از کیسه های پلاستیکی یا ساک دستی های مقوایی بدون نام و نشان برای این کار استفاده نمی شود و چه بسا استفاده از آن تأثیر منفی بر نگرش مخاطب از برند شما داشته باشد.

اگر موسسه شما جزو مراکز ارائه کننده خدمات است، باید در انتخاب نوع گیفت تبلیغاتی توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا مشتریان شما در واقع کالایی را از شما خریداری می کنند که با چشم دیده نمی شود! بنابراین ضمن آن که ارائه خدمات شرکت باید با در نظر گرفتن خواست مشتریان و توجه به اصول مشتری مداری انجام شود، نیاز به نوعی هدایای خاص تبلیغاتی خواهید داشت.

  • شناخت شما از مشتریان

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب، بدون شناخت و توجه به شرایط مخاطب امکان پذیر نیست، به عنوان مثال اگر جامعه هدف شما مدیران یک برند تولیدی یا رؤسای یه صنف خاص باشند، ارائه کلاه تبلیغاتی یا ساک پارچه ای، حس ادب و احترام را به مخاطب منتقل نخواهد کرد. در این موارد می توانید از یک ست هدیه مدیریتی استفاده کنید.

هدیه‌ای شامل دو عدد شمعدان فیروزه کوبی به همراه یک بسته شمع و یک قوطی کبریت

افروز (بسته شمع و شمعدان)

محتویات این بسته هدیه عبارتند از دو عدد شمعدان فیروزه کوبی، دو عدد شمع و یک بسته کبریت که در یک بسته بندی هارد باکس عرضه می شود.

راهنمای خرید هدیه سازمانی

اگر در خرید هدیه سازمانی دقت نشود، نه تنها نتیجه دلخواه را به ارمغان نمی آورد، بلکه شاید نتیجه عکس حاصل شود و کسب وکار را چند پله به عقب ببرد. برای خرید هدیه سازمانی اولین نکته این است که هدایایی که انتخاب می کنید حتماً کاربردی و سودمند باشند تا به این طریق و با درج لوگوی خود روی آن ها، پیام کسب و کار خود را به طور نامحسوس به مخاطب القا کنید.

نکته دوم در خرید هدیه سازمانی این است که حتماً از هدایایی استفاده شود که متناسب با سلایق و همین طور جایگاه و شأن و شخصیت مخاطبان شما باشد.

مورد بعدی تفکیک هدایا بر اساس مخاطبان خانم و آقا است، زیرا در غیر این صورت هدایای سارزمانی شما نه تنها کاربردی برای مخاطبان شما نخواهد داشت بلکه توجه آن ها را نیز جلب نمی کند.

بسته گلدان، بشقاب و آجیل خوری الماس تراش

بسته گلدان، بشقاب و آجیل خوری الماس تراش

این بسته شامل دو عدد گلدان الماس تراش (۲۰ سانتی متر)، یک عدد بشقاب الماس تراش (۱۶ سانتی متر) وآجیل خوری الماس تراش (۱۱ سانتی متر) است که در یک بسته بندی چرمی عرضه می شود.

راهنمای خرید هدیه مدیریتی

هدیه مدیریتی همان طور که از نام آن ها پیداست، از کیفیت بالاتری نسبت به هدایای سازمانی و دیگر هدایای تبلیغاتی برخوردار هستند، زیرا در سطح مدیران شرکت ها و موسسات تجاری و همین طور صنعتی رد و بدل می شوند.

با این حال رعایت برخی نکات از جمله توجه به سلایق و علاقه مندی های مدیران مد نظر و کاربردی بودن هدایای خریداری شده و همین طور بسته بندی آن ها بسیار حائز اهمیت است.

گلدان و بشقاب قلم‌تراش و ترمه ابریشم(221)

گلدان و بشقاب قلم‌ تراش و ترمه ابریشم

محتویات این بسته عبارتند از یک عدد گلدان قلم ‌تراش (20 سانتی متر)، یک عدد بشقاب قلم ‌تراش (20 سانتی متر) و یک عدد ترمه گرد ابریشم (50 سانتی متر) که در یک بسته بندی هاردباکس عرضه می شود.

راهنمای خرید هدیه مناسبتی

مناسبت های مختلفی که در تقویم، روز یا هفته ای به آن ها اختصاص داده شده است، فرصت های مناسبی هستند تا از دوستان و آشنایان و یا اعضای خانواده خود با دادن هدایای مختلف قدردانی کنیم. هم چنین اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، این روزهای تقویمی می توانند بهانه ای باشند برای اهدای هدایای تبلیغاتی به پرسنل، مخاطبان و مشتریان و یا همکاران و شرکای تجاری؛ بنابراین توجه به آن ها و خرید هدایای مناسبتی مرتبط با آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

همان طور که گفتیم مناسبت های زیادی در تقویم وجود دارد که مهم ترین آن ها را می توان عید نوروز دانست. عید نوروز و بعد از آن، شب یلدا از جمله مناسبت های مهمی هستند که نه تنها افراد مختلف، بلکه شرکت ها و کسب و کارهای گوناگون هم در آن ها برای مقاصد تبلیغی، هدیه می دهند.

از دیگر مناسبت ها برای تهیه هدیه می توان به سالروز تولد، روز پدر، روز مادر، روز کودک، هدیه روز دانش آموز، هدیه روز دانشجو، روز پزشک، روز حسابدار، هدیه روز پرستار، روز داروساز، روز دختر، روز کارمند، روز خبرنگار و غیره اشاره کرد.

یلدانه ۱

یلدانه ۱ (عصر دیجیتال در شام یلدا)

بسته‌­ یلدانه 1 از آن هدیه ‌هایی است که مستقیم روی سفره شب چله می‌ نشیند. این کادو شب یلدا حاوی یک قطعه سفره قلمکار یک در یک، یک عدد گلدان سفالی یک دیوان حافظ با جلد چرمی سبز رنگ و ساعت دیجیتال قرمز رومیزی و مقداری گل خشک است که در یک بسته بندی شیک عرضه می شود.

Morning box / پک هدیه نوشیدنی‌ساز

با هدیه دادن Morning Box / پک هدیه نوشیدنی‌ساز شما یک روز عالی را به هدیه‌گیرنده هدیه می‌دهید. کتری برقی این بسته کوچک و زیباست. آنقدر خوب طراحی شده که به راحتی می‌توانید آن را با خود به هر جایی ببرید، به برق بزنید و با سرعت برای نوشیدنی‌تان آب جوش آماده کنید. عطر و بوی هل هم که برای همه‌ی ما ایرانی‌ها خاطره‌انگیز و خواستنی است، به این ترتیب چه چای، چه دمنوش و چه حتی قهوه‌ای که درست می‌کنید را می‌توانید با این هل ترکیب کنید. در مورد درست‌کردن قهوه‌ی عربی و استفاده از هل و میخک و این‌جور چیزها بیشتر بخوانید. این هدیه خلاقانه انتخاب مناسبی برای تهیه هدیه روز خبرنگار است.

‌‌‌Beam Light / ست لوازم اداری رومیزی (مگنتی)

بسته BEAM LIGHT/ ست لوازم اداری رومیزی (مگنتی) می‌تواند تمام نیازهای ما به هنگام کار یا مطالعه را برطرف کند. چراغ مطالعه شارژی رومیزی این بسته کمک می‌کند تا در روز و شب در نور بهتری کار یا مطالعه کنیم و چشمانمان کمتر خسته شود. این هدیه گزینه مناسبی برای انتخاب کادو روز پزشک است.

ختایی

ختایی (بساط نوروزی)

ما هم اگر بی خیال عید نوروز شویم، عید نوروز بی خیال ما نخواهد شد؛ بنابراین باید از حالا به فکر تهیه هدایای نوروزی برای شرکت خود باشیم. ختایی (بساط نوروزی) یکی از پک هدیه عید نوروز آراهنر است که از یک قطعه پارچه ترمه گرد ابریشم (به قطر 50 سانتی متر) تشکیل شده است.

هفتان (بسته هفت سین مسی)

هفتان (پایه ی نوروز)

هفتان از هدایای مناسبتی جدید آراهنر است که شما می‌توانید این گیفت نوروزی شرکتی را برای کارمندان سازمان خود تهیه کنید.

محتویات این بسته:

  • شش عدد کاسه کوچک پایه دار مسی
  • یک عدد سرتاس مسی
  • یک عدد قندان سیب مسی
  • محتویات ویژه هفت سین نوروز شامل:
    40گرم سنجد، 100 گرم سکه، 35 گرم سماق، 0گرم اسپند، 80گرم گندم

مقاله آداب و رسوم عید نوروز در مجله آراهر را از دست ندهید.

راهنمای خرید هدیه خلاقانه و کاربردی

یکی از مهم ترین اصول تهیه هدیه برای افراد مختلف این است که تا جایی که می شود از خرید هدیه های تکراری و کلیشه ای دوری کنید، زیرا این قبیل هدایا نمی توانند تأثیرات مثبت خود را بر دریافت کنندگان بگذارند و اگر سر از گوشه کمد تا سطل زباله درنیاورند، در بهترین حالت به شخص دیگری داده می شوند. بنابراین استفاده از هدایای خلاقانه و کاربردی نه تنها می تواند برند شما را حرفه ای و خلاق نشان دهد، بلکه بودجه ای را که شما صرف خرید هدیه کرده اید، اتلاف نمی کند و در واقع تیر شما به سنگ نمی خورد. 

غزل خوان (نار و نی)

غزل خوان (نار و نی)

بسته غزل‌خوان را به کسی هدیه بدهید که هم به خطاطی علاقه دارد و هم فال حافظ. داخل این بسته قلمدان شهرضا را پیدا می ‌کنید و فال حافظ و البته یک انار سرخ نیز کنار آن هست.

نکات مهم در خرید هدایای صنایع دستی

همان ‌طور که می‌دانید تنوع و تعدد صنایع دستی در ایران بالاست و هنرمندان کشور ما در زمینه‌ تولید این آثار هنری سرآمد جهانیان هستند. پس هنگامی که می ‌‌خواهید برای سازمان یا شرکت خود هدیه ‌ای تهیه کنید بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید خرید آگاهانه و با کیفیت داشته باشید:

  • انواع گوناگون صنایع دستی در بازار ایران موجود هستند. بنابراین، باید از قبل انتخاب کنید که می خواهید به سراغ فیروزه کوبی‌ ها بروید یا ترجیح شما محصولاتی از جنس مینا کاری، خاتم کاری، پته دوزی، انواع پرچه ترمه و غیره هستند. باید توجه داشته باشیم انتخاب هرکدام از این صنایع دستی ها مزایای و وجهه‌ بیرونی مخصوص به خودش را دارد.
  • کیفیت هدایای صنایع دستی از نکات مهم دیگری است که باید به آن توجه کنیم. لازم است برای خرید صنایع دستی به فروشگاه های معتبر که اجناس باکیفیت عرضه می کنند، مراجعه کنید تا محصولاتی بادوام بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.
  • کیفیت بسته بندی هدایای صنایع دستی نیز اهمیت زیادی دارد. از آنجا که این محصولات جنبه ‌ای پاداش‌ گونه دارند لازم است ظاهری آراسته، شیک و لوکس داشته باشند.
  • باید بین انواع صنایع دستی که خریداری می‌کنیم و علت آن تناسبی برقرار باشد. از این رو به سلایق مخاطبانی که قرار است این هدایا به آن ها تقدیم شود دقت کنید.
  • در عین این که به بودجه‌ سازمان خود دقت می‌کنید، به یاد داشته باشید انتخاب یک هدیه‌ نفیس می ‌تواند به دیده شدن برند و ثبت خاطره‌ شما در ذهن هدیه ‌گیرندگان کمک زیادی کند.
بسته آجیل‌خوری، بشقاب و قندان فیروزه‌کوب (102)

بسته آجیل‌خوری، بشقاب و قندان فیروزه‌کوب

محتویات این بسته عبارتند از یک عدد آجیل‌خوری فیروزه کوب، یک عدد بشقاب فیروزه کوبی و یک عدد قندان فیروزه‌کوب کوچک که در یک بسته بندی چوبی عرضه می شود.

برای مطالعه بیشتر درباره صنایع دستی ایران مقاله صنایع دستی چیست را از دست ندهید.

سوالات متداول راهنمای خرید هدیه

  • هدیه برای ابراز عشق
  • هدیه تولد
  • هدیه برای تشکر
  • هدیه برای تداوم ارتباط
  • هدیه سالگرد ازدواج
  • هدیه چشم روشنی خانه
  • هدیه پیشرفت تحصیلی یا کاری

هدیه دادن مزایای متفاوتی دارد ولی مهم ترین آن ها ایجاد حس خوب دو طرفه در شخص هدیه دهنده و هدیه گیرنده است.

تصمیم گیری در خصوص قیمت هدیه، تصمیم گیری در خصوص مناسبت هدیه، توجه به سلایق شخص دریافت کننده هدیه، توجه به سن و سال و … برخی از مراحل تهیه هدیه برای دوستان و عزیزانمان هستند.

  • تهیه هدیه برای خانم ها
  • تهیه هدیه برای آقایان

نکات مهم درباره راهنمای خرید هدیه

  • همیشه در همه مواقع هدیه دادن جزو کارهای اصلی و راه حل های ویژه برای خوشحال کردن و انتقال حس خوب به اطرافیان است.
  • هدایا به دلایل مختلف ارائه می شوند از جمله، ابراز عشق، جشن تولد، قدردانی از شخصی خاص، حفظ ارتباط، تشکر و قدردانی، سالگرد ازدواج، چشم روشنی خانه، ارتقای شغلی یا احراز یک شغل جدید، عذرخواهی، قبولی در امتحانات یا کسب نمرات بالا.
  • مزایای هدیه دادن بسیار است از جمله ایجاد حس خوب در هدیه دهنده و هدیه گیرنده، اثرات مثبت روی سلامتی، تقویت سیستم روحی و روانی و … .
  • نفس هدیه دادنباعث ایجاد حس خوب در هدیه گیرنده و شما می شود نه مبلغ آن، پس مهم تر از قیمت هدیه، این است که این هدیه چقدر متناسب و با فکر و برنامه ریزی تهیه شده است.
  • برای انتخاب یک هدیه عالی باید انتخاب شما با توجه به روحیات، علاقه مندی‌ ها وشخصیت فرد هدیه گیرنده باشد.
  • یکی از مهم ترین مواردی که باید در روش انتخاب هدیه در نظر بگیرید، پارامتر سن هدیه گیرنده است.
  • هدایای سازمانی حتماً باید کاربردی و سودمند باشند، متناسب با سلایق و همین طور جایگاه و شأن و شخصیت مخاطبان شما باشد و هم چنین باید بر اساس مخاطبان خانم و آقا انتخاب شوند.
author-avatar

درباره آراهنر

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز نفیس و صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌ است. در طراحی این محصولات سعی کردیم تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *